Розробка конспекту інтегрованого заняття на тему: «Подорож у глибини космосу»

Про матеріал
Активізувати знання дітей про Всесвіт, космічний простір; розвиток пізнавального інтересу і розширення уявлень про навколишній світ;розширити уявлення про сузір’я;виховувати естетичні почуття, почуття захоплення; викликати інтерес до наукових знань з астрономії.
Перегляд файлу

Розробка конспекту інтегрованого заняття  на тему:

«Подорож у глибини космосу»

Мета: активізувати знання дітей про Всесвіт, космічний простір; розвиток пізнавального інтересу і розширення уявлень про навколишній світ;розширити уявлення про сузір’я;виховувати естетичні почуття, почуття захоплення; викликати інтерес до наукових знань з астрономії.

Обладнання:класна кімната оформлена елементами декору на тему «Космос», конверт із завданнями, мультимедійна дошка або телевізор, ноутбук, килимок, роздаткові матеріали на кожну дитину до вправ «Виклади сузір’я», «Космічний пазл»

Хід заняття:

Вихователь:

  • Доброго дня діти. Сьогодні я отримала незвичайний лист від доброго чарівника Зоряна. Але , щоб його відкрити нам потрібно відгадати декілька загадок. ( Слайд 2)

Діти відгадують загадки.

  1. Золоті курчата,

Цілу ніч на чатах.

Їх пасе пастух,

Голова до вух.   (Зорі)

  1. Вдень він спить, вночі- мандрує,

Сяйво ніжне нам дарує.

Уночі у тихій річці

Любить плескатись в водичці.  (Місяць)

  1. Темно-синє полотно,

Золоте на нім зерно.

Сплять у ліжечках малята,

Їм підморгують зернята.  (Небо і зорі)

Слайд 3

Вихователь: - Молодці , діти! Ви правильно розгадали загадки! І конверт від чарівника Зоряна відкрився. І ось , що написано у листі.

«Привіт, друзі!

Пише вам чарівник Зорян. Я хочу запропонувати вам незвичайну подорож незвіданими просторами космосу. Де ви зможете помилуватися планетами сонячної системи, помандрувати поміж сузір’ями та відчути себе справжніми астронавтами. А для того, щоб ви змогли здійснити цю захоплюючу подорож я дарую вам чарівну … А відгадайте що?! (Додаток 1)

Вірно дітки – ракета! ( Слайд 4)

Сподіваюсь вам сподобається і ви дізнаєтеся багато нової та цікавої інформації. Мерщій у мандрівку!!!

                                                             Ваш друг – чарівник Зорян»

Вихователь: - Ну що дітки? Приймемо пропозицію Зоряна?

Діти схвально вигукують  - Так!

Вихователь: - Ну що ж , мерщій займаємо місця в нашій «ракеті». І розпочинаємо політ. Увага! Приготуватися до запуску ракети. Три, два, один! Пуск!Наша ракета піднімається високо вгору. Будьте уважні! Ведемо спостереження за космічними об'єктами в ілюмінатор.

Перегляд відео «Планети Сонячної системи. Цікаві факти про планети.»

https://www.youtube.com/watch?v=ITub7NYgY2Y

Вихователь: Як цікаво… А давайте ми зараз доторкнемося до зірок. (Слайд 5)

Вправа «Зірки загоряються»

Діти займають місця на килимку і виконують вправу, слухаючи вихователя.

Вихователь: З вихідного положення лежачи, упор ззаду – підіймаємо по черзі кожну ногу, випрямляючи її та відтягуючи носок («доторкаємося до зірок»). (Додаток 2)

Дидактична гра «Порівняй»

Слайд 6

   А давайте порівняємо такі добре відомі нам космічні об’єкти, як Сонце і Місяць!

Вихователь пропонує дітям доповнити речення, порівнюючи властивості небесних об’єктів.

  • Сонце гаряче, а Місяць…
  • Сонце світить вдень, а Місяць…
  • Сонце – це зоря, а Місяць – це…

      Як у кожної планети, так і в кожної зірочки на нічному небі є своє місце, вони розташовані якимись фігурами. Це сузір’я. Удавнину люди знаходили шлях за зорями. А знаходити їх не складно. Треба тільки починати з сузір’я Великої Ведмедиці. Розглянемо Фрагмент Карти зоряного неба. (Додаток 3)

Дидактична вправа «Знайди сузір’я»

Слайд 7

    Дітям пропонується потренуватися знаходити на макеті зоряного неба Ковша Великої Ведмедиці, Полярної зірки, сузір’їв Касіопеї, Дракона, Кита, Волопаса і інших.

Дидактична вправа «Виклади сузір’я»

Слайд 8

    Дітям пропонується викласти у пустій клітинці зірочки так само , як вони розміщені у сузір’ї. (Додаток 4)

        Дидактична гра «Космічний пазл»

        Слайд 8

     Вже наближається закінчення нашої подорожі, і потрібно перевірити готовність нашої команди. Для цього складемо наш космічний пазл. ( Додаток 5)

Вихователь: Чудово! Спорядження готове. Залишилося тільки прокласти шлях. Давайте виберемо лише той, який веде до планети Земля. ( Додаток 6)

   Вихователь: Молодці! Шлях прокладено. Вирушаємо до нашої домівки – планети Земля. ( Слайд 10)

    Діти займають місця в «ракеті»

  • Команда, до польоту готові? (так)- Мотори завели? (так)- 5,4,3,2,1 старт
  • Ось ми і вдома, знову в нашій групі.

 

Підсумок заняття.

Слайд 11

Вихователь: - Дітки , чи сподобалась вам наша «космічна» подорож запропонована чарівником Зоряном?

  • Яка інформація вас найбільше здивувала?
  • А чи дізналися, ви сьогодні щось нове, невідоме вам раніше?
  • Коли у вас буде нагода, і на небі буде добре видно зірочки, вийдіть з мамою чи з татом і поспостерігайте за зоряним небом, пошукайте відомі вам сузір’я. А, також, не забудьте посміхнутися і помахати ручкою, адже за вами спостерігає чарівник Зорян і дуже радіє, що ви дізналися багато нового і цікавого завдяки його чарівній «космічній» подорожі.
  •  

Додатки

Додаток 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

Додаток 5

 

 

 

Додаток 6

1

 

docx
Додано
13 грудня 2022
Переглядів
442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку