ДИТИНА У СВІТІ КУЛЬТУРИ (аплікація) ТА СЕНСОРНО– ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК "Ялинка взимку"

Про матеріал

"Ялинка взимку" - це конспект заняття для дітей із РАС у дошкільній групі, яка створена на базі спеціальної школи. Розширюємо й поглиблюємо знання дітей про новорічне свято, ялинку, як новорічний атрибут свята; закріплюємо знання про основні кольори: червоний, синій, жовтий, зелений, білий; вчимо аплікувати ялинку, використовуючи техніку оригамі з кружечків; закріплюємо вміння складати кружечки, утворюючи півколо, із них викладаємо конусну ялинку; спонукаємо створювати сюжетні композиції; розвиваємо окомір, дрібну моторику рук; виховуємо естетичний смак, творчість, активність, самостійність.

Перегляд файлу

  Олешківська спеціальна школа Херсонської обласної ради

 

 

 

КОМБІНОВАНЕ ЗАНЯТТЯ

ДИТИНА У СВІТІ КУЛЬТУРИ (аплікація) ТА СЕНСОРНО– ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК

 

 

 

Картинки по запросу МАЛюНОК ЯЛИНКА ВЗИМКУ

 

 

                                                                                                      Вихователь:

Кошмата Ю.С.

 

Олешки – 2019

Мета: розширювати й поглиблювати знання дітей про новорічне свято, ялинку, як новорічний атрибут свята; закріплювати знання про основні кольори: червоний, синій, жовтий, зелений, білий; вчити аплікувати  ялинку, використовуючи техніку  оригамі з кружечків; закріпити вміння складати  кружечки, утворюючи півколо, із них викладати конусну ялинку; спонукати створювати сюжетні композиції; розвивати окомір, дрібну моторику рук; виховувати естетичний смак, творчість, активність, самостійність.

 

Обладнання: кружечки різних діаметрів білого кольору, аркуші паперу для тла блакитного кольору, клей, пензлики, серветки, підкладні клейонки, малюнки ялинки: новорічної та покритої снігом, декоративна ялинка, ялинка – фланелеграф, різнокольорові кружечки із фетру: жовтого, синього та червоного кольору, вата, агроволокно.

 

Попередня робота

Бесіда «Новорічна ялинка».

Розглядання малюнків прикрашеної новорічної ялинки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття:

1.Психогімнастика.

Доброго ранку, сонце привітне! (малюнок сонечка)

Доброго ранку, небо блакитне! (малюнок хмаринки)

Доброго ранку, у небі пташки! (малюнок пташка)

Доброго ранку, тобі і мені! (малюнок діти)

2. Мотивація діяльності.

Діти, яка зараз пора року? (Зима).

Так, до нас прийшла зимонька – зима. А яка зимою погода? ( Холодна і морозна). Погляньте у віконечко, яка сьогодні погода? Давайте відмітимо її на нашому календарю погоди. 

Разом із зимою, холодом та морозом, до нас приходять і зимові розваги та чудові свята.  Незабаром настане одне із найулюбленіших свят – День святого Миколая. А що є присутнім майже на всіх зимових святах? (Показую малюнок – ялинки).

Так, діти, це ялинка.

3.Сюрпризний момент.

А чи хотіли б ви, що у нас у групі теж була ялинка. Давайте закриємо наші оченята і помріємо, щоб вона з’явилася. ( Діти закривають очі і під музику помічник вихователя виносить декоративну ялинку та ставить  посередині групової кімнати).

Погляньте у нас з’явилася ялинка. Оце так диво! Дітки, а якого кольору ялинка взимку? (Зеленого).

Так зимою ялинка зелена. А коли на вулиці йде сніг і він вкриває дерева,  будинки, то яким кольором потім все стає? (Білим).

А чи ви хотіли, щоб зараз у нас у групі пішов сніг? (Так). Тоді ми почаклуємо над нашою ялинкою. 

4.Дихальна гімнастика.

Вправа «Вітер».

Спочатку ми подуємо на нашу ялинку, як  дує на неї вітер зимою. Стали всі в коло, взялися за руки, та робимо вправу. Вдихнули носиком та присіли. Видихнули ротом – та встали. Почали.

А тепер у нас піде сніг. А який сніг? Він холодний та білий. Я даю вам вату, і ми уявимо що це наш сніг. Тільки він у нас теплий та м’якенький. Скатайте із цих шматочків комочки та покладіть їх собі на долоньки. А тепер набираємо повітря та дмемо на наші ручки так, щоб наша ваточка полетіла із долоньок і впала на ялинку. Все більше і більше йде снігу і наша ялинка перетворюється на білосніжну красуню. Діти, погляньте,  а тепер ялинка якого кольору? Вона стає білою.

Вправа «Метелиця».

Зимою часто буває завірюха, заметіль і у нас починається метелиця. (Включаю звуки метелиці).

Ця метелиця, закружляє нас разом навколо ялинки. Візьміться за руки, та станьте у коло. Погляньте, заметіль покрила нашу ялинку снігом, і та повністю стала білою. (Закручую ялинку в біле агроволокно). Ось так, дітки, виглядає тепер ялинка.

5.Пояснення роботи.

А зараз ми зробимо таку ж зимову, покриту снігом ялинку із білих кружечків. Сядьте на свої робочі місця. І Подивіться перед вами аркуш паперу блакитного кольору – це буде полотно, на яке ми будемо приклеювати кружечки, щоб отримати ялинку.

Візьміть до рук один кружечок, та зігніть навпіл. Ми отримаємо – півколо. Із таких півкіл буде складатися наша ялинка. Великих півкіл у нас буде 4. А маленьких 2.

Я  беру одне півколо, та за допомогою пензлика і клею намазую лише одну половинку, потім приклеюю її на блакитний аркуш, починаючи із низу до гори.

( Показую технологічні карти за якими спостерігається послідовність роботи).

 

6.Практична робота.

Тепер ви візьміть пензлика, вмочіть його в клей та намажте одну половинку того півкола, що ви вже зробили.

Потім поставте пензлика у стакан. Приклейте нашу детальку на аркуш паперу.

 

7. Пальчикова гімнастика « Сніжинки».

Ой летять, летять сніжинки.    (махаємо пальчиками)

На будинки, на ялинки,            (показуємо дах, та схрещуємо пальці)

На дороги і поля,                       (показуємо руками дороги і поля)

Біла – біла вся земля.                (розводимо руки навколо)

 

Візьміть наступний кружечок та зігніть його навпіл, намажте одну половинку клеєм та приклейте і її, і так до кінця.

 

8. Фізкультхвилинка «Ялинка».

Ви напевно уже стомилися, давайте пригадаємо нашу пісеньку про ялинку.

 

(Під відео супровід діти виконують рухи згідно тексту).

9.  Дидактична гра « Прикрасимо ялинку».

Діти, погляньте, так виглядають ялинки, які ростуть на вулиці, а ось так виглядає та ялинка, яку ми ставимо в домі на свята. ( Показую дітям малюнок).

Пропоную вам пограти в гру та прикрасити новорічну ялинку іграшками. У кожного із вас у руці кружечки різних кольорів, по черзі ви будете підходити та прикріплювати на ялинку ці фігури. Думаю, у нас вийшла гарна новорічна ялинка.

10. Перегляд та обговорення дитячих робіт.

Візьміть свої  роботи, та давайте поглянемо на них. У всіх отрималися дуже гарні ялиночки. Давайте ми подаруємо їх нашим гостям на пам'ять.

11. Підсумок заняття.

Діти, ось наше заняття підійшло до кінця. Що ми сьогодні робили на занятті.

Ми перетворювали зелену ялинку в білу?

Робили аплікацію із кружечків?

Прикрашали ялинку новорічними прикрасами?

Ви були молодці! Наше заняття закінчено.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Onyshchenko Oksana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 лютого 2020
Переглядів
2276
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку