Здоров'я, безпека та добробут 6 клас Протидія соціальному тиску. Позитивні й негативні впливи засобів інформації. Вплив реклами на рішення людини. Рекламні хитрощі і маніпуляції. С

Про матеріал
Презентація для інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека та добробут" 6 клас складена за підручником "Здоров'я, безпека та добробут" 6 клас НУШ Т.Воронцова, В.Пономаренко, І.Лаврентьєва, О. Хомич, Н. Андрук
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Протидія соціальному тиску. Позитивні й негативні впливи засобів інформації. Вплив реклами на рішення людини. Рекламні хитрощі і маніпуляції. Соціальна і комерційна реклами. Рекламні стратегії тютюнових і алкогольних компаній.

Номер слайду 2

Ми живемо серед людей і постійно перебуваємо під їхнім впливом. На наші рішення і поведінку впливають дорослі, яких ми поважаємо, друзі, вчителі, різні правила та закони, засоби масової інформації (ЗМІ), а також реклама. Тому треба навчитися розрізняти позитивні й негативні впливи, а також маніпуляції — коли хтось намагається змусити нас прийняти рішення під тиском чи шляхом обману, надаючи недостовірну інформацію.

Номер слайду 3

Рекламу називають рушійною силою торгівлі. Її мета — забезпечення виробникові прибутку. Щоб спонукати людей придбати товар, рекламодавці нерідко наводять не всі його якості, а лише ті, що показують продукт із найкращого боку. Досить часто ці якості перебільшені, іноді — відверто неправдиві. Найчастіше реклама містить два повідомлення. Одне з них явне (наприклад, купіть ці міцні й недорогі колготки), а друге — приховане (у них ваші ноги матимуть такий вигляд, як у моделі, що їх рекламує). Яке з цих повідомлень неправдиве?

Номер слайду 4

Однією з корисних навичок є уміння розпізнавати правдиву і неправдиву інформацію, а також рекламні хитрощі. Якщо навчитеся цього, то зможете приймати кращі та самостійніші рішення. В іншому разі постійно купуватимете те, що вам не потрібно, чи навіть те, що для вас небезпечно.

Номер слайду 5

У рекламі забороняється:*використовувати або імітувати зображення Державного Герба України, Державного Прапора України, звучання Державного Гімну України, зображення державних символів інших держав та міжнародних організацій, а також офіційні назви державних органів, органів місцевого самоврядування, крім випадків, передбачених законами України у сфері інтелектуальної власності;*вміщувати зображення фізичної  особи  або використовувати її ім'я  без  письмової  згоди  цієї  особи;  * рекламувати послуги, пов'язані з концертною, гастрольною, гастрольно-концертною, конкурсною, фестивальною діяльністю, без інформації про використання чи невикористання фонограм виконавцями музичних творів. Ця інформація повинна займати на афішах, інших рекламних засобах щодо конкретної послуги не менше 5 відсотків загальної площі, обсягу всієї реклами;

Номер слайду 6

 Реклама повинна містити. Реклама про знижку цін на продукцію, про розпродаж повинна містити  відомості про місце, дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару;Інформація про ціни на товари, тарифи на послуги, наведені у  рекламі,  яка  розміщується  чи  розповсюджується  на території України, зазначається виключно у гривні;*розповсюджувати рекламу про спорудження житлового будинку  з використанням   недержавних  коштів,  залучених  від  фізичних  та юридичних осіб,  у тому числі в управління,  без набуття/отримання суб'єктами    господарської   діяльності,   що   здійснюють   йогобудівництво чи інвестування та/або фінансування,  відповідно прававласності   або   користування  земельною  ділянкою,  ліцензії  на*здійснення   будівельної   діяльності,   дозволу   на    виконання будівельних  робіт  чи дозволу/ліцензії на здійснення діяльності з надання фінансових послуг або  свідоцтва  про  реєстрацію  випуску цільових облігацій,  виконання зобов'язань за якими забезпечується одиницею  нерухомості,  що споруджується.розповсюджувати рекламу  послуг  з  ворожіння  та гадання

Номер слайду 7

Реклама  лікарських  засобів,  медичних  виробів, методів профілактики,   діагностики,   лікування  і  реабілітації повинна містити:вимогу  про  необхідність  консультації   з   лікарем   перед застосуванням лікарського засобу чи медичного виробу;текст попередження такого змісту: "Самолікування  може  бути шкідливим для вашого здоров'я", що займає не  менше  15  відсотків площі (тривалості) всієї реклами;у рекламі лікарських засобів, медичних виробів та методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації забороняється участь лікарів та інших професійних медичних працівників,  а також осіб, зовнішній вигляд яких імітує зовнішній вигляд лікарів. Реклама послуг народної медицини (цілительства) та  осіб, які  їх  надають,  дозволяється  лише  за  наявності  відповідного спеціального    дозволу    на    заняття    народною     медициною (цілительством), виданого центральним органом виконавчої влади, що реалізує  державну  політику  у  сфері охорони здоров'я, і повинна містити  номер,  дату  видачі зазначеного дозволу та назву органу,який його видав.

Номер слайду 8

* Розгляньте малюнок. Обговоріть, що з цього є рекламою, а що — інформацією, якій можна довіряти. * Пригадайте і по черзі розкажіть про один випадок, коли на ваше рішення вплинула реклама.

Номер слайду 9

З метою продажу більшої кількості товарів фахівці рекламного бізнесу визначають цільову групу, наприклад: пенсіонери, батьки, бізнесмени або підлітки. Відтак намагаються знайти те, що є важливим для цих людей (для пенсіонерів — ціна, для батьків — користь для здоров’я дітей, а для підлітків — те, що вважається сучасним, крутим і допомагає почуватися дорослішими).

Номер слайду 10

Якщо товар корисний (як пральний порошок чи олія), рекламодавці прагнуть привернути увагу до тих якостей, що вигідно вирізняють саме цю торговельну марку (ціна, смак). А коли людина не має природної потреби у вживанні певного продукту (наприклад алкоголю чи тютюну), то рекламодавці використовують інші потреби, щоб вона почала це робити та стала залежною

Номер слайду 11

Використання потреб людини для реклами

Номер слайду 12

Соціальна реклама привертає увагу до проблем суспільства. Вона закликає раціонально використовувати природні ресурси, розв’язувати екологічні проблеми, захищати країну тощо.

Номер слайду 13

* Розгляньте соціальну рекламу. Обговоріть, яка мета цієї реклами. Що ви можете зробити для української армії?* Знайдіть на вулиці соціальну рекламу й обговоріть, яка мета такої реклами.* Наведіть приклади слоганів соціальної та комерційної реклами.* Створіть соціальну рекламу у формі плаката чи листівки. Презентуйте свої роботи.

Номер слайду 14

Домашнє завдання* опрацюйте параграф 16;* вигадайте і намалюйте власну рекламу будь якого продукту;

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Петренко Вікторія Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
15 грудня 2023
Переглядів
5808
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку