у закладі формуємо базу для роботи з учнями, які мають дивіантну поведінку. Може хто ще таке робить, то користуйтесь.
Характеристика
Б****а О**** Володимировича
24.09.200* року народження
Учня * класу Раківського ЗПЗСО
**** О*** навчається в школі з першого класу. Зарекомендував себе як старанний та працелюбний учень. Мав навчальні досягнення достатнього рівня. Та нажаль, не навчається в повну міру свої сил. Починаючи з 5 класу почав проявляти деякі ознаки девіантної поведінки. Спільними зусиллями з мамою та педагогічним колективом (на чолі з директором), ситуація покращилась. Мати приділяє достатню увагу вихованню. Але тим не менш, учень має проблеми: залежність від комп’ютерних ігор і як результат, поганий зір та проблеми, пов’язані з пониженою рухливістю, агресивне ставлення до оточення (учні, а деколи і вчителі), слабку мотивацію до навчання, неврівноваженість емоцій (занадто чутливий до критики, особливо однолітків), неохайність (не розуміє недоречності деяких дій), некомунікабельність, конфліктність (мали місце ситуації не лише з однолітками, а й з педагогами). Правила поведінки виконує на вимогу вчителя, але у агресивному стані - нездатний мислити, неадекватно реагує на зауваження від вчителя.
На сьогодні, учень виявляє такі несприятливі ознаки девіантної поведінки: