"Збережемо красу Землі разом! виховний захід

Про матеріал
Розвивати уявлення школярів про загрозу екологічної катастрофи та проблеми охорони природи планети Земля; виховувати відповідальне, дбайливе й бережливе ставлення до довкілля (повітря, ґрунти, флора, фауна); формувати екологічну свідомість. Обладнання: відеоролики «10 тварин, яким загрожує вимирання», «Екологічні проблеми України», «Правила пожежної поведінки в лісі» мультфільм «Людина та Земля », картки з виразами про природу, картки з природоохоронними знаками, ілюстрації з зображенням планети Земля, квітка ромашка «Екологічні проблеми України», роздатковий матеріал для створення КТС.
Перегляд файлу

                               Збережемо красу Землі разом!

                                                 (виховний захід)

 

Мета: розвивати уявлення школярів про загрозу екологічної катастрофи та проблеми охорони природи планети Земля; виховувати відповідальне, дбайливе й бережливе ставлення до довкілля (повітря, ґрунти, флора, фауна); формувати екологічну свідомість.

Обладнання: відеоролики «10 тварин, яким загрожує вимирання», «Екологічні проблеми України», «Правила пожежної поведінки в лісі»

 мультфільм «Людина та Земля », картки з виразами про природу, картки з природоохоронними знаками, ілюстрації з зображенням планети Земля, квітка ромашка «Екологічні проблеми України», роздатковий матеріал для створення КТС.

 

                                                 Хід заняття

 

І.Організаційний момент

-Доброго дня, всім присутнім на нашому виховному заході. Сьогодні ми поговоримо про дуже важливу проблему сучасності. Але яку саме ми дізнаємося після перегляду мультфільму.(«Людина та Земля»)

II. Повідомлення теми і мети

-І так, хто здогадався про що ми будемо сьогодні говорити.(Про екологічні проблеми на нашій планеті.)

-Так. Тема нашого виховного заходу «Збережемо красу Землі разом!»

-Сьогодні ми спробуємо розібратися в тому, що загрожує земному довкіллю, на які небезпеки має чекати наш спільний дім та як можна допомогти Землі уникнути їх. Ми подивимося на планету Земля як ті, хто може і повинен подбати про свою домівку і зберегти її здоров’я та життя.

Вчитель. Справді, друзі, всі ми живемо на прекрасній планеті, ім’я якій — Земля. На ній буяє рослинність, живе безліч представників тваринного світу — звірі, птахи, комахи; а господарюють на планеті Земля її розумні мешканці — люди. Земля — єдина в нашій Сонячній системі жива планета. Вона — мов суцільний організм із води, повітря, ґрунтів, флори, фауни...

Ми захоплюємося красою і багатствами своєї планети. Але Земля не тільки велична та могутня: вона ще й дуже вразлива та тендітна. Планета Земля, як і будь-який живий організм, здатна бути міцною і кволою, процвітати і страждати від хвороб. Від того, як почуватиметься наша спільна домівка, якою буде вона, залежить наше майбутнє і майбутнє наступних поколінь, які житимуть на Землі.

IІІ. Подання нових знань

1.Виступ учнів.

Учениця 1.Наш вік двадцять перший,сповнений тривог

Шалених ритмів,стресу,відкриття.

Від космосу до самого земного

На карту ставить долі і життя.

У відчай впала молода тополя,

Вмирав повільно скручений листок,

Болять забруднені легені поля:

Біль віддає у кожний колосок

Мов примули на діючих вулканах,

Понад землею зводяться АЕС.

Іде на людство хвилею цунамі,

Збунтованого атому прогрес.

Учениця 2. Дивлюсь я на небо,

Тай думку гадаю,

Що ми після себе на світі лишаєм?

Ліси наші в’януть, нема більше рік,

Пташки покидають край рідний на вік.

Нечисте повітря, у ґрунті нітрати,

І слово «Чорнобиль» нам страшно згадати!

І щоби на світі не сталось біди, –

Шануймо природу усюди й завжди.

Учениця 3.Зникають і тварини,і рослини...

Так, дуже сумно, що природа гине.

Але ж не всі! І ми їх все одно,

Хоч інколи, побачимо в кіно...

Авжеж, в кіно...Чи мультиках хіба...

Ні, це не просто сором,

Це — ганьба!

Тварини потребують охорони!

Навіщо ж тоді книга є Червона?!

Створила ж заповідники людина,

Щоб жодна не загинула тварина?!

Ну, а рослини? Це немов кохання!

Не вже колись залишиться остання?

Рослини-це краса Землі барвиста,

Без них навіть мистецтво втратить змісту!

Планета є для кожного оселя,

Нема рослин, тварин, Земля-пустеля,

Бо з космосом ми будем наодинці...

А хто наносить шкоду, ті-злочинці!

Та ні, я не злочинець, не байдужа...

Мені природу жаль, і навіть дуже!

Учень 4. Людино, схаменися!

Може досить?

Чи до душі нам річки каламутить?

Адже отруту править хімія завзято.

Чи може, смак картоплі додадуть нітриди, ангідриди і нітрати?

Що ж це сталося з нами, люди?

Якщо так, то нічого не буде!

Ні річок, ні гаїв, ні криниць,

Ні комах, ані звірів, ні птиць!

Ані квітів, ні трав, ні повітря,

Ні людей, хоч тепер вже повірте!

Зупинімось – останній є шанс,

Огляньмось – благаємо вас!

Все задумано мудро в природі

Жити всьому у мирі і згоді.

2.Інтерактивна гра «Мікрофон» «Що мені дає природа?»

Людина не може прожити без природи тому, що...

(Відповіді дітей)

3.Робота в групах.

Вчитель. Ще кілька десятиліть тому люди керувалися гаслом: «Земля, природа — це багатства. Взяти їх у неї — наша задача». Так ми осушували ріки й видобували корисні копалини, переорювали незаймані степи, відстрілювали хутрових звірів, нищили рідкісні рослини...

У результаті такої споживацької діяльності чимало видів квітів, дерев, тварин та птахів узагалі зникли з лиця землі. Вони були винищені через людську недбалість. На жаль, тепер ми можемо побачити їх тільки на картинках.

-Сьогодні, я поєднала вас у групи. Ви будете виконувати ролі учених-спеціалістів ботаніків, зоологів, екологів, які зможуть врятувати  планету.

Кожній групі було завчасно дано питання, на яке треба було знайти відповідь       

і розповісти їншим групам.

Завдання для груп.

( Кожна група має у складі декламатора, інформатора з підготовленою інформацією за даною темою та виступаючого з доповіддю після виконання завдання).

І група -ботаніки

Ботаніки повідомлять, що загрожує «легеням нашої планети» - рослинам.

Учень 1.

-Ліс. Як багато увібрали в себе ці три літери! Ліс — це «кисневий цех», «легені планети», «зелене золото».

 Одне дерево середньої величини за 25 годин дає стільки кисню, скільки необхідно для дихання трьох людей.

 Без кисню немає життя. Без їжі людина може обходитися декілька тижнів, без води — декілька днів, а без повітря гине через декілька хвилин. Весь запас кисню на Землі давно б вичерпався, якби його запаси не поповнювали-ся завдяки зеленому листю.

 Рослини дають кисень, а значить, і життя. Ліси — справжня фабрика кисню. Тому так легко і глибоко дихається в лісі, де мільярди крихітних зелених «фабрик» насичують повітря киснем.

Лісові рослини виділяють величезну кількість кисню і поглинають дуже багато вуглекислого газу. Один гектар лісу за годину поглинає стільки вуглекислого газу, скільки його утворюється при диханні двохсот чоловік!

Учень 2.

 Листя багатьох дерев виділяє в повітря особливі речовини — фітонциди. Від них гинуть хвороботворні бактерії.

 Ліси значною мірою сприяють очищенню повітря від пилу і кіптяви і перешкоджають подальшому їх поширенню. Дерева здатні притягувати з повітря найдрібніші тверді частки. Гектар ялинового лісу притягає 30 тонн пилу в рік, сосновий бір — 37 тонн. Ліси виконують санітарно-гігієнічну роль, виділяючи фітонциди, що мають антимікробну стерилізуючу дію на довкілля.

Люди знищують гарні ліси – одне з див природи. У лісах є 2/3 всіх видів рослин, тварин, грибів, які є на Землі. Густа, пишна рослинність лісів виділяє в повітря особливо багато кисеню. Тому їх називають «легенями» нашої планети. Люди знищують їх заради деревини, заради того, щоб звільнити місце для доріг, будівель. Кожен день у лісі під пилою падає… 5 млн дерев!

Головною причиною страшних повеней на Закарпатті, що сталися останніми роками, було визнано занадто варварське і хижацьке знищення великих обсягів лісу на схилах гір. Ці ліси не лише затримували вологу, а й перешкоджали розливам рік і руйнуванню гірських схилів.

Учень 3.

Але, як виявляється, вирубка та повені це ще не все, на що можуть очікувати ліси нашої планети. Встановлено, що близько 94 % лісових пожеж трапляється саме з вини людини і лише 6 % пожеж спричиняють природні катаклізми (статистика свідчить, що 90% пожеж виникає в 10 км зоні від населених пунктів). Через недбалість та необережність людей часто втрачаються величезні старі ліси і нові насадження. Проте і це ще не все. Поширено, зокрема в нашій країні, заснування несанкціонованих звалищ побутового сміття в районах лісосмуг чи посадок.

Найцікавіше те, що внаслідок вище перерахованих дій з боку людини, страждають всі: тварини, рослини і самі люди. Як наслідок - погіршується стан ґрунтів, повітря, води, підвищується смертність серед тварин, втрачаються унікальні види представників рослинного світу, погіршується стан здоров’я людей, зростає рівень природних лих та катаклізмів. На сьогоднішній день люди розуміють проблему і вживаються заходи по відновленню лісових насаджень. Ведеться посадка лісосмуг.

Хоча і реалізується багато заходів щодо збереження лісу, та чимало залежить і від кожного з нас, адже розуміння елементарних санітарних норм і обережне, не хижацьке поводження в лісі допоможе йому легше справитися з нашим впливом на нього і хоча б частково відновитися. Ми не повинні залишатися байдужими до екологічних проблем, насамперед в інтересах здоров’я кожного з нас.

(Перегляд відеоролику «Правила пожежної поведінки в лісі»

ІІ група-зоологи

Зоологі повідомлять про стан « братів наших менших» - тварин.

 

                                             

Учень 1

За підрахунками вчених за три з половиною століття з планети безповоротно щезли сорок шість видів ссавців і дев`яносто чотири види птахів.

Вирубування лісів, розорення степів, осушення боліт, спорудження водосховищ, каналів, прокладання автошляхів та залізниць, ліній електропередач, побудова міст, промислових об’єктів, розробка корисних копалин відкритим способом тощо докорінно змінюють екосистеми. Для тварин, що пристосовувалися до певних умов протягом тисячоліть, такі різкі зміни виявляються несприятливими, і вони або повністю зникають, або ж стають рідкісними.

Найчастіше зміни в екологічних системах відбуваються повільно, малопомітно, однак вплив їх на тваринний світ в кінцевому результаті значний.

Дуже страждають від пестицидів і корисні безхребетні тварини, зокрема, дощові черви, комахи-запилювачі та ін.

Забирання води для зрошення полів викликає загибель мальків риб.

З поливних земель можуть зникнути сухолюбні тварини.

Відомі численні випадки загибелі тварин від сільськогосподарськоїтехніки.

Різні дії - рибальство, обробка сільгоспугідь, заготівля дров, рекреаційне навантаження - розлякують тварин, особливо це небезпечно в період розмноження.

Учень 2

До серйозних екологічних наслідків призводить забруднення атмосферного повітря і водойм відходами промислового виробництва, стічними водами комунальних підприємств. Екологічним лихом для водної фауни стає забруднення морських екосистем нафтою і нафтопродуктами.

Величезна кількість тварин гине під колесами автомобілів на великих автомагістралях, загрозою для птахів є літаки та різні високі споруди, високовольтні лінії електропередач.

Однією з форм скорочення видів є браконьєрство. Браконьєрство - це незаконне добування тварин, у тому числі риби. Форми браконьєрства можуть бути різними, найчастіше це добування риби забороненими засобами і знаряддями виловлювання. Формами браконьєрства є виловлювання риби в заборонених місцях, виловлювання недозрілої риби та під час її розмноження (нересту); добування тварин, що занесені до Червоної книги України.

Соціальна небезпека браконьєрства дуже велика: вона завдає шкоди охороні природи і ресурсам промислових тварин, підриває процеси їх відтворення, знижує економічний потенціал мисливського і рибного господарств.

Учень 3

У різних частинах світу на межі повного зникнення перебувають багато видів - більше 1000: горила, білий ведмідь, азіатські носороги, лев, тигр, гепард, багато видів птахів та інших тварин. Чисельність деяких видів оцінюється всього лише в декілька сот пар особин. У деяких країнах, наприклад, кількість видів птахів, що знаходяться під загрозою зникнення, дуже велика.

У природи немає кордонів і тільки всі разом люди можуть врятувати планету і себе. Держави укладають конвенції – угоди. Однією з таких угод є Конвенція щодо обмеження торгівлі рідкісними та вимираючими видами рослин і тварин. Цей документ захищає від винищування багатьох тварин Африки, Азії, Південної Америки: мавп, черепах, крокодилів, носорогів, слонів, яких винищують заради шкір, рогів, бивнів.

Також існують угода щодо збереження білих ведмедів, Конвенція про забруднення повітря на велику відстань, Конвенція про захист Чорного моря від забруднення, Конвенція щодо охорони дикої флори та фауни, Міжнародна конвенція щодо охорони птахів.

У світі створено та створюються різні міжнародні організації, які служать справі охорони природи. Одна з них – Міжнародна спілка охорони природи (МСОП).Саме ця організація видає «Міжнародну Червону книгу». Створений всесвітній фонд дикої природи. На його емблемі – бамбуковий ведмедик (панда).

(Перегляд відеоролика «10 тварин, яким загрожує вимирання»)

Вчитель. Перш ніж ми послухаємо третю групу, скажіть будь ласка, що таке екологія?

Екологія-це наука, що вивчає теоретичні основи охорони природи і раціонального використання її ресурсів.

ІІІ група-екологи

Екологи повідомлять, що загрожує «крові», тобто грунту, воді та повітрю.

Учениця 1.

Україна є однією з неблагополучних щодо  екології серед країн Європи.

Наша група виділила 5 основних причин екологічної проблеми в Україні.

Зараз прошу переглянути відеоролик.

-І так повторимо, які ж основні причини екологічної проблеми в Україні.

(ВІДПОВІДІ ВИКЛАДАЄМО У ВИГЛЯДІ КВІТКИ)

Учениця.-Молодці, ви гарно відповіли.

Природа Землі схожа на організм, тільки дуже великий. Дихальна система постачає в організм кисень, так і ліси збагачують киснем повітря землі. Кров живить всі клітини організму, так ріки і моря несуть воду і поживні речовини до всього живого. Земля хворіє, коли вирубують ліси, забруднюють ріки та моря.  Кажуть, що земля – годувальниця, ось чому необхідно берегти грунт:

1 см грунту створюється за 250-300 років, а 20 см – за 5-6 тис років! А ось ще одна проблема: куди дівати сміття? При спалюванні його, нерідко утворюються шкідливі речовини, забруднюючи повітря. А коли закопують – знищують грунт і підземні води.

Забруднення природи не тільки руйнує нашу єдину домівку, нашу Землю, але повільно вбиває нас. А ми, найбільш егоїстичні істоти на планеті, не те щоб подумати про тварин і рослин, навіть не можемо забезпечити собі здорове життя в чистому та здоровому середовищі. Одним із вирішенням проблеми є - це сортування сміття, але хто це буду робити, спитаєте Ви, дійсно легше все скинути в один мішок і позбутися його одним кидком в смітник. Хотілось би, щоб люди подолали лінощі і сортували хоча б на органіку і неорганіку. От у Японії сміття розподіляють на 34 контейнери, в Німеччині — на п’ять. Це потроху стає досить реальним навіть для України.

У Кіровограді зявились перші десять контейнерів для роздільного збору побутових відходів. Спеціальні баки встановлено у спальному районі міста

у рамках Програми роздільного збору сміття у 2015-2019 рр. Кіровограду знадобилося близько 150 таких контейнерів.

Вчитель: Деякі учні вашої  групи провели аудит стосовно сміття. Їм було запропоновано :

1.Протягом тижня зважувати пакети зі сміттям, яке викидає у сміттєві  баки чи спалює їх родина.

2.Поділити загальну суму на кількість членів родини і отримати показник “виробництва сміття за тиждень”.

3.Визначити скільки різних відходів(пластика,паперу,скла та інше)можна відокремлити для вторинної переробки.

(Діти зачитують свої доповіді)

                                       Досліджую сміття

Торгало Павло учень 4-В класу

Моя родина складається з п’яти чоловік.

Загальна вага відходів у родині за тиждень: 24 кг 720 г

Вага відходів на кожного члена родини: 4 кг 940 г

                                              Таблиця виробництва сміття

              ДНІ ТИЖНЯ

  ВАГА ВІДХОДІВ ЗА ДЕНЬ

         У МОЇЙ РОДИНІ

ПОНЕДІЛОК

3КГ  200Г

ВІВТОРОК

3 КГ  900Г

СЕРЕДА

2 КГ 700Г

ЧЕТВЕР

5КГ  100 Г

ПЯТНИЦЯ

2КГ  270 Г

СУБОТА

3КГ  430 Г

НЕДІЛЯ

4 КГ  120 Г

ЗАГАЛЬНА ВАГА СМІТТЯ

          ЗА ТИЖДЕНЬ

24 КГ  720  Г

 

Досліджуючи, яке сміття накопичується у мене вдома, я поставив великий

пакет поряд із відром для сміття, що використовує моя родина. Підписав свій пакет : «Для пластмаси, металу, паперу, цілих скляних пляшок, картону та інших видів упаковки».

Попросив членів моєї родини кидати відповідне сміття до мого пакету, а решту (залишки їжі, розбите скло, тощо) у звичайне відро для сміття.

Проводив експеримент упродовж тижня. Заніс результати досліду до наведеної нижче таблиці.

                                            Виробництво сміття

        ЗАБРАНІ МАТЕРІАЛИ

           ВАГА ЧИ КІЛЬКІСТЬ

                 ПРЕДМЕТІВ

СКЛЯНІ   ПЛЯШКИ

9 ШТ.(2 КГ 700 Г)

ПЛАСТИКОВІ  ВИРОБИ(ПЛЯШКИ)

14 ШТ. (0.750 Г)

МЕТАЛ

0.850 Г

ПАПІР

2 КГ 830 Г

КАРТОН

1 КГ 150 Г

ІНША  УПАКОВКА

(ПОЛІЄТИЛЕНОВІ  ПАКЕТИ)

0.450 Г

РЕЗУЛЬТАТ ДОСЛІДУ

8 КГ 730 Г

ВИСНОВОК: Проводячи даний експеримент я підрахував скільки сміття можна використати повторно переробивши його. Одержані дані я помножив на кількість населення м. Кіровограда і одержав цікавий результат : 425 250 КГ відходів за тиждень викидають жителі нашого міста. Один житель в середньому викидає 1 кг 750 г.

                                               Досліджую сміття

Поляков Іван учень  4-В класу

Моя родина складається з чотирьох чоловік.

Загальна вага відходів у родині за тиждень: 11 кг

Вага відходів на кожного члена родини: 2 кг 750 г

                                           Таблиця виробництва сміття

              ДНІ ТИЖНЯ

  ВАГА ВІДХОДІВ ЗА ДЕНЬ

         У МОЇЙ РОДИНІ

ПОНЕДІЛОК

1 КГ 

ВІВТОРОК

1 КГ

СЕРЕДА

2 КГ

ЧЕТВЕР

1 КГ

ПЯТНИЦЯ

1 КГ

СУБОТА

4 КГ

НЕДІЛЯ

1 КГ

ЗАГАЛЬНА ВАГА СМІТТЯ

          ЗА ТИЖДЕНЬ

11 КГ 

 

Сміття складалося з:харчових відходів, пластикових пляшок, картону та паперу.

Пластикові пляшок ми відвозимо до бабусі в село. Вона використовує їх для висадки насіння в грунт. Картон та папір ми здаємо на макулатуру для переробки, щоб потім їх використати ще раз.

За статистикою, пересічний житель планети Земля виробляє понад 1кг 500 г сміття за добу. Кожного року в містах і селищах України накопичується близько 1 мільярду тонн твердих відходів, з яких приблизно 10 % використовуються як вторинні ресурси. Більшість відходів потрапляє на звалища, терикони, які нині займають площу 160 тис. гектар, а загальний об’єм їх становить понад 25 мільярдів тонн. На кожного мешканця Кіровограда на рік припадає приблизно 180-220 кг твердих побутових відходів. За рік у місті утворюється близько 80 тис. тонн, або понад 300 тисяч

метрів кубічних побутових відходів.

                                            Досліджую сміття

Гончарова Анна учениця 4-В класу

Моя родина складається з двох чоловік.

Загальна вага відходів у родині за тиждень: 3 кг 382 г

Вага відходів на кожного члена родини: 1 кг 691 г                          

                                  Таблиця виробництва сміття

              ДНІ ТИЖНЯ

  ВАГА ВІДХОДІВ ЗА ДЕНЬ

         У МОЇЙ РОДИНІ

ПОНЕДІЛОК

1КГ  560Г

ВІВТОРОК

-----------

СЕРЕДА

820 Г

ЧЕТВЕР

-----------

ПЯТНИЦЯ

332 Г

СУБОТА

----------

НЕДІЛЯ

570 Г

ЗАГАЛЬНА ВАГА СМІТТЯ

          ЗА ТИЖДЕНЬ

3 КГ  382  Г

Сміття складалося з: харчових відходів, пластикових бутилок, картону та паперу, залишків минулорічного листя.

Пластикові бутилки, картон та папір можна відправити на переробку, щоб потім їх використати ще раз.

 

Одже, з усього, що було сказано висновок можна зробити такий! Що найбільшою проблемою для навколишнього середовища є –МИ-ЛЮДИ!!! Бо саме ми працюємо на заводах, фабриках, що роблять викиди шкідливих речовин у атмосферу, ми їздимо на автомобілях, що теж забруднюють повітря, ми вирубуємо ліси, висушуємо болота. Це ми смітимо на вулиці, в парках, та де інде. І саме в кожному з нас панує думка:"Це ж не в мене вдома!" І саме ми не розуміємо, що Земля, планета на якій ми живемо, і є наш дім. Тому спочатку треба змінити себе, своє ставлення до природи, навколишнього середовища і таким вихованням треба займатися з дитинства.

4.Фізхвилинка-тренінг

1.Якщо ви не смітите на вулицях – підстрибніть тричі.

2.Якщо ви смітите на вулицях – сплесніть у долоні.

3.Якщо ви не спалюєте листя у дворі – присядьте.

4.Якщо ви не розбиваєте скляні пляшки – підніміть руки догори.

5.Чи розмовляєте з батьками про екологічні проблеми міста? – погладьте сесе по голівці.

6.Чи болить душа, коли бачите зламану гілку? – покладіть руку на серце.

7.Чи хочете дружити, бути в злагоді з природою? –посміхніться.

5.Робота в групах

Завдання 2

«Мудрі думки»

З карток які ви отримали, вам потрібно скласти вирази.

 

Ліс – наше багатство – бережіть його!

Земля - колиска людини!

Птахи – наші друзі.

Вода – джерело життя.

Охорона природи – справа народу.

Завдання 3

Дітям видаються картки, де вони повинні пригадати правила поводження в природі, пригадати його та намалювати «Природоохоронні знаки»

 Завдання 4

Дітям пропонують порадитися і записати  навпроти кожного з пунктів наслідки таких дій: «Ознаки екологічної біди»

 

1.    Забруднення води.

2.    Забруднення повітря.

3.    Вирубка лісів.

4.    Отруєння грунту.

5.    Загибель тварин.

6.    Накопичення сміття.

(Групи зачитують написане)

  

 

ІV.Підсумок.

-А зараз, я хочу перевірити, які ви уважні були на нашому занятті.

-Про що ми сьогодні говорили?

-До кого йшло наше звернення?

-Без кого  не може існувати наша планета?

-Без чого не може існувати наша планета?

-Що треба зробити, щоб вона завжди залишалася гарною та привітною до людей?

(Під час відповідей учні  на дошці викладають картину ««Збережемо красу

Землі разом!»)

-Молодці, ви сьогодні гарно попрацювали. А на останок, послухайте ваших однокласників.                         

Учениця 1.

Задумайтесь над тим, що ми тут говорили,

І щоб ви в житті із совістю дружили

Вам у походи ходити

І мандрувать, любі діти.

Вмійте ж природу любити,

Кожній стеблинці радіти.

В полі, у лісі, над яром –

Квіти, дерева і трави…

 

Учениця 2

Цвіту не вирви задаром,

Гілки не втни для забави.

Оберігаймо і стежиночку в гаї.

Все те окрасою буде

Нашого рідного краю.

Хто, як не ми, поможем цій землі.

Вона стократ віддячить нам розмаєм.

Задумайтесь великі та малі

Яке багатство та красу ми маєм.

 

Учень 3

Я хочу, щоб яскравим цвітом

Планета чарувала нас.

Щоб так було не тільки літом,

А й взимку, у негоди час.

Я хочу, щоб красу уміли

Сприйняти серцем люди всі.

Щоб цінували й розуміли,

І поклонялися красі.

 

 

 

                                  

 

 

 

 

 

 

                                    КЗ «НВО № 6, СЗШ І-ІІІ ступенів,

                                                    ЦЕВ «Натхнення»»

                                                 Кіровоградської міської ради

                                                    Кіровоградської області

 

 

 

 

 

                                    Виховний захід

                         «   Збережемо красу Землі разом

 

 

            

 

                  

 

                                                                                                       Підготувала

                                                                                                                вихователь ГПД

                                                                                                                      Чуйко В.А.

 

 

doc
Додано
8 лютого 2020
Переглядів
1185
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку