Як сучасному вчителю подолати інертність та консерватизм

Про матеріал
Поради вчителям, як можна уникати інертності та консерватизму на уроках української літератури, української мови та зарубіжної літератури
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Які риси повинен свідомо розвивати вчитель для подолання інертності та консерватизму? Підготувала: Куянова Д. С.

Номер слайду 2

578 × 1 200578 × 1 200

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Сучасний учитель - це професіонал, який постійно вдосконалює свої методи навчання, використовує нові технології, створює цікаві та інтерактивні уроки, сприяє розвитку критичного мислення та творчих здібностей учнів. Такий учитель підтримує позитивну атмосферу в класі, прагне самовдосконалення та навчання протягом життя.

Номер слайду 5

Оскільки учительська праця і педагогічна творчість є синонімами, то необхідно розглядати способи подолання інертності й консерватизму викладацької діяльності та способи розвитку творчості кожного вчителя.

Номер слайду 6

Як же подолати інертність, консерватизм і розвивати педагогічну творчість саме у процесі підготовки уроку та його проведення? Адже, саме на уроці забезпечується інтелектуальне збагачення дитини, розкриваються її здібності, нахили та інтереси.

Номер слайду 7

Більшість учителів творчо підходять до побудови структури уроку, шукають ефективні методи і прийоми навчання, які спонукали б кожного учня до активної самостійної пізнавальної діяльності. Звичайно, навіть найвдаліша структура уроку не може бути усталеною. Урок – це педагогічний витвір, а вчитель є його творцем. Однак, обираючи методичні прийоми, слід пам'ятати, що вчитель не може не використовувати педагогічну логіку, та доцільність і дидактичні принципи. 

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
16 жовтня
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку