Здоров'язберігаючий захід "Чим є людина"

Про матеріал
Проект дає можливість показати учням єдність законів природи, застосовність законів фізики до живого організму,перспективний розвиток науки і техніки;розвивати пізнавальну активність і самостійність,прагнення саморозвитку й самовдосконалення;сформувати уявлення про те ,що здоров’я значною мірою залежить від них самих.
Перегляд файлу

Здоров’язберігаючий захід з фізики

ТЕМА ПРОЕКТУ:  ЧИМ Є ЛЮДИНА?

Мета:  Показати учням єдність законів природи, застосовність законів фізики до живого організму,перспективний розвиток науки і техніки;

Розвивати пізнавальну активність і самостійність,прагнення саморозвитку й самовдосконалення.

Сформувати уявлення про те ,що здоровя значною мірою залежить від них самих.

Виховувати почуття відповідальності й уміння працювати в колективі.

Підготовча робота:

Учнів було обєднано  в групи. Кожній групі була запропонована практична робота.

 Хід заходу:

1.Вступне слово вчителя:

Доброго здоровя всім присутнім , вітаються на УкраЇні.

Здравствуйте , вітають російською .

Тому що  найцінніше, що має людина-це її життя, а найцінніший скарб в житті – це здоров’я. Тому треба піклуватися про нього, берегти його.

Тема проекту: «Чим є людина?»

Пізнати , чим є людина? Пізнати  своє фізичне  «я». Як слідкувати за своїм організмом і за його потребами є метою уроку.

Проведемо екскурсію по нашому організму:

2.Презентація «Чим є людина?»

3.Презентація 1групи :«Визначення середньої та максимальної швидкості руху»

4.Презентація 2 групи: «Антропометричні виміри»

5. 3 група:Розвязування  задач

1)Задача1. Середня густина людини 1036кг/м³. Знайти обєм свого тіла, знаючи  масу.

2) Доповідь «Історія солі»

Задача2. Щоб пізнати людину треба з’їсти пуд солі,це 16 кг. Скільки часу потрібно для цього ,якщо медична норма 5 г на добу. Чи вистачить шкільних років?  ( доповідь «Історія солі»)

3)Задача3. Волосся росте зі швидкістю 12 мм/місяць. Яка  може бути довжина волосся за 11 шкільних років?

4)Задача4.  Обєм головного мозку1400 см³. Маса 1300 г.  Знайти густину.

Фізкультхвилинка.

6.Презентація 3 групи: «Визначення дихального об’єму легенів»

Соціальний ролік проти паління.

7.Презентація 4 групи: «Визначення артеріального тиску»

Ви уважно слухали  всі доповіді? Зараз ми це перевіримо.

Група ,яка відповідає правильно, отримує смайлик. У кого більше смайликів є переможцями.

Кросворд.

1.Прилад для вимірювання атмосферного тиску.

2.Повітряна оболонка Землі.

3. Одиниця вимірювання цієї величини-метр.

4.Кровоносні судини , що несуть кров від серця до органів.

5. З грецької переводиться як режим харчування. Дуже багато жінок на ній сидить.

6.Він генерує за день більше електричних імпульсів, ніж усі телефони світу. Хоча говорять,що у деяких його взагалі немає.

7.Швидкість їх росту 12 мм за місяць.

8.Вона є і для хобота, і для хвоста.

9.Її треба охороняти і берегти. Вона може бути живою і неживою.

10.Прилад для вимірювання артеріального тиску.

11. Зміна положення тіла у просторі.

12.Прилад для вимірювання часу, яким не можна визначити кількість ударів пульсу за хвилину.

13.Прилад для вимірювання цієї величини – терези.

14.Одиниця вимірювання цієї величини - м³.

15. Найгнучкіший і найміцніший м’яз людини.

Бачимо на дошці: «Бажаємо здоровя». У вашому класі є хворі  діти. Побажайте їм здоровя , надішліть смс.

Покажіть  смайлики.  Перемогла група…

Але ви можете взяти реванш над переможцями.

Інформація про наш захід буде розміщена на сайті школи.

Продумайте ,які коментарі ви б там про наш захід залишили,що нового ви узнали. Це додаткові смайлики вашій групі.

Підведемо підсумки…

Бажаю всім здоров’я і дякую за увагу. 

docx
Додано
15 липня 2020
Переглядів
510
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку