Методична розробка уроку виробничого навчання на тему: «Технічне обслуговування та ремонт коробки передач трактора МТЗ-82»

Про матеріал
Методичну розробку уроку виробничого навчання на тему: «Технічне обслуговування та ремонт коробки передач трактора МТЗ-82» можуть використовувати в своїй роботі майстри виробничого навчавння професійних (професійно-технічних) закладів освіти, які навчають здобувачів освіти за професією "Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва"
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методична розробка уроку виробничого навчання

на тему:

«Технічне обслуговування та ремонт коробки передач трактора МТЗ-82»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                     Майстер виробничого навчання

                                                     Літун Віталій Миколайович

 

 

 

 

 

 


  Тема програми: Технічне обслуговування тракторів та с/г  машин

Тема уроку: ТО та ремонт коробки передач трактора МТЗ-82. 

Мета уроку: Навчити та закріпити знання здобувачів освіти набуті на теоретичних заняттях. Набути практичних вмінь та навиків при проведенні ТО та ремонт коробки передач трактора. Розвинути творчий підхід до навчання: раціональне мислення, планування та контролювання виробничих дій. Виховати почуття поваги до своєї праці та професії, бережливе ставлення до обладнання матеріалів та інструменту. Виховувати дисциплінованість, ініціативність до роботи.

Тип уроку: урок вдосконалення вмінь та формування навичок.

Вид уроку: аналіз конкретних ситуацій, виконання індивідуальних робіт.

Матеріально-технічне забезпечення: трактор МТЗ-82, набір слюсарного інструменту, комплект знімачів, ПММ, обтирочний матеріал, лійка, спецодяг.

Дидактичне забезпечення: конспекти, підручники, плакати, інструкційно-технологічні картки.

Міжпредметні зв’язки: теоретичний матеріал, вивчений на уроках з предметів «Трактори», «ТО», «Охорона праці».

Хід уроку:

І. Організаційна частина (5хв.)

1. Взаємне привітання, перевірка наявності і готовності здобувачів освіти до заняття (відповідність одягу безпечним умовам праці).

2. Повідомлення теми та мети уроку, інструктаж з охорони праці та безпеки життєдіяльності здобувачів освіти (знання та допуск з ОП та БЖД).

ІІ. Вступний інструктаж:

Актуалізація опорних знань:

1.Повідомлення теми програми і уроку.

2.Мотивація навчальної діяльності:

-  Дане завдання ми будемо виконувати для того щоб притримувати трактор в працездатному стані який залежить від своєчасного проведення заходів, які забезпечують справність і працездатність.

3.Пояснення послідовності виконання завдання.

4.Перевірка опорних знань, умінь та навиків здобувачів освіти, необхідних їм для виконання поставленого завдання.

Перевірка опорних знань здобувачів освіти:

Бліц опитування:

А) Які ви знаєте види ТО?

Б) Які ви знаєте види дифектовки?

В) З якою метою проводиться ремонт вузлів трактора?

Аналізую та доповнюю відповіді здобувачів освіти,  підводжу підсумки.

ІІІ. Викладання нового матеріалу:

Коробка передач призначена для зміни передавальних чисел трансмісії та отримання різних швидкостей і тягових зусиль під час руху трактора переднім і заднім ходом. Крім того, коробка передач забезпечує привід заднього та бокового валів відбору потужності, ходозменшувача, роздавальної коробки переднього ведучого мосту трактора МТЗ-82.

Мал. 1. Коробка передач (подовжній розріз)

 

Коробка передач (мал.1) механічна, з дев'ятьма передачами переднього ходу та двома заднього. При використанні понижувального редуктора кількість передач подвоюється.

У чавунному корпусі 3 (мал.1) коробки розміщені співісні первинний 1 і вторинний 9 вали, паралельно розташовані проміжний вал 26 і вал знижених передач і заднього ходу, шестерні передач і двох ступенів редуктора, а також шестерні приводу ходозменшувача і роздавальної коробки. Первинний вал 1 встановлений на двох кулькових підшипниках. Передній підшипник розміщений в стакані 31, вставленому в розточуванні стінки коробки передач; задній підшипник встановлений у гніздо-розточування, виконане в передній частині вторинного валу. Від осьових переміщень первинний вал утримує передній підшипник, що фіксується в стакані і на валу стопорними кільцями. На шліцах первинного валу встановлені рухомі каретки двовінцевої шестерні 2 четвертої і п'ятої передачі і провідної шестерні 4 третьої передачі, а також нерухома шестерня 30 понижуючого редуктора. Проміжний вал порожнистий, усередині нього проходить вал 17 приводу ВОМ.

Передньою опорою проміжного валу є кульковий підшипник 28, встановлений разом з стаканом розточування стінки коробки передач. Роль задньої опори виконує бронзова втулка 18, запресована в отвір маточини провідної шестерні другого ступеня редуктора.

На шліці передньої частини валу між підшипником 28 і завзятим кільцем 22 нерухомо встановлено три шестерні. Це ведені шестерні 24 і 25, відповідно третьої і четвертої передачі, і двовінцева шестерня 27, більший вінець якої є веденою шестернею п'ятої передачі, а менший - шестернею заднього ходу. Ступиці шестерень упираються торцями один в одного і стягуються гайкою, що кріпиться, навернутою на різьбовий кінець валу.

На маточину шестерні 24 вільно надіта проміжна шестерня 23, за допомогою якої здійснюється отримання знижених передач, а також привід бічного валу відбору потужності і ходозменшувача. Проміжна шестерня 23 знаходиться в постійному зачепленні з шестернею 4 первинного валу.

На шліцах задньої частини проміжного валу може переміщатися провідна шестерня 21 першого ступеня редуктора, входячи в зачеплення або з веденою шестернею 8 першого ступеню або з провідною шестернею 20 другого ступеню редуктора. Зовнішнім зубчастим вінцем шестерня 20 постійно з'єднується з веденою шестернею 13 другого ступеня редуктора, внутрішній зубчастий вінець забезпечує її з'єднання з шестернею 21. На задньому торці маточини шестерні зроблені кулачки, призначені для включення синхронного приводу заднього ВОМ. У маточині шестерні 20 закріплено також гніздо 16 з бронзовою втулкою, яка служить задньою опорою внутрішнього валу приводу ВОМ.

Вторинний вал встановлений на двох конічних роликових підшипниках. Як одне ціле з валом виконана ведена шестерня 8 першого ступеню редуктора. Зовнішня обойма переднього підшипника запресована в розточування перегородки корпусу коробки, другий підшипник запресований в стакан 12, встановлений в розточку задньої стінки корпусу коробки.

На валу 9 встановлені ведена шестерня 13 другого ступеня редуктора і провідна шестерня 14 головної передачі. Крім того, передня частина вторинного валу забезпечена внутрішнім зубчастим вінцем для з'єднання з провідною шестернею 4 первинного валу. Підшипники і шестерні, розташовані на валу, стягуються і фіксуються прорізною гайкою 15. Вал 12 (мал.2) першої передачі і заднього ходу розташований в лівій частині корпусу коробки передач. Опорами валу служать два кулькові підшипники, встановлених в розточках корпусу. На шліци валу встановлені ковзаюча шестерня 11 першої передачі і заднього ходу і шестерня 7 включень ходозменшувача. Ведена шестерня 8 розташована на валу вільно і може обертатися відносно останнього. Проте при переміщенні шестерні 7 до упору у ведену шестерню 8 першої передачі (показано на малюнку) шестерня 7 своїми внутрішніми шліцами з'єднується із зовнішніми шліцами маточини шестерні 8 і об'єднує в одне ціле обидві шестерні і вал. Це положення шестерень відповідає роботі трактора без ходозменшувача.

Перед установкою ходозменшувача з канавки витягають пружинне кільце 6 і відсовують його до упору у бурт валу 12.

При включеному ходозменшувачі, шестерня 7 виведена із з'єднання з шестернею 8. Проміжна шестерня 1 заднього ходу обертається на втулці відносно нерухомої осі 2 і знаходиться в постійному зачепленні з меншим зубчастим вінцем шестерні 27 (мал.1). Від осьових переміщень і провертання вісь проміжної шестерні застопорена планкою.

Редуктор коробки передач має два ступені. Перший ступінь забезпечує першу, третю, четверту і п'яту передачі переднього ходу і першу передачу заднього ходу, інші передачі здійснюються за допомогою другого ступеня.

Перемикання редуктора з першого ступеня на другий відбувається при з'єднанні провідної шестерні 21 з шестернею 20.

Залежно від ступеня редуктора шестерня 2, переміщаючись на первинному валу вперед, включає п'яту або восьму передачі, при русі назад четвертую або сьому. Шестерня 4, переміщаючись вперед, включає третю або шосту передачу, а при переміщенні назад з’єднує первинний вал з внутрішнім зубчастим вінцем вторинного валу і забезпечує пряму дев'яту передачу.

Перша і друга передачі включаються при переміщенні шестерні 11 (мал.2) назад, а при переміщенні останньої вперед вона включає передачі заднього ходу.

На верхню площину коробки встановлюється і кріпиться до неї корпус 13 (мал.2) механізму перемикання передач. У нім розміщені прямокутні валики-повзуни 14 з привареними вилками перемикання. Положення вилок і шестерень, що перемикаються фіксується кульками пружинних фіксаторів, які входять в лунки, виконані на повзунах. Перемикання ступенів редуктора коробки передач здійснюється також повзуном, до якого приварений поводок, сполучений з валиком 3. На валику 3 закріплена вилка, що переміщає провідну шестерню 21 (мал. 1) першого ступеня редуктора.

Перемикання передачі здійснюється одним важелем 6, встановленим на кульовій опорі у верхній кришці 7 коробок передач і ущільненим гумовим чохлом. Нижній кінець важеля 6 заходить в пази повзунів вилок і при перемиканні передач переміщає необхідний повзун.

Справа і ліворуч на корпусі коробки передач зроблені люки, закриті кришками 5 і 15 (мал.2). На місце лівої кришки встановлюється при необхідності бічний вал відбору потужності або ходозменшувач, на місце правої – роздавальна коробка трактора МТЗ-82.

Відбір потужності на передній ведучий міст здійснюється від веденої шестерні першого ступеня через проміжну шестерню 4, яка встановлюється з правого боку в стакані корпусу коробки передач.

Технічне обслуговування коробки передач полягає в періодичній перевірці і підтягуванні кріплення коробки передач до корпусів зчеплення і заднього моста, перевірки рівня олії і заміни його відповідно до таблиці мастила.

Коробка передач може тривалий час працювати без ремонту при суворому дотриманні правил експлуатації.

Масляна ванна коробки передач спільна з корпусом заднього моста і відсіком корпусу зчеплення. Рівень оливи в корпусах трансмісії повинен співпадати з нижньою кромкою отвору під контрольну пробку, розташованого на бічній стінці коробки передач з правого боку. Трактор встановлюють на горизонтальному майданчику, дають можливість оливі охолонути і стекти із стінок, а піні осісти і тільки після цього перевіряють рівень оливи і при необхідності доливають. При заміні оливи слід відкривати зливні пробки коробки передач, а також корпусів зчеплення і заднього моста. Зливати оливу потрібно відразу ж після зупинки трактора, поки вона гаряча. Якщо відпрацьована олива виявляється дуже брудною і в ній містяться металеві частки, то трансмісію рекомендується промити дизельним паливом. Для цього заливають приблизно 40 л палива в корпуси трансмісії і запускають трактор (3-5хв на першій передачі). Потім зливають паливо і заповнюють картери свіжою оливою. При заправці трансмісії не можна провертати шестерні, оскільки це збільшує кількість оливи, що заливається, і може викликати підтікання мастила через ущільнення.

Контролюючи справність коробки передач, слід звертати увагу на наявність підвищених шумів, стуку, скреготу, що свідчить про ненормальну роботу.

Однією з причин підвищеного шуму може бути порушення регулювання підшипників вторинного валу, від яких залежить безперебійна і довговічна робота головної передачі і шестерень.

Необхідність в регулюванні виникає також при заміні деталей коробки передач.

Періодично перевіряйте осьовий люфт в конічних роликопідшипниках, який має бути не більший 0,3мм. Для перевірки осьового люфту зніміть кришку коробки, підведіть індикатор до торця вінця шестерні вторинного валу і, переміщаючи його ломиком, визначите осьовий люфт, що відповідає люфту в підшипниках.

У разі перевищення вказаного люфту відновіть регулювання, для чого введіть під фланець стакана 12 (мал.1) необхідну кількість регулювальних прокладок 11, забезпечивши натяг в конічних підшипниках, що відповідає моменту 7-8 Н м (0,7-0,8 кгс м) при провертанні  вторинного валу, від'єднаного від шестерень, що зачіпляються з ним. Положення провідної шестерні 14 після регулювання осьового люфту або після заміни зношеної пари шестерень на нову пару перевіряйте за розміром 58 +-0,15 мм від стінки корпусу КП до зовнішнього торця (чи на розмір 13,7-0,15 мм від площини коробки передач до торця провідної шестерні).

При необхідності зменшіть розмір шайби під шестернею за товщиною шліфування.

При установці шестерні корончаста гайка має бути затягнута повністю моментом 200-220 Нм (20-22 кгсм) і надійно зашплинтована. При цьому поєднання прорізу гайки з отвором валу під шплінт відкручуванням гайки не допускається.

Після проведення регулювання зашплинтуйте корончату гайку 8, з'єднайте коробку передач з корпусом заднього моста, встановіть зняті деталі і заправте силову передачу мастилом.

Розбирання коробки передач та заміна деталей, не придатних для подальшої експлуатації

Зніміть коробку передач із трактора. Встановіть коробку на стенд. Зніміть кришки та прокладки.

Зніміть стопорні кільця, масловідбивні шайби, проміжну шестерню понижуючого редуктора з гнізда внутрішнього валу і шестерню ведучу понижуючого редуктора з первинного валу.

Від'єднайте та випресуйте первинний вал у зборі, зніміть з нього ковзні шестірні. Перевірте технічний стан знятих шестерень відповідно до даних таблиці та за потреби замініть їх новими.

Випресуйте штифт із гнізда внутрішнього валу, випресуйте внутрішній вал.

Зніміть стопорний шплінт, виверніть гвинт, вийміть валик перемикання ступенів редуктора, зніміть з нього вилку.

Від'єднайте та випресуйте стакан шарикопідшипників провідної шестерні II ступеня редуктора у зборі. Зніміть переднє гніздо шарикопідшипників внутрішнього валу.

Відстопоріть і випресуйте проміжний вал, зніміть з нього шестірні та опорну шайбу.

Від'єднайте та зніміть планку, опорне кільце та випресуйте вал I передачі та заднього ходу у зборі. Зніміть підшипник, ковзну шестерню, вийміть вал.

Відстопоріть і зніміть гайку та ведучу шестерню з вторинного валу. Від'єднайте та випресуйте стакан вторинного валу у зборі, зніміть регулювальні прокладки, вийміть вторинний вал у зборі, зніміть з нього шестерню, пружинний диск та розпірну втулку. Випресуйте з шестерні валу шарикопідшипник.

Перевірте технічний стан деталей. При необхідності розберіть вали: первинний (зніміть кільце і випресуйте вал з стакану, вийміть з стакану кільце, підшипник та інше кільце) і вторинний (випресуйте підшипник з виточки вторинного валу, зніміть внутрішнє кільце підшипника з вторинного валу, а наружне кільце вийміть із стакану вторинного валу).

Порядок розбирання коробки, особливості зняття окремих деталей показані в інструкційно-технологічній карткі.

Складання та регулювання коробки передач.

Зберіть коробку передач, встановлюючи зняті вузли та деталі в послідовності, зворотному розбиранню. При заміні підшипників посадкові місця мають бути змащені оливою, підшипники напресовані до упору.

Перед встановленням стакана підшипника вторинного валу поставте регулювальні прокладки (весь набір, знятий під час розбирання). Болти кріплення стакана повинні бути затягнуті моментом 5,5-6 кгс м.

Вставляючи вторинний вал у корпус, одночасно надягайте на його шліци ведену шестерню II ступеня редуктора проточеним торцем у бік задньої стінки коробки передач. Відстань від торця провідної шестерні до корпусу коробки має бути 58±0,15 мм. Конічні роликопідшипники вторинного валу мають бути відрегульовані з натягом. Момент опору прокручування вторинного валу в підшипниках без урахування шестерень, що зачіплюються, повинні бути в межах 0,7—0,8 кгс·м. Перевірку натягу проведіть у процесі обертання валу спеціальним пристосуванням від руки після простукування виколоткою по торцю стакану для ущільнення прокладок. Регулювання виконуйте в такий спосіб. Встановіть замість ведучої шестерні втулку розпірну і затягніть її гайкою вторинного валу, підбираючи набір регулювальних прокладок під фланець стакану валу; досягайте необхідного натягу в підшипниках. Натяг контролюйте по моменту прокручування вторинного валу (0,7-0,8 кгс·м). Затягніть болти. Відрегулюйте розмір 58±0,15 мм за допомогою шайби необхідної товщини. Після цього зніміть розпірну втулку, замініть її провідною шестернею і затягніть гайку моментом 20-22 кгс. Зашплінтуйте гайку. Поєднання прорізу гайки з отвором під шплінт на валу шляхом викручування гайки не допускається.

Запресуйте до упору в корпус коробки провідну шестерню II ступеня редуктора.

Гайку проміжного валу закерніть з двох сторін керном 5 мм і перевірте щільність прилягання шестерень на проміжному валу по сполучених торцях: щуп 0,05 мм не повинен проходити, а щуп 0,03 мм повинен проходити по всьому колу.

Валик перемикання редуктора повинен вільно пересуватися у своїх гніздах, а вилка має бути закріплена надійно та застопорена. При встановленні внутрішнього валу виступання штифта згортання над поверхнею втулки не допускається.

Прокладка кришки лівого бокового люка має бути змащена з обох боків лаком «Герметик».

Після збирання перевірте правильність роботи коробки, тобто. пересування ковзних шестерень по шліцах валів. Обертання первинного валу при нейтральному положенні важеля перемикання та зупиненому вторинному валі має бути вільним, без заїдань. При нейтральному положенні важеля кожної передачі первинний вал повинен вільно обертатися зусилля руки через рукоятку з плечем 150 мм. При обертанні ковзних шестерень заїдання вилок перемикання в канавках не допускається.

Встановіть коробку передач та всі раніше зняті вузли та деталі на трактор, як було зазначено вище.

Пояснити здобувачам освіти способи контролю та самоконтролю організації праці правила ОП та ОБЖ при виконанні завдання. Проводжу інструктування про безпечні прийоми праці.

Застерегти від можливих типових помилок при виконанні завдання.

Ознайомлюю здобувачів освіти з рекомендаціями інструктивно-технологічних карт.

ІІІ. Поточний інструктаж  (270хв).

Розподіляю здобувачів освіти за робочими місцями.

Під моїм наглядом здобувачі освіти приступають до виконання завдання, відповідно до інструкційних карток. Під час виконання завдання здійснюю цільові обходи робочих місць, перевіряю чи всі здобувачі освіти приступили до роботи, якщо ні то що заважає цьому. Слідкую за дотриманням здобувачами освіти правил з ОП.

З’ясовую правильність організації робочих місць, ступінь засвоєння здобувачами освіти послідовності виконання показаних прийомів. Раціональне використання інструментів, матеріалів.

Фіксую увагу на роботі кожного здобувача освіти, але особливо на діяльності слабших. Виявивши помилки в діях навідними запитаннями, допомагаю вихованцям самим знайти їх і відшукати шляхи виправлення.

Якщо однакових помилок припускається значна частина здобувачів освіти проводжу додатковий інструктаж. Зупиняю роботу всіх вихованців і додатково пояснюю не зрозуміле. Допущення помилки, причини і способи їх усунення аналізую разом із здобувачами освіти.

На завершальному етапі обходу приділяю увагу правильній технологічній послідовності здійснення роботи здобувачами освіти, і якості, додержання правил ТБ.

ІV. Заключний інструктаж 30хв.

Аналізую урок в цілому: яких навчальних результатів досягла ланка і окремі здобувачі освіти; які були допущені помилки, порушення трудової та технологічної дисципліни. Основна мета зорієнтувати вихованців на закріплення успіхів і подолання допущених недоліків у наступній роботі. Значну увагу при підведенні підсумків заняття приділяю аналізу дотримання учнями ТБ. Виставлені здобувачам освіти оцінки обов’язково аргументую. Практикую виставлення так званих комплексних оцінок: за знання питань теорії і раніше вивченого матеріалу; вміння застосувати знання на практиці; правильність виконання прийомів, дотримання ПБ, підтримання на робочому місці встановленого порядку; самостійність виконання завдань. Підводячи підсумки уроку пропоную вихованцям домашнє завдання на повторення матеріалу із спецтехнології пов’язаного з темою наступного заняття.

 

Мал. 1. Коробка передач (подовжній розріз)

1 – первинний вал;

2 – провідна шестерня четвертої і п'ятої передач;

3 – корпус коробки передач;

4 – провідна шестерня третьої передачі;

5 – заливна пробка;

6 – важіль перемикання передач;

7 – кришка коробки;

8 – ведена шестерня першого ступеня редуктора;

9 – вторинний вал;

10 – пластинчата пружина;

11 – регулювальні прокладення;

12 - склянка;

13 – ведена шестерня другого ступеня редуктора;

14 – провідна шестерня головної передачі;

15 - гайка;

16 – заднє гніздо внутрішнього валу;

17 – внутрішній вал;

18 - втулка;

19, 29 і 31 - склянки;

20 – провідна шестерня другого ступеня редуктора;

21 – провідна шестерня першого ступеня редуктора;

22 – наполегливе кільце;

23 – проміжна шестерня;

24 – ведена шестерня третьої передачі;

25 – ведена шестерня четвертої передачі;

26 – проміжний вал;

27 – ведена шестерня п'ятої передачі і заднього ходу;

28 - підшипник;

30 – шестерня знижуючого редуктора;

31 – стакан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мал. 2.  Коробка передач (поперечний розріз)

1 – проміжна шестерня заднього ходу;

2 - вісь;

3 – валик перемикання;

4 – проміжна шестерня роздавальної коробки;

5 - кришка;

6 – пружинне кільце;

7 – шестерня включення ходозменшення;

8 – ведена шестерня першої передачі і заднього ходу;

9 – наполеглива шайба;

10 – стопорне кільце;

11 – ковзаюча шестерня першої передачі і заднього ходу;

12 – вал першої передачі і заднього ходу;

13 – корпус механізму перемикання;

14 - повзун;

15 – кришка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інструкційна картка -№1

Тема заняття: Технічне обслуговування та  ремонт коробки передач трактора МТЗ-82

Матеріально-технічне оснащення робочого місця:‚ Трактор МТЗ-82, коробка передач, мийка, плакати, підручники, комплект інструментів, знімачів, приладів і пристосувань.

№ п/п

Зміст завдання та послідовність виконання

Обладнання,
інструмент,
пристосування

Технічні умови та вказівки щодо виконання  завдання

1

Зніміть коробку передач із трактора. Встановіть коробку на стенд. Зніміть кришки та прокладки.

Набір інструментів

стенд

 

2

Зняття стопорного кільця проміжної шестерні понижувального редуктора

Набір інструментів

 

3

Спресування проміжної шестерні понижуючого редуктора, заміна підшипників № 212

Набір інструментів

4

 Зняття стопорного кільця та веденої шестерні понижуючого редуктора

Набір інструментів

5

Випресовування склянки первинного валу в зборі з первинним валом коробки передач, зняття ковзних шестерень 3, 4-ї та 5-ї передач (відкрутити чотири болти кріплення склянки за допомогою 2-х болтів-зйомників, що закручуються в різьбові отвори, випресувати

Набір інструментів

5

Зняття стопорного кільця підшипника первинного валу

Набір інструментів

6

Випресовування первинного валу, заміна валу, стакана підшипника, підшипника № 210

Набір інструментів

7

Випресовування штифта для зняття внутрішнього валу

Набір інструментів

8

Випресування внутрішнього валу

Набір інструментів

9

Випресування стакана провідної шестерні II ступеня редуктора в зборі, зняття крильчатки (відкрутити чотири болти кріплення склянки, випресувати склянку)

Набір інструментів

10

Випресування стакана  провідної шестерні II ступеня редуктора зі склянки. Заміна заднього підшипника №1211К1

Набір інструментів

11

Спресування переднього підшипника №12115К1 з провідної шестерні II ступеня редуктора через технологічні отвори

Набір інструментів

12

Випресовування втулки з провідної шестерні II ступеня редуктора

Набір інструментів

13

Зняття переднього гнізда внутрішнього валу, заміна шліцевої втулки

Набір інструментів

14

Відвертання гайки проміжного валу (спеціальним ключем)

Набір інструментів

15

Випресовування проміжного валу, заміна провідної шестерні I ступеня редуктора, проміжної шестерні, ведених шестерень 4, 3, 5-ї передач

Набір інструментів

16

Випресовування підшипника №60210, заміна гнізда підшипника проміжного валу

Набір інструментів

17

Зняття стопорної планки осі проміжної шестерні заднього ходу, стопорного кільця валу I передачі та заднього ходу

Набір інструментів

18

Випресовування валу 1 передачі та заднього ходу для спресування підшипника №50308

Набір інструментів

19

Спресування підшипника №50308, зняття вала I передачі та заднього ходу, заміна веденої шестерні включення ходозменшення, ковзної та веденої шестерні I передачі та заднього ходу

Набір інструментів

20

Зняття провідної шестерні головної передачі для її заміни та регулювання її настановної висоти

Набір інструментів

21

Спресування склянки підшипника вторинного валу. Зняття вторинного валу, заміна веденої шестерні II ступеня редуктора

Набір інструментів

22

Випресовування зовнішньої обойми підшипника №7610К1 зі стакана вторинного валу

Набір інструментів

23

Випресовування підшипника № 208 з вторинного валу.

Набір інструментів

24

Спресування внутрішньої обойми підшипника №67512К1 з вторинного валу

Набір інструментів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Літун Віталій
Додано
19 березня
Переглядів
837
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку