Збірник задач Рівненщина математична в QR-коді частина І

Про матеріал
Збірник задач Рівненщина математична в QR-коді Світ сучасної людини насичений мобільними пристроями. Все частіше смартфон в руках дитини стає руйнівником культури розумової праці, послаблює пам’ять, розсіює увагу, тобто негативно впливає на навчальний процес, оскільки розглядається дитиною як іграшка. Тому доцільно перетворити смартфон на помічника в отриманні знань. Існує величезна кількість способів використання смартфона для посилення пізнавального інтересу учня. Один із способів це використання QR-кодів. QR-код є досить популярним інструментом. З його допомогою можна миттєво вносити інформацію до свого телефону, переходити за web-посиланнями.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета. Формувати усвідомлення про  взаємозв’язок математики та культури Рівненщини на конктетних прикладах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рідний край – то найулюбленіший куточок нашої України, то – колиска, яка вигойдує наше дитинство на хвилях любові й добра, котра наділяє тими духовними та фізичними силами, що допомагають нам гідно проходити життєвим шляхом.

Твій рідний край, юний друже, - Рівненщина. Вона цікава своїми природними ресурсами, історичними подіями, особистостями, пов’язаними з її долею. Це край золотистого бурштину та славнозвісних базальтових монолітів, стародавніх міст і сіл, із власною давньою історією.

 Народні надбання – це святиня для кожного українця. Тому, вважаю, за необхідне залучати  учнів до вивчення рідного краю не тільки на уроках української мови та літератури, історії чи географії, а також на уроках математики, які, у свою чергу, стануть цікавішими для вихованців. Як зразок, пропоную задачі з елементами  вивчення відомостей про нашу область, які можна використовувати на різних етапах уроку.

 Тож вивчаймо рідний край, щоб краще знати, любити його та повсякчас конкретними справами піклуватися про його майбутнє, про майбутнє нашої держави.

Світ сучасної людини насичений мобільними пристроями. Все частіше смартфон в руках дитини стає руйнівником культури розумової праці, послаблює пам’ять, розсіює увагу, тобто негативно впливає на навчальний процес, оскільки розглядається дитиною як іграшка. Тому доцільно перетворити смартфон на помічника в отриманні знань.

Існує величезна кількість способів використання смартфона для посилення пізнавального інтересу учня. Один із способів це використання  QR-кодів.

QR-код є досить популярним інструментом. З його допомогою можна миттєво вносити інформацію до свого телефону, переходити за web-посиланнями.

QR-коди з’являються на сторінках навчальної літератури,  шкільних підручниках.

QR-коди можна успішно використовувати і в процесі навчання математики. Їхнє використання посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального матеріалу. За допомогою QR-кодів можна урізноманітнити уроки математики та організувати позакласну роботу.

Наведу приклади використання QR-кодів на уроках математики.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Адміністративно – територіальний устрій

1.1.   5 клас. Натуральні числа

Область утворено 04 грудня 1939р. Станом на 01 липня 2020 р. складалася з (розв’язати рівняння: 32 : х = 2 ) адміністративних районів, ( обчислити: 450 : 3 – 292 : 2) міст, у тому числі 4 обласного підпорядкування – Рівне, Дубно, Острог, Вараш, (розв’язати рівняння:        8х = 128) селищ міського типу та (обчислити:          53 * 23) сільських населених пунктів.

Відповідь:16 районів, 11 міст, 16 селищ міського типу, 1000 сільських населених пунктів.

 

C:\Users\1\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\10C88CEA.tmp 

C:\Users\1\Desktop\Коди\Пересопниці.png 

 

 

 

 

 

  1.           6клас. Відсоткові розрахунки

Площа України становить 603,7 тис. км2.

Знайдіть площу Рівненської області,

якщо вона становить 3,32 %

 від площі України.

Відповідь:20047 км2.

 

 

Результат пошуку зображень за запитом М.Рівне театр 

C:\Users\1\Desktop\Коди\Театр 2.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.           6 клас. Відсоткові розрахунки

Знайдіть кількість  населення Рівненської області, якщо воно становить  2.46% від загальної кількості населення України.

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом центр міста рівне марії

C:\Users\1\Desktop\Коди\Марія.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.           6клас. Відсоткові розрахунки

За час, що минув, кількість населення в Березнівському районі  збільшилась на 605 осіб і  в 2020році його уже було 63122 особи. На скільки відсотків збільшився приріст населення за час між цими двома переписами? Відповідь округліть до десятих.

 

 

 

 

C:\Users\1\Desktop\Коди\замок.pngC:\Users\Андрій\Desktop\Галина Федорівна\7-А\Фото1212.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.           7 клас. Системи лінійних рівнянь з двома змінними

Із міста Зарічне та міста Дубно одночасно а на зустріч один одному виїхали два автомобілі і зустрілися через 2 год. Відомо, що до моменту

зустрічі один з автомобілів проїхав на 40 км більше, ніж інший. Знайти відстань між містами, якщо швидкість першого автомобіля 80 км/год, а швидкість другого авто 60 км/год.

 

 

 

Вузькоколійка “Антонівка – Зарічне” 

C:\Users\1\Desktop\Коди\вузькоколійка.png 

 

 

 

ІІ. Фізична карта

 

 

  1.      Фізична карта.
    1. .   6 клас. Раціональні числа

Серед поданих чисел знайдіть найбільше,

яке вказуватиме на кількість річок, які протікають територією Рівненщини:

 45,7;   170;  - 100,01;    -506,9;   0;   99,88;   169.

 

Відповідь : 170.

 

Відповідь. 170 річок.

 

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSv-pQStfSg7HLLU2PDoTVMTzoH705tjE5fBXX6EcSaTci7A_YEC:\Users\1\Desktop\Коди\річки.png

 

 

 

  1.           8 клас. Формула коренів квадратного рівняння

  Всі річки належать до басейну правої притоки Дніпра – р. Прип’ять, довжина якої в межах області становить 20 км. Найдовшими річками області вважаються: (Визначити знаки коренів рівняння):

а) х2 - 4х +3 = 0;

б) х2 - 6х +8 = 0;

в) х2 - 15х +44 = 0;

 г) х2 - 7х + 10 = 0;

 д)  х2 + 10х + 21 = 0;

 е) х2 - 8х - 48 = 0;

 є) х2 - 8х + 15 = 0;

Вибрати картки з правильними відповідями і на зворотній стороні прочитати правильні відповіді.

а) х1 0,  х2 0 р. Горинь – 386 км;

б) х1 0,  х2 0 р. Стир – 208 км;

в) х1 0,  х2 0 р. Случ – 158 км;

г) х1 0,  х2 0 р. Льва – 111 км;

д) х1 0,  х2 0 р. Іква – 93 км;

 е) х1 0,  х2 0 р. Веселуха – 69 км,

є) х1 0,  х2 0 р. Ствига – 60 км).

  1.           7 клас. Кут. Вимірювання кутів

Знайти крайні точки Рівненської області:

 На півночі – 3118 мінут пн.ш.

На півдні – 3001 мінут пн. ш.

На сході – 1658 мінут сх. д.

На заході – 1500 мінут зх. д.

Перевести у градусну міру.

Відповідь: на півночі – 51058 пн. ш.

на півдні – 50001пн. ш.

на сході – 270 38 сх.. д.

на заході – 250 00сх. д.

 

На капремонт - аж до 6 березня - відключено енергоблок ще однієї АЕС 

C:\Users\1\Desktop\Коди\АЕС.png 

 

 

 

 

2.4.   9клас. Функції

 Рельєф Рівненщини – рівнини, які мають загальний нахил на північ. Північна частина області лежить у межах поліської низовини, південна – Волинської височини. За допомогою фізичної карти визначити найвищу точку області (на схід від села  Дружба  Радивилівського району) та найнижчуточку області (долина р. Горинь).

Відповідь. найвища точка області – 372 м,

        найнижча – 135м.

 

https://radiotrek.rv.ua/media/gallery/full/0/0/00_c9916.jpgC:\Users\1\Desktop\Коди\Березне.png

 

 

 

 

 

 

 

 

2.5.   11 клас. Многогранники. Тіла обертання

Рівненщина має 52 озера. 13 водосховищ, 561 ставок. Болота займають площу 170 000 га і поширені по всій території області, але  більшість знаходиться  на …. Розв’язати кросворд, у виділеному рядку прочитайте відповідь.

Запитання.

  1.    Скільки ребер виходить  із вершини ікосаедра?2. Скільки граней має тетраедр? 3. Як називають тіло, утворене обертанням круга навколо його діаметра? 4. Скільки граней має октаедр? 5.Скільки граней у куба? 6. Скільки граней має шестикутна піраміда? 7. Скільки граней має восьмикутна призма?

Відповідь: Полісся.

 

C:\Users\1\Desktop\Коди\Біле озеро.pngРезультат пошуку зображень за запитом відео про озера на рівненщині

 

 

 

 

 

3. Геологічна карта

3. 1.  8 клас. Стандартний вигляд числа

1. Використовуючи геохронологічну шкалу Рівненщини записати у стандартному вигляді геологічні періоди:

  1.     кайнозойської ери: а)Антропоген 2 млн. років;

     б)  Неоген 30 млн. років;

    в) Палеоген 65 млн. років;

2) мезозойської ери: а) Крейда 144 млн. років;

    б) Юра 205 млн. років;

    в) Тріас 245 млн. років

 

 

C:\Users\1\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\58174350.tmpC:\Users\1\Desktop\Коди\Лашта.png 

 

 

 

 

 

 

3.2.  6 клас. Додавання раціональних чисел

а) Рівненщина багата на корисні копалини. Спробуйте дізнатися їх, розв’язавши математичне лото.

  1.     -13 + 5 = -8;
  2.     23 + (-40) = -17;
  3.     16 + (-18) = -2;
  4.     -3,8 + (-5,2) = -9;
  5.     12,5 + (-15) = -2,5;
  6.     + = -1;
  7.     + = 4;                   

Код для відгадування:

-17

4

-9

-2

-1

-2,5

-8

А

Т

А

З

Ь

Л

Б

 

Відповідь. Базальт

 

 

 

 

 

C:\Users\1\Desktop\Коди\Базальт.png 

 

 

 

 

 

 

б)

1) -23 + 40 =17;

2) 1,3 + (- 1,7) = -0,4;

3) – 8,6 + (- 4,2) = - 12,8;

4) 24,5 + (- 15) = 9,5;

5) + = -1;

6) + = 3.

Код  для відгадування:

-1

-0,4

- 12,8

9,5

17

3

І

Р

А

Н

Г

Т

Відповідь. Граніт

в)

1)  -13 + 9 = - 4;

2) – 34 – 5 = - 39;

3) 2,3 + (- 4,5) = - 2,2;

4) 45 - (- 2,3) = 47,3;

5) + = - 1;

6) + = 6.

Код для відгадування:

-1

6

-2,2

-39

47,3

-4

Д

А

Е

Р

Й

К

Відповідь . Крейда

 

http://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/348/348391_1_w_570.jpg 

C:\Users\1\Desktop\Коди\Бурштин.png 

 

 

 

 

Література

  1. В.Лашта,  В. Боровець Туристично-оздоровчі маршрути Березнівщини. – Березне, 2004.
  2. Г.П. Станіславська. Розвиток творчих здібностей школярів. – Т.:Навчальна книга – Богдан , 2009.
  3. О.В. Панішева. Супутник вчителя математики. – Х.: Основа, 2008.
  4. Географічний атлас Рівненської області.- Мапа, 2007.
  5.  Журнал Математика в школах України, вересень 2014.
  6. Лесик О. Замки та монастирі України. - Л.: Світ, 1993
  7. Мізерний А. Як би каміння вміло говорити...: [Дубенський замок]// Рівне. – 1992р.
  8. https://my.rv.ua/turizm/peresopnitske-yevangeliye/
  9. https://dramteatr.com.ua/blogs/

10. https://zabytki.in.ua/uk/1818pam-yatnik- marii-rivn

11. https://rivne1.tv/news/yak-vihlyadae-hubkivskiy-zamok-vnochi-i-na-svitanku-neymovirna-seriya-foto

12.https://ogo.ua/rivnenschina/tourizm/tourismroute/vuzkokoliyka

14. https://rivne.media/news/ozera-kareri-ta-richki-15-mists-vidpochinku-na-rivnenshchini-yaki-mozhut-stati-alternativoyu-moryu-foto-32731

15. https://rivne.travel/locations/dubenskij-zamok

16. http://www.polissia.eu/2011/12/narodnyi-kostyum-polissya-odyag.html

17. https://travels-ukraine.com/uk/tunel-koxannya/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст

 

Вступ ……………………………………….......    3

1. Адміністративно – територіальний устрій

     1.1.    5 клас. Натуральні числа………………..8

  1.            6клас. Відсоткові розрахунки………….9
  2.              6 клас. Відсоткові розрахунки……….10
  3.            6клас. Відсоткові розрахунки…………11

1.5     7 клас. Системи лінійних рівнянь з двома змінними……………………………………….12

  1.      Фізична карта

2.1.   6 клас. Раціональні числа………………13

  1.                   8 клас. Формула коренів квадратного рівняння…………………………………14

2.3.    9клас. Функції…………………………..15

2.4.   11 клас.Многогранники. Тіла обертання..16

3. Геологічна карта

     3. 1.  8 клас. Стандартний вигляд числа………18

3.2.   6 клас. Додавання раціональних чисел….19

1

 

docx
Додав(-ла)
Грицик Галина
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
9 грудня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку