Заняття з розвитку мовлення з елементами точкового масажу та артикуляційної гімнастики для молодших дошкільників "На галявині"

Про матеріал
Заняття з розвитку мовлення з елементами точкового масажу та артикуляційної гімнастики для молодших дошкільників "На галявині" допомагає розвивати фонематичний слух, мовленнєве дихання, логічне мислення, загальну та артикуляційну моторику, стимулювати мовленнєву активність, закріпити артикуляцію голосних звуків та шиплячих приголосних; також розвиває навички організованої поведінки, бажання бути уважним до оточуючого середовища, формує гуманні почуття.
Перегляд файлу

Заняття з розвитку мовлення для молодишх «На

imageМета:розвивати навички opI'3Hi30BaHoi' бажання бути уважним до оточуючого середовища; формувати почуггя; виховувати культуру t1i3HiiBaj1b110i, irponoi, практично? формувати цјннт•нс ставлення до природи;розвивати фонематичний слух, мовленневе дихання, зорове сприймання, мислення, загальну та моторику; стимулювати мозленнсву артикуляцјю голосних знукЈв та шиплячих приголосних; в основних кольорах„ imageсолом'яний бичок, галявини та зеленого k0.1bopiB, imageкв{ти, C11ir, проталини, irpat1Ik031fii тж-ук, звукозапис голосу бичка, жучка, гусей, cniBY пташок, аромолампа з ароматом kBiTiBA серветки на кожну дитину, занятгя до сприйняття теми

Вихователь:

                                Доброго дня, мот малята! в                          гостей!

imageВи до них

Низенько вклонГгься, imageласкаво, imageщоб стало! imageвиконують t3ka3iBk}4 Виховате.ль:

А телер погляньте,image

Хто це в гост 3aBiTaB? Познайомтесь!

(Звучить звукозапис imageбичка)

Би чок

Я — бичок!

В мене смоляний бочок,

                                                          УсЈм                я image

Мене          зробив з соломи, Маю я kopotki ноги,

                                          Довгиђ хв{ст i         роги!

Вихователь:

Ось ми i познайомились з нашим казковим героем, а тепер на своТ imageми з вами поговоримо!

Внхователь:

Чи тјам'ятаете, ни малята,      ксвочку?

Вихователь:

Тож cka;kiTb MeHi, будь ласка, хто зробив солом'яного бичка?

ДТ“. . image повним реченням) Вихователь:

А для кого зробив бачка? шти „ „ „ (повним реченням) Ви хователь:

Але погляньтс, малята, чомусь наш казковий герой засумував, мабуть, його треба пригостити? що бичок полюбляе Тсти? image(повним реченням)

Вихователь:

А в яку пору року з'являсться перша травина? image(Повним реченням)

Вихователь:

А яка ж пора року у нас з вами зараз? image(лодним реченням) Вихователь:

Вссна-чарјвниця,

Як справжня цариця„

                                                Наказ        послала,

Щоб kBiTYt заястли,

Травичкаimage

Щоб пташки повертались,

А тварини травичкою пригощались! Ось i галявини у нас е! Давайте поглянемо на них! imageдо галявин i розглядаютьimage

Вихователь:

Ой лишенько! Зима переплутала BCi галявинки! Скажјть, малята, що на них не правильно?

imageз до(томогото вихователя роблять висновок, що на imageне може бути CHir•y, а на снјгу kBiTiB„

Вихователь:

А чи можемо ми              пригостити гостя?

Вихователь:

Але зима дозволяе привести все до ладу, якщо ми з вами будемп виконувати imageзавдання„ То що допоможемо 6Mt1k0Bi?

Вихователь:

Отже, влаштусмо         перегони. Тож повергайтесь на CB0i'        i приготуйтесь,

1 завДання!

Розвнток слухово: увагн. Гра «Так чи т» 3Прати хочеться 31,jMi

13 нами, ;1Y3i, в «Так чи Hi». Тож давайте вјдповйць MeHi Так я кажу чи Hi?

Носить яблука “$жак (Так)?

В зайця голки на crj1fHi (Hi)? P03kBiTae в MOPi мак (Hi)?

                                           Рак ховасться на       (Так)?

                                                                               В pit411i плавае                      (Hi)?

Квгти kBiTHYTb HaBecHi (Так)? Мешкае в шпак (Так)? imageв нас завжди CYMHi (Hi)? imageckaA<iTb MeHi, imageгра у «Так чи нВ)?

Вихователь:

Молодцй                   Ви дудово впорались i3 цим хитрим завланням, 60 були

imageЗима дозволяе нам перенести 2                   синьото кольору,

imageдитини йдуть переносили         з галявинки на галявинку„ Вихователь:

Наступне наше завдання зима приготузала для нашихimageНам imageзробити image (l)it-yp".

2 завДання!

Пальчнковј фП•уриimage

При(Птання

Добрий день, добрий день,

Пальчики казали.

                                                            Ми                     BCiximage

Зранкуimage

С.тгльчнк

imageНумо

Cmi7

Кулачок — це будеimage

А долрвька - буде кришка! imageручки враз — Буде image у нас!

А зараз зробимо нашу галявину, тобто kBiTkH!

Квгтка l--lami [-apHi   розкривають пелюстки.

Тихо вјтер качает петостки перебираг.

Нашђ закривають пелюстки, Тихо засинають, качають.

Бачок

                                                  На                в садку

Сто7ть бичок наш в холодку! Вихователь:

imageмалята! Справялись i з цим завданням„ Зима дозволяе перенести imageнам ще 2 квјтки жовтж imageдитини йдуть переносити з галявинки на галявинку.

Вихователы

Ось ми з вами вже виконали два завдання. Давайтеimage

Bi3bMeM0 жука з галявинки i пограгмося з ним, тому тцо 3iH, мабуть, 30BciM замерз„

Виховагель демонструс ђграшкового *Тка, онисують його за тјитаннями, 110TiM вихователь говоритъ, що улюблена жука «ж-жж», пропонуе дјтям поспјвати з жуком„ роблять коло, i ловторюють за вихователем„

Я веселий добрий жук,

(нахили вперед «жу„жу-жу»)

                                                      Я            не ту;ку,

(нахили вперед «жу•жу-жу»)

Сво; крильця розкриваю

(нахили вперед «жу-жу-жу») imageCkPi3bimage

(нахили вперед «;ку-жу-жу») «Жу-жу-жу!» - спђзаю я, Гарна niceHbka моя!

Вихователь

Тепер обережно покладемо його на потрјбну јалявинку i продовжимо imageзмаганнж image i зосередьтеся, бо треба солом'яного бичка нагодувати!

3 завдоння

Розвигок imageмислення

Спробуйте image хто живе вimage

Стук-стук, молоток!

                                              BiH         наш          (Дятел)

imageни менж

Хте прокинувсь HaBecHi, А всю зиму          слав, Тјльки лапу BiH смоктав! image

                                               3        наimage

Ж м'ячик, швиде111,ко

Скаже по

imageЦиркачка руденька

Вихователь

Ви добре знаете л(сових image i зима дозволяе перенести нам ше 2

image imageimageдитини йдуть переносити imageз галявинки на галявинку„

Вихователь

    Наступним завданням буде гра                   хто

Ми з зами знасмо, що кожен мае голос i у кожного BiH   у дорослих голос у        —      I на    у кожного бувас image Спробуемо здогадатися, хто саме говорить ось слоза i який у нього настрЙ%,

Зву козапис •,кука.

Я до imageлечу, Я лечу дзяж•чу:

Дзум-дзум-дзум!

Жу-жу-жу!

А як звуть — не ска;ку!

imageздогадатися, що це дорослий сердитий жук,

Вихователь

Малята, слухасмо наступне завлнння.

Звукозапис гусеЙ imageздогадатися, що це imageгусенята„ imageздогадатися, що це дорослий сердитий жук„

Вихователь

Тспср, дјточки, ви можете перенести ще кветочки, зиишились на галявин1„ imageдигини йдуть переносити з галявинки на галявинку.

Вихователь

А тепер давайте поглянемо на Hawi галявини BCi разом. Щи кратцими ми стали?

Вихователь

      А чи                б ви                        на такЈйimage

imageТож я пропоную       на килим i уявити, що ми с вами на imageгалявинщ,

Елементи оздоровчого комплексу Вихователь

Давайте ми з вами наберемос€ енергй“ природи, щоб бути здороними i жвавими. Так, життедайна сила природи додасть нам завзяття для продозження змагань i3 зимою. imagecina10T'b на килим колом

Вихователь

imageРобимо так: image догори, заплющуемо i уявлягмо сонечко — imageвелике, яскраве, тепле-тепле, променисте. Сонце посилас свое яскраве в HauJi долоньки„ Вони тепл“иаеоть, збирають у c06i А тепер нереносимо долоньки до обличчя i всю eHeprio, всю силу, що дало нам сонечко,спрямовуемо на Чоло, Hic, ротик, вуха imageроблять точковий масажу Вмикасмо кнопочки на щоб краще думалося; бђля носика. щоб краще дихалося; вух, 11106 вони кращс imageочей, щоб вони краще бачил.и; ротика, щоб BiH краще звуки вимовляв.

imageriMaacT11ka

Вихователь

Ану ж бо image чи справ;ј нам додалося житгедайно\'image

Вдихаемо носиком аромати црироди на груди, а час видиху спђваемо I1iceHbkY звука «а» голосно„ тепер знову робимо глибокий здих i imageзвука «о» тихенько. CniaatM0 HiceHbkY звука «i» звичайним тоном, Moj10NAi! Те:лер персјјримо чи язичок наш image А буду говорити,а ви зображуйте„

А для того, щоб наш ротик не забруддшвся, я роздам вам ссрвстки„

Голочка

Розкриваю ширше ротик,

                                                             Я:зичок я           тягну,

Бачиш тстрий BiH, як голка, Та не бТ:ся, не вколю!

Чашечка

Чашечкт чудову я можу зробити,

З глини непотрјбно робити, Соком наповнити, а чи водою — Чашка чудова завжди 3i мною. Когпушеч.чц;

Я робити з язика котушку навчився, То вперед„ то назад язик покотидся. Дуже добре я умјю котушку катати,

Та танятися за нето не дамimage

Дуже добре, ну а тепер ми зиму точно переможемо, У нас залишилась велика кучугура снђгу. Давайте перенесемо разом.

image

Yci дуже гарно працювали, малята! Зиму переможено, наиј змагання imageЧи вам було? Ми допомогли image i BCi imageповернули на зелену галявину„

Тенер ми можемо почастувати бичка травичкою, а наших гостей солодощами!

pdf
Додав(-ла)
Юлія Пахалюк
Додано
12 грудня 2022
Переглядів
174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку