Засідання фахівців, які здійснюють психолого - педагогічний супровід дітей з ООП

Про матеріал
Засідання фахівців, які здійснюють психолого - педагогічний супровід дітей з ООП.
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ № 3

Засідання фахівців,

які здійснюють психолого - педагогічний

 супровід дітей з ООП

 

 

Від 27.05.2022р.

Голова зборів:

Секретар:

Присутні: 6 чол. (список додається)

 

Порядок денний

1. Аналіз моніторингового обстеження дитини, яка виховується на інклюзивному навчанні.

2. Вироблення рекомендацій для батьків та педагогів на літній  період для батьків дитини з ООП.

СЛУХАЛИ:

, вихователя-методиста, яка надала характеристику,  вихованці  молодшої інклюзивної групи «».,р. н, в інклюзивну молодшу групу № «» почала ходити з 1 вересня 2021 року. Спеціалісти аналізували стан  дитини та склали  ІПР.

Зазначила, що протягом року в групі «» дитина виховувалася  за освітньою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» (нова редакція). Додала, що  з дитиною проводились корекційні заняття із спеціалістами п’ять  годин на тиждень, які планувалися відповідно до комплексної програми розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку «Віконечко» та згідно складених календарно – тематичних планів.

сказала, що проведення ефективної корекційно – розвиткової роботи в цілому здійснювалась завдяки співпріці усіх корекційних педагогів, вихователів, асистента вихователя, батьків та адміністрації садочка.

СЛУХАЛИ:

, асистента вихователя, яка зазначила, що соціально- побутові навички у дитини  сформовані частково. Поведінка та дії зумовленні ситуативним бажанням, контакт ускладнений. В ігрову діяльність з однолітками вступає на короткий період. Вольові зусилля проявляє при виконанні цікавих для неї завдань. Низький рівень пізнавальної активності під час занять. Такі  завдання, як ліпити з пластиліну чи малювати пензликом дитина виконує за допомогою дорослого. На музичних  заняттях та  заняттях з фізичної  культури   танцювальні рухи та вправи  виконує за бажанням та   в межах своїх можливостей.

На кінець року  досягнуто таких результатів: дитина самостійно приймає їжу, іде на контак з дорослими, розуміє звернене мовлення, виконує прості вербальні інструкції,  наочно - дійові завдання, разом з іншими дітьми може брати участь у спільних іграх.  Проявляє більший інтерес та зацікавленість завданням, якщо у гарному настрої.

СЛУХАЛИ:

, вчителя – дефектолога, яка   зазначила, що на початок навчального року дитина потребувала розвитку розуміння мовлення, звуконаслідування, зорової та слухової уваги, пам`яті, дрібної моторики рук, активізації словника.

На кінець року споcтерігається активізація мовлення, дитина почала проявляти інтерес до мовлення оточюючих, помітні позитивні зрушення у звуковимові, почала активно звуконаслідувати, в мовленні поступово з`являються нові слова, розрізняє, але не називає чотири основні кольори, підбирає предмети за кольором, знаходить тіні предметів.

СЛУХАЛИ:

, практичного - психолога, яка зазначила, що за період спільної  співпраці із дитиною  спостерігається позитивна динаміка в рівнях розвитку: координація рухів та дрібна моторика розвинена на достатньому рівні, соціально-побутові навички значно покращились. Відслідковується позитивний настрій дитини під час занять.

ВИСТУПИЛИ:

, мати дитини, яка подякувала вихователям  та асистенту групи  за плідну співпрацю з ними, та додала, що в поведінці дитини простежується позитивний результат їхньої роботи. 

ВИРІШИЛИ:

Освітні завдання та рівні підтримки залишити без змін:

ІV рівень підтримки (корекційно-розвиткові години: вчитель логопед - 1 година, практичний психолог - 2 години, вчитель дефектолог - 2 години).

 

Результати голосування: «за» - 6 осіб, «проти» - 0 осіб, «утримались» - 0 осіб.  Схвалено одноголосно.

 

 

 

Голова зборів:                                         

Секретар:                          

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
15 жовтня
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку