Завдання до уроку на тему: "Змінення форми тривимірних об’єктів"

Про матеріал
Практичні завдання для виконання на уроці з теми: "Змінення форми тривимірних об’єктів" для учнів 9 класів.
Перегляд файлу

Завдання 1. Уставте об’єкти та змініть їх форму за зразком (рис.1), використовуючи меню останньої операції.

Хід виконання:

Відкрийте програму Blender і створіть новий проєкт.

2. Видаліть зі сцени куб.

3. Уставте на сцену конус.

4. Відкрийте меню останньої операції , вибравши кнопку .

5. Змініть значення властивостей на такі:

• Вершини – 3; • Радіус 1 – 2 m; • Радіус 2 – 0,5 m.

6. Виберіть інструмент переміщення та перемістіть вправо утворений об’єкт.

Зверніть увагу, як змінилося меню останньої операції.

7. Уставте на сцену UV-сферу.

8. Змініть значення властивостей на такі:

• Сегменти – 8; • Кільця – 6; • Радіус – 2 m.

9. Перемістіть вліво утворений об’єкт.

10. Уставте на сцену тор.

11. Змініть значення властивостей на такі:

• Великі сегменти – 5;

• Малі сегменти – 9;

• Великий радіус – 2 m;

• Малий радіус – 0,8 m.

12. Збережіть проєкт у вашій папці.

Завдання 2. Створіть зображення намету за зразком (рис.2).

Хід виконання:

1. Створіть новий проєкт.

2. Перейдіть у режим редагування куба, вибравши потрібний режим у списку режимів.

Зверніть увагу на змінення вигляду куба та інструментів вибраного режиму.

3. Видаліть передню грань куба. Для цього:

  1.     Виберіть інструмент вибраного режиму – кнопку Вибір граней .
  2.     Виділіть клацанням передню грань куба.
  3.     Натисніть клавішу Delete.
  4.     Виберіть у меню команду Грані.

4. Збільшить розмір нижньої грані куба. Для цього:

  1.     Виділіть нижню грань.
  2.     Виберіть інструмент Масштаб .
  3.     Перетягніть синій прямокутник для масштабування грані.

5. Перемістіть вгору верхнє ребро об’єкта. Для цього:

  1.     Виберіть кнопку Вибір ребер .
  2.     Виділіть верхнє переднє ребро.
  3.     Виберіть інструмент Переміщення .
  4.     Перетягніть синю стрілку для переміщення ребра вгору.

6. Утворіть нову грань між трьома вершинами об’єкта. Для цього:

  1.     Виберіть кнопку Вибір вершин .
  2.     Виділіть ліву верхню вершину.
  3.     Виділіть праву верхню та праву нижню вершини, утримуючи натиснутою клавішу Shift.
  4.     Виберіть кнопку Вершина та команду Нове Ребро/Грань з Вершин.

7. Перейдіть у режим об’єкта, натиснувши клавішу Tab.

8. Збережіть проєкт у вашій папці у файлі вправа 2.4.2.blend.

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Zadorozhna Victoria
Додано
16 травня
Переглядів
157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку