Задачі на знаходження невідомого від’ємника
Ознайомся із скороченою умовою до задач на знаходження невідомого від’ємника.
Розглянь схему до задачна знаходженняневідомоговід’ємника.
Знайтивід’ємник означає – від зменшуваного відняти різницю.
Зверни увагу! Так розв’язують задачі на знаходження невідомого від’ємника.
Умова
У бочцібуло десять відер води. Для поливу грядки використаликількавідер, залишилосячотиривідра води.
Запитання
Скількивідер води використали для поливу?
Скороченаумова
Було – 10 в.
Використали- ? в.
Залишилось – 4 в.
Розв’язання
10-4=6(в.)
Відповідь:6 відер води використали.
Розв’яжизадачі. Виріжпазли та складималюнокрідного краю.
кілька склянок. Залишилася одна склянка .Скільки склянок
цукру мама використала для повидла?
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
На площізалишилосяшість .Скількилавочок перенесли у сквер?
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
залишилосячотири. Скількиавтомобіліввід’їхали?
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
Залишилось- чотири. Скількикавунівз’їли?
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
а чотиризалишилося. Скількисиничокполетіло до годівниць?
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
Залишилосяпоремонтуватидві. Скількидоріг уже поремонтували?
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
використаликількаяблук. У корзинізалишилосяшість.
Скількияблуквикористали для приготування пирога?
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
залишилось - чотири. Скількисніжиноквитратили на
прикрашаннякласу?
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
а двізалишилось у дворі. Скільки курей бабуся загнала у курник?
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
і отрималарешту – сімгривень. Скількикоштувавльодяник?
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
кількарівнів. Йомузалишилося пройти вісім.Скількирівнів
пройшовМатвій?
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
по телефону. Кілька з них прочитав. Залишилосяпрочитатишість. Скількипривітань прочитав Руслан?
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
то залишилосьчотири. Скількияєчокрозписалидіти?
___________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
і на ньому залишилось десять. Скільки стрічок зняли з віночка?
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
Я пишаюсятвоєюроботою!
Склади задачу за малюнком та розв’яжиїї.
____________________________________ _____________________________________
Відповідь:___________________________ Відповідь:______________________________
___________________________________ ______________________________________
Відповідь:__________________________ Відповідь:______________________________
_______________________________________________________________________
Відповідь:___________________________ Відповідь:____________________________
__________________________________ _____________________________________
Відповідь:___________________________ Відповідь:____________________________
Ти проявив творчі здібності!
Склади умову задачі за запитанням і розв’яжи її.
____________________________________ _____________________________________
Відповідь:____________________________ Відповідь:_____________________________
_____________________________________ _____________________________________
Відповідь:____________________________ Відповідь:______________________________
_____________________________________ _____________________________________
Відповідь:____________________________ Відповідь:______________________________
Вітаю,ти досяг успіху! Дякую!
Шановні батьки!
Із великим задоволеннямповідомляємо Вам про
успіхиВашоїдитини з математики. Нею зробленіперші кроки у формуванніздатностілогічноміркувати, вміти
виокремлювативластивостіпредметів і явищнавколишньогосвіту, бути зосередженою,
наполегливою, працелюбноюпід час розв’язуваннясюжетних задач.
Дорогий друже!
Ти навчився робити висновки, поступово розвиваєш обчислювальні навички, вчишся працювати самостійно.
Вітаю! Ти отримуєш медаль!
1