Заняття з розвитку мовлення:Будь добрим

Про матеріал
Конспект заняття з розвитку мовлення: «Буть добрим» Мета: Закріплювати вміння дітей зв’язно, послідовно і виразно переказувати літературний твір близько до тексту; формувати вміння відповідати на запитання повною відповіддю, використовуючи слова автора ;вчити переказувати текст від імені героїв; формувати інтонаційну виразність мови; розвивати пам’ять, увагу і пізнавальні інтереси дітей.
Перегляд файлу

                   Конспект заняття з розвитку мовлення: «Буть добрим»

Мета: Закріплювати вміння дітей зв’язно, послідовно і виразно переказувати літературний твір близько до тексту; формувати вміння відповідати на запитання повною відповіддю, використовуючи слова автора ;вчити переказувати текст від імені героїв; формувати інтонаційну виразність мови; розвивати пам’ять, увагу і пізнавальні інтереси дітей.

Матеріали: казка Ігоря Січовика «Добре бути добрим», загадка.

                                     Хід заняття

1.Організаційний момент

Діти, сьогодні я розповім вам казку. А про  що  буде ця казка, ви дізнаєтеся, якщо відгадаєте загадку.

Загадка

В хаті я мишкою ганяю,

Вуса, ще з дитинства маю,

Лапками чешусь щодня.

Я пухнасте….

(Кошеня)

Правильно, діти, в цій загадкі говориться про кішку. Ось і ця казка, яку я вам хочу розповісти про кошенят. Написав цю казку письменник — І.Сичовик, а називається вона «Добре бути добрим».

2. Розповідання казки без установки на запам’ятовування

— Діти, зараз я вам розповім казку.

3. Бесіда за змістом

— Діти, як називається казка, яку я вам розповіла?

 

— А хто ж придумав цю казку? (цю казку придумав письменник І. Січовик )

— Дітки, про кого розповідається в цій казці?

— Скажіть мені, будь ласка, які були кошенята?

— Скільки всього було кошенят?

— Розкажіть мені, що зробило кошеня на початку казки?

— Чому стали робити кошенята? (Виправдовуватися).

— Що сказала мама-кішка наступного разу?

— Що після того зробили кошенята?

— Чим закінчилася казка? (Відповіді дітей.)

Фізкультхвилинка

Кошенята білі сидять

І вусами ворушать.

Ось так, ось так!

І вусами ворушать.

Кошенятам холодно сидіть,

Кошенятам холодно стояти,

Треба поскакати.

Стриб-скок, стриб-скок!

4. Підсумок заняття, перекази дітей.

 

docx
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
624
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку