Завдання уроку: 1.Інструктаж з БЖД. 2.Повторення бігу із різних вихідних положень. 3.Навчання стрибків у глибину з висоти , застрибування на підвищену опору поштовхом однієї та о

Про матеріал
Завдання уроку: 1.Інструктаж з БЖД. 2.Повторення бігу із різних вихідних положень. 3.Навчання стрибків у глибину з висоти , застрибування на підвищену опору поштовхом однієї та обома ногами. Мета: навчити дітей техніки бігу з різних вихідних положень, виховати фізичні якості, швидкість, витривалість,навчити стрибкам в глибину та висоту. Місце проведення: спортивний майданчик. Тип уроку: комбінований. Обладнання та інвентар: колеса,годинник,свисток.
Перегляд файлу

План конспект №

Для  2     класу

Дата:

Школа стрибків

 

Завдання уроку:

 

1.Інструктаж з БЖД.

2.Повторення бігу із різних вихідних положень.

3.Навчання стрибків у глибину з висоти , застрибування на підвищену опору поштовхом однієї та обома  ногами.

 

Мета:  навчити дітей техніки бігу з різних вихідних положень, виховати фізичні  якості, швидкість, витривалість,навчити стрибкам в глибину та висоту.

 

Місце проведення: спортивний майданчик.

Тип уроку: комбінований.

 

Обладнання та інвентар: колеса,годинник,свисток.

 

 

Зміст навчального матеріалу

Дозування

вправ

Організаційно-методичні вказівки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовча частина

1.Шикування, перевірка присутніх,інструктаж з техніки безпеки та життєдіяльності, оголошення задач уроку,вимірювання ЧСС.

 

 

2.Біг в повільному рівномірному темпі.

 

3.Відновлення дихання

 

 

 

 

4.Ходьба:

- на носках

- на п’ятках

- на внутрішній стороні стопи

- на зовнішній стороні стопи

 

5.Спеціально-бігові вправи:

 

а) біг з високим підніманням стегон

б) біг з відведенням гомілки назад

в)Біг приставними кроками правим боком;

г) Біг приставними кроками лівим боком;

д)Стрибки «жабка»

є) Ходьба «гусячим кроком»

ж) Прискорення.

 

 

6.ЗРВ на місці:

В.п. – руки на поясі.

1-4 колові оберти голови в ліво.

5-8 колові оберти голови в право.

 

В.п.- руки до плечей

1-2 колові рухи в плечовому суглобі вперед

3-4 колові рухи в плечовому суглобі назад

 

В.п.- руки до грудей

1-2 відведення зігнутих рук назад

3-4 відведення прямих рук назад

 

В.п.- руки вгорі

1-4 кругові оберти руками вперед

5-8 кругові оберти руками назад

 

В.п.- руки на поясі.

1-нахил тулуба вперед.

2.нахил тулуба назад.

3.нахил тулуба вліво.

4.нахил тулуба вправо.

 

 

В.п.- руки на поясі.

1.Присісти,руки перед собою.

2.Встати,руки на пояс.

3-4.Теж саме.

В.п.- О.С.

1-4 стрибки на лівій нозі

5-8 стрибки на правій нозі

 

Вимірювання ЧСС

12 хв.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

30м

 

 

 

 

 

25м

25м

25м

 

 

 

25

 

25м

 

25м

 

25м

25м

25м

25м

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

4 рази

 

 

 

10 с.

 

Перевірити готовність учнів до уроку, перевірити стан здоров’я учнів,вимірювання ЧСС за 10 с. Звернути увагу на дітей з підвищеною ЧСС.

 

 

Звернути увагу на правильність виконання.

 

Виконувати вправу повільно рівномірно,руки в гору глибоко вдихати повітря,опускаючи руки видихати повітря.

Звернути увагу на правильність виконання.

Виконувати вправу повільно, рівномірно

Звернути увагу на правильність виконання.

 

 

Тулуб тримати прямо

П'яткою ноги доторкнутися до задньої поверхні стегна

Руки тримати на поясі.

 

Руки тримати на поясі.

 

Поступово збільшувати частоту рухів

 

 

 

 

 

Виконувати повільно,рівномірно.

 

 

 

 

Чітко виконувати рухи плечима, руки напружені

 

 

 

 

Відведення виконувати  різко, руки напружені

 

 

 

 

Руки тримати прямо,в ліктях не згинати

 

 

 

Спину тримати рівно.

Виконувати з максимальною амплітудою.

 

 

 

 

 

Спину тримати рівно.

 

 

 

Спину тримати рівно,не поспішати.

 

 

 

Звернути увагу на дітей з підвищеною ЧСС.

Основна  частина

 

 

Повторення бігу із різних вихідних положень.

 

 

 

 

 

 

http://pad2.whstatic.com/images/thumb/5/50/Parkour-Step-13.jpg/670px-Parkour-Step-13.jpgНавчання стрибків у глибину з висоти , застрибування на підвищену опору поштовхом однієї та обома  ногами.

 

 

20-25 хв.

 

7  хв.

 

 

 

 

 

 

 

18  хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показ пояснення,виправляти типові помилки. Пам’ятати техніку безпеки під час виконання вправи.

Стоячи

Сидячи обличчям вперед

Сидячи спиною вперед

По свистку присісти 3 рази і бігти

 

 

Учні стоять в дві шеренги,обличчям до колес.

 Показ,пояснення,виправляти типові помилки.

1.Виконувати застибування  на колеса потім зістрибнути і приземлитись на обидві ноги.

2.Перестрибування колес ,не застрибуючи на  них.

3.Перестрибування з колеса на колесо поштовхом однієї ноги,без зупинки.

 

 

 

III

Заключна частина

1.Шикування в одну шеренгу,

вимірювання ЧСС, підведення підсумків уроку.

2. Організований вихід зі спортивного майданчика.

 

2-3хв.

 

 

Оголошення оцінок,підведення підсумків уроку.

Вимірювання ЧСС за 10 с. Звернути увагу на дітей з підвищеним ЧСС.

В колоні по два.

 

docx
Додано
21 травня 2020
Переглядів
677
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку