Заняття з розвитку мовлення з теми "Свійські тварини"

Про матеріал
Мета: продовжувати формувати уявлення дітей про свійських тварин, про їхній зовнішній вигляд, характер харчування; вправляти дітей у назвах свійських тварин та їхніх дитинчат; закріпити узагальнювальні поняття; формувати навички зв’язного мовлення; закріпити в активному словнику дітей назви свійських тварин: кінь, корова, коза, свиня, кролик, курка, гуска, собака, кіт; розвивати допитливість, бажання спостерігати за тваринами; виховувати турботливе ставлення до тварин.
Перегляд файлу

Тема: Свійські тварини (старша група)

Мета: продовжувати формувати уявлення дітей про свійських тварин, про їхній зовнішній вигляд, характер харчування; вправляти дітей у назвах свійських тварин та їхніх дитинчат; закріпити узагальнювальні поняття; формувати навички зв’язного мовлення; закріпити в активному словнику дітей назви свійських тварин: кінь, корова, коза, свиня, кролик, курка, гуска, собака, кіт; розвивати допитливість, бажання спостерігати за тваринами; виховувати турботливе ставлення до тварин.

Матеріали: презентація;  дидактичні ігри «На подвір’ї», « Допоможи мамі та тату знайти своє дитинча», «Хто що їсть»; запис голосів свійських тварин.

 

Хід заняття

І. Вступна частина

Вихователь: Добрий день, малята. Рада вас вітати на занятті з розвитку мовлення.

*звуки тварин*

В: Чуєте? А що це за звуки? Правильно, це звуки тварин. А яких саме тварин? Так, звуки свійських тварин. А де ми можемо зустріти свійських тварин? Молодці, на фермі.

ІІ. Основна частина

В: Тож сьогодні ми підемо у гості до баби Марічки на її ферму і подивимось, які ж саме тварини там живуть.

  1. Д/гра «На подвір’ї»

Мета: продовжувати вчити дітей розпізнавати свійських тварин за зовнішнім виглядом, характерними ознаками, правильно називати тварин; розвивати зв’язне мовлення, спостережливість, уміння слухати, логічне мислення, виховувати любов до тварин.

В: Поки ми з вами роздивлялись свійських тварин, їх дитинчата розбіглись хто куди. Тож давайте допоможемо бабі Марічки знайти де чиє дитинча.

  1. Д/гра «Допоможи мамі та тату знайти своє дитинча»

Мета: закріпити знання дітей свійських тварин, їх дитинчат; формувати  вміння співвідносити дитинчат з картинкою дорослої тварини; розвивати мислення, мовлення, пам'ять; виховувати любов до природи;  активізувати словник дітей словами-назвами домашніх тварин, вживати в мовленні узагальнююче поняття- домашні тварини.

В: Які ви молодці, малята, ви, мабуть, вже трішки втомились. Тому пропоную вам трішки порухатись.

  1. Фізхвилинка

В: Ми вже з вами знайшли дитинчат усіх тварин, що живить на фермі. А зараз давайте допоможемо бабі Марічки їх нагодувати.

  1. Д/гра «Хто що їсть»

Мета: закріплювати знання дітей про свійських тварин (що вони їдять); розвивати мислення, увагу, пам'ять; виховувати бажання піклуватися про свійських тварин.

ІІІ. Заключна частина

В: Баба Марічка дуже вдячна вам за допомогу та буде чекати вас у гості ще раз. А наше заняття з розвитку мовлення закінчується. До нових зустрічей.

docx
Додано
22 березня 2023
Переглядів
4605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку