Завдання з використанням цеглинок LEGO на уроках «Я досліджую світ»

Про матеріал
Пропоную розглянути методику використання LEGO-технологій на уроках «Я досліджую світ».
Перегляд файлу

 

 

 Завдання з використанням цеглинок LEGO на уроках

 «Я досліджую світ»

 

 

Виконала:

Осіння Олена Петрівна

вчитель початкових класів

  Дібрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ  ступенів                        

ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                 Полтава

                                                     2024

 

 

Вправи з використанням 6 цеглинок Lego

Конструювання з LEGO В початкових класах НУШ забезпечує освітній процес, який базується на діяльнісному та інтегрованому підході.

Мета цієї роботи  – розглянути методику використання LEGO-технологій на уроках «Я досліджую світ». Пропоную використати такі вправи з LEGO.

Вправи, коли діти індивідуально працюють з набором цеглинок

1. Що з чого виготовлено

Діти вчаться: мислити, зосереджуватися, швидко реагувати, співвідносити сказане з кольором цеглинки. Використання LEGO на уроках математики в 1 класі Збірник вправ

Основні завдання:

1. Діти пригадують з чого можуть бути виготовлені різні предмети (папір, залізо, деревина). За кожною речовиною закріплена цеглинка певного кольору. Папір – червона цеглинка, залізо – синя, деревина – жовта.

2. Вчитель показує малюнки (тарілка, каструля, дерев'яна ложка, пірамідка і т.д.)

C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20241213_141535.jpg
3. Учні співвідносять колір цеглинки з предметом і піднімають відповідну цеглинку вгору.

Запитання до дітей

- Які предмети ви віднесли до синьої цеглинки?

- Із чого найбільше було виготовлено предметів?

- Назвіть свій предмет виготовлений із заліза, паперу і деревини.

Поради та хитрощі:

- А тепер подумайте, які цеглинки підняти, коли побачите ось такі малюнки (ніж із дерев'яною ручкою, парта )

2. Сортуємо сміття

Діти вчаться: бути уважними, спостережливими, утримувати інформацію в пам'яті, самоконтролю.

Основні завдання

1.Діти розглядають малюнок кольорових баків, на яких позначено вид сміття, який у них кидають.

2.Педагог роз'яснює, що колір бака відповідає кольору цеглинки.

3.Діти піднімають цеглинки відповідно до названого сміття (качан, розбита склянка, розбита пляшка, обрізки картоплі, списаний зошит і т.д.) Презентація на тему "Методика шість цеглинок на уроках музичного мистецтва"  | Презентація. Музика

Запитання до дітей

- Чому треба сортувати сміття?

- Як ви вважаєте, це складно робити?

Поради:

- Кожна група викладає із цеглинок кольоровий бак.

- Із запропонованих малюнків у бак кладуть лише потрібні.

3. Вода у природі

Діти вчаться: мислити, уявляти, співвідносити з почутим і намальованим, відгадувати загадки.

Основні завдання:

1. Педагог називає цеглинку певного кольору і читає дітям загадки про воду в різних станах і явищах природи.

2.Діти ставлять цеглинку на малюнок-відгадку.

Запитання до дітей

- Які явища природи на малюнках?

- Якою буває вода? Як треба берегти воду?

4. Кольорові фрукти

Діти вчаться: зосереджуватися під час виконання завдання, мислити, логічно обґрунтовувати свою думку, тренувати пам'ять.

Основні завдання:

1. Педагог називає фрукт чи овоч. Всього п'ять.

2. Діти викладають в ряд цеглинку відповідного кольору.


3. Учні пригадують і називають всі овочі і фрукти, дивлячись на ряд      цеглинок.

 

 

Запитання до дітей

- Яка цеглинка у вас залишилася?

- Який овоч чи фрукт ви б назвали для цієї цеглинки?

Поради та хитрощі:

  •  Можна запропонувати розділити цеглинки на 2 групи: овочі і фрукти.
  •  Запропонуйте учням назвати декілька назв до одного кольору (Н-д: червоний - це вишня, редиска, черешня і т .д.)

5. Так чи ні (вправа до теми «Жива і нежива природа»)

Діти вчаться: уважно слухати, мислити, співвідносити відповідь з кольором цеглинки.

Основні завдання:

1.Вчитель називає предмети, а діти відповідають цеглинками так  (зелена) або ні (червона).

Запитання вчителя:

- Чи складно було виконувати завдання?

6. Будуємо куб

Діти вчаться: зосереджуватися, фантазувати, уявляти, зв'язно говорити.

Основні завдання:

1. Кожна дитина будує куб з 4 цеглинок.

ШІСТЬ ЦЕГЛИНОКСайт учителя Жиленко Олександри Юріївни
2. Кладе куб на листок і домальовує будинок.

3. Учні розказують чому будинок саме такий.

Запитання для дітей

- Чому будинок такого кольору? Хто в ньому житиме?

7. Я підприємливий

Діти вчаться: домовлятися, бути переконливим, прораховувати дії на крок вперед, контролювати свої емоції.

Основні завдання:

1.Кожен учень бере 6 цеглинок. Піднімає ту цеглинку, колір якої буде збирати.

2.Діти обмінюються цеглинками так, щоб зібрати всі одного кольору. C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20241213_141212.jpg

Запитання до дітей

- Хто скільки зібрав цеглинок? Чи важко було домовлятися?.

Вправи, які діти виконують у парі (10 – 15хв)

1. Дивовижна квітка

Діти вчаться: фантазувати, співпрацювати в команді, зв'язно говорити.

Основні завдання:

1.Діти пригадують роль рослин у житті людей.

2.Створюють дивовижну квітку.


Програма “Шість цеглинок” – Комунальний заклад «Харківська санаторна школа  № 13» Харківської обласної ради
3.Презентують свій виріб.

Запитання до дітей

  •          Як би ви доглядали за цією квіткою? Кому хотіли б подарувати її?

Поради та хитрощі: можна скласти невеличку історію «Як виросла квітка».

Вправи, які діти виконують у групах (10 – 20хв)

1.Зимові місяці

Діти вчаться: співпрацювати у групі, застосовувати набуті знання.

Основні завдання:

1.Педагог показує три цеглинки і дає їм назви місяців: зелена – лютий, синя – грудень, голуба – січень.

2.Викладіть у ряд цеглинки так, як місяці у році. C:\Users\Администратор\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20241213_141410.jpg

Запитання до дітей

- Що можете сказати про перший місяць зими?

- Чим особливий січень? лютий?

2. Органи чуття

Діти вчаться: працювати в групі, слухати товаришів, говорити по черзі, запам'ятовувати почуте.

Основні завдання

Ігри з ЛЕГО на уроках ЯДС1.Діти будують вежу, ставлячи цеглинки по черзі, і називають, що людина може відчути за допомогою органа чуття.

2.Якщо учень за 5 секунд  не назве слово, він пропускає хід.

3.Виграє та команда, в якої вища вежа.

Запитання до дітей

- Що було найважчим? Як ви справилися із завданням?

- Як треба берегти органи чуття? 

Робота з освітніми конструкторами ЛЕГО дозволяє дітям у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвиває необхідні в подальшому житті навички суспільно активної, творчої особистості, яка самостійно генерує нові ідеї, приймає нестандартні рішення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаної літератури:

1. Гра по новому, навчання по іншому. Методичний посібник / Упорядник О.Рома – The LEGO Foundation. 2018. – 44 с. Д

2. Шість цеглинок в освітньому просторі школи. Методичний посібник / Упорядник О.Рома – The LEGO Foundation. 2018 с.32

3. Я досліджую світ: підручник інтегрованого курсу для 1 класу./ І.О.Большакова, М.С.Пристінська. – Харків: Вид-во «Ранок», 2018. – 80 с. іл.

4. Я досліджую світ. 1 клас : робочий зошит / І.О.Большакова, М.С.Пристінська. – Харків: Вид-во «Ранок», 2018. - 64с. : іл.

5. https://osvitoria.media/experience/yak-i-chomu-lego-vykorystovuyut-na-urokah/

6. https://www.schoollife.org.ua/586-2018/

 

1

docx
Додано
13 грудня 2024
Переглядів
268
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку