18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Заочна екскурсія до лікарні 8 клас

Про матеріал
План заочної екскурсії до лікарні 8 клас при дистанційному навчанні. Екскурсію можливо проводити в будь-якій соціальній мережі, лише необхідні умови комунікації учнів один з одним. Лекційний матеріал викладається вчителем або запрошеним гостем, наприклад, працівником лікарні.
Перегляд файлу

План навчальної екскурсії в 8 класі

Форма роботи: заочна екскурсія

Предмет: Біологія

Дата проведення:

Час проведення: 4 год.

Тема: «Заочна екскурсія до лікарні»

Мета уроку: розширити та поглибити знання учнів про біологію людини, ознайомити учнів з методами діагностування, лікування та профілактики захворювань, обладнанням в лікарнях України; удосконалювати уміння учнів проводити спостереження, працювати в групах, навчати учнів застосовувати здобуті знання; формувати науковий світогляд учнів про лікування, інтерес до вивчення біології; виховувати поважне та бережливе ставлення учнів до свого здоров’я, розвивати в них емпатію, рефлексію, критичне мислення для формування навичок здорового способу життя.

Очікувані результати: учні розпізнають і називають медичне обладнання; наводять методи профілактики захворювань; роблять висновки про необхідність профілактики захворювань та здорового способу життя.

Обладнання: ІКТ

Хід заняття

І. Організаційний етап

І. Підготовка до екскурсії.

1. Підготовка вчителя до екскурсії.

Заздалегідь визначити: місце проведення екскурсії, скласти список посилань на віртуальні екскурсії та корисні посилання.

Заздалегідь  завантажити додаток Anatomy Learning.

 2. Ознайомлення учнів із завданнями екскурсії.

ІІ. Загальний інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму дій.

1. Ознайомлення учнів з темою, метою та завданнями екскурсії, прогнозування того, що вони зможуть вивчити та спостерігати.

2. Інструктаж з техніки безпеки, бесіда за такими питаннями:

  • Яку мету може переслідувати людина відвідуючи лікарню окрім лікування?
  • В якому стані може перебувати хворий? Перелічте емоції, почуття, стани. Наведіть способи самодопомоги, ресурси, до яких можна звернутись по допомогу.

3.Поділ класу на групи й отримання відповідного завдання.

4. Бесіда або розповідь про медичну справу, систему охорони здоров’я України, медичне устаткування, відділення лікарні,

IІІ. Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.

Робота в групах.

Робота з додатком Anatomy Learning:

1. Завантаження, ознайомлення з можливостями програми.

2. Дослідити систему органів та обрати хворобу, що вражає її.

3. Пошук інформації щодо захворювання:

  • назва, етимологія
  • клінічні прояви, симптоми, патогенез
  • діагностика
  • профілактика
  • лікування
  • історія дослідження

4. Дайте відповідь на запитання:

    Які відділення та кабінети ви відвідали?

    З яким обладнанням ви ознайомились?

    Складіть перелік профілактичних заходів.

ІV. Підбиття підсумків екскурсії

 Узагальнення й систематизація результатів роботи. Заслуховуються звіти кожної групи, аналіз звіту робіт вчителем, суспільне обговорення, обмін думками та враженнями від заочної екскурсії.

 

 

doc
Додано
4 червня 2020
Переглядів
276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку