Заняття з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування Тема: «Країна Чистоти»

Про матеріал
Блок «Про здоров’я треба дбати» Мета: - зв’язне мовлення: продовжувати вчити складати логічну й послідовну розповідь; стимулювати вживання повних речень; - граматика: формувати навички вживання дієслів наказового способу з часткою хай, нехай; - словникова робота: активізувати словник дітей; учити добирати слова-дії; виховувати шанобливе ставлення до свого здоров’я, бажання бути завжди чистим і здоровим; вчити промовляти чистомовки зі звуком [с].
Перегляд файлу

КЗ Солоницівська  гімназія «Перлина»»

 

 

 

 

Заняття

з розвитку мовлення

і культури мовленнєвого спілкування

Тема: «Країна Чистоти»

 

 

 

 

 

вихователь: Загорулько

Валентина Михайлівна

 

 

 

 

 

2020

Блок «Про здоров’я треба дбати»

Тема: «Країна чистоти»

Мета:

  • зв’язне мовлення: продовжувати вчити складати логічну й послідовну розповідь; стимулювати вживання повних речень;
  • граматика: формувати навички вживання дієслів наказового способу з часткою хай, нехай;
  • словникова робота: активізувати словник дітей; учити добирати слова-дії; виховувати шанобливе ставлення до свого здоров’я, бажання бути завжди чистим і здоровим; вчити промовляти чистомовки зі звуком [с].

 

Матеріали: ілюстрації до творів К.Чуковського «Мийдодир», Г.Бойка «Нечепура», набір тематичних карток із зображенням засобів гігієни.

 

Хід заняття.

  1. Ігрова ситуація: вірш

У Країну Чистоти

Підем всі – і я, і ти,

Та в Країну Чистоти

Тільки чистим можна йти.

Щоб піти у цю країну,

Чисто вмиємося милом.

Одяг весь свій поперем,

Попрасуєм, одягнем,

Скрізь порядок наведем.

  1. Д/гра «Здорові малюки»

Мета: розвивати зв’язне мовлення, стимулювати вживання повних речень, відповідати на запитання.

Відповідають на запитання: «Як ти піклуєшся про своє здоров’я?» (тематичні ілюстрації)

 

УСКЛАДНЕННЯ:спонукати відповідати повним реченням; складати розповіді з 2-3 речень.

 

Д/гра «Що зробити, щоб з Мийдодиром дружити?»

Мета: вчити утворювати слова-дії, які підказують, що зробити. Наприклад: митися – помитися, вмитися; купатися – покупатися; прати – попрати, випрати  тощо.

  1. Складання оповідання, ілюстрація до твору «Нечепура».

Мета: формувати навички вживання дієслів наказового способу з часткою хай, нехай.

  • Хто такий нечепура?
  • Що йому треба зробити, щоб стати чистюлею?

Використання у мові слів хай, нехай

УСКЛАДНЕННЯ: назвати речі, які допомагають підтримувати чистоту. Назвати їх і визначити певний звук, сказати голосний він чи приголосний.

  1. Фізхвилинка за віршем:

Встало вранці ясне сонце,

Зазирнуло у віконце,

Ми до нього потяглися, за промінчики взялися.

Будем дружно присідати,

Сонечко розвеселяти.

Встали-сіли, встали-сіли,

Бачите, як звеселіли.

Стало сонце танцювати

Нас до танцю припрошати.

Ну-мо разом, ну-мо всі

Потанцюєм по росі.

  1. Мовленнєва гра «Який? Яка?»

Мета: стимулювати вживання речень з однорідними членами. (діти стоять у колі, з картками засобів гігієни)

Відповісти на запитання: який, яка, яке.

Наприклад: Мило яке? (пахуче, рожеве, гладеньке)

  1. Вправа на вдосконалення чіткості мовлення.

Повторити чистомовки, чітко промовляючи звуки

    Су-су-су, су-су-су,

    Я відро води несу.

    Си-си-си, си-си-си,

Ти відро води неси.

    Се-се-се, се-се-се,

    Він відро води несе.

  1. Пальчикова гімнастика «Миємо руки»

Вправа «Миємо руки» 

Узяли духмяне мило,

Добре руки з ним помили.

 Вправа «Струшуємо водичку з рук»

    Полетіли від води

    Бризки з рук туди-сюди.

 Вправа «Витираємо руки»

    Рушничок я свій беру,

    Швидко руки обітру.

Робота в зошиті:

 Обвести і замалювати речі, які допомагають підтримувати себе в чистоті.

 

Підсумок. З ким хочу дружити? З Мийдодиром чи Нечепурою? Що будемо робити, щоб бути здоровими?

 

docx
Додано
12 лютого 2020
Переглядів
3023
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку