Запитання до брейн - рингу за творами Т.Г.Шевченка

Про матеріал
Учасникам брейн - рингу пропонуються завдання за вивченими творами Кобзаря: діти цитують поезію, пояснюють значення окремих слів і ін.
Перегляд файлу

І тур

Відновити пропущені слова в поданих рядках.

«Реставратор».

  1. Садок вишневий коло…,

Хрущі над вишнями …,

Плугатарі з плугами …

Співають ідучи …,

А матері вечерять …

 

 

  1. Тече вода з-під …

Яром на долину.

Пишається над водою

червона …

 

  1. Тихесенько вітер …,

Степи, лани …,

Між ярами над степами

Верби …

 

   4.  Зоре моя …,

   Зійди над …,

   Поговорим тихесенько

   В неволі з …

 

  1. Думи мої, думи …,

Лихо мені з …

Нащо стали на …

Сумними …

 

  6.    Реве та стогне … широкий,

Сердитий … завива,

Додолу … гне високі,

Горами … підійма.

 

7.  Ще треті півні не …,
     Ніхто ніде не …,
     … в гаю перекликались,
    Та … раз у раз скрипів.

 

8. Хто більше складе слів із букв, що входять до складу                            словосполучення

 

  1. Тече вода в синє…,
    Та не витікає;
    Шука … свою долю,
    А … немає.
     
  2.  Зацвіла в …

Червона…,
Ніби засміялась
… -дитина.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ тур

Назвати твори, з яких узято подані рядки.

 

  1. Якби ви знали, паничі,
    Де люди плачуть живучи,
    То ви б елегій не творили
    Та марне бога б не хвалили,
    На наші сльози сміючись.

 

 

  1. Як умру, то поховайте
    Мене на могилі,
    Серед степу широкого,
    На Вкраїні милій,
    Щоб лани широкополі,
    І Дніпро, і кручі
    Було видно, було чути,
    Як реве ревучий.

 

 

  1. Вітер з гаєм розмовляє,
    Шепче з осокою;
    Пливе човен по Дунаю
    Один за водою.

 

 

  1. Неначе сонце засіяло,

Неначе все на світі стало

Моє… лани, гаї, сади!

 

 

5. На панщині пшеницю жала, 
Втомилася; не спочивать 
Пішла в снопи, пошкандибала 
Івана сина годувать.

 

 

 6. Пишається калинонька,
    Явір молодіє,

          А кругом їх верболози                             Й лози зеленіють...

 

7. Ще треті півні не співали,
Ніхто ніде не гомонів,
Сичі в гаю перекликались,
Та ясен раз у раз скрипів...

 

8. Поклала мати коло хати

                  Маленьких діточок своїх,

         Сама заснула коло їх...

         Затихло все, тільки дівчата

         Та соловейко не затих.

 

9. Найбільш повно пояснити значення слова «кріпак».

Кріпак – це людина, закріплена за паном, яка працює на нього. Пан міг кріпака продати, купити,виміняти як річ.

 

10. “Хто за словесним портретом?”

 

А) “Не слухала... ні батька, ні неньки,
                 Покохала москалика, як знало серденько”    (Катерина, поема “Катерина”).
 

Б)”В Путивлі-граді вранці-рано
Співає, плаче....,
                                     Як та зозуленька кує...”                     (Ярославна, поезія “Плач Ярославни”).

 

 

doc
Додано
17 грудня 2020
Переглядів
285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку