Засідання клубу любителів домашніх тварин "Друзі наші менші"

Про матеріал
Виховний захід для учнів 1-2 класу. Містить цікаві матеріали, дидактичні ігри та загадки, які можна використати на інших уроках та виховних заходах. Сприяє розвитку зв'язного мовлення дітей та розширенню словникового запасу; вихованню чуйного та відповідального ставлення до тварин.
Перегляд файлу

Засідання клубу любителів домашніх тварин

Тема: Друзі наші менші

Мета: поглибити та закріпити знання дітей про свійських тварин і їх характерні ознаки; розвива­ти  пам'ять,  мислення, мовлення дітей; збагачувати їх словнико­вий запас; коригувати вимову; виховувати любов і чуйність до тварин, відповідальність за їх життя.

Обладнання: ілюстративний матеріал «Тварини», роздатковий матеріал, фото, зошити, кольорові олівці, пізнавальний відеоролик «Свійські тварини».

                                    Хід заняття:

  1. Орг. момент.

( Перевірка готовності дітей до заняття. )

Новий день і новий час,

Все цікаве тут для нас.

Ми вчимося пізнавати,

Світ навколо нас вивчати.

Співчуття, любов, добро,

Щоб в серцях наших росло.

Один одному всміхнемось

                                             І заняття розпочнемо.

  1. Вступна бесіда. Повідомлення теми і завдань.
  • Все, що нас оточує і не зроблене руками людей- це природа. Спілкування з природою приносить найбільшу насолоду і радість,викликає найпалкішу любов до рідного краю, до життя.

А невід`ємною частиною природи являємось ми з вами, рослини і тварини . На протязі деякого часу ми з вами на різних заняттях вивчали різномаітний світ тварин , їхні умови життя , середовище в якому вони живуть,чим харчуються ,чи важливі вони в житті людини.

- Діти, доведіть, що тварини являються  частиною живої природи?(Вони дихають, харчуються,розмножуються і  відмирають).

 Які види тварин ви знаєте?(Комахи ,птахи, риби, звірі)

 А де можуть жити тварини?(В лісі, в  полі, у воді, під землею)

 Як називаються тварини,які мешкають в лісі?(Дикі)

  • Назвіть, яких ви знаєте диких тварин.
  1. Основна частина.

1). Розповідь вихователя

- З давніх-давен людство намагалося жити в злагоді з природою. Людина приручила багатьох тварин. Зробила їх своїми друзями й захисниками і зобов’язалася не шкодити їм. Ці тварини стали жити поруч з людьми. Як вони називаються?( Свійські).

- Яких домашніх тварин ви знаєте?

- У кого вдома живуть тварини? Які?

 ( Виступи дітей з фото домашніх улюбленців).

- Чи всіх тварин можна тримати вдома?

- У багатьох із нас удома живуть собака, кіт, папуга, рибки, морська свинка та інші. (Діти розглядають ілюстрації). Ми звикаємо до них, піклуємося і любимо як рідних.

2). Відгадування загадок

    1. У воді купалась,

           А сухою зосталась.(КАЧКА)

    2.    Голодна-мукає,сита-жує,

Всім дітям молоко дає(КОРОВА)

  1.  Сіре,біле,пухнасте,

Схоже на зайчика(КРОЛИК)

  1.  Хвіст гачком,

Ніс пятачком(СВИНЯ)

  1. З рогами,а не бик,

     Доять,а не корова (КОЗА)

       6 Гавкає, кусає, в дім не пускає» (собака ).  

                                   Фізкультхвилинка

У Милочки й Наталочки

Є кізоньки-брикалочки.

В них гостренькі ріжки

(Діти показали на собі, де ріжки.)

І тоненькі ніжки.

(Потупали ніжками.)

Кізоньки брикали,

(Діти тупочуть.)

Грядки потоптали.

— Батіжок, батіжок,

(Беруть в руки уявний «батіжок» та махають ним.)

  3). Робота в зошитах.

     а) дидактична гра «Хто? Де живе?»;

        ( сполучити відповідні малюнки стрілочками)

 

     б) дидактична гра «Хто? Що їсть?»;

        ( сполучити відповідні малюнки стрілочками)

 

     в) робота з розмальовками.

 4). Складання розрізних малюнків

( Скласти розрізаний на частини малюнок і назвати тварину та описати її).

 5) Дидактична гра «Правильно-неправильно».

– А зараз давайте ми з вами пограємо та перевіримо, які правила по­ведінки з тваринами ви знаєте.

  • В людному місці улюбленця треба водити на повідку. (Так)
  • Всі коти вміють плавати. (Ні)
  • У собак та котів має бути своє місце в квартирі. (Так)
  • Собаки вміють ловити щурів. (Ні)
  • Собаку можна дражнити. (Ні)
  • За домашнім улюбленцем потрібно прибирати. (Так)
  • Песиків і котиків можна годувати шоколадом. (Ні)
  • Після спілкування з улюбленцем потрібно мити руки. (Так)

4.Підсумок заняття.  Про те, що в багатьох із вас є хатні улюбленці, свідчить ця барвиста та яскрава виставка ваших малюнків. Приємно, що у вас так багато маленьких друзів. Це свідчить про ваші добрі серця. Адже тварина віддячує вірністю та прихильністю тільки тому, хто дбає та піклується про неї, і ніколи не стане другом для того, хто хоч раз завдав їй болю та шкоди. Іноді тварин називають нашими меншими братами. А брати, як відомо, потребують доброго, уважного ставлення до себе.

                                 Треба завжди пам’ятати

                                 І дорослим, і малятам,

                                 Що нема таких тварин

                                 І нема таких рослин,

                                 Поблизу і навкруги,

                                 Непотрібних зовсім вам!

            Усі рослини і тварини вкрай потрібні для людини!

 

docx
Додано
9 грудня 2022
Переглядів
689
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку