18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Збірник олімпіадних задач з математики для учнів 5 класу. Частина 12. Задачі про гроші

Про матеріал
Збірник олімпіадних задач з математики для учнів 5 класу покликаний забезпечити дидактичним матеріалом на уроках математики під час розв’язування задач підвищеного рівня складності. Бажаним є використання цього видання для факультативних курсів за вибором вчителями математики у загальноосвітніх навчальних закладах та при підготовці школярів до предметних олімпіад.
Перегляд файлу

Задачі про гроші

 

1. У касі є купюри по грн, грн і грн на суму грн. Кількість купюр по грн і грн однакова, а купюр по грн стільки, скільки купюр по грн і грн разом. Скільки в касі купюр по грн, грн і грн?

2. У хлопчика монет різної вартості. Чи можна стверджувати, що серед них знайдеться не менше , , монет однієї і тієї самої вартості?

3. В одній коробочці зібрано лише -копійкові, а в другій – тільки -копійкові і в третій – тільки -копійкові монети, причому в кожній коробочці однакова кількість монет. Скільки гривень у кожній коробочці, якщо в усіх трьох коробочках разом грн?

4. підручників коштують на грн дорожче, ніж збірників. Ті самі підручників коштують на грн дешевше, ніж таких же збірників. Скільки коштує один підручник і один збірник?

5. Два брати говорять про те скільки вони назбирали грошей. Старший говорить молодшому: Дай мені грн, тоді у мене буде грошей у два рази більше, ніж у тебе. Молодший подумав і відповів йому:  Ні, у тебе і так більше грошей, ніж у мене. Краще ти мені дай грн, тоді грошей у нас стане порівну. Скільки грошей було у кожного з братів?

6. Чортеня запропонувало Петру Скупердяйку: „Кожного разу, коли ти перейдеш цей міст, який я зроблю чарівним, твої гроші подвояться. За це віддаватимеш мені кожного разу гривні”. Зробив Скупердяйко так три рази і залишився зовсім без грошей. Скільки грошей було в Петра до зустрічі з чортеням?

7. Три господарки, які живуть в одній квартирі, домовились заготувати для кухонної печі м3 дров. Перша з них заготувала м3, друга – м3, а третя замість своєї частини дров принесла грн. Як господарки повинні розділити між собою ці гроші?

8. Два мисливці вирішили зварити кашу. Перший дав г крупи, а другий – г. Тільки вони зварили кашу, як підійшов третій мисливець. За свою частину каші він вніс грн. Як повинні розділити ці гроші між собою перші два мисливці?

9. Пять школярів перед початком навчального року пішли до магазину для того, щоб придбати зошити. Перший з них мав при собі грн коп, другий – грн коп, третій – коп, четвертий – коп, а пятий – грн коп. Скільки зошитів придбали школярі на всі гроші, що в них були, якщо перший і другий разом за їх гроші змогли придбати в магазині зошитів?

10. У Петра в правій і лівій кишені піджака всього коп. Якщо з правої кишені перекласти в ліву стільки копійок, скільки в ній вже є, то в правій кишені стане на коп більше, ніж в лівій. Скільки копійок лежить в кожній кишені піджака Петра?

11. Збираючись в похід, хлопчики домовились купити банок тушонки. Перший хлопчик купив банок, другий – , а третій дав грн. Як поділити ці гроші між хлопчиками?

 

doc
Додано
12 січня 2020
Переглядів
327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку