Матеріали допоможуть додатково виявити, як засвоєн матеріал з наступних питань: робота з мікропрепаратами рослинного походження, їх розразняти, відповідність рослин життєвим формам, при розгадування кросворду та сканворду знадобляться знання не тільки про будову, але і екологічні знання.
Завдання для узагальнення з теми «Різноманітність рослин»
Завдання 1.
На столах кабінету стоять мікроскопи, біля кожного розміщена табличка з назвою відділу. Учні повинні знайти відповідний мікропрепарат і налаштувати мікроскоп для його перегляду.
Мікропрепарати (напис біля мікроскопу):
Завдання2.
Різні картки учні повинні розкласти за запропонованими життєвими формами та трав’янисті рослини за екологічними групами (Життєві форми: дерева, чагарники, трав’янисті рослини).
Картки: каштан, береза, клен, груша, калина, латаття біле, глечик жовтий, очерет, папороть, лілія, дзвоник, волошка, ромашка.
Завдання 3.
Кросворд.
|
|
1к |
|
3л |
|
|
|
|
|
|||
2с |
п |
о |
р |
а |
н |
г |
і |
й |
|
|
|
|
|
|
р |
|
м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
е |
|
і |
|
|
4п |
|
|
|
|
|
|
|
н |
|
н |
|
|
о |
|
|
|
|
|
|
|
е |
|
а |
|
|
д |
|
|
|
|
|
|
|
в |
|
5р |
и |
з |
о |
ї |
д |
и |
|
|
|
|
и |
|
і |
|
|
р |
|
|
|
|
|
|
|
щ |
|
я |
|
|
о |
|
7к |
|
|
|
|
|
е |
|
|
|
|
ж |
|
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н |
|
м |
|
|
|
|
|
|
|
|
6с |
и |
м |
б |
і |
о |
з |
|
|
|
|
|
|
|
к |
|
і |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
й |
|
|
|
Завдання 4.
Виявіть всі терміни, що стосується даної теми. Букви знаходяться або прямо, або під прямим кутом.
х |
в |
о |
щ |
с |
п |
о |
р |
п |
о |
о |
я |
к |
л |
і |
о |
ф |
р |
р |
л |
в |
и |
с |
ф |
і |
с |
ф |
ж |
и |
ц |
я |
і |
р |
а |
а |
г |
н |
у |
м |
т |