Завдання для узагальнення з теми «Різноманітність рослин»

Про матеріал

Матеріали допоможуть додатково виявити, як засвоєн матеріал з наступних питань: робота з мікропрепаратами рослинного походження, їх розразняти, відповідність рослин життєвим формам, при розгадування кросворду та сканворду знадобляться знання не тільки про будову, але і екологічні знання.

Перегляд файлу

Завдання для узагальнення з теми «Різноманітність рослин»

 

Завдання 1.

На столах кабінету стоять мікроскопи, біля кожного розміщена табличка з назвою відділу. Учні повинні знайти відповідний мікропрепарат і налаштувати мікроскоп для його перегляду.

Мікропрепарати (напис біля мікроскопу):

  1.         Стебло моху (Відділ Мохоподібні).
  2.         Чоловіча шишка сосни (Відділ Голонасінні).
  3.         Спороносний колосок хвощу (Відділ Хвощеподібні).
  4.         Заросток папоротника (Відділ Папоротеподібні).
  5.         Спорангій зозулиного льону (Відділ Мохоподібні).
  6.         Спірогира (Відділ Зелені водорості).
  7.         Сорус папороті (Відділ Папоротеподібні).
  8.         Соломину ржі (Клас Однодольні).
  9.         Стебло кукурудзи (Клас Дводольні).

Завдання2.

Різні картки учні повинні розкласти за запропонованими життєвими формами та трав’янисті рослини за екологічними групами (Життєві форми: дерева, чагарники, трав’янисті рослини).

Картки: каштан, береза, клен, груша, калина, латаття біле, глечик жовтий, очерет, папороть, лілія, дзвоник, волошка, ромашка.

 

Завдання 3.

Кросворд.

 

 

 

1к

 

3л

 

 

 

 

 

2с

п

о

р

а

н

г

і

й

 

 

 

 

 

 

р

 

м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

е

 

і

 

 

4п

 

 

 

 

 

 

 

н

 

н

 

 

о

 

 

 

 

 

 

 

е

 

а

 

 

д

 

 

 

 

 

 

 

в

 

5р

и

з

о

ї

д

и

 

 

 

 

и

 

і

 

 

р

 

 

 

 

 

 

 

щ

 

я

 

 

о

 

7к

 

 

 

 

 

е

 

 

 

 

ж

 

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

н

 

м

 

 

 

 

 

 

 

 

6с

и

м

б

і

о

з

 

 

 

 

 

 

к

 

і

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

й

 

 

 

  1. Видозмінений підземний пагін, вперше з’являється у хвощів та папоротей. Бере участь в вегетативному розмноженні.
  2. Орган нестатевого розмноження, в якому розвиваються спори.
  3. Найвідоміша бура водорість,  її друга назва – морська капуста.
  4. Рослина, яка за всіма ознаками мала б належати до однодольних, але має дві сім’ядолі.
  5. Багатоклітинні волосоподібні вирости, якими кріпляться мохи до ґрунту.
  6. Усі форми співіснування організмів різних видів.
  7. Твірна тканина рослини, яка дозволяє стовбуру рости в товщину, і забезпечує існування дерев’янистих рослин та чагарників.

Завдання 4.

Виявіть всі терміни, що стосується даної теми. Букви знаходяться або прямо, або під прямим кутом.

 

х

в

о

щ

с

п

о

р

п

о

о

я

к

л

і

о

ф

р

р

л

в

и

с

ф

і

с

ф

ж

и

ц

я

і

р

а

а

г

н

у

м

т

 

  1. Їстівна червона водорість, яку в народі ще називають червоним морським салатом (Порфіра).
  2. Він бере активну участь в формуванні торфу (Сфагнум).
  3. Представник декоративних папоротей (Орляк).
  4. Густа рідина, яку виділяють смоляні ходи (Живиця).
  5. Угруповання, у яких переважають деревні рослини (Ліс).
  6. Рослина, яка щорічна утворює два види вертикальних наземних пагонів, які відходять від кореневища (Хвощ).
  7. Особина нестатевого покоління (Спорофіт).

 

doc
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
787
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку