Заняття з розвитку мовлення «Подорож до країни казок»

Про матеріал
Продовжувати розвивати мовленнєву компетентність дітей під час роботи з казкою, закріплювати знання про казки, вміння пізнавати їх за описом, Формувати вміння відповідати повним реченням на запитання вихователя, слухати один одного і доповнювати відповіді товаришів. Збагатити словниковий запас дітей прислів’ями про дружбу. Розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, мислення, увагу, творчі здібності. Виховувати любов до казки.
Перегляд файлу

Заняття з розвитку мовлення «Подорож до країни казок»

 

Завдання: продовжувати розвивати мовленнєву компетентність дітей під час роботи з казкою, закріплювати знання про казки, вміння пізнавати їх за описом, Формувати вміння відповідати повним реченням на запитання вихователя, слухати один одного і доповнювати відповіді товаришів. Збагатити словниковий запас дітей прислів’ями про дружбу. Розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, мислення, увагу, творчі здібності. Виховувати любов до казки.

Матеріали: декорації для казкової країни, скринька.

План -схема: 

Вихователь: Діти подивіться скільки багато гостей завітало до нас. Треба нам разом привітатись.

Діти: Добрий день!

Вихователь: Дружно , голосно сказати.

Діти:Добрий день!

 

Діти помічають повітряну кулю з конвертом.

 

Вих: Діти , погляньте що це?

 

На конверті:

Дітям дитячого садка «Берізка» середній групі № 2 «Квітучий лужок».

 

Правильно це нам. Цікаво, що там написано? Прочитаємо?

«Добрий день дорогі мої малята. Я , Мудра Казка, передаю вам вітання від усіх казок. У нашій країні казок щороку відзначають свято. Улюблені казки проводять цікаві конкурси. Запрошуємо і вас на наше свято».

 

Вихователь: Діти, нас запрошують до країни казок. Підемо?

Але для початку скажіть , а які казки знаєте і полюбляєте ви?

Які таємниці мають казки (Чарівний початок, тварини розмовляють, є чарівні предмети , які творять чудеса).

І от сьогодні нам допоможе чарівний клубочок.

Ти котись , котись клубочок

Попереду у садочок

Покажи нашим маляткам,

Як у казочку потрапити.

 

Клубочок котиться до скрині.

Вихователь: А ось і наше перше завдання. Нам потрібно сказати чиї це речі та який характер мають їх власники.

 

Червона шапочка (весела, довірлива, турботлива, смілива).

Колосок ( казка «Колосок». Півник – добрий, працьовитий, справедливий, мишенята – ліниві, безтурботні).

Фал ендоскоп ( «Лікар Айболит – добрий, сміливий, відважний, чуйний, лагідний).

Рукавичка (вона чарівна, бо в неї вмістилося багато тварин, а звірі всі добрі , дружні, бо дозволили один одному потрапити  до рукавички)

 

 

Вихователь: Молодці діти. Помандруємо далі за чарівним клубочком .

Ти котись , котись клубочок

Попереду , у лісочок.

Покажи нашим малятам ,

Як потрапити у казку.

дивіться, ось іще лист,

«Одного разу в лісі сталося лихо , налетів сильний вітер  - ураган і так лютував , що деякі герої  сплутали свої казки. Допоможіть малята їх розпутати.

 

«Бігла мишка, хвостиком зачепила, колобок впав і розбився».

1.Що невірного в цій казочці?

2.Що мало розбитися?

3.Як називається казочка?

4.З якої казочки потрапив колобок?

 

«Схопив ведмідь півника і поніс його. А півник кричить :Мій котику , мій братику несе мене ведмідь за темні ліси, за високі гори».

1.Діти , а ви знаєте цю казочку?

2.Чи ведмідь вкрав півника?

3.Як називається ця казочка?

 

Стала Мурка кликати на допомогу Їжачка: «Ходи Їжачок не лежи , мишку витягти допоможи».

1.Кого кликала Мурка?

2.Що треба було допомогти витягти?

3.Як називається ця казочка.

 

Що ж підемо помандруємо далі.

Ти котись , котись клубочок,

попереду у лісочок.

Покажи нашим малятам ,

як потрапити у казку.

Ой діти,яка гарна пташка сидить на дереві. Ви її пізнали? Так це сорока – білобока, постійно приносить новини. І сьогодні у її дзьобику теж якийсь конверт. Ось і наступне наше завдання. Нам потрібно пригадати в які неприємні історії потрапили герої казок не знаючи цих правил.

 

«Вовк і семеро козенят».

1.Як називається ця казка?

2.Що трапилось з козенятами? А чому?(тому що козенята відчинили вовкові двері).

Діти , а чи можна відчиняти стороннім , незнайомим людям двері?Отже ця казка нас навчає : бути обачними з незнайомими людьми).

 

«Котик і півник».

1.Як називається ця казочка?

2.Що трапилось із півником?(півника викрала лисичка, тому що він не послухав котика).

3.Чого навчає нас ця казка?(слухатись дорослих і не трапиться біди).

 

«Червона шапочка».

1.Як називається ця казочка.

2.Що трапилося з Червоною шапочкою? (вовк з’їв дівчинку, бо вона розмовляла з ним, а також розповіла куди іде і навіщо).

3.Ця казочка навчає нас: слухатись батьків, не можна розмовляти з незнайомцями, розповідати їм все).

 

«Колобок».

1.не треба пікати від батьків.

2.не треба спілкуватися і підходити до незнайомців,бути занадто впевненим.

Отже, чого нас навчають ці казки?(думка дітей).

 

Відпочинем , дітвора,

Вам погратися пора.

Часу , дітлахи, не гаймо

гру веселу починаймо.

Діти стають у колі , у середині колобок.

Ой у лісі по стежині,

Колобок покотився.

По дорозі наш рум’янець.

Різних звірів зустрічав.

-Я зайчик – побігайчик!

-Я вовчик – братик!

-Я ведмідь – набрід!

- А я лисичка – сестричка!

«З’їмо тебе колобочку».

Усі ловлять колобка.

 

Вихователь:Діти, добре ми з вами пограли тож вирушаймо далі:

Ти котись , котись клубочок

попереду у лісочок.

Покажи нашим малятам,

як потрапити у казку.

Діти проходячи далі, чують плач. Під ялинкою сидить зайчик і плаче.

 

-Добрий день , Зайчику! Чого це ти плачеш?

 

Зайчик: Кажуть всі , що я лякливий,

Шороху боюся.

А на справді, я хотів би,

Знайти собі друзів.

 

В:Не плач зайчику. Ми будемо твоїми друзями, але ж діти так тебе люблять і знають багато про тебе казочок.

«Колобок» ,»Рукавичка», «Заєць хвалько», «Заєць і їжачок».

«Зайчикова хатинка».

І зараз діти не тільки розкажуть , а й покажуть про тебе казочку

 

 

«Зайчикова хатинка».

 

В:Діти , як ви вважаєте, чому вчать нас казки? Які приказки ви знаєте про дружбу та добро?

 

Від добра , добра не шукають.

Без вірного друга велика туга.

Дружба – найбільший скарб.

Людина без друзів , що дерево без коріння.

Нових друзів май,старих не забувай.

 

Звучить голос із – за ширми «Шановні діти!Дуже добре , що ви взяли участь у моєму конкурсі «Знатоки казок».

Ви всі добре справились з завданням і за це вам дарую нову книгу казок.

До Зустрічі.

 В:А нам час вже повертатися до садочка.

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
1940
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку