Збірник тестових завдань "Шляхи до знань" математика 5 клас

Про матеріал
Даний матеріал рекомендовано вчителям математики, для індивідуальної роботи з окремими учнями, для роботи в групах, як додатковий дидактичний матеріал при вивченні чи закріпленні відповідної теми, при написанні самостійних робіт.
Перегляд файлу

image


 

 

Можарівська  загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Словечанської сільської ради

Житомирської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

 

 

ЗБІРНИК ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

МАТЕМАТИКА 5 КЛАС

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Можари

2020р

 

 

 

 

        Шляхи до знань (збірник тестових завдань  математика 5 клас). Тестування. /  Г.Є.Можарівська – вчитель математики, спеціаліст І категорії Можарівської ЗОШ І-ІІІ ст. Словечанської  сільської ради, Житомирської області 2020. - 21с.

 

 

 

 

 

 

  

 

                   Затверджено методичною радою школи. 

                             Протокол № 3 від 12.01. 2021р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Даний матеріал рекомендовано вчителям математики,  для індивідуальної  роботи з окремими учнями, для роботи в групах, як додатковий дидактичний матеріал при вивченні чи закріпленні відповідної теми, при написанні самостійних робіт.

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ     Передмова--------------------------------------------------------------------------------------------------------- 5

Натуральні числа------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 6

Додавання і віднімання натуральних чисел---------------------------------------------------------------------- 8

Множення і ділення натуральних чисел-------------------------------------------------------------------------- 10

Площі і об’єми геометричних фігур---------------------------------------------------------------------------------- 11

Звичайні дроби--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 13

Десяткові дроби. Додавання і віднімання  десяткових дробів--------------------------------- 14

Множення і ділення десяткових дробів--------------------------------------------------------------------------- 15

Масштаб. Середнє арифметичне. Відсотки.------------------------------------------------------------------- 17

Картка обліку оцінювання навчальних досягнень  учнів з теми.--------------------------- 19

Таблиця правильних  відповідей----------------------------------------------------------------------------------------- 20

        Використані джерела---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Передмова 

 

В молодших класах при вивченні математики основна увага приділяється виробленню практичних вмінь і навичок учнів. З переходом учнів до 5 класу їм доводиться привчатись до заучування правил, визначень, законів, властивостей, до роботи з теоретичним матеріалом підручника. Діти часто забувають вчити теорію, іноді заучують матеріал, не розуміючи його, не знають його застосування, не вміють логічно відповісти на запитання вчителя.

         З метою залучення учнів до вивчення теоретичного матеріалу, вироблення вміння працювати з підручником, розуміти запитання і вміти відповідати на них, застосовувати теорію до практики здійснюю контроль теоретичних знань учнів на уроці, що передує контрольній роботі.

  Дана робота призначена для перевірки навчальних досягнень учнів. Тестові завдання, подані в роботі, укладено відповідно до чинної програми з математики та відповідних підручників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України. 

 Завдання в роботі розбиті за темами, та представлені у вигляді тестування. 

Виконання кожного завдання пропонується оцінювати в один бал, які заносяться в картку обліку оцінювання навчальних досягнень учнів. Сума балів, набраних учнем, є загальною оцінкою за роботу.

          Учитель завжди може внести зміни в текст будь-якої роботи, враховуючи          індивідуальні       особливості          учнів класу,         стан   їхньої підготовленості до написання тієї чи іншої контрольної роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Натуральні числа

1.   Які числа ми використовуємо для лічби предметів ... а) прості;

б) звичайні;

в) натуральні;

г) цілі;

2.   Скільки в математичному алфавіті існує цифр?

а) безліч;

б) 10;

в) 100;

г) 2;

3.   Що означає слово „четвірка ”?

а) число;

б) цифру;

в) і число, і цифру;

г) слово;

4.   Для читання багатоцифрових чисел їх умовно розбивають на ... а) класи;

б) розряди;

в) склади;

г) частини;

5.   В якому порядку ідуть класи числа справа наліво?

а) мільйони, мільярди, тисячі, одиниці;

б) одиниці, тисячі, мільйони, мільярди;

в) мільярди, мільйони, тисячі, одиниці;

г) тисячі, мільйони, мільярди, одиниці; 6.  Розряди класу одиниць називають

а) одиниці, десятки, сотні;

б) одиниці, сотні, тисячі;

в) десятки, сотні, тисячі;

г) одиниці, тисячі, мільйони, мільярди;

7.       Якщо сполучити дві точки лінією під лінійку, то одержимо ... а) промінь;

б) пряму;

в) відрізок;

г) площину;

8.       Якщо продовжити відрізок нескінченно далеко за один із його кінців, то одержимо ... а) пряму;

б) промінь;

в) більший відрізок;

г) ламану;

            

9.       Якщо продовжити відрізок нескінченно далеко за обидва кінці, то одержимо ... а) пряму;

б) промінь;

в) площину;

г) ламану;

10.   Якщо кілька відрізків сполучити так, що кінець першого є початком другого, кінець другого є початком третього і т. д., то одержимо фігуру, яка називається ... а) площина;

б) ламана;

в) пряма;

г) трикутник;

11.   Запис АВ=7см означає ...

а) довжина прямої АВ дорівнює 7см;

б) довжина ламаної АВ дорівнює 7см;

в) довжина променя АВ дорівнює 7см;

г) довжина відрізка АВ дорівнює 7см;

12.   Промінь з нанесеними на нього штрихами, яким відповідають послідовні натуральні числа, називається ... а) півпрямою;

б) координатним променем;

в) координатною прямою;

г) шкалою;

13.   Якщо точка віддалена від початку координатного променя на 4 одиничні відрізки, то це записують так: а) ОВ= 4см;

б) В=4;

в) В(4);

г) ОВ=4;

14.   Якщо два натуральних числа мають різну кількість цифр, то більшим є те число ...

а) у якого більше цифр;

б) у якого менше цифр;

в) у якого більша перша цифра;

г) у якого більша остання цифра;

15.   З двох чисел на координатному промені більшим є те, яке розміщене ...

а) лівіше іншого;

б) ближче до початку променя;

в) ближче до кінця променя;

г) правіше іншого;

 

 

 

Додавання і віднімання натуральних чисел

1. При додаванні натуральних чисел ...

а) окремо додають їх одиниці, десятки, сотні і т. д.;

б) додають першу цифру до першої, другу до другої і т. д.;

в) починають додавання з найвищого розряду;

г) до одиниць додають десятки, до десятків – сотні і т. д; 2. Переставна властивість додавання читається так:

а) від перестановки множників сума не змінюється;

б) від перестановки доданків сума не змінюється;

в) від перестановки доданків добуток не змінюється;

г) від перестановки множників добуток не змінюється; 3. Сполучна властивість додавання записується?

а) a + b = b + a;

б) a – b = b – a;

в) (a + b) + c = a + (b + c);

г) (a + b) – c = (a – c) + b;

4.       При додаванні числа, які додають, називаються ...

а) множниками;

б) зменшуване та від’ємник;

в) доданками;

г) ділене і дільник;

5.       Відняти від одного числа друге – це означає ...

а) знайти таке третє число, яке в сумі з другим дає перше;

б) знайти таке третє число, яке в сумі з першим дає друге;

в) знайти таке третє число, яке при відніманні від другого дає перше;

г) додати ці числа;

6.       Число, від якого віднімають, називається ...

а) різницею;

б) від’ємником;

в) діленим;

г) зменшуваним;

7.       Фігура, яка складається з двох променів, які мають спільний початок, називається ... а) ламаною;

б) кутом;

в) трикутником;

г) відрізком;

8.       Кут, градусна міра якого більша за 90°, але менша за 180°, називається ... а) гострим;

б) розгорнутим;

в) тупим;

г) прямим;

9.       Градусна міра розгорнутого кута дорівнює ...

а) 90°;

б) 180°;

в) 360°;

г) 45°;

10.   Прилад для вимірювання кутів називається ...

а) лінійка;

б) косинець;

в) циркуль;

г) транспортир;

11.   Чотирикутник, у якого всі кути прямі, називається ...

а) квадратом;

б) прямокутником;

в) чотирикутником;

г) трикутником; 12. Квадрат – це ...

а) чотирикутник, у якого всі сторони рівні;

б) прямокутник, у якого всі сторони рівні;

в) чотирикутник, у якого всі кути прямі;

г) чотирикутник, у якого протилежні сторони рівні; 13. Сума всіх кутів трикутника дорівнює ...

а) 90°;

б) 180°;

в) 360°;

г) 45°;

14.   Трикутник, у якого дві сторони рівні, називається ...

а) різностороннім;

б) рівностороннім;

в) рівнобедреним;

г) прямокутним;

15.   Тупокутним називається такий трикутник, у якого ...

а) всі кути тупі;

б) два кути тупі;

в) один кут тупий;

г) один кут тупий і один кут прямий;

16.   Запис, що складається з чисел, букв, знаків дій, дужок, називається... а) прикладом;

б) виразом;

в) рівнянням;

г) задачею; 

17.   Вираз, що  складається з чисел, букв, знаків дій, дужок, називається...

а) числовим;

б) буквеним;

в) мішаним;

г) складеним;

18.   Рівність, яка містить невідоме число, позначене буквою, називається ... а) виразом;

б) прикладом;

в) рівнянням;

г) буквеним виразом;

19.   Значення невідомого, при якому рівняння перетворюється на правильну числову рівність, називається... а) коренем рівняння;

б) гілкою рівняння;

в) стовбуром рівняння;

г) значенням рівняння;

20.   Щоб знайти невідомий доданок, треба ...

а) від зменшуваного відняти різницю;

б) добуток поділити на відомий множник;

в) до різниці додати від’ємник;

г) від суми відняти відомий доданок;

 

Множення і ділення натуральних чисел

1. Що означає запис a · b  …

а) знайти добуток b множників кожен з яких дорівнює a;

б) знайти суму b доданків, кожен з яких дорівнює a;

в) знайти суму a доданків, кожен з яких дорівнює b;

г) знайти добуток a множників, кожен з яких дорівнює b; 2. Числа, які множаться, називаються ...

а) доданками;

б) добутком;

в) множниками;

г) діленим і дільником;

3. Квадратом числа називають ...

а) добуток двох однакових множників;

б) суму двох однакових доданків;

в) добуток трьох однакових множників;

г) число, записане в квадратику; 4. Кубом числа називають ...

а) суму трьох однакових доданків;

б) добуток двох однакових множників;

в) добуток трьох однакових множників;

г) число, записане в кубику;

5.       Переставний закон множення читається так:

а) від перестановки множників сума не змінюється;

б) від перестановки доданків сума не змінюється;

в) від перестановки доданків добуток не змінюється;

г) від перестановки множників добуток не змінюється.

6.       Сполучний закон множення записується...

а) (a + b)c = ac + bc;

б) (ab)c = a(bc);

в) (a + b) + c = a + (b + c);

г) ab = ba;

7.       Щоб помножити суму на число, треба кожний доданок помножити       на          це      число          і         знайдені      добутки      додати.       Так формулюється ...

а) переставний закон множення;

б) сполучний закон множення;

в) розподільний закон множення;

г) розподільний закон додавання;

8.       Поділити число a на число b –це означає знайти таке число с, що ... а) c · b = a;

б) c · a = b;

в) a + b = c;

г) a : b = c;

9.       Число, на яке ділять, називається ... 

а) діленим;

б) зменшуваним;

в) часткою;

г) дільником;

10.   Результат ділення називають ...

а) сумою;

б) часткою;

в) різницею;

г) добутком;

11.   Яка із рівностей неправильна? 

а) a : a = 1;

б) a : 1 = a;

в) 0 : a = 0;

г) a : 0 = a;

12.   Якщо 28 : 3 = 9 (ост. 1), то число 9 називається ...

а) остача;

б) ділене;

в) дільник;

г) неповна частка;

 

Площі і об’єми геометричних фігур

1.   Яким приладом вимірюють площу?

а) одиничним відрізком;

б) одиничним квадратом;

в) лінійкою;

г) метрівкою; 

2.   Виміряти площу фігури – це означає дізнатися ...

а) скільки одиничних квадратів уміщається в ній;

б) скільки метрів вона займає;

в) скільки палеток уміщається в ній;

г) яка її довжина;

3.   Щоб знайти площу прямокутника, треба ...

а) додати всі його сторони;

б) помножити всі його сторони;

в) довжину помножити на ширину;

г) додати довжину і ширину;

4 Площу прямокутника обчислюють за формулою…

а) S = ab;

б) S = 4a;

в) S = 2(a + b);

г)  S = a2 ;

5.Площу квадрата обчислюють за формулою…

а) S = ab;

б) S = 4a;

в) S = 2(a + b);

г)  S = a2 ;

6.       Який із предметів має форму прямокутного паралелепіпеда? а) м’яч;

б) сірникова коробка;

в) відро;

г) глечик;

7.       Куб – це прямокутний паралелепіпед, у якого ...

а) довжина і ширина рівні;

б) всі ребра рівні;

в) всі сторони рівні;

г) довжина і висота однакові;

8.       Яким приладом вимірюють об’єм?

а) одиничним квадратом;

б) одиничним відрізком;

в) одиничним кубом;

г) літровою банкою;

9.       Об’єм прямокутного паралелепіпеда обчислюють за формулою…

а) сумі всіх його ребер;

б) сумі трьох його вимірів;

в) добутку довжини і ширини;

г) добутку довжини, ширини і висоти;

10.   Об’єм прямокутного паралелепіпеда обчислюють за формулою… а) S = abc;

б) V = abc;

в) V = a + b + c;

г) V = a3;

11.   Об’єм куба обчислюють за формулою…

а) S = abc;

б) V = abc;

в) V = a + b + c;

г) V = a3;

12.   1 літр – це ...

а) 1 м2 ;

б) 1 дм3;

в) 1 м3;

г) 1 дм2 ;

 

Звичайні дроби

1.     Звичайний дріб записують за допомогою ...

а) коми і кількох цифр;

б) риски дробу і двох натуральних чисел;

в) двох чисел;

г) двокрапки і двох чисел;

2.     Число, записане над рискою дробу, називається ...

а) знаменником дробу;

б) чисельником дробу;

в) займенником дробу;

г) числівником дробу;

3.     Число, записане під  рискою дробу, називається ...

а) знаменником дробу;

б) займенником дробу;

в) чисельником дробу;

г) числівником дробу;

4.     На скільки рівних частин поділено щось ціле  показує ...

а) чисельник дробу;

б) знаменник дробу;

в) риска дробу;

г) звичайний дріб;

5.     Риска дробу означає дію ...

а) ділення;

б) множення;

в) додавання;

г) віднімання;

6.     Звичайний дріб, у якого чисельник менший від знаменника, називається ...

а) неправильним;

б) невірним;

в) правильним;

г) простим;

7.     Звичайний дріб, у якого чисельник більший від знаменника або дорівнює йому, називається ... а) правильним;

б) неправильним;

в) мішаним;

г) дробовим числом;

8.     Дріб, у якого чисельник дорівнює знаменнику, ...

а) рівний одиниці;

б) більший від одиниці;

в) менший від одиниці;

г) дорівнює двом;

9.     Із двох дробів з однаковими знаменниками більшим є той, у якого ...

а) чисельник менший;

б) чисельник більший;

в) чисельник дорівнює одиниці;

г) чисельник є двоцифровим числом; 10. Кожний правильний дріб ...

а) рівний одиниці;

б) більший від одиниці;

в) менший від одиниці;

г) дорівнює двом;

11.   Щоб додати два дроби з однаковими знаменниками, треба знаменник залишити той самий, а чисельники ... а) помножити;

б) додати;

в) відняти;

г) порівняти;

12.   Щоб знайти дріб від числа, треба це число  ...

а) поділити на знаменник;

б) помножити на чисельник;

в) поділити на знаменник і помножити на чисельник;

г) поділити на чисельник і помножити на знаменник;

 

Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів

1.     У кожному десятковому дробі є ...

а) чисельник, знаменник і риска дробу;

б) ціла частина, дробова частина і риска дробу;

в) ціла частина, дробова частина і кома;

г) ціла частина і звичайний дріб;

2.     Перший праворуч від  коми розряд десяткового дробу називається розрядом ... а) одиниць;

б) десятків;

в) десятих;

г) сотих;

3.     В десятковому дробі 259, 147  розряд сотих записаний цифрою ... а) 5;

б) 7;

в) 2;

г) 4;

4.     Вибери правильний запис десяткового дробу сім цілих сім тисячних: а) 7,007;

б) 7, 07;

в) 7, 700;

г) 7, 7000;

5.     Значення десяткового дробу не зміниться, якщо відкинути ...

а) нулі, записані в кінці дробової частини;

б) нулі, записані після коми;

в) кому;

г) кілька цифр в кінці десяткового дробу;

6.     Із двох десяткових дробів більший той, у якого ...

а) ціла частина більша;

б) дробова частина більша;

в) ціла частина менша;

г) ціла частина така, як і дробова;

7.     При письмовому додаванні десяткових дробів їх підписують один під одним так, щоб ...

а) розряди справа були один під одним;

б) кома була під комою;

в) розряди зліва були один під одним;

г) будь-як;

8.     Коли різниця двох десяткових дробів дорівнює натуральному числу? а) коли вони рівні;

б) коли їх дробові частини рівні;

в) коли їх цілі частини рівні;

г) ніколи;

 

Множення і ділення десяткових дробів

1.       При множенні десяткових дробів в результаті відокремлюють комою справа стільки цифр,  скільки їх є ...

а) в тому множнику, в якому після коми більше цифр;

б) в тому множнику, в якому після коми менше цифр;

в) після коми в обох множниках разом;

г) разом в цілих частинах;

2.       Щоб помножити десятковий дріб на 100, треба в цьому дробі перенести кому ...

а) вліво на 2 цифри;

б) вправо на 2 цифри;

в) вліво на 1 цифру;

г) вправо на 3 цифри;

3.       Щоб помножити десятковий дріб на 0,1, треба в цьому дробі  перенести кому ...

а) вліво на одну цифру;

б) вправо на одну цифру;

в) вліво на дві цифри; 

г) вправо на дві цифри;

4.       При множенні десяткових дробів справджується ...

а) тільки переставний закон множення;

б) тільки сполучний закон множення;

в) тільки розподільний закон множення; 

г) і переставний, і сполучний, і розподільний закони множення;

5.       Щоб поділити десятковий дріб на 10, треба в цьому дробі перенести кому ...

а) вправо на одну цифру;

б) вліво на одну цифру;

в) вправо на дві цифри; 

г) вліво на три цифри;

6.       При діленні десяткового дробу на натуральне число кому в частку ставлять тоді, коли ... а) закінчиться ділення;

б) закінчиться ділення цілої частини;

в) закінчиться ділення десятих частин;

г) коли в частці одержимо нуль;

7.       При діленні числа на десятковий дріб треба переносити кому ... а) в діленому;

б) в дільнику;

в) і в діленому, і в дільнику;

г) не переносити ніде;

8.       При діленні числа на десятковий дріб треба переносити кому ... а) вліво;

б) вправо;

в) куди хочеш;

г) вгору;

9.       При діленні числа на десятковий дріб треба переносити кому на стільки цифр, скільки їх є .... а) після коми в дільнику;

б) після коми в діленому;

в) в цілій частині діленого;

г) в цілій частині дільника;

10.   При округленні десяткових дробів останню цифру залишають, не змінюючи, якщо перша з відкинутих цифр ...

а) 5, 6, 7, 8, 9;

б) 0, 1, 2, 3, 4;

в) 1, 2, 3, 4, 5;

г) 8 або 9;

11.   Щоб знайти десятковий дріб від числа, досить це число ...

а) поділити на заданий дріб;

б) помножити на заданий дріб;

в) помножити на  цілу частину цього дробу;

г) додати до заданого дробу;

12.   Щоб знайти число за даним значенням його дробу, треба це значення ...

а) поділити на заданий дріб;

б) помножити на заданий дріб;

в) помножити на  цілу частину цього дробу;

г) відняти від заданого дробу;

 

Масштаб. Середнє арифметичне. Відсотки

1.     Масштаб показує ...

а) в скільки разів відстань на малюнку, карті, плані менша за відстань на місцевості;

б) в скільки разів відстань на малюнку, карті, плані більша за відстань на місцевості;

в) куди треба рухатись на місцевості;

г) де на карті північ;

2.     Масштаб 1 : 2500000 означає, що відстані 1 см на карті відповідає на місцевості ... а) 250 м;

б) 2500 м;

в) 25 км;

г) 2,5 км;

3.     Якщо суму кількох чисел поділити на їх кількість, то одержимо ... а) масштаб;

б) відсоток;

в) середнє арифметичне;

г) дріб від числа; 4. Відсоток – це ...

а) одна сота частина;

б) одна десята частина;

в) все число;

г) половина числа; 5. 17% - це ...

а) 17;

б) 1,7;

в) 0,17;

г) 1700;

6.   Яке із тверджень невірне?

а) 50% - це половина числа;

б) 25% - це чверть числа;

в) 20% - це п’ята частина числа;

г) 75% - це все число;

7.   Щоб знайти відсоток від числа, треба це число ...

а) поділити на 100 і результат помножити на кількість відсотків;

б) поділити на кількість відсотків і результат помножити на 100;

в) помножити на 100 і результат помножити на кількість відсотків;

г) помножити на цей відсоток;

8.   Щоб знайти число за його відсотком, треба те число, яке припадає на цей відсоток ...

а) поділити на цей відсоток;

б) поділити на дріб, утворений з відсотка;

в) поділити на 100;

г) помножити на дріб, утворений з відсотка;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка

 

обліку оцінювання навчальних досягнень учнів з теми:

«______________________________________________»

 

 

Прізвище_____________________________ 

 

Ім’я__________________________________

 

 

Дата проведення «_____»______________20__р.

 

Результати оцінювання:

 

Відповіді: (+ правильна відповідь)

 

Запитання

А

Б

В

Г

Бали

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

Оцінка:_______ балів

                     

 

 

 

 

Таблиця правильних  відповідей

  

№  пит.

Тема 1

Тема 2

Тема 3

Тема 4

Тема 5

Тема 6

Тема 7

Тема 8

1

в

а

б

б

б

в

в

а

2

б

б

в

а

б

в

б

в

3

б

в

а

в

а

г

а

в

4

а

в

в

а

б

а

г

а

5

б

а

г

г

а

а

б

в

6

а

г

б

б

в

а

б

г

7

в

б

в

б

б

б

в

а

8

б

в

а

в

а

б

б

б

9

а

б

г

г

б

 

а

 

10

б

г

б

б

в

 

б

 

11

г

б

г

г

б

 

б

 

12

б

б

г

б

в

 

а

 

13

в

б

 

 

 

 

 

 

14

а

в

 

 

 

 

 

 

15

г

в

 

 

 

 

 

 

16

 

б

 

 

 

 

 

 

17

 

б

 

 

 

 

 

 

18

 

в

 

 

 

 

 

 

19

 

а

 

 

 

 

 

 

20

 

г

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        

Використані джерела

1. Бевз Г. П., Бевз В. Г.

Уроки математики в 5 класах. Посібник для вчителя. – К.: Педагогічна преса, 2006.

2.Мерзляк А. Г.

Математика. 5 кл. : Збірник задач і контрольних робіт. – Х. : Гімназія, 2013.

3.Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С.

Математика. 5 клас. Книга для вчителя. – Х.: Гімназія, 2005.

4.     Тарасенкова Н. А. 

Математика: підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Видавничий дім «Освіта»,2018.

5.     Тарасенкова Н. А.

Зошит для контролю навчальних  досягнень з математики. 5 клас.: Навч.-метод. посібник. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2018.

6.     Старова О. О., Маркова І. С.

Математика. 5 клас (за підручником О. С. Істер) – Х. : Видавнича група «Основа», 2013. (Серія «Мій конспект»).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

pdf
Додано
27 лютого 2021
Переглядів
1700
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку