Заняття з розвитку мовлення, вивчення напам'ять вірша "Зайчика злякалися"

Про матеріал
Запропонований конспект заняття для молодшої групи з вивчення віршів за певною структурою, підібраний вірш за віком дітей, продуманий програмовий зміст власником і автором конспекту.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття

З розвитку мовлення

На тему: «Вивчення напам’ять вірша

 «Зайчика злякались» автор Платон Воронько»

молодша група

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

Вихователь:

Бубало Вікторія Іванівна

 

 

 

2023 р.

Програмовий зміст:

а) вчити дітей розуміти зміст вірша, відповідати на питання за змістом використовуючи слова, фрази та речення з тексту;

б) розвивати увагу, пам’ять, мислення, діалогічне і монологічне мовлення;

в) виховувати любов до тварин, віршів.

Обладнання: книжка, ілюстрація героя із вірша, портрет автора вірша.

Словарна робота:

1) активізувати вживання слів: злякались, поховались, засміялись.

Підготовка вихователя:

1) опрацювала програму з розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля» з розділу «Художня література» і додаток,  БКДО 2021 р.

2) опрацювала методичну літературу з питань вивчення з дітьми віршів напам’ять;

3) підібрала вірш для вивчення напам’ять за віком дітей, ілюстрацію героя із вірша.

Підготовка дітей:

1) систематично проводяться з дітьми заняття та індивідуальна робота з вивчення віршів;

2) проводилися спостереження, читалися вірші з дітьми;

3) діти були ознайомленні з новими словами вчора.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

1. Вступна частина

Розміщую дітей на стільчиках, півколом, напроти себе.

Звертаюсь до дітей зі словами загадки:

* * * *

Ми читаємо його на святах

                 (Вірш)

(Пропоную дітям здогадатися про що це. Несподівано з’являється книжка. Демонструю дітям книжку, пропоную розглянути, що в ній є).

2. Основна частина

1) Повідомлення теми

- Діти, ми сьогодні вивчимо вірш «Зайчика злякались», автором якої є видатний дитячий поет Платон Воронько.

(Демонструю дітям портрет Платона Воронька)

- Хочу декілька слів сказати про поета. Платон Воронько зміг знайти шлях до дитячого серця, дарувати дітям радість, пронизувати усмішку, зігріту лагідною добротою у своїх віршах.

2) Читання вірша вихователем

Читаю дітям вірш виразно, інтонаційно, емоційно, не поспішаючи. Спонукаю та нагадую дітям слухати уважно.

- Діти, слухайте уважно і розкажите про, що розповідається у вірші

                                             Зайчика злякались

 

Ми ходили по гриби,

Зайчика злякались,

Поховались за дуби,

Розгубили всі гриби,

Потім засміялись –

Зайчика злякались!

 

3) Повторне читання вірша вихователем

- Діти, послухайте ще раз вірш, бо будите відповідати на запитання.

4) Бесіда за змістом вірша

- З чого починається вірш?

- Як називається вірш, який я вам прочитала?

- Хто написав вірш?

- За чим ходили?

- Кого злякались?

- Де ховався зайчик?

- Що розгубили?

- Чому засміялися?

- Чим закінчується віршик?

6) Повторне читання вірша вихователем

- Слухайте уважно діти, бо будимо вчитись запам’ятовувати віршик.

7) Розповідання вірша дітьми

Викликаю 3-4-х дітей і використовую такі прийоми керівництва для вивчення вірша:

         - підказка слова (поховались)

         - запитання (ну, з чого почнем вчити віршик?)

         - нагадування (нагадую дітям слово або рядок із вірша: поховались за дуби, розгубили всі гриби)

         - заохочування (так, добре, розповідай наступний рядок)

3. Заключна частина

Підсумок

- Який ми віршик вчили?

- Про кого цей вірш?

- З чого починається вірш?

- Чим закінчується вірш?

 

 

 

docx
Додано
15 січня
Переглядів
278
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку