Заняття зі сталого розвитку на тему : " Упаковка"

Про матеріал
Заняття зі сталого розвитку на тему : "Упаковка" Мета: дати дітям первинні уявлення про "упаковку", види упаковок, формувати початкові уявлення про дизайн, як вид творчої діяльності; підводити до розуміння того, що упаковка - це матеріал, в який щось упаковане.Використовують люди у побуті, та те, що продукти дизайну красиві та привабливі; стимулювати фантазію дітей; вчити висловлювати власну думку; розвивати логічне мислення, зв'язне мовлення, творчу уяву, моторику, креативність, здатність послідовно доводите розпочате до кінця; закріплювати вміння рахувати в межах 8; виховувати самостійність, естетичний смак.
Перегляд файлу

 

Заняття зі сталого розвитку на тему : " Упаковка"

 

Мета: дати дітям первинні уявлення про "упаковку", види упаковок,

формувати початкові уявлення про дизайн, як вид творчої діяльності; підводити до розуміння того, що упаковка – це матеріал, в який упаковане що-небудь. Необхідна річ, яку використовують люди у побуті, та те, що продукти дизайну красиві та привабливі; стимулювати фантазію дітей; вчити висловлювати власну думку; розвивати логічне мислення, зв'язне мовлення, творчу уяву, моторику, креативність, здатність послідовно доводите розпочате до кінця; закріплювати вміння рахувати в межах 8; виховувати самостійність, естетичний смак.

 

Попередня робота: розгляд упаковок від різних товарів, їх обговорення; бесіда

         про професію дизайнера, її різновиди; розгляд картинок дизайнерських

         професій; вивчення віршів.

 

Матеріали: картки з цифрами від 1 до 8 на А 4 форматі; картки з буквами на А 4

  форматі У,П,А,К,О,В,К,А; картки сонечка, квітки, дощика, посмішки, повітряного поцілунку, та людина махає рукою; карта з конвертами від 1 до 5 в  яких завдання; листочки А 5 формату по 1 на кожну дитину; кольорові    олівці; макет шоколадки; чарівна паличка ( можна щоб світилася)

 

 

 

 

 

 

 

 

- Любі дітки, до нас сьогодні завітали гості, давайте з ними привітаємося за

допомогою картинок

* Привітаймо сонечко!

* Здрастуй дороге!

* Привітаймо квіточку!   

 * Хай вона росте!                 

*

* Привітаймо дощик!

* Лийся мов з відра!

 * Привітаймо гостей усіх

* Зичимо добра!

- А зараз ми привітаємося з Вами. Є люди, які вітаються без слів за допомогою мі-

міки обличчя чи  мовою жестів. так і ми дивимося на картинки і вітаємося

( посмішка, повітряний поцілунок, помахати рукою)

- Сьогодні ми з Вами будемо мандрівниками, а подорожувати нам з Вами допоможе чарівна паличка.

Дидактична гра " Вперед, назад, вліво, вправо"

( звучить чарівна мелодія)

- 1, 2, 3 - чарівна паличка шлях нам покажи...Ой, чарівна паличка вказує мені на

( вихователь торкається дитини, яка буде виконувати завдання, а діти в цей час

сидять півколом. Дитина, яку вибирає паличка підходить до вихователя)

- Дивіться, чарівна паличка засвітилася і кудись мене тягне.

( вихователь з паличкою йде до стільця тієї дитини і дістає конвертик та

звертається до дитини)

Завдання: ....кроків вліво ( вправо, вперед,  назад).... кроків вліво ( вправо, вперед,

назад); ....кроків вліво ( вправо, вперед,  назад)

( відповідно до того написати де буде висіти карта, завішена покривалом)

-  Допоможи мені зняти покривало і поглянемо всі на що ж нам указувала чарівна

паличка.

( на ватмані карта з конвертами від 1 до 5)

-  Погляньте, чарівна паличка світиться. Вона задоволена нами. А що ж це ми з

Вами відкрили?

Дидактична гра " Пригадай та виклади.."

 ( звучить чарівна мелодія)

1, 2, 3 - завдання з конвертика під № 1 дістане ....

( вихователь вибирає дитину і торкається її чарівною паличкою)

- Вам потрібно викласти по порядку цифри від 1 до 8

( діти сидять за столами, а вихователь проводить індивідуальну роботу за потре-

бою. А дитина, яку вибрала чарівна паличка, виконує завдання на дошці)

- Зараз ми перевіримо чи правильно виконали завдання. Якщо правильно то мало

утворитися слово.

( перевертаємо цифри і утворилося слово - УПАКОВКА)

- Чарівна паличка знову світиться, значить ми молодці і виконали завдання.

( звучить чарівна мелодія)

1, 2, 3 - завдання під № 2 дістане з конвертика ......

( вихователь торкається певної дитини чарівною паличкою)

Завдання : що таке УПАКОВКА?

( діти стоять півколом перед 2 столами на яких лежать різні упаковки: пляшки,

банки, коробки, обгортки, стіки...)

- Розгляньте все, що Ви бачите перед собою .....Але відповідь на моє запитання

дає той, до кого я торкаюся чарівною паличкою.

- Що таке, на Вашу думку, упаковка?

- Для чого потрібні упаковки?

- Які Ви знаєте упаковки?

- Що таке стіки? ( показую)

Стік- це стильна упаковка для порціонної продукції.

- Як Ви гадаєте, що значить таке висловлювання:

По одягу зустрічають,

по розуму проводжають.

 ( відповіді дітей, а потім звучить чарівна мелодія)

- Ой, паличка знову нас кудись кличе.

- Дітки, одяг - це та ж упаковка. Але одяг ми одягаємо на себе, а упаковка -

упаковує та зберігає товар.

Дидактична гра " Упаковка яка?"

- Той до кого я торкаюся чарівною паличкою, відповідає.

( відповіді дітей: яскрава, красива, цікава, мила, приваблива....)

- А чому упаковку виготовляють такою привабливою?

( відповіді дітей)

( звучить чарівна паличка і починає світитися)

- Ви молодці, гарні відповіді давали, але паличка знову щось хоче.... Вона хоче,

щоб ми дістали завдання з конвертика № 3

- Паличка хоче, щоб ми зробили фізхвилинку.

 

Фізхвилинка

Встанем разом на хвилинку, зробимо фізкультхвилинку:

Руки вгору, руки вниз, вправо, вліво нахились.

 Сіли, встали, сіли, встали, як зайчата, пострибали.

Ніжками потупотіли, у долоньки поплескали.

        Веселенько усміхнулись, до роботи повернулись.

- Паличка чарівна світиться. Ви розумнички. Нам вже час відкривати конверт № 4

 

( вихователь торкається дитини, яка приносить завдання і діти стають в коло)

 

Дидактична гра" Розбери упаковки"

 

- Завдання наше з Вами зараз таке: до кого торкається чарівна паличка, той бере з

 

кошика будь-яку упаковку. Але віднести її потрібно і покласти до відповідної

 

коробки. Там де написано букву М - кладемо м'яку, а там де написана буква Ж-

 

жорстку. ( під час гри проводиться індивідуальна робота за потребою)

 

( звучить тиха, спокійна мелодія і діти за дотиком чарівної палички починають

 

працювати).

 

- Знову наша паличка світиться, значить ми молодці і правильно виконали 

 

завдання.

Дидактична гра " Дизайнери"

 

1, 2, 3 - за завданням наступним піде... ( той до кого торкається чарівна паличка)

 

( там маленька шоколадка та записка)

 

Записка: Ви - дизайнери.

 

- Сідайте на свої місця. І ми з Вами послухаємо діток, які підготували нам деякі

 

дітки.

 

( на столах перед дітьми лежать листочки та олівці)

 

 

 

Вірші:

 

1. Не спиниться ані мить

    В його руках усе горить

    Так швидко і уміло

     Робить дизайнер своє діло.

 

2. Той, хто вміє малювати

     Може хати меблювати

     Він робитиме кар'єру

     Як дизайнер інтер'єру/

 

3.  Модельєри фантазують

     Сукні та спідниці

     Шиють та малюють

     Моду просувають

     Все про неї знають.

 

4.  Не планує інтер'єр

     Модний одяг розробляє

     Та моделей одягає

     Це дизайнер - модельєр.

 

- Ось зараз і Ви будете дизайнерами упаковок для всіх Вами улюблених шоколадок. Щоб покупці на них звертали увагу потрібно, щоб вони були яскравими.

 

Погляньте, давайте пригадаємо, що на упаковці має бути:

 

* назва

* термін зберігання

* склад

* товарний знак

 

І звичайно вона має бути яскравою.  Поки звучить мелодія Ви працюєте і робите

 

 макет - упаковки для ось цієї шоколадки ( вихователь показує макет шоколадки)

 

( індивідуальна робота за потребою)

 

- Закінчилася мелодія і знову горить наша чарівна паличка. Ви молодці, створили

 

гарні макети упаковки. А тепер підніміть і покажіть їх гостям, а потім покладіть їх

 

на стіл.

 

( чарівна мелодія звучить)

 

1, 2 , 3 - в коло разом стали ми. Ми сьогодні розумнички. Обіймемо себе та

 

посміхнемося :)

 

А тепер той, до кого торкається чарівна паличка, пригадує що ми робили на

 

занятті та розповідає, що йому найбільше сподобалося. ( відповіді дітей)

 

Погляньте за те, що ми були розумничками чарівна паличка знову світиться і веде

 

мене кудись. ( вихователь йде туди де заховані смаколики)

 

А ось і наші смаколики, це маленькі шоколадочки. Це Вам за те, що Ви були ро-

 

зумнички. А пригощатися Ви будете коли попрощаєтеся з гостями.

 

Давайте скажемо гостям: До побачення!

 

( Діти виходять з групи)

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
29 жовтня 2023
Переглядів
266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку