ПРОТОКОЛ № 3
Засідання фахівців,
які здійснюють психолого - педагогічний
супровід дітей з ООП
Від 27.05.2022р.
Голова зборів:
Секретар:
Присутні: 6 чол. (список додається)
Порядок денний
1. Аналіз моніторингового обстеження дитини, яка виховується на інклюзивному навчанні.
2. Вироблення рекомендацій для батьків та педагогів на літній період для батьків дитини з ООП.
СЛУХАЛИ:
, вихователя-методиста, яка надала характеристику, вихованці молодшої інклюзивної групи «».,р. н, в інклюзивну молодшу групу № «» почала ходити з 1 вересня 2021 року. Спеціалісти аналізували стан дитини та склали ІПР.
Зазначила, що протягом року в групі «» дитина виховувалася за освітньою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» (нова редакція). Додала, що з дитиною проводились корекційні заняття із спеціалістами п’ять годин на тиждень, які планувалися відповідно до комплексної програми розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку «Віконечко» та згідно складених календарно – тематичних планів.
сказала, що проведення ефективної корекційно – розвиткової роботи в цілому здійснювалась завдяки співпріці усіх корекційних педагогів, вихователів, асистента вихователя, батьків та адміністрації садочка.
СЛУХАЛИ:
, асистента вихователя, яка зазначила, що соціально- побутові навички у дитини сформовані частково. Поведінка та дії зумовленні ситуативним бажанням, контакт ускладнений. В ігрову діяльність з однолітками вступає на короткий період. Вольові зусилля проявляє при виконанні цікавих для неї завдань. Низький рівень пізнавальної активності під час занять. Такі завдання, як ліпити з пластиліну чи малювати пензликом дитина виконує за допомогою дорослого. На музичних заняттях та заняттях з фізичної культури танцювальні рухи та вправи виконує за бажанням та в межах своїх можливостей.
На кінець року досягнуто таких результатів: дитина самостійно приймає їжу, іде на контак з дорослими, розуміє звернене мовлення, виконує прості вербальні інструкції, наочно - дійові завдання, разом з іншими дітьми може брати участь у спільних іграх. Проявляє більший інтерес та зацікавленість завданням, якщо у гарному настрої.
СЛУХАЛИ:
, вчителя – дефектолога, яка зазначила, що на початок навчального року дитина потребувала розвитку розуміння мовлення, звуконаслідування, зорової та слухової уваги, пам`яті, дрібної моторики рук, активізації словника.
На кінець року споcтерігається активізація мовлення, дитина почала проявляти інтерес до мовлення оточюючих, помітні позитивні зрушення у звуковимові, почала активно звуконаслідувати, в мовленні поступово з`являються нові слова, розрізняє, але не називає чотири основні кольори, підбирає предмети за кольором, знаходить тіні предметів.
СЛУХАЛИ:
, практичного - психолога, яка зазначила, що за період спільної співпраці із дитиною спостерігається позитивна динаміка в рівнях розвитку: координація рухів та дрібна моторика розвинена на достатньому рівні, соціально-побутові навички значно покращились. Відслідковується позитивний настрій дитини під час занять.
ВИСТУПИЛИ:
, мати дитини, яка подякувала вихователям та асистенту групи за плідну співпрацю з ними, та додала, що в поведінці дитини простежується позитивний результат їхньої роботи.
ВИРІШИЛИ:
Освітні завдання та рівні підтримки залишити без змін:
ІV рівень підтримки (корекційно-розвиткові години: вчитель логопед - 1 година, практичний психолог - 2 години, вчитель дефектолог - 2 години).
Результати голосування: «за» - 6 осіб, «проти» - 0 осіб, «утримались» - 0 осіб. Схвалено одноголосно.
Голова зборів:
Секретар: