Заочна подорож для 2 класу "Hello, Londoners!"

Про матеріал

Виховна година для учнів 2 класу.

Форма заходу: заочна подорож

Мета: ознайомити учнів із визначними місцями Лондона, їх історією; практикувати у спілкуванні іноземною мовою; розвивати увагу, пам'ять, мислення, спостережливість, стійкий інтерес до вивчення іноземних мов; виховувати шанобливе ставлення до культури та традицій іншомовних країн світу, самодисципліну та почуття гідності; поширити світогляд учнів.

Обладнання: презентація, ТЗН, відео-матеріал, друкований матеріал, карта Лондону.

Перегляд файлу

Тема: Hello, Londoners

Форма заходу: заочна подорож

Мета: ознайомити учнів із визначними місцями Лондона, їх історією; практикувати у спілкуванні іноземною мовою; розвивати увагу, пам’ять, мислення, спостережливість, стійкий інтерес до вивчення іноземних мов; виховувати шанобливе ставлення до культури та традицій іншомовних країн світу, самодисципліну та  почуття гідності; поширити світогляд учнів.

Обладнання: презентація, ТЗН, відео-матеріал, друкований матеріал, карта Лондону.

  1. Організація класу.
  • Hello, my pupils. I’m glad to see you again. How do you do?
  • Мабуть для вас несподіваним виявилось те, що захід почався з привітання англійською мовою. Tell me, please. Do you like English?
  • Who knows English the best? Сьогодні ми з вами вирушимо у віртуальну подорож столиці Великобританії. Тут ми можемо побачити багато пам’ятних міст, які не можуть привернути нашу увагу.  Тож беремо весь свій багаж знань з англійської мови та скоріш вирушаймо у подорож!
  1.  Основна частина.
  • Мені теж кортить побачити скоріш чудові витвори мистецтва. Для того, щоб відвідати  культурні пам’ятки Англії, нам потрібно отримати квиток-перепустку. А отримаємо ми його, якщо виконаємо завдання, які підготував для вас гід.
  1. London Eye.
  • The first task is to find one extra word. Перше завдання – знайти зайве слово у ланцюжку слів.
  • Apple, chair, bread, milk, melon.
  • Car, train, plane, bus, flower.
  • Tiger, hen, monkey, ball, kitten.
  • Exelent! Чудово! А нас попереду чекає ще одне завдання.
  • Англійцям дуже подобаються домашні улюбленці. Давайте подаруємо їм картину, яку ми намалюємо після того, як згадаємо усі літери англійського алфавіта.
  • Lets start together.  Repeat after me…
  • Хто може самостійно розказати The ABC?
  • Well. А хто з вас пам’ятає, скільки літер в англійській абетці? Давайте перевіримо.

(Діти називають літери англійського алфавіту і поєднують відповідну цифру, утворюючи зображення кота)

UUvxCuS8y_8.jpgUUvxCuS8y_8.jpg

  • Молодці! Ви дуже швидко впорались із цим завданням і отримали перепустку. Давайте ж тепер подивимось на першу визначну пам’ятку у Лондоні.
  • Look at the picture! This is London Eye.
  • Це око Лондона. Це колесо огляду заввишки 135 км, на теперішній час воно посідає 3 місце серед усіх інших колес огляду в світі за своєю висотою. Цікаво те, що колесо огляду робить повний оберт за 30 хвилин. Воно майже ніколи не зупиняється, адже рухається так повільно що люди можуть безпечно ввійти та вийти з кабінки під час руху колеса. Сподіваюсь, вам було цікаво. А нам час вирушати далі. Пропоную виконувати завдання далі, щоб дізнатись більше цікавого.

  1. Big Ben
  • Отже, слухайте уважно наступне завдання. Вам потрібно розгледіти слова у цьому ланцюжку слів та розділити їх. (Гра «Waves»)
  • Well done!
  • Ви молодці, але цього недостатньо, щоб отримати квиток. Наступна наша зупинка трішки пов’язана з числами, тому нам необхідно згадати числа англійською мовою.
  • There is the box with letters. You should find the numbers. (Гра «Find me»)
  • Great! Let’s visit the next place of interest. Look at the picture.  What can you see?
  • Right you! It is Big Ben.
  • Дуже часто туристи плутають дві речі: дехто вважає, що Big Ben це годинник, але це зовсім н так. Big Ben – це вежа, на якій розміщено всесвітньовідомий годинник. Вежа Біг Бену була збудована у 1858 році і вже 31 травня 1859 року запрацював і сам годинник. Цей годинник розміщений на висоті 55 м над землею, діаметр циферблату – 7 м. Найбільша по хибність годинника – 2с. І за всі роки функціонування годинник зупинявся лише двічі. Перший раз у 1962 році через рясний снігопад у новорічну ніч. Далі у 2005 році у кінці травня стрілка курантів завмирала двічі за один вечір. Основною версією поломки назвали 32-градуну спеку, що стояла того дня у Лондоні. It was very hot that day.

 

  1. Tower Bridge
  • Ми з вам вирушаємо у напрямку наступного визначного місця. А поки ми будемо у путі пропоную вам пограти у цікаву гру.
  • Let’s play a game.

(Декілька учнів отримують картку із назвою тварини. Учені по черзі описують цю тварину, а решта учнів мають її назвати.)

  • A crocodile. I am an animal. I am big and long. I am green. I can swim.
  • A tiger. I am an animal. I am big and angry. I am orange and black.
  • A bear. I am an animal. I am big and brown I like to sleep and to eat  honey.
  • A frog. I am an animal. I am green. I can swim. I can jump.
  • A mouse. I am an animal. I am grey and very little.
  • An elephant. I am an animal. I am grey and big.  I have very big ears and long nouse.
  • A fish. I am an animal. I am little. I can swim. I can’t talk.
  • Children, look! Нас вітають літери англійської абетки.

(Учні читають вірші T, O, W, E, R)

  • Thank you! Діти, можливо ви здогадались, яку підказку нам принесли ці помічники?
  • Ok! It’s a Tower. Look at the picture. You can see a Tower Bridge.
  • Українською – Тауерський міст.
  • Тауерський міст – це розвідний міст, що знаходиться над річкою Темзою. Він був збудований у 1894 році і сьогодні є одним із символів Лондона, його візитною карткою.
  • Довжина мосту 244 м. Сьогодні він все ще є найскладнішим за своєю конструкцією в світі. Це дійсно унікальна споруда, адже навіть коли міст піднімається, пішоходи можуть проходити повз нього.

149.jpg

  1. Buckingham Palace
  • В Лондоні також ще одна пам’ятка архітектури, яка захоплює своєю величністю. Але щоб потрапити туди, нам потрібно розмовляти, як справжні  англійці.  Давайте разом промовимо слово «England».
  • Оk! Very well.
  • Англійці розмовляють дуже швидко. Пропоную потренуватись у швидко мовленні.
  • Look at the blackboard.

Each Easter Eddy eats eighty easter eggs.

  • Read the sentence. Who can translate?
  • Repeat after me. Repeat together.

(Учні повторюють скоромовку, поступово збільшуючи темп.)

  • Well done. Хто може розповісти скоромовку самостійно.

(2-3 учні читають скоромовку)

  • Great! Я вдячна вам за таку вимову. Тепер ми можемо відвідати найголовнішу споруду у Лондоні.
  • Look at the picture. What is this?
  • You can see Buckingham Palace.

  • Це Букінгемський палац. Дітки, погляньте...Палац охороняють гвардійці.

  • Вони завжди вдягнені в червоні мундири та високі чорні шапки. Зміна караулу виконується лише згідно розкладу. Дітки, а давайте проявимо свою ввічливість та привітаємось з гвардійцями.

(Учень читає вірш)

Я – вітання.

«Hi Кричу я на світанні.

 «Hi Вигукують всі діти,

Сміючись в такі моменти.

  • Let’s say «Hello

- Look at the picture. Here you can see a queen  Elizabeth II.

- Це королева Єлизавета ІІ. Вона відома на весь світ своєю справедливістю, мудрістю, добротою та любов’ю до мешканців своєї країни. За це англійці просто обожнюють свою королеву та висловлюють їй глибоку пошану.

                               

- Королева дуже гостинна і запрошує вас ще раз переглянути усі визначні місця Лондону і насолодитися його неймовірною красою.

(Перегляд відеосюжету «Лондон»)

  1. Заключна частина.
  • Жителі Лондону радо зустріли нас у своєму місці. А ви, як справжні туристи, проявили шану до культури та традицій іншої країни. Давайте на прощання скажемо «Good bye, Londoners Можливо наступного разу ми зустрінемось на Батьківщині, щоб розповісти лондонцям про нашу неповторну Україну.
  • Сподіваюсь, наша подорож вам сподобалась. Що ж цікавого ви розповісте про Лондон своїм друзям та батькам?
  • - So, thank you for your knowledge. See you soon. До нових цікавих зустрічей!

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шевчук Віта Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 січня 2019
Переглядів
1354
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку