Здоров’язберігаючий захід з фізики
ТЕМА ПРОЕКТУ: ЧИМ Є ЛЮДИНА?
Мета: Показати учням єдність законів природи, застосовність законів фізики до живого організму,перспективний розвиток науки і техніки;
Розвивати пізнавальну активність і самостійність,прагнення саморозвитку й самовдосконалення.
Сформувати уявлення про те ,що здоров’я значною мірою залежить від них самих.
Виховувати почуття відповідальності й уміння працювати в колективі.
Підготовча робота:
Учнів було об’єднано в групи. Кожній групі була запропонована практична робота.
Хід заходу:
1.Вступне слово вчителя:
Доброго здоров’я всім присутнім , вітаються на УкраЇні.
Здравствуйте , вітають російською .
Тому що найцінніше, що має людина-це її життя, а найцінніший скарб в житті – це здоров’я. Тому треба піклуватися про нього, берегти його.
Тема проекту: «Чим є людина?»
Пізнати , чим є людина? Пізнати своє фізичне «я». Як слідкувати за своїм організмом і за його потребами є метою уроку.
Проведемо екскурсію по нашому організму:
2.Презентація «Чим є людина?»
3.Презентація 1групи :«Визначення середньої та максимальної швидкості руху»
4.Презентація 2 групи: «Антропометричні виміри»
5. 3 група:Розв’язування задач
1)Задача1. Середня густина людини 1036кг/м³. Знайти об’єм свого тіла, знаючи масу.
2) Доповідь «Історія солі»
Задача2. Щоб пізнати людину треба з’їсти пуд солі,це 16 кг. Скільки часу потрібно для цього ,якщо медична норма 5 г на добу. Чи вистачить шкільних років? ( доповідь «Історія солі»)
3)Задача3. Волосся росте зі швидкістю 12 мм/місяць. Яка може бути довжина волосся за 11 шкільних років?
4)Задача4. Об’єм головного мозку1400 см³. Маса 1300 г. Знайти густину.
Фізкультхвилинка.
6.Презентація 3 групи: «Визначення дихального об’єму легенів»
Соціальний ролік проти паління.
7.Презентація 4 групи: «Визначення артеріального тиску»
Ви уважно слухали всі доповіді? Зараз ми це перевіримо.
Група ,яка відповідає правильно, отримує смайлик. У кого більше смайликів є переможцями.
Кросворд.
1.Прилад для вимірювання атмосферного тиску.
2.Повітряна оболонка Землі.
3. Одиниця вимірювання цієї величини-метр.
4.Кровоносні судини , що несуть кров від серця до органів.
5. З грецької переводиться як режим харчування. Дуже багато жінок на ній сидить.
6.Він генерує за день більше електричних імпульсів, ніж усі телефони світу. Хоча говорять,що у деяких його взагалі немає.
7.Швидкість їх росту 12 мм за місяць.
8.Вона є і для хобота, і для хвоста.
9.Її треба охороняти і берегти. Вона може бути живою і неживою.
10.Прилад для вимірювання артеріального тиску.
11. Зміна положення тіла у просторі.
12.Прилад для вимірювання часу, яким не можна визначити кількість ударів пульсу за хвилину.
13.Прилад для вимірювання цієї величини – терези.
14.Одиниця вимірювання цієї величини - м³.
15. Найгнучкіший і найміцніший м’яз людини.
Бачимо на дошці: «Бажаємо здоров’я». У вашому класі є хворі діти. Побажайте їм здоров’я , надішліть смс.
Покажіть смайлики. Перемогла група…
Але ви можете взяти реванш над переможцями.
Інформація про наш захід буде розміщена на сайті школи.
Продумайте ,які коментарі ви б там про наш захід залишили,що нового ви узнали. Це додаткові смайлики вашій групі.
Підведемо підсумки…
Бажаю всім здоров’я і дякую за увагу.