Застосування різних способів розкладання многочленів на множники Урок-ділова гра”Компетентність”
Номер слайду 2
Епіграф: “Ніколи не пізно порозумнішати” Д.Дефо Мета уроку: Навчальна: узагальнити й систематизувати знання, вміння й навички учнів розкладати многочлени на множники різними способами: винесенням спільного множника за дужки; способом групування; за допомогою формул скороченого множення. Розвивальна: розвивати пізнавальну активність, логічне мислення, увагу. Виховна: виховувати комунікативну, інформаційну компетентність, відповідальне, творче ставлення до навчального процесу, впевненість у своїх силах.
Номер слайду 3
Компетенція – це готовність застосовувати знання , вміння та навички для фахового розв'язання проблеми. Отже, це готовність учня використати набуті знання, навчальні вміння і навички, а також способи діяльності в житті для виконання практичних та теоретичних знань.
Номер слайду 4
Компетентний (лат. – належний, відповідний) Це той, хто володіє необхідною інформацією і вміє застосовувати набуті знання і досвід.
Номер слайду 5
Розкладання многочленів на множники Під час розкладання (застосування різних способів) многочленів на множники слід: якщо можливо, винести за дужки спільний множник; якщо спільний множник винесено (або він відсутній, до многочлена, що залишився в дужках (або до даного), намагаємось застосувати формулу (якщо це можливо); якщо застосування формули для певного многочлена неможливе, розбиваємо його на групи (виконуємо групування).
Номер слайду 6
Формули скороченого множення (а + b)І = аІ + 2аb + bІ (а - b)І = аІ - 2аb + bІ (а - b) (а + b) = аІ - bІ (а + b)і = аі + 3аІb + 3аbІ + bі (а - b)і = аі - 3аІb + 3аbІ - bі аі + bі = (а + b)(аІ - аb + bІ) аі - bі = (а - b)(аІ + аb + bІ)
(продовження) 3. Заповніть пусті клітинки: 1) - уІ = (а - )(а + ); 2) (х + )І = І + 2 у + І; 3) аІ - І = ( + 9)( - 9).
Номер слайду 10
Другий тур Гра “Дивись, не помились” Рівень А Виконайте за зразком: аІ - bІ = (а – b) (а + b) 1. mІ - nІ = 2. 2І - хІ = 3. 25 - хІ = Виконайте за зразком: (а + b)І = аІ + 2аb + bІ (а - b)І = аІ - 2аb + bІ 1. (m + n)І = 2. (2 + х)І = 3. (у – 3)І =
Номер слайду 11
(продовження) Рівень Б Розкладіть на множники: 1. (5х + 1)І – (5х – 3)І; 2. (3с + 2)І – 4(3с + 2) + 4; 3. 8уі - 12уІ + 6у – 1. Рівень В 1. Доведіть, що вираз 327і - 227і ділиться на 100. 2. Розв'яжіть рівняння: уі - 8уІ - у + 8 = 0. 3. Заповнити порожні клітинки: -- + с(а – b) = с(а – b)(1 + ).
Четвертий тур Конкурс капітанів Розв'яжіть рівняння: 1. хІ - 10х + 25 = 0 2. – хІ + (х +5)(х – 5) = х 3. 25уІ - 4 = 0
Номер слайду 14
П'ятий тур “П'ять кроків до успіху” (робота в парах)
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Шостий тур “Цікавинки навчання” (відгадування кросворда) 1. Учений, який відділив алгебру від математики й розглянув її як самостійний предмет. 2. Рівність, що має змінну. 3. Один із способів розкладання многочленів на множники. 4. Многочлен, що має два доданки. 5. Множник, який можна винести за дужки. 6. Наука, що вивчає розкладання многочленів на множники. 7. Число, що задовольняє рівняння.
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Домашнє завдання: Підготуватися до контрольної роботи: Повторити §§ 18 – 20 Виконати типові завдання до контрольної роботи № 5, с. 177.
Номер слайду 20
Підсумок уроку: Спробуйте оцінити свої досягнення на уроці, зафарбувавши “піраміду” навчальних досягнень. Спробуйте дати оцінку своєму емоційному настрою на уроці (прикрашання “дерева компетентності”). Оголошення переможців змагання. Спасибі за співпрацю на уроці!!!