Застосування різних видів робіт з обслуговування інформаційних ресурсів

Про матеріал
Ознайомити учнів з застосуванням різних видів робіт з обслуговування інформаційних ресурсів: сервісні програми, утиліти; підключення периферійних пристроїв; налагодження коректної роботи інформаційних систем
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема : Оформлення відповідної документації для гарантійного обслуговування. Майстер в/н Світлана СОВЕНКО Тема уроку «Застосування різних видів робіт з обслуговування інформаційних ресурсів»

Номер слайду 2

Навчальна: ознайомити учнів з застосуванням різних видів робіт з обслуговування інформаційних ресурсів: сервісні програми, утиліти; підключення периферійних пристроїв; налагодження коректної роботи інформаційних систем. Виховна: виховувати бережне ставлення до обладнання, особисті якості оператора з обробки інформації: охайність, дисциплінованість, самостійність, відповідальність; формувати стійкі якості особистості робітника-професіонала, формувати працелюбну особистість. Зосередити увагу майбутніх операторів комп’ютерного набору на сучасних досягненнях науки і техніки. Розвивальна: розвивати логічну пам'ять і мислення; розвивати практичні вміння та навички роботи за ПК. Мета уроку

Номер слайду 3

Інструктаж щодо правил поведінки в умовах воєнного стану. ЩО РОБИТИ ПРИ СИГНАЛІ «ПОВІТРЯНА ТРИВОГО» Вразі сповіщення повітряної тривоги перебуваючи вдома та під час дистанційного навчання негайно всім здобувачам освіти прямувати до найближчих захисних споруд, укриттів при цьому зберігати спокій, не панікувати. Швидко одягнутися. Закрити вікна, вимкнути усі електричні та нагрівальні прилади, перекрити газ, загасити печі, вимкнути світло. Взяти «тривожну валізу» (індивідуальні засоби захисту, запас продуктів і води, особисті документи, кишеньковий ліхтар). ЩО РОБИТИ ПІД ЧАС ОБСТРІЛУ СТРІЛЕЦЬКОЮ ЗБРОЄЮ? слід ховатися у захищеному приміщенні (ванній кімнаті) або варто лягти прикрившись предметами, що здатні захистити від уламків і куль. Якщо ви потрапили під стрілянину на відкритому місці, краще впасти на землю та закрити голову руками. Ефективним захистом буде будь-який виступ, тротуар, бетонна сміттєва урна, сходинки ґанку, заглиблення в землі або канава. Не ховайтеся за автомобілями або кіосками, бо вони часто стають мішенями. Тіло повинно бути в максимально безпечному положенні. Згрупуйтеся, ляжте в позу ембріона. Розверніться ногами у бік стрілянини, прикривши голову руками та відкривши рот, щоб близький вибух не завдав шкоди барабанним перетинкам.

Номер слайду 4

Інструктаж щодо правил поведінки в умовах воєнного стану. ЩО РОБИТИ ПІД ЧАС АРТОБСТРІЛІВ? Не залишайтеся в підʼїздах, під арками та на сходових клітках. Також небезпечно ховатися в підвалах панельних будинків, біля автомобільної техніки, автозаправних станцій і під стінами будинків із легких конструкцій. Якщо вогонь артилерії, мінометний обстріл, авіаційне бомбардування застали вас на шляху, негайно лягайте на землю, туди, де є виступ або хоча б у невелике заглиблення. Закривайте долонями вуха та відкривайте рот. ЩО РОБИТИ ПІД ЧАС АРТИЛЕРІЙСЬКИХ ОБСТРІЛІВ СИСТЕМАМИ ЗАЛПОВОГО ВОГНЮ? Ракету можна помітити та зреагувати, адже залп реактивної установки добре видно. Вночі це яскравий спалах на обрії, а вдень – димні сліди ракет. Ховайтеся в підвалі або в іншому заглибленому приміщенні. Вибирайте місце в кутку між несучими стінами та недалеко від вікон і дверей для того, щоб миттєво покинути будинок у разі влучення снаряда. Не виходьте з укриття, не перечекавши хоча б 10 хвилин після обстрілу.

Номер слайду 5

Аналіз завдання технічного обслуговування та ремонту засобів об- числювальної техніки дозволяє виділити наступні напрямки робіт з ними: Забезпечення працездатності засобів обчислювальної техніки. Забезпечення працездатності операційних систем і прикладного програмного забезпечення. Правильному підборі драйверів. Необхідності контролювати працездатність встановленого програмного забезпечення та прогнозувати потреби в його оновленні. Основні напрями роботи з засобами обчислювальної техніки

Номер слайду 6

5. Забезпечення цілісності, схоронності і працездатності інфор-маційних масивів. 6. Забезпечення працездатності периферійного, мережевого і ко-мунікаційного устаткування7. Облік різноманітності умов експлуатації засобів обчислювальної техніки. Основні напрями роботи з засобами обчислювальної техніки

Номер слайду 7

Інформаційне обслуговування і інформаційні послуги. Послуга - це результат діяльності, а не сама діяльність. Діяльність - це надан- ня послуг, обслуговування, самообслу- говування. Використовуються два поняття: інформаційна індустрія і інформа-ційно-комунікаційний комплекс

Номер слайду 8

Інформаційно-комунікаційний комплекс1 Державні органи, медичні заклади, служби побуту. Навчальні заклади. Бібліотеки, рекламні фірми, архіви, музеїВидавництва, виставкові комплекси, рекламні агентства, редакції радіо і телебачення234

Номер слайду 9

Ці організації надають клієнтам інформацію про режим своєї роботи, про асортимент послуг, які ними надаються (рекламна інформація); консуль- тують з питань, що стосуються їхньої компетенції (консалтингова інформація). Отже, тут інформаційне обслуговування спрямоване на інтенсифікацію власної діяльності організації.Інформаційно-комунікаційний комплекс. Державні органи, медичні заклади, служби побуту

Номер слайду 10

Заклади, в яких інформаційне обслуговування є органічним компонентом їх основної діяльності (уроки, лекції, семінари і т.д.).Інформаційно-комунікаційний комплекс. Навчальні заклади

Номер слайду 11

Здійснюють довготермінову кумулятивну функцію (тобто збирають, обробляють і тривалий час зберіга-ють документну інформацію) і трансляційну функціюІнформаційно-комунікаційний комплекс. Бібліотеки, рекламні фірми, архіви, музеї

Номер слайду 12

Здійснюють короткострокову кумулятивну і трансляційну функцію. Аудіовізуальну інформацію, розраховану на масову аудиторію (при цьому існує певна орієнтація окремих передач на тих чи інших глядачів)Інформаційно-комунікаційний комплекс. Видавництва, виставкові комплекси, рекламні агентства, редакції радіо і телебачення

Номер слайду 13

Інформаційне обслуговування здійснює-ться в певних умовах, в інформаційно- культурному середовищі, відповідно до необхідної технології, виконання якої призводить до результату обслугову- вання (позитивному - послузі або нега- тивному - відмові).

Номер слайду 14

Надання текстової інформації (сайти)Електронні платежі і розрахунки. Електронна поштаІР-телефонія. Мережеве телевізійне і радіомовлення. Найбільше розмаїття інформаційних послуг на сьогодні спостерігається у відношенні комп'ютерного зв'язку. До основних видів фахівці відносять такі : Чати. Телекон-ференції

Номер слайду 15

здійснення у визначеній зако- ном формі інформаційної діяльності по доведенню інформаційної продукції до користувачів з метою задоволення їх інформа-ційних потребІнформаційні послугидії суб'єктів інформаційних відносин, спрямовані на за-безпечення користувачів ін-формаційними продуктамивпливання на користувачів за допомогою інформаційних про-дуктів, яке викликає у користу-вачів реакцію поточного інфор-маційного насищення. ТЕРМІНОЛОГІЯ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ "ІНФОРМАЦІЙНІ ПОСЛУГИ"Інформаційні послугиІнформаційні послуги

Номер слайду 16

Користувачіінформаційнихпослуг. Мають рівні права на доступ до ін-формаційних ресурсів і не зобов'я-зані обґрунтовувати перед власниками цих ресурсів необхідність одержання інформації, яку вони запи-тують. Виняток становить інфор-мація з обмеженим доступомгромадяниоргани державної вла-ди, органи місцевого самоврядування

Номер слайду 17

Інформаційні послуги. Надання інфор-мації певного виду користувачу за його запитом. Послуги, орієнтовані на задоволення інформаційних пот- реб користувачів шляхом надання інформаційних продуктів. Здійснення інформа-ційної діяльності по доведенню інформа-ційної продукції до споживачів з метою задоволення їх інфо-рмаційних потреб. Робота по виконанню певного технологічн-ого процесу і доведе-ння отриманого кін- цевого результату до користувача з метою задоволення його потреб. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНУ "ІНФОРМАЦІЙНА ПОСЛУГА"Інформаційні послугиІнформаційні послугиІнформаційні послуги у сфері науково-інформаційної діяльності

Номер слайду 18

Продуктивність роботи з ПК багато в чому залежить від якості прог-рамного забезпечення. Неліцензійні програми часто дають збої й не дозволяють використо-вувати технічні можливості софта в повному об’ємі. Тому ми рекомендуємо Вам скористатися послугою установка та на-лаштування програмного забезпечення з гарантією. Кваліфіковані спеціалісти налаштують та оптимізують роботу комп’ютера, ноутбу-ка чи іншого пристрою, без жодних клопотів. Проводуть тестування програмного забезпечення і встановлення програмного забезпечення. Встановлення програмного забезпечення

Номер слайду 19

Користувачі встановлюють різні програми, при цьому не читаючи ліцен-зійного договору та інструкції. Тим самим у кінцевому результаті отримують не те, що хотіли. В додачу до нестабільної програми — купу інших непотрібних програм чи компонентів, що встановилися разом, які тільки заважають вашому ПК працювати стабільно. Деякі з них, при неправиль-ному встановленні, можуть змінити внутрішні налаштування персональ-ного комп’ютера. Тому, слід обдумано підходити до вибору програм. Встановлення програмного забезпечення

Номер слайду 20

На сьогодні  величезна кількість програмного забезпечення, досту-пна користувачам для вільної установки. Як результат, люди завантажують нелегальні копії, збірники програм або різні “ломані”  про-грами. Взломують програму за допомогою “кряків”, тобто спеці- альної програми, що дозволяє здійснити злом програмного забезпечення. Як правило, “кряк” доступний для масового використання. Встановлення програмного забезпечення

Номер слайду 21

Мало того, що «кряки» майже завжди встановлюються разом із вірусам. Більш того, за використання неліцензійного (піра-тського) програмного забезпечення загрожує кримінальна відповідальність, так як по суті це порушення авторських прав або крадіжка чужого майна. У чинному законодавстві України вказано в чому полягає суть авторських прав, способи захисту та відповідальність за порушення таких прав. Встановлення програмного забезпечення

Номер слайду 22

Всім відомо, що встановлювати лі- цензійне програмне забезпечення часто «б’є по карману, тому деякі комп’ютерні шахраї взламують програми, підбирають до них ключи та виставляють їх в Інтернет для «вільного» завантаження. Тут є два варіанти розвитку подій: або цю так звану послугу замовили і зап-латили за неї кошти, або у взломану програму «помістили» вірус і коли ви встановите цю програму на свій ПК, зловмисник буде мати доступ до всієї інформації, що міститься на вашому комп’ютері. Згідно до ст. 8 Закону України "Про авторське право і суміж-ні права", комп'ютерні програми яв- ляють собою об'єкт авторського права. Встановлення програмного забезпечення

Номер слайду 23

Windows 10 Windows 7 Важливим фактором шви-дкості комп’ютера є наяв-ність нового типу накопи-чувача – SSD. Прекрасно працює з стари-ми жорсткими дисками Що краще встановити Windows 7 чи краще перейти на нову Windows 10? Не треба ганятись за найновішим софтом. Набагато важливіше підбирати саме той Windows, який найбільш підходить вашому комп’ютеру за його характеристиками. Адже в іншому випадку він не буде працювати швидко і стабільно.

Номер слайду 24

Автономні програми допоміжні інструменти, що розширюють та до- повнюють функції опе-раційних систем. Оболонкинадають користувачеві якісно новий інтерфейс і звільняють його від детального знання операції і команд ОСУтиліти програми, що служать для виконання допоміжних операцій обробки даних або обслуговування ком- п’ютерів. Сервісні програми. За способом організації і реалізації сервісні засоби можуть бути представлені:

Номер слайду 25

За функціональними можливостями сервісні засоби можна поділити за наступними критеріями: Поліпшують призначений для користувача інтерфейс;Захищають дані від руйнування і несанкціонованого доступу;Відновлюють дані;Архівують та розархівовують дані;Антивірусні засоби.

Номер слайду 26

Обслуговування дисків. Перевірка працездатності комп’ютера. Перевірка пристроїв. Функції системних програм

Номер слайду 27

Перш ніж намагатися інсталювати будь-яке програмне забезпечення на комп’ютер, спершу потрібно перевірити та встановити кілька речей: По-перше, переконайтеся, що ваш пошуковий  комп’ютер відповідає системним ви-могам програмного забезпечення, яке ви хочете інсталювати. Різні програми мати- муть різні системні вимоги, тому важливо перевірити їх, щоб переконатися, що про-грама сумісна з вашим комп’ютером. Важливо також перевірити, чи програмне забезпечення, яке ви намагаєтеся встано-вити, сумісне з вашою операційною системою. Якщо програмне забезпечення несу-місне, його інсталяція може бути заблокована або спричинити помилки.rr

Номер слайду 28

Дякую за увагу!style.color

pptx
Додано
18 березня
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку