Заняття за освітнім проєктом "Світ чекає крилатих" «Число і цифра 5. Написання цифри 5».

Про матеріал
Познайомити дітей з утворенням числа і цифри 5, вчити писати цифру 5; уточнити поняття про п’ятикутник; розвивати кмітливість, логічне мислення; виховувати позитивне ставлення до предмета.
Перегляд файлу

ОЛЕНА ГРЕСЬКО

1 клас

Тема: «Число і цифра 5. Написання цифри 5».

Мета: познайомити з утворенням числа і цифри 5, навчити писати цифру 5; уточнити поняття про п’ятикутник; розвивати кмітливість, логічне мислення; виховувати позитивне ставлення до предмета.

Обладнання: лічильний матеріал (зайчики), індивідуальний лічильний матеріал (палички, картинки).

Хід ЗАНЯТТЯ

Організація класу

Презентація " Пальчикова гімнастика "

  1. Вступна частина
  1. Усний рахунок
  • Яке число ми з вами вивчали на минулому уроці? Давайте порахуємо до 4.
  • Якщо в мене є три зайчики, то скільки ще потрібно зайчиків, щоб було 4?
  • А якщо в мене два зайчики?
  1. Каліграфічна хвилинка.
  • Давайте пригадаємо, як пишеться цифра 4.

 Два – це пара: мама з сином.

Три – це мама й дві дитини.

А тепер прийшов і тато.

Треба всіх порахувати.

(На набірному полотні вчитель виставляє лічильний матеріал - зайчиків. Так закріплюється склад чисел 2 (зайчик – мама з сином), 3 (мама й двоє зайченят), 4 (тато – заєць, зайчиха, зайченята).

  • Отже, число 4 складається з двох і двох: двоє великих – зайців-батьків ті двоє маленьких – діти-зайченята. Або ж з одного і трьох.
  • А якщо прибіжить ще одне зайченя, скільки буде всього?

II.Основна частина

 

Написання цифри 5. Цифры письменные от 0 до 9 | Началочка

Прописи цифр. Как писать цифры.

4. Ознайомлення з п’ятикутником.

 

  • Послухайте казку.

У квадрата був молодший братик – Трикутник. Трикутник заздрив Квадратові, тому що в того було чотири кути. Трикутникові теж хотілося мати ще один кут.

  • Ось тепер і я матиму чотири кути, тепер ми будемо однакові, - радів молодший братик. Але вранці, коли він побачив свого старшого брата, радість зникла… Здогадалися чому?

читель демонструє розповідь: відрізає кут у квадрата, щоб діти побачили, як утворився п’ятикутник). Пин от пользователя Alenka на доске Картки Домана | Прописи, Картинки

  • А таким став колишній трикутник (з’єднуємо два трикутники, утворюємо з них квадрат).
  • Завдання для кмітливих

Детский развивающий сайт "Детские развивалки" - развивающие задания для  детей. Задание - Напиши, сколько геометрических фигур присутствует на  рисунке (№284)

  1. Робота з паличками. Скласти п’ятикутник з п’яти паличок.
  2. Отже, як утворюється число 5?

Фізкультхвилинки для малят - ДНЗ №63

  1. Визначте закономірність. Задачі на логіку | Конспект. МатематикаG:\атестац\003.jpg

III. Підсумкова частина

1. Гра «Будь уважний»

  • Скільки в білочки хвостів? (один)
  • Скільки вушок у котів? (два)
  • А в трикутнику кутів? (три)
  • Скільки лапок у зайців? (чотири)
  • Скільки пальців на руці? (п’ять)
  • Скільки пальців на нозі? (п’ять)

 

 

docx
Додано
4 листопада 2021
Переглядів
518
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку