Клас: 6
Вчитель: Герасименко С. В.
Мета:
• навчальна – закріпити знання учнів про Україну, її символи, традиції, впроваджувати елементи естетичного виховання культури спілкування;
• розвивальна – розвивати українське мовлення учнів, культуру поведінки; уміння приймати рішення в нестандартних ситуаціях, колективну творчість і комунікативні здібності;
• виховна – виховувати любов і повагу до своєї Батьківщини - України, її символів, традицій, обрядів, почуття глибокої поваги до предків, своїх рідних і близьких, творчу самостійність і відповідальність, уміння самоорганізовуватись, вміння працювати командою, сприяти розвитку творчої особистості.
Обладнання: презентація, відеоролік, роздатковий матеріал, торбинка, символи України
Під рідним небом жайворон співа,
Я б радий знати тих пісень слова.
Я слухав, чув: співала та пташина
Одне святеє слово — Україна.
На ріднім полі шепчуть колоски…
Я б рада знати тихі їх думки.
Я слухала б, чула б, як кожна колосина
Шептала рідне слово — Україна.
О Боже, дай повік любити край,
Де квітка, пташка і зелений гай,
Де кожна вірна тій землі дитина
Живе єдиним словом — Україна.
В красі нетлінній, чарівній
Вона відкрила очі сині.
Лани й ліси вклонились їй —
Воскреслій мрії, Україні.
Завдання
до 2 раунду інтелектуальної гри «Я люблю Україну»
«Що тут не так?»
Українці дуже люблять розглядати фотографії. Але в цих фотографіях, які ми підготували для вас, є помилки, які ви маєте помітити. Правильна відповідь – 5 балів
1 фото. Українці одягнені в національних капелюхах. Один українець в іншому.
2 фото. Купюра 100 грн., написано 10 грн.
3 фото. Прапор України перевернутий (зверху жовтий, знизу синій), потрібно навпаки.
4 фото. В українській хаті висить сучасний годинник
5 фото. В українській хаті стоїть пилосос.
6 фото. В українській хаті висить портрет Шевченка…Андрія
7 фото. Гімн України. Переплутані автори слів та музики (слова – М. Вербицького, музика – П. Чубинського). Потрібно навпаки.
+ додатково 2 фото