Здоров'я, безпека, добробут (КТП)

Про матеріал
Календарно - тематичне планування з інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека та добробут" НУШ 5 клас (1.5 год/тиждень) О.Шиян та ін.
Перегляд файлу

«Розглянуто»                                                                                                                                                                      «Погоджено»                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ  УРОКІВ 

«ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ. 5-6 класи (інтегрований курс)»

52 годин – 1.5 години на тиждень

на 2022 - 2023 навчальний рік

для учнів 5 класу

Колодрубівської ЗОШ I-III ступенів

вчитель – Полинько Я.І.

 

Програма:

Модельна навчальна програма автори: автори: Шиян О., Волощенко О., Гриньова М., Дяків В., Козак О., Овчарук О., Седоченко А., Сорока І., Страшко С. «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

 

Підручник:

Здоров’я, безпека та добробут: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти / О. Шиян, О. Волощенко, В. Дяків, О. Козак, А. Седоченко — Київ: Світич, 2022.

№ п/п

Дата

Зміст уроку

Предметні компетентності

Ключові компетентності

Наскрізні змістові лінії

Примітка

Модуль 1.  Добробут

1

 

Добробут.  Особистий і

суспільний добробут. 

Пояснює особистий і

суспільний добробут;  добробут є підґрунтям успішного

майбутнього

розуміє поняття  добробут

Визначає свої потреби,

бажання

 

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

2

 

Складники особистого

добробуту: прагнення

задоволення життям, турбота

про фізичне, психічне та

соціальне здоров’я та

прийняття стійкого способу

життя.

Визначає та пояснює складники особистого добробуту

Пояснює фізичне, психічне та

соціальне здоров’я

 

 

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

3

 

Добробут у школі.

Пояснює  поняття добробуту

розуміє перспективність

своєї діяльності для

успішного майбутнього

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

 

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Модуль 2.  Добробут і  уміння вчитися

4

 

Уміння вчитися. 

Аналізує   складники добробуту: уміння вчитися

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

 

5

 

Зміни, які

відбуваються під час

переходу в основну школу.

Визначає фізичні,

психічні (у тому числі

емоційні) і соціальні

зміни, які відбуваються

під час переходу в

основну школу 

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

 

6

 

Менеджмент навчання

(планування і організація).

Аналізує  як створити й підтримувати інтерес до навчання;  пояснює поняття  менеджмент навчання

 

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

7

 

Зміна форм діяльності. Втома

і відпочинок. 

Пояснює поняття  активний і пасивний відпочинок. Аналізує ознаки перевтоми.

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

 

Здоров'я і безпека

 

 

8

 

Власний освітній простір. 

Організовує власний освітній простір.  Аналізує чинники,які допомагають і заважають навчанню.

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

 

9

 

Раціональний розподіл часу.

Раціонально  розподіляє час. Розуміє перспективність своєї діяльності для успішного майбутнього

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

 

10

 

Способи засвоєння навчальної інформації

(активне слухання і читання з

розумінням).

Характеризує процесс активного слухання. Способи і прийоми активного слухання і читання з розумінням

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

 

11

 

Використання

цифрових пристроїв у

навчанні.

Передбачає  вплив на

власне здоров’я, безпеку,

добробут та здоров’я

неналежного використання цифрових пристроїв

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- підприємливість та фінансова грамотність

Здоров'я і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

Модуль 3. Добробут і особиста безпека

12

 

Цінність  життя.

Характеризує поняття життя  і його неповторність як найвищу цінність

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

13

 

Безпека  і

небезпека.  Безпека

особистості.

Пояснює поняття  безпека і небезпека;  види небезпечних ситуацій.

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

14

 

Безпечний  простір

(екологічний,  фізичний,

психологічний  та

інформаційний). 

Характеризує безпечне  середовище, пояснює   екологічний,  фізичний,

психологічний  та

інформаційний простір

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

15

 

Загрози  для

безпеки.  Безпека

життєдіяльності

Розрізняє види загроз безпеці людини та способи їх своєчасного подолання; діє за алгоритмом у небезпечних ситуаціях; пояснює проблеми безпеки життєдіяльності людини

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

16

 

Безпека  пішохода.

Визначає  види пішохідних переходів. Пояснює поняття  безпека пішохода,  дорожня розмітка.  Моделює послідовність  переходу багатосмугової дороги.  Визначає  засоби безпеки пішохода.  Діє за алгоритмом відповідно  щодо переходу дороги

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

17

 

Безпека

пасажира. 

Визначає  правила  посадки і висадки пасажирів .   Обґрунтовує правила поведінки пасажирів у автобусі, тролейбусі, трамваї.

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

18

 

Безпека користування  громадським

транспортом. Етика

пасажира. 

Визначає  правила  посадки і висадки пасажирів .  Обґрунтовує правила безпечної поведінки на зупинках.   Пояснює небезпеки  салону громадського транспорту, поїздки у переповненому транспорті, безпеку у метрополітені.

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

19

 

Поведінка

пасажира при ДТП.

Здатний викликати необхідні рятувальні служби, повідомляючи відповідно до  ситуації необхідну інформацію. Моделює  ситуацію надання першої долікарської допомоги в разі травматизму чи поганого самопочуття.  Моделює послідовність дій поведінки пасажира при ДТП.

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

20

 

Безпека  в  побуті.  Ризики

побутового  травмування,

проникнення  в  оселю

зловмисників тощо.

Пояснює  небезпечніситуації , які можуть відбутися в побуті; правила безпечного використання побутової техніки, поводження з гострими предметами;  небезпеку проникнення зловмисників в оселю;

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

21

 

Пожежна  безпека.  Причини

виникнення  та  способи

гасіння  невеликих  пожеж.

Характеризує  причини виникнення, принципи запобігання та гасіння  невеликих  пожеж

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

22

 

Особливості  гасіння

електроприладів.  Захист

органів  дихання  під  час

пожежі.

Пояснює особливості гасіння 

електроприладів, захист органів дихання під час пожежі.

Моделює  ситуацію

надання першої долікарської допомоги в разі поганого самопочуття.  

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

23

 

Безпека  надворі.  Місця

підвищеної  небезпеки.

Розуміє  особисту безпеку на вулиці. Пояснює  небезпечні місця, місця великого скупчення людей.

Визначає  потенційні

небезпеки

навколишнього

середовища для здоров’я

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

24

 

Екстремальні ситуації. 

Здатний викликати необхідні рятувальні служби, повідомляючи відповідно до

ситуації необхідну інформацію

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

25

 

Безпека  відпочинку  на

природі.

Визначає потенційні

небезпеки

навколишнього

середовища для здоров’я. Пояснює особливості небезпеки під час відпочинку на природі. Характеризує  правила безпечної поведінки у лісі, на воді , тощо

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

26

 

Алгоритми  дій  у

небезпечних  ситуаціях

різного походження. 

Аналізує порядок дій у деяких надзвичайних ситуаціях.

Здатний викликати необхідні рятувальні служби, повідомляючи відповідно до

ситуації необхідну інформацію. Моделює  ситуацію

надання першої

долікарської допомоги в

поганого самопочуття.  

 

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

27

 

Допомога в разі небезпеки. 

Здатний викликати необхідні рятувальні служби, повідомляючи відповідно до

ситуації необхідну інформацію.  Уміє реально оцінювати небезпеку

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

28

 

Домедична допомога.

Характеризує різні способи зупинки капілярної, венозної і артеріальної кровотеч, виробити практичні навички надання першої допомоги при кровотечах, пораненні грудної клітки, у разі виявлення кровотечі ускладненої переломом,  виділяти головне, істотне при наданні долікарської допомоги. Моделює  ситуацію надання першої долікарської допомоги в разі травматизму чи поганого самопочуття

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

29

 

ДР

 

 

 

 

Модуль 4. Добробут і особисте здоров’я

Розділ 4.1. Фізичне здоров’я і фізичний розвиток

30

 

Здоров’я людини та його

складники. Чинники впливу на стан здоров’я.

Досліджує та обговорює чинники, котрі впливають на стан здоров’я і розвиток

організму,  називає складові здоров'я

 

 - вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

 

 

31

 

Захворювання. Інфекційні та

неінфекційні хвороби; їх

поширення.

Визначає інфекції інфекційні та

неінфекційні хвороби. Обговорює  профілактичні заходи щодо інфекційних і неінфекційних захворювань.

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

 

32

 

Захист здоров’я

(профілактика, вакцинація,

карантин тощо). 

 

Характеризує заходи профілактики хвороб, захворювання, які можна попередити вакцинацією, дії на період карантину 

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

33

 

Допомога в разі погіршення стану здоров’я; домедична

допомога. 

Характеризує домедичну допомогу при невідкладних станах різноманітних

захворювань (втрата свідомості, при різкому погіршенні загального стану, при судомах та епілепсії), дії в екстрених ситуаціях

 

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

34

 

Зв’язок між способом життя та добробутом    тепер і у майбутньому.

 

Пояснює  зв’язок між способом життя та добробутом   

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

35

 

Здоровий спосіб життя.

Характеризує здоровий спосіб життя, фактори, які позитивно та негативно впливають на здоров'я, взаємозв’язок способу життя і здоров’я;

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

Здоров'я і безпека

 

36

 

Особисте здоров’я; фізичне

здоров’я і фізичний розвиток.

Пояснює основні складові фізичного розвитку; формування, збереження і зміцнення здоров’я; характеризує  взаємозв’язкок різних складових здоров’я

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

 

Здоров'я і безпека

 

 

 

37

 

Особиста  гігієна.  Складові

особистої  гігієни  підлітка.

Розуміє складові особистої гігієни;  гігієну тіла, ротової порожнини;  засоби особистої гігієни

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

 

38

 

Особливості  гігієни  тіла

відповідно до стану хвороби і

епідеміологічної  ситуації

тощо.

Пояснює  необхідність догляду за своїм тілом, правила особистої гігієни; характеризує  особливості  гігієни  тіла

відповідно до стану хвороби і

епідеміологічної  ситуації

 

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

39

 

Харчування. Значення води і

харчування  для  розвитку  і здоров’я  підлітків. Особливість  харчування  у підлітковому віці.

Пояснює  правила здорового харчування; складові продукти харчування підлітків відповідно до їх віку;  характеризує  основні поживні речовини та джерела їх надходження, особливостями харчування в підлітковому віці; 

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

40

 

Правила  купівлі,  обробки  і зберігання  харчових продуктів.  Перша    допомога

при харчових отруєннях.

Пояснює правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів, заходи щодо попередження харчових отруєнь;  надання першої допомоги при харчових отруєннях

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

41

 

Рухова  активність  та

особисте  здоров’я.  Спорт  та здоров’я.  Відомі  спортсмени

України.

Пояснює поняття рухової активності, характеризує види рухової активності,  популярними видами рухової активності,  про вплив рухової активності на фізичне, психологічне й соціальне благополуччя людини

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

Розділ 4.2. Емоційне здоров’я та етична поведінка

42

 

Етична поведінка.

Гуманність; чуйність;

толерантне ставлення до

інтересів та потреб інших

осіб.  Допомога іншим

особам.

Толерантно ставиться до поглядів, переконань, інтересів і потреб інших осіб, що не загрожують здоров’ю, безпеці й

доброту. Вирізняє ознаки доброчинності виявляє чуйність до осіб, які потребують допомоги

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

 

43

 

Психічне та емоційне

здоров’я.  Розвиток

особистості, її психічних

процесів. 

Обґрунтовує поняття  «психічне здоров’я», «стресостійкість» та «емоційна грамотність»;  ефективні способи подолання стресових ситуацій;  характеризує збереження та розвиток психічного здоров'я

- природознавча

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- екологічна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Екологічна безпека та сталий розвиток

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

44

 

Вплив поведінки на здоров’я і
безпеку. Переваги  упевненої

поведінки. Поняття

самооцінки.

називає переваги адекватної самооцінки, розпізнає види самооцінки, пояснює вплив самооцінки на поведінку і здоров’я людини; розуміє, як сприяти   розвитку    упевненої форми   поведінки;

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

 

 

45

 

Булінг і

протидія його проявам.

Розуміє поняття боулінгу,  його види та ознаки;  пошук шляхів виходу зі складної ситуації;

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

46

 

Спілкування  з  дорослими.

Повага до батьків та вчителів.

Взаємодопомога  членів

родини.

Характеризує правила спілкування, повагу до батьків, учителів, взаємодопомогу членів родини

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

47

 

Спілкування  з  однолітками.

Стосунки  між  хлопцями  і дівчатами.  

Безпека  спілкування  в

Інтернеті.

Розуміє правила спілкування та етикету;  вміти спілкуватися і підтримувати товариські стосунки в класі, між хлопчиками і дівчатками;  характеризує безпечне користування мережею Інтернет.

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

Модуль 5.  Добробут і підприємливість 

48

 

Підприємливість.

Створення  цінності  для

інших  осіб.  Можливості

та  ідеї;  ресурси;

діяльність.

Характеризує  підприємливість,

створення  цінності  для

інших  осіб, можливості

та  ідеї;  ресурси; діяльність.

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

-- підприємливість та фінансова грамотність

Здоров'я і безпека

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

49

 

Підприємливість  і

власний розвиток. Власна

діяльність  для  успішного

майбутнього;  зв’язок  між

навчанням,  інтересами  та

професійним  майбутнім.

формування інтересу до майбутньої професії, пояснює  вплив підприємливості на власний розвиток; що впливає на  успішне майбутнє, на вплив навчання, інтересів   на  успішне майбутнє

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

50

 

Планування  власного

майбутнього  як  вид

особистої безпеки.

Характеризує види особистої безпеки, та її вплив на  планування  власного майбутнього 

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

51

 

Фінансова  грамотність:

потреби  і  можливості;

доходи і витрати; бюджет.

Пояснює поняття « фінансова  грамотність»; складові власного бюджету;  доходи і витрати; бюджет

навіщо планувати “доходи” та “витрати” сім’ї;

 

- вільне володіння державною мовою

- інноваційна

- інформаційно-комунікаційна

- навчання впродовж життя

- громадянська та соціальна

- підприємливість та фінансова грамотність

Здоров'я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

52

 

ДР

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 січня 2023
Переглядів
2364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку