Завдання 1. Уставте об’єкти та змініть їх форму за зразком (рис.1), використовуючи меню останньої операції.
Хід виконання:
Відкрийте програму Blender і створіть новий проєкт.
2. Видаліть зі сцени куб.
3. Уставте на сцену конус.
4. Відкрийте меню останньої операції , вибравши кнопку .
5. Змініть значення властивостей на такі:
• Вершини – 3; • Радіус 1 – 2 m; • Радіус 2 – 0,5 m.
6. Виберіть інструмент переміщення та перемістіть вправо утворений об’єкт.
Зверніть увагу, як змінилося меню останньої операції.
7. Уставте на сцену UV-сферу.
8. Змініть значення властивостей на такі:
• Сегменти – 8; • Кільця – 6; • Радіус – 2 m.
9. Перемістіть вліво утворений об’єкт.
10. Уставте на сцену тор.
11. Змініть значення властивостей на такі:
• Великі сегменти – 5;
• Малі сегменти – 9;
• Великий радіус – 2 m;
• Малий радіус – 0,8 m.
12. Збережіть проєкт у вашій папці.
Завдання 2. Створіть зображення намету за зразком (рис.2).
Хід виконання:
1. Створіть новий проєкт.
2. Перейдіть у режим редагування куба, вибравши потрібний режим у списку режимів.
Зверніть увагу на змінення вигляду куба та інструментів вибраного режиму.
3. Видаліть передню грань куба. Для цього:
4. Збільшить розмір нижньої грані куба. Для цього:
5. Перемістіть вгору верхнє ребро об’єкта. Для цього:
6. Утворіть нову грань між трьома вершинами об’єкта. Для цього:
7. Перейдіть у режим об’єкта, натиснувши клавішу Tab.
8. Збережіть проєкт у вашій папці у файлі вправа 2.4.2.blend.