Збірник «Ігри - для цікавого навчання англійської мови»

Про матеріал
Збірник «Ігри для цікавого навчання англійської мови» містить чотири розділи, кожен з яких присвячений певному виду ігор: граматичні ігри, лексичні, фонетичні, ігри для роботи з алфавітом. .Використовуючи цей збірник в процессі навчання вчитель може формувати комунікативну, соціокультурну, лінгвістичну, креативну, мовну та мовленнєву компетенцію.Рекомендовано вчителям англійської мови загальноосвітніх шкіл. ОСТАВЬТЕ СВОЙ КОММЕНТАРИЙ
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

                                Збірник 

         «Ігри - для цікавого навчання англійської мови»

 

 

 

 

 

 

                                                  Вчитель англійської мови

                                                                           ОЗО  ’’Васильківський академічний

                                                                      ліцей  ’’ Престиж’’

                                                                      Васильківської міської ради

                                                                      Київської області

                                                                      Шерстюк Т.І.                                                                                                                                            

 

 

 

 

 

                            Веселий алфавіт

Мета: перевірити знання літер алфавіту.

 

Хід гри

Кожна команда по черзі називає букви, які зображені на дошці і одержує один бал за правильну відповідь.

 

Чарівна буква

Мета: перевірити знання літер алфавіту.

 

Хід гри

Команди по черзі дістають із капелюха букву і називають її, а також звук на цю букву

 

ABC

Мета: перевірити знання літер алфавіту.

 

Хід гри

Знайди пару. Підібрати до великої літери маленьку.

 

Загубилась літера

Мета: перевірити знання літер алфавіту.

 

Хід гри

Команди по черзі розповідають алфавіт називаючи букву через одну плескаючи в долоні, коли пропустили букву.

 

Do you know the letters?

Мета: перевірити знання літер алфавіту.

 

Хід гри

Повторити  літери алфавіту. Поділити дошку на дві частини, а клас – на дві команди. Учасники кожної команди по черзі підбігають до дошки й пишуть по одній літері. Виграє та команда, яка швидко і без помилок напише всі літери.

 

 

 

 

 

Do you know the first letters of these words?

Мета: перевірити знання літер на слів.

 

Хід гри

Учитель готує картки з літерами і лексичні малюнки. Він роздає учням картки з тими літерами (по 5-6 кожному), з яких починаються слова, що означають предмети, зображені на них. Потім учитель демонструє малюнки один за одним, а учні повинні підняти картку з відповідною літерою і назвати предмет англійською мовою.

 

Веселий алфавіт

Мета: перевірити знання літер на слів.

 

Хід гри

Зайва літера. DfbnyAouebNmfdaMnbv э.

 

В гості до Смайлі

Мета: перевірити знання літер на слів.

 

Хід гри

Хто швидше дістанеться до нашого Смайлі, той і буде переможцем. Вчитель називає звук, а діти називають слово з цим звуком. На кожну вірну відповідь, діти мають право зробити крок.

 

Хто перший

Мета: перевірити знання літер алфавіту.

 

Хід гри

Учні діляться на команди. Учитель по черзі викликає по одному учню до дошки, пропонуючи літеру кожному учню різну букву, а учні повинні написати слово. За кожне слово команда отримує бал.

 

Потяг

Мета: повторити літери алфавіту.

 

Хід гри

Учитель по черзі викликає учнів із різних команд, пропонує їм сказати речення ,,Mytrainiscarrying…, додати слово, що починається на першу, другу, третю літеру алфавіту.

Do you know the letters?

Мета: перевірити знання літер.

 

Хід гри

Учні поділяються на дві команди, стають обличчям одне до одного. Учасники однієї команди швидко показують літери, а учасники другої команди, повертаючись до дошки, записують їх. Потім команди міняються місцями.

 

Ordertheletters. Поставте букви в правильному порядку

Мета: перевірити знання літер.

 

Хід гри

Учитель показує класу картку і каже слово. Потім заховує картку. Далі вчитель пише змішані літери цього слова на дошці, потім пише правильну кількість рисок або квадратиків, яка відповідає кількості букв. Потім вчитель викликає дітей до дошки. Діти пишуть по одній букві, щоб побудувати правильне слово.

 

 

 

 


                            Фонетичні ігри

                                         Незвичайний телефон

Мета: тренувати фонетичні навички.

 

Хід гри

На дошці прикріплений телефон. На його диску замість цифр – знаки транскрипції. Завдання учасників гри – набрати  за певний час як можна більше слів з цими звуками та вимовити їх.

 

Назви слово

Мета: вдосконалити фонетичні навички.

 

Хід гри

Вчитель кидає учням по черзі м'яч, називаючи звук, учні повертають м'яча, називаючи з цим звуком слово.

 

Що це за звук?

Мета: тренувати фонематичний слух.

 

Хід гри

Вчитель називає ланцюжок слів, в яких зустрічається один і той самий звук. Учні повинні відгадати цей звук.

 

Хто має найкращий слух

Мета: тренувати фонематичний слух.

 

Хід гри

Учитель вимовляє звуки англійського та українського алфавіту. Завдання для учнів відрізнити звуки. Хто помилився – вибуває з гри.

 

У кого найкраща вимова?

Мета: формувати фонетичні навички.

 

Хід гри

Учитель вимовляє декілька слів чи речень, кидаючи м'яч чи іграшку одному із учасників гри. Учень повинен відтворити слова або речення у тому ж самому порядку, повторюючи вимову та інтонацію вчителя.

 

Помилка

Мета: вчити розпізнавати знаки транскрипції.

 

Хід гри

Вчитель показує знак транскрипції, називаючи звук, і навмисно помиляється. Завдання для учнів – помітити помилку, плескаючи в долоні.

Слова

Мета: формувати фонетичні навички.

 

Хід гри

Знайти знак транскрипції на дошці, після того як учитель, один із учнів, назве звук.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


                              Лексичні ігри

                                                   Make the word

Мета: формування навичок сполучення букв у слові з теми.

 

Хід гри

Учитель пише слово великими буквами на аркуші паперу слово по темі, і не показуючи його, розрізає на букви. Потім  показує букви й розсипає їх на столі. Завдання – зібрати швидко слово.

 

Whoknowsthecoloursbest?

Мета: повторення лексичних одиниць з теми ”Кольори” та “Домашні тварини”

 

Хід гри

На столі розкладені іграшки – тварини різних кольорів. Учитель пропонує одному з учнів (ведучому) задумати будь-яку іграшку. Інші гравці повинні відгадати її. Спочатку вони відгадують кольорів, запитуючи, наприклад: ”Is it red?”. Потім відгадують назву іграшки, наприклад: ”Is it white rabbit?” Якщо учень не помиляється, він стає ведучим, і гра триває.

 

The magic box

Мета: активізація лексичного матеріалу з теми “School”.

 

Хід гри

Учитель показує учням “чарівну коробочку”, в якій знаходяться шкільні речі. Учні по черзі підходять та звертаються до вчителя, запитуючи чи є в нього той чи інший предмет.

 

Do you know the first letter of these words?

Мета: повторення назв кольорів, цифр, букв.

 

Хід гри

Учитель роздає учням картки з цифрами та кольорами, які були вивчені на попередніх уроках. Потім показує літеру, учні називають її. Той, у кого малюнок зі словом показує його і вимовляє це слово англійською мовою.

 

Jump

Мета: активізація лексичного матеріалу.

 

Хід гри

Учитель пропонує дітям стати біля парт. Показати картку з набору вивчених слів сказати слово. Якщо слово таке ж, як на картці, діти стрибають. Якщо ні – стоять спокійно. Діти, які неправильно зреагували на слово, сідають на місце.

 

Clever parrot. Розумний папуга

Мета: активізація лексичного матеріалу.

 

Хід гри

Діти сидять за партами. Вчитель показує картку з набору вивчених слів і говорить слово. Якщо слово таке саме, як і на картці, діти повторюють. Якщо ні – мовчать.

 

Listen, pointandsay. Послухай, покажи і скажи

Мета: активізація лексичного матеріалу.

 

Хід гри

Учитель розташує картки або предмети, які представляють основну лексику, навколо класної кімнати.

Діти показують на картку чи предмет.

 

Have you got?

Мета: активізація лексичного матеріалу.

 

Хід гри

На столі чи на дошці знаходяться картинки чи іграшки. Учням пропонують уважно подивитися на них і запам’ятати. Учні відвертаються чи кладуть голови на парти, вчитель бере одну із іграшок чи картинок і ховає за спиною. Учні задають питання “Have you got…?” і так до тих пір, поки один із учнів не відгадає приховану іграшку.

 

Five Words

Мета: закріплення лексики з тем «Сім’я », «Домашні тварини», «Дикі тварини», «Іграшки».

 

Хід гри

Поки учень з однієї команди рахує до п’яти, представник другої команди повинен назвати п’ять слів з даної теми. Учасник, що не впорався із завданням, вибуває з гри.

 

 

 

 

 

 

Presents. Подарунки

Мета: закріплення лексики з теми, автоматизація вживання вивчених дієслів в усному мовленні.

 

 

Хід гри

Учитель організовує учнів у дві команди. На дошці записуються два ряди слів:

1) найменування подарунка;

2) список дієслів.

Гравці повинні сказати, використовуючи при цьому дієслова зі списку, що вони будуть робити з подарунками, отриманими в день народження. Кожен учасник гри придумує по одному реченню. Виграє команда, яка швидше впорається із завданням і складе речення без помилок.

 

Who Knows the Parts of the Body Best?

Мета: закріплення ЛО з теми «Частини тіла».

 

Хід гри

Ведучий, показуючи, наприклад, на шию, спеціально помиляється й говорить: “This is my nose”. Учень, до якого звертається ведучий, повинен швидко показати на ніс. Якщо він помиляється, то вибуває з гри.

 

Who Knows the Clothes Best?

Мета: закріплення ЛО з теми «Одяг».

 

Хід гри

Ведучий, показуючи, наприклад, на сукню, спеціально помиляється й говорить: “This is my skirt”. Учень, до якого звертається ведучий, повинен швидко показати на спідницю. Якщо він помиляється, то вибуває з гри.

 

Collective Story

Мета: активізувати вміння та навички усного висловлювання на задану тему.

 

Хід гри

Представники від кожної команди по черзі говорять по одному реченню. Той, хто не може придумати, щоб продовжити розповідь, або повторює вже сказане, вибуває з гри. Переможцем стає та команда, в якій залишається більше учасників.

 

 

 

 

Назва гри.  My family

Мета: закріпити знання лексичного матеріалу до теми «Моя сім’я».

 

Хід гри

За зразком, даним учителем, діти придумують речення. Наприклад: His name is …. He is not my brother. He is not my grandfather. Who is he? Інші повинні здогадатися про кого йде мова. Відповідь: He is your father.

 

GuessWhat

Мета: формувати навички діалогічного мовлення за темою «Food».

 

Хід гри

Один з учнів загадує будь-який предмет, зображений на фото, й описує його призначення, не називаючи його. Решта учнів відгадують це слово. Той, хто відгадав, описує наступний предмет. Наприклад:

P1: You need this thing to fry food.

P2: Is it a wok?

P1: No, it isn’t.

P3: Is it a frying pan?

P1: Yes, it is.

P3: This is a small thing which helps you.

 

Guess the Word

Мета: закріпити знання з теми “Health”.

 

Хід гри

Клас розподіляється на дві команди. Учитель розкладає картки на столі. Члени команд по черзі підходять до столу, беруть одну з карток і вголос читають визначення слова. Суперники мають назвати це слово. Якщо вони не можуть зробити це, право відповіді переходить до другої команди. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка отримує більше балів. (Слова взято з двох попередніх уроків.) Учитель стежить за дотриманням правил.

 

Right word, wrong place

Мета: проконтролювати знання з теми, яка вивчається.

 

Хід гри

Клас розподіляється на дві групи. Учитель розкладає картки (НО1) на столі текстом донизу. Члени груп по черзі підходять до столу, беруть одну з карток, читають речення і виправляють у ньому помилки. За кожну правильну відповідь команда отримує один бал. Перемагає та, яка набере більше балів.

 

Guess the Sport

Мета: формувати навики монологічного мовлення за темою “Sport”.

 

Хід гри

Один з учнів загадує вид

P1: This is an individual kind of sport. For this game you need running boots and a uniform. You usually do it outdoors, but it’s also possible to do indoors.

P2: Is it athletics?

P1: No, it isn’t.

P3: Is it running?

P1: Yes, it is.

 

Let’s Make a Story

Мета: розвивати навики говоріння з теми, яка вивчається.

 

Хід гри

Учитель розподіляє клас на дві команди. Кожному гравцю він дає картку з реченнями. Учні повинні розташуватися в послідовності розповіді. Потім вони по черзі читають свої речення. Перемагає команда, яка швидше й правильно виконує завдання.

 

 


                         Тематичні ігри

                                             A New Pupil

Мета: розвивати навики діалогічного мовлення.

 

Хід гри

У класі ‒ новий учень. Потрібно розпитати його ім’я, прізвище, вік, звідки родом, як справи, яке хобі, про родину.

 

A Magic Word “Please”

Мета: виховувати повагу один до одного.

 

Хід гри

Учитель пояснює: «Я промовлятиму різні команди, але виконувати їх потрібно лише тоді, коли я скажу чарівне слово “Please”. Хто помиляється, вибуває з гри.

 

Guess

Мета: формування навиків комунікативної компетентності.

 

Хід гри

Задумай з якої ти країни. Нехай ведучий відгадає.

 

Coloured Flower

Мета: закріпити лексику з теми «Colours».

 

Хід гри

Діти отримують різнокольорові пелюстки. Потрібно зібрати пелюстки квітки відповідно до команди. До дошки підходить лише той, хто має пелюстку названого кольору. При цьому він повинен промовити такі слова:

This is a blue leaf.

This is a red leaf.

This is a yellow leaf

 

Snowball

Мета: формувати навики комунікативної компетенції.

 

Хід гри

Учні сідають у коло, у центрі якого ‒ картки з лексикою, яка вивчається. Один з учнів бере картку, показує її та вживає дане слово або вираз у реченні. Другий учень бере іншу картку та придумує нове речення, яке логічно продовжує попереднє і т.д. В кінці виходить розповідь з теми (опис малюнка, переказ тексту..

 

Snowball

Мета: перевірити лексику з теми.

 

Хід гри

Один учень промовляє фразу, а другий повторює її та додає своє слово.

P1: I can see a pencil.

P2: I can see a red pencil.

P3: I can see a long red penci

 

Ball game

Мета: закріпити лексику з теми.

 

Хід гри

Один учень кидає м’яч, а другий називає слово з теми, яка вивчається (School, Toys, Family).

 

A translater

Мета: закріпити лексику з теми: «My Family».

 

Хід гри

Один учень розповідає про себе та свою родину, а другий перекладає.

 

Who is the best reader?

Мета: формувати навики монологічного мовлення.

 

Хід гри

Учні декламують вірш з будь-якої теми. Обирається учень, який краще прочитає вірш

 

Buying a ticket

Мета: розвивати уміння вести бесіду з теми “Travelling”.

 

Хід гри

Учитель виконує роль касира. Учні діляться на дві групи та вибирають маршрут. Потім представник кожної групи підходить до каси і купує квитки для всієї групи. Перемагає той, хто зможе більш чітко й лаконічно порозумітися з касиром і купити квитки.

 

Guess

Мета: тренувати учнів в умінні розповідати про улюблених персонажів книжок.

 

Хід гри

У грі беруть участь дві команди. Представники кожної з них по черзі розповідають про персонажів літературних творів. Завдання суперників ‒ відгадати, про кого йдеться.

P 1. My favourite character is a boy. He lives with his aunt in a small town. He is a schoolboy, but he doesn’t like to go to school. He is a clever boy. He has a friend. His name is Huckleberry. Both of them like adventures.

P 2. His name is Tom Sawyer

 

A Quizz

Мета: тренувати вміння учнів розповідати про життя різних людей.

 

Хід гри

Клас поділяється на дві команди, які по черзі сідають за стіл. Гра проводиться за аналогією до відомої телевізійної гри «Що? Де? Коли?».

Кожна команда одержує конверт, в який вкладено фотографію відомої людини (поета, письменника, художника, вченого) та запитання «Що ви знаєте про цю людину?».

Журі визначає правильність відповідей, підраховує кількість одержаних балів і визначає переможця.

 

Finish

Мета: перевірити знання слів відповідно до тематичної ситуації.

 

Хід гри

Учні по черзі називають слова, які відносяться до відповідної тематичної ситуації. Заборонено! повторювати слова, помилятися у вимові, затримуватися з перекладом слів. Перемагає тільки один учень.

 

 

Survey

Мета: тренувати вживання тематичної лексики в усному мовленні.

 

Хід гри

Клас розподіляється на групи по 4-5 учнів, члени яких отримують картки із завданнями з теми, яка вивчається та опитують один одного. Потім учні узагальнюють інформацію і представники від кожної групи повідомляють про результати опитування. Учитель стежить за правильністю побудови речень.

 

Snowball retelling

Мета: закріпити лексику з теми.

 

Хід гри

Учні ланцюжком переказують текст по 2-3 речення. Потім 2-3 учні самостійно переказують текст повністю. Учитель стежить за послідовністю переказу та правильністю граматичної будови речень.

 

Proverbs and sayings

Мета: перевірити знання учнів прислів’їв та приказок.

 

Хід гри

Учитель передає «мікрофон» одному з учнів і говорить прислів’я, наприклад: «A friend in need is a friend indeed». Учень, узявши «мікрофон» називає інше прислів’я, або вислів. Якщо він не сказав, то вибуває з гри.

 

Have You A Pet?

Мета: тренувати учнів у вживанні лексики, назви тварин; загальних питань з дієсловом to be.

 

Хід гри

На столі розкладені іграшки ‒ звірі (a cat, a bird, a dog, a pig, a parrot). Кожен учень вибирає собі одну й ховає її за спину. Ведучий виходить до дошки і ставить по одному питанню кожному учневі:

  • Is your pet a duck ?
  • Is your pet a bird

Якщо ведучий не вгадав, яку іграшку тримає за спиною учень, останній відповідає:

  • No, it is not.

Якщо ведучий правильно назвав іграшку, він отримує відповідь:

  • Yes, it is, ‒ і його місце займає учень, чию іграшку він вгадаГраматичні ігриWhere is the cat ?

Мета: тренувати учнів у вживанні прийменників.

 

Хід гри

Ця гра проводиться з однією іграшкою, наприклад, з іграшковим котом. Хтось із учнів виходить до дошки. Стоячи спиною до класу, він повинен здогадатися, де знаходиться кіт.

Учні вибирають місце і кладуть туди іграшку. Учень біля дошки запитує:

  • Is the cat on the floor?
  • Is the cat on the desk?
  • Is it in your hand?
  • Is it under the desk?

Учні хором відповідають: “No, it is not”, ‒ доки учень не вгадає місце, де знаходиться кіт. Тоді всі хором кажуть:

  • Yes, it is.

 

Who Is This?

Мета: правильно назвати форму 3-ї особи однини дієслова to be та присвійний відмінок.

 

Хід гри

Кожен учень отримує по одній іграшці (всі іграшки ‒ звірі). Учитель пропонує придумати ім’я кожному звірові. Учні називають свою іграшку. My cat’s name is Leopold. Після цього вчитель відбирає іграшки, кладе їх на стіл і каже: «Я опишу вам одного звіра. Ви повинні здогадатися, хто це. Той, хто відгадає, зможе описувати іншого звіра». Далі вчитель продовжує: This is an animal. He is big (funny, small, black, white, brown, red, yellow, grey, pink, green, blue)

  • Is the cat on the floor?
  • Is the cat on the desk?
  • Is it in your hand?
  • Is it under the desk?

Учні хором відповідають: “No, it is not”, ‒ доки учень не вгадає місце, де знаходиться кіт. Тоді всі хором кажуть:

  • Yes, it is.

 

 

 

 

Verbs

Мета: тренувати вживання дієслівних форм.

 

Хід гри

Учні отримують картки, де написані дієслова на англійській мові. Вчитель називає дієслово на українській мові. Учень повинен знайти його на картці, правильно прочитати на англійській мові і назвати його основні форм.

 

Adjectives

Мета: Повторити ступені порівняння прикметників.

 

Хід гри

Вчитель називає прикметник на українській мові, а учень перекладає та каже цей прикметник у вищому та найвищому ступенях порівняння. Перемагає той, хто назве найбільше правильно прикметників

 

Have you got?

Мета: тренувати учнів у вживанні загальних запитань з дієсловом have got.

 

Хід гри

На столі вчителя лежать різні предмети. Учням пропонується уважно подивитися та запам’ятати їх. (Попередньо можна повторити з учнями слова англійською мовою). Після цього учні відвертаються, а ведучий бере предмет зі столу й ховає за спиною. Решта предметів закривається газетою. Учні повертаються й ставлять ведучому запитання: Have you got a cat? Той, хто відгадав, стає ведучим.

 

 

 

 

What Do You Do Every Morning ?

Мета: вживання моделі «запитання ‒ відповідь».

 

Хід гри

М’яч кидають одному з учнів і задають запитання: What do you do every morning?

Учень повинен дати відповідь. Той, хто повторив запитання, або відповідь, вибуває з гри.

 

What Can You Do?

Мета: тренувати учнів у вживанні питальної, заперечної та стверджувальної форм модального дієслова can.

 

Хід гри

Клас ділиться на дві команди. Одна загадує якесь речення з дієсловом can. (Наприклад: We can write.) Члени другої команди намагаються відгадати його, ставлячи по черзі запитання:

  • Can you read?
  • Can you speak English?
  • Can you speak Ukrainian?

На запитання дають такі відповіді:

  • No, we can’t.
  • Yes, we can.

Як тільки речення вгадано, команди міняються місцями.

 

What Are You Doing?

Мета: активізувати в мові учнів вживання Present Continuous.

 

Хід гри

Ведучий виходить до дошки й засобами пантоміми показує різні дії. Інший учень запитує: What is he doing?

Діти намагаються відгадати, відповідаючи по черзі:

  • Is he writing?
  • Is he drawing?

Той, хто відгадав, стає ведучим.

 

 

 

 

Complete the Sentences

Мета: тренувати учнів у вживанні дієслів to be, to have.

 

Хід гри

Учитель говорить речення, пропускаючи дієслова to be, to have.

This .... a ball.

We .... in the classroom.

При цьому, він робить паузу після першого слова і кидає м’яч комусь із учнів. Той, хто спіймає його, повинен сказати речення повністю, вставивши правильне дієслово. Гравець, який допустив помилку, вибуває з гри.

 

What is There in the Bag?

Мета: засвоєння вживання іменників у множині.

 

Хід гри

Учитель бере мішок і наповнює його предметами, англійські назви яких вже відомі дітям. Далі відбувається діалог між учителем і учнем.

Учитель: What is there in the bag?

Учень: There is a pen in the bag.

Учитель: You are right, Kate, there is a pen in the bag. Here it is.

Учитель дістає названий предмет і кладе його на стіл. Якщо у мішку є декілька зразків одного і того самого предмета, вчитель запитує: “How many pens are there in the bag?” (У такий спосіб школярі засвоюють множину іменників.)

Гру продовжують до тих пір, поки не будуть названі всі предмети.

 

Guess What I Did Yesterday

Мета: розвивати і закріпити навики правильного вживання у мовленні структур з дієсловами у Past Indefinite.

 

Хід гри

Відбувається розмова за схемою: Р1 ‒ Р2, Р3, Р4 (Р1 ‒ ведучий).

P1: Yesterday in the evening ... Guess what I did yesterday.

P2: Did you skate.

 

 

 

 

 

Sentence Game

Мета: повторити часові форми.

 

Хід гри

Учитель розподіляє клас на дві команди. Потім пише на дошці дієслівні словосполучення, пов’язані із темою, яка вивчається. Одна з команд складає речення у минулому неозначеному часі, інша ‒ у минулому тривалому часі. За кожне правильно складене речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримує більше балів

 

Ask Me a Question

Мета: закріпити вживання спеціальних запитань.

 

Хід гри

Клас об’єднується у групи по троє-четверо учнів. Учитель демонструє картку з одним із питальних слів і називає його. Та група, яка першою правильно складе запитання з поданим словом, отримує один бал. Перемагає команда, яка набере найбільшу кількість балів.

 

Memory Game (Present Perfect)

Мета: закріпити навички правильного вживання Present Perfect Tense.

 

Хід гри

Учитель забирає зі столу деякі предмети, додає нові чи змінює їх розташування на столі після того, як учень, якого викликали, відвернувся, а потім запитує:

Учитель: What has changed on the table?

Учень: You have taken the pen off the table.

  • You have put a watch on the table.
  • You have written a word on the pape.

 

Sentence Change

Мета: Повторити часові форми.

 

Хід гри

Учитель називає речення в теперішньому неозначеному або тривалому часі. Учні повинні трансформувати речення в теперішньому неозначеному часі у речення в минулому неозначеному часі, а речення в теперішньому тривалому часі ‒ у речення в минулому тривалому часі, додаючи необхідні обставини часу.

T: I’m reading now.

P: I was reading yesterda.

 

Sentence Game

Мета: повторити часові форми.

 

Хід гри

Учитель об’єднує клас у дві команди. Потім пише на дошці дієслівні словосполучення, пов’язані із темою, яка вивчається. Одна з команд складає речення в минулому неозначеному часі, інша ‒ в минулому тривалому часі. За кожне правильно складене речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримує більше балів.

 

Ask Me a Question

Мета: закріпити вживання спеціальних запитань.

 

Хід гри

Клас об’єднується у групи по троє-четверо учнів. Учитель демонструє картку з одним із питальних слів і називає його. Та група, яка першою правильно складе запитання з поданим словом, отримує один бал. Перемагає команда, яка набере найбільшу кількість балів.

 

Reasons

Мета: тренувати учнів у вживанні Past Perfect Tense.

 

Хід гри

Учитель називає два прості речення в минулому неозначеному часі, а учні повинні трансформувати їх у складнопідрядне речення, підрядну частину якого вжито в минулому доконаному часі.

T: I lost my key. I couldn’t get into the house.

P: I couldn’t get into the house because. I had lost my key.

 

 

 

 

 

 

Список використаної літератури

  1. Близнюк О. І. Ігри в навчанні іноземних мов / О. І. Близнюк, Л. С. Панова. ‒ К. : Освіта, 1999. ‒ с.58
  1. Бондар М. В. 130 ігор для уроків з англійської мови / М. В. Бондар. ‒ Х. : Основа, 2004. ‒ (Серія «Бібліотека журналу “Англійська мова та література”»; вип. 9 (21)).
  2. Гра ‒ справа серйозна / Упоряд. В. Зоц. ‒ К. : Шкільний світ, 2003. ‒ (Бібліотека «Шкільного світу».)
  3. Компетентнісний підхід в освіті : методичні рекомендації керівним педагогічним кадрам для проведення науково-практичних семінарів з питань впровадження компетентнісного підходу в практику роботи ЗНЗ. ‒ Харків : ХОНМІБО, 2005. ‒ 92 с.
  4. Олійник Т. І. Рольова гра у навчанні англійської мови в 6-8 класах : посібник для вчителів / Т. І. Олійник. ‒ К. : Основа, 1992. ‒ с.64
  5. Павлюк Ф. В. 200 ігор на уроках англійської мови / Ф. В. Павлюк. ‒ Тернопіль : Мандрівець, 2002.
  6. Пометун О. Інтерактивні технології навчання : теорія, практика, досвід : метод. посібник / О. Пометун, Л. Пироженко. ‒ К. : АПН, 2002. ‒ 136 с.
  7. Русова С. Ф. Вибрані пед. твори. Кн. 1 / С. Ф. Русова. ‒ К. : Либідь, 1997. ‒ 272 с.
  8. Сучасний урок : традиційні та інноваційні підходи / [О. О. Байназарова, І. В. Капустін, З. В. Рябова, Л. Д. Покроєва, С. Б. Ставицький]; за заг. ред. Л. Д. Покроєвої. ‒ Харків : ХОНМІБО, 2006. ‒ 28 с.
  9. Ушинський К. Д. Вибрані педагогічні твори / К. Д. Ушинський. ‒ К. : Рад. школа, 1983. ‒ 488 с.
  10. Эльконин Д. Психология игры / Д. Эльконин. ‒ М. : Педагогика, 1978. ‒ 304 с.
  11. 101 Games to Play / Compiled by E. Cooper. - London, Michelin House, 1992.
  12. Klippel F. Keep Talking. Communicative fluency activities for language teaching. Teacher Training and Development. Cambridge University Press, 1999.

 

docx
Додано
9 січня 2022
Переглядів
866
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку