Епіграф: “Ніколи не пізно порозумнішати” Д.Дефо Мета уроку: Навчальна: узагальнити й систематизувати знання, вміння й навички учнів розкладати многочлени на множники різними способами: винесенням спільного множника за дужки; способом групування; за допомогою формул скороченого множення. Розвивальна: розвивати пізнавальну активність, логічне мислення, увагу. Виховна: виховувати комунікативну, інформаційну компетентність, відповідальне, творче ставлення до навчального процесу, впевненість у своїх силах.
Розкладання многочленів на множники Під час розкладання (застосування різних способів) многочленів на множники слід: якщо можливо, винести за дужки спільний множник; якщо спільний множник винесено (або він відсутній, до многочлена, що залишився в дужках (або до даного), намагаємось застосувати формулу (якщо це можливо); якщо застосування формули для певного многочлена неможливе, розбиваємо його на групи (виконуємо групування).
(продовження) Рівень Б Розкладіть на множники: 1. (5х + 1)І – (5х – 3)І; 2. (3с + 2)І – 4(3с + 2) + 4; 3. 8уі - 12уІ + 6у – 1. Рівень В 1. Доведіть, що вираз 327і - 227і ділиться на 100. 2. Розв'яжіть рівняння: уі - 8уІ - у + 8 = 0. 3. Заповнити порожні клітинки: -- + с(а – b) = с(а – b)(1 + ).
Шостий тур “Цікавинки навчання” (відгадування кросворда) 1. Учений, який відділив алгебру від математики й розглянув її як самостійний предмет. 2. Рівність, що має змінну. 3. Один із способів розкладання многочленів на множники. 4. Многочлен, що має два доданки. 5. Множник, який можна винести за дужки. 6. Наука, що вивчає розкладання многочленів на множники. 7. Число, що задовольняє рівняння.