Завдання для діагностувальної роботи
з математики за 1 -й клас
Вчитель початкових класів
Ралівського опорного закладу ЗСО
Ім. І.Франка
Дика Марія Степанівна
2023р.
Очікувані результати:
- розпізнає предмети за розміром;
- встановлює відношення між предметами , розміщеними на площині ( зліва, справа, вище, нижче);
- класифікує геометричні фігури за певними ознаками;
- лічить за правилами лічби предмети в просторі ( розташовані послідовно, хаотично);
- називає попереднє і наступне число до даного;
- утворює рівності на основі складу чисел;
- застосовує прийоми додавання і віднімання числа на основі порядку слідування у натуральному ряду;
- порівнює двоцифрові числа;
- розрізняє одноцифрові та двоцифрові числа;
- застосовує прийоми обчислення у межах 100 на основі нумерації чисел;
- визначає істинні та хибні рівності й нерівності;
- порівнює числа і цифрові вирази;
- будує відрізок заданої довжини;
- встановлює відповідності між одиницями величин;
- розв’язує прості задачі різних типів;
- складає задачі за поданим виразом ( за поданою схемою).
1.Знайди рядок, в якому смужки однакові за розміром.
А
Б
В
2.Розглянь геометричні фігури.
а) Яка геометрична фігура розміщена зліва від круга? Обведи її олівцем.
б) Яка геометрична фігура розміщена вище від круга. Підкресли цю фігуру.
3. Розподіли фігури на групи за формою . Обведи утворені групи олівцем.
4.Полічи предмети. Познач кількість об’єктів цифрою.
5. Вибери рядок, в якому записані « сусіди» числа 21.
А 12 і 14
Б 25 і 27
В 20 і 22
6.Встав у квадратик цифру , щоб рівність була правильною.
5 + = = 9 + 3 = 9 7 + = 9
7. Іринка розв’язала приклад 8 + 2 – 3. Яку відповідь отримала дівчинка?
А 9
Б 7
В 10
8. Встав у квадратик потрібний знак ( > , < )
30 50 62 69 15 35
9. Вибери рядок , в якому всі числа двоцифрові.
А 1 5 18 100
Б 12 34 60 99
В 0 15 2 30
10. Обчисли.
26 + 1 57 – 7 40 + 20
34 – 1 76 – 70 90 – 30
11. Вибери рядок, в якому записані істинні нерівності.
А 6 > 10 20 < 30
Б 17 > 16 90 < 100
В 0 < 8 10 > 40
12. Встав у квадратику потрібний знак ( =, < , > ).
24 20 + 3 36 – 30 7 100 - 40 60
13. Побудуй відрізок довжиною 1 дм 2см.
14. Встанови відповідність між назвами величин та їх одиницями вимірювання . З’єднай відповідні зірочки.
Час * *кілограм
Довжина * * година
Маса * * дециметр
15. Прочитай і розв’яжи задачу.
Дем’ян вирізав 16 трикутників , а Оксанка - на 4 трикутники більше. Скільки трикутників вирізала дівчинка?
16.Склади задачу за поданою схемою та розв’яжи її.