Це приклад завдань, адаптовані для використання в інклюзивному класі.
Кількість виконаних вправ залежить від рівня розвитку дитини, часу, який вона на це витрачає. Таке завдання стане цікавим для всього класу, а не лише для інклюзивної дитини. Щоб пізнати учня, можна використовувати такий тип завдання на початку співпраці. Якщо все піде добре, то цікавим воно буде і у майбутньому. Нехай у таблиці будуть завдання різні за рівнем складності. Разом це все дає однакову кінцеву мету в плані оволодіння навчальними цілями та стандартами.
За цією аналогією можна розробляти завдання до різних тем.
Завдання: Обери свою задачу! Та виконай завдання за тиждень_ |
||
Зроби лиспмвку |
Намалюй аграму Венна , на як±й Зуде видно , ЩО спхльного та вхдмхнно:чз мхж святом Дня Macepi та двома святами на виб* . |
|
список з 15-20 мають до дня MaTepi |
||
Напиши пјсню про день MaTepi, або вивчи та заспјвай готову |
ТТфотдй пла.чшп до Т)ня uvtamepi |
Збери про заходи у цеи день, та запиши все у зошит, зробивши таблицю. |