«Здоровий спосіб життя»

Про матеріал
Тема: «Здоровий спосіб життя» Мета: поглибити поняття про те, що для людини головне – це здоров'я. Створити умови для закріплення знань учнів з питань здорового способу життя; розширити поняття про те, що від здоров'я дітей залежить здоров'я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, її майбутнє. Розширити знання дітей про особисту гігієну, виникнення різних хвороб. Формувати здоров’язберігаючу компетентність, санітарно-гігієнічні навички догляду за тілом; сприяти зміцненню здоров'я дітей, покращенню настрою. Розвивати вміння берегти здоров'я, слідкувати за собою, дотримуватися правил безпечної поведінки. Виховувати життєву потребу – бути завжди здоровим.
Перегляд файлу

Тема: «Здоровий спосіб життя»

Мета: поглибити поняття про те, що для людини головне – це здоров'я. Створити умови для закріплення знань учнів з питань здорового способу життя; розширити поняття про те, що від здоров'я дітей залежить здоров'я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, її майбутнє. Розширити знання дітей про особисту гігієну, виникнення різних хвороб. Формувати здоров’язберігаючу компетентність, санітарно-гігієнічні навички догляду за тілом; сприяти зміцненню здоров'я дітей, покращенню настрою. Розвивати вміння берегти здоров'я, слідкувати за собою, дотримуватися правил безпечної поведінки. Виховувати життєву потребу – бути завжди здоровим.

Обладнання: ТЗН, фотоматеріали, відеоматеріали.

                                     Хід заняття

І.Вступна частина

1.Створення емоційного настрою

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас!

Біля парти станем чемно –

Плине час хай недаремно.

Будемо уважні і старанні всі.

Сядемо рівненько на місця свої.

2.Перевірка готовності до роботи

-Подивіться чи все у вас готове до заняття, а якщо так, то сядьте усі рівненько щоб я бачила, що ми готові розпочинати.

3.Психологічний настрій

Заплющіть оченятя, посміхніться. Уявіть, що ви – сонечко. Ви даруєте тепло всій землі, лісам, річкам, людям. Посміхніться, розплющіть оченята, і з цим теплом почнемо працювати.

 

4. Повідомлення теми / мотивація навчальної діяльності

-Діти, хто дивився мультфільм «Корпорація монстрів» підніміть руку вгору.

Сьогодні, до нас завітає головна героїня цього мультфільму ім’я якої Бу.

Давайте привітаємо її оплесками.

(вмикається звук кашлю https://www.youtube.com/watch?v=RyDUz8AKaqk)

девочка из корпорации монстров фото: 12 тыс изображений найдено в  Яндекс.Картинках | Мультики диснея, Корпорация монстров, Милый мультфильм

-Ох, діти, що ж це за звук такий? Підскажіть мені. (це звук кашлю)

-Правильно, діти, сталося лихо і наша маленька гостя захворіла, вона не може прийти до нас, бо боїться усіх нас заразити.

-Але так як вона казкова героїня, я знаю один спосіб, який допоможе їй одужати. Нам потрібно вивчити тему «Здоровий спосіб життя», щоб допомогти Бу перемогти цю хворобу.

-Ви зі мною? (так)

-Тож надягайте шоломи, ми вирушаємо у нашу пригоду! (https://www.youtube.com/watch?v=8d_VyDRVRLo вмикається звук літаку)

ІІ. Основна частина

 1.Бесіда

- Здоров’я — це найвище благо, дароване людині природою. Без нього життя не може бути повноцінним  і щасливим. Тільки здорова, всебічно розвинена, освічена людина здатна бути справжнім творцем власної долі і долі своєї країни. Здоров’я — це не відсутність хвороб, а фізична, соціальна, психологічна гармонія людини, доброзичливі, спокійні стосунки з людьми, з природою, із собою. Для здоров’я потрібні чотири умови: фізичні навантаження, повноцінне харчування, загартування та час і вміння відпочивати.

2.Вправа «Мікрофон»

-А чи вважаєте ви себе здоровими?

-Продовжіть речення «Я вважаю себе здоровим тому що…», «Для того, щоб бути здоровим я…».

-Отже, як висновок можемо сказали, що найцінніший скарб людини - це здоров'я.

-Я хочу, щоб ви, мої любі друзі, були, насамперед, здоровими. І тому ми  сьогодні  поведемо мову про те, як потрібно берегти і зміцнювати своє здоров'я, щоб допомогти Бу.

3.Асоціативний кущ

-Коли я кажу слово «здоров’я», які асоціації приходять вам на думку?

-Зараз кожен із вас вийде до дошки і напише слово-асоціацію в  наш асоціативний кущ.

-Молодці, чудово впорались!

4. Гра «А я знаю більше»

-Діти, наш народ споконвіку дбав про своє здоров'я, а тому протягом багатьох років з уст в уста передавалися прислів’я –  перлинки народної мудрості. А які ви знаєте прислів’я про здоров’я.

-Ваше завдання назвати якомога більше прислів’їв про людину та здоров’я.

1. Здоров'я мати – вік біди не знати.                               

2. Хто праці не боїться – того хвороба сторониться.        

3. Немає щастя без здоров'я.                                             

4. У здоровому тілі – здоровий дух.                               

5. Як немає сили, то й світ не милий.                            

6. Здоров'я маємо – не дбаємо, а втративши – плачемо.  

7. Довго спати – здоров'я не мати.   

8.  Чиста вода для хвороби біда.

9. Здоровий не знає, який він багатий.

10. Здоров’я не купиш ні за які гроші.

11. Бережи одяг, поки новий, а здоров’я, поки молодий.

12. Здоров’я – всьому голова.

13. Як про здоров’я дбаєш, так і маєш

14. Гроші загубив – небагато загубив, час загубив – багато загубив, а здоров’я загубив – все загубив.

5. Розповідь з елементами бесіди

-Одна дівчинка запитала в мами.

-Як бути здоровою, дужою і вправною? Такою, як ти?

-Ти дійсно хочеш, щоб я відкрила тобі таємницю? – запитала мама.

-Так, відповіла донька. Адже цього, мабуть, може домогтися кожна людина. Чи не так?

-Звісно, кожна, коли в неї немає якоїсь тяжкої хвороби. А таємниця ця проста: потрібно вести здоровий спосіб життя.

-Для чого людині потрібно бути здоровою, дужою і вправною?

-Які чинники впливають на здоров’я людини?

 

6.Правильне харчування

-Без їжі людина не може жити. Через їжу ми отримуємо поживні речовини необхідні для роботи мозку, серця, легенів, інших органів. Їжа забезпечує наш організм енергією. А ще здоров’я залежить від того, як ми їмо, як пережовуємо їжу.

7.Тікток інтерактив «Загинай палець якщо»

-Всі знають таку онлайн платформу як тікток?

-Ви мабуть чули про популярний там тренд «Загинай палець якщо», отже зараз ми спробуємо зробити власний тренд пов’язаний з правильним харчуванням.

Поїхали!

Загинайте палець, якщо це про вас.

1. Обов’язково їх 3-4 ради на день.

2. Снідаю, перед тим як піти до школи.

3. На обід їм 2-3 страви.

4. Не захоплююсь надмірно солодощами. Виробами із борошна і солоною їжею.

5. Добре пережовую їжу, щоб не зіпсувати шлунок.

6. Під час їжі не відволікаюсь.  Адже знаю що, це знижує апетит і погіршує процес засвоєння продуктів.

7. Не переїдаю.

-Ті хто загнув 5 і більше пальців – вітаю, ви правильно харчуєтесь, що загнув менше не сумуйте, адже все в ваших руках, ви все зможете змінити, а я вам в цьому допоможу!

8.Лист від мікроб

Обучение и трудоустройство Java-программистов от Junior до SeniorЛимончик і Мікроб, або навіщо мити руки – Дитячий психолог

-Хтось надіслав нам лист, давайте його прочитаємо.

Що притихли, не чекали?

Чи нас просто не впізнали?

Я – великий Повелитель

Злющий вірус і мучитель.

А ми твої друзі – нероби,

Шкідливі бактерії і мікроби.

Ми зникнемо лише тоді, коли ви пригадаєте правила, яких ми дуже боїмося.

1. Перед їжею завжди треба мити руки.

2. Якщо їжа впала на підлогу, то її не можна їсти, бо вона забруднена.

3. Не можна споживати їжу, коли вийшов її термін, бо можна отруїтися.

4. Овочі та фрукти перед вживанням треба мити.

5. Не можна вживати незнайому їжу.

-Нам тут нічого робити. Прощавайте!

-Молодці, злякали ми мікроб!

9.Загадки про особисту гігієну

-Відгадайте загадки.

1. Волосся зачесане певним чином. (Зачіска)

2. Чим більше миється, тим менше стає. (Мило)

3. Предмет особистої гігієни. (Люстерко)

5. Збудники захворювань. (Мікроби)

6. Речовина для чищення зубів. (Паста)

7. Речовина для миття волосся. (Шампунь)

-Як ви гадаєте про що зараз піде мова? (про особисту гігієну)

10. Гра «Корисно-шкідливо».

-Давайте перевіримо, чи знаєте ви правила збереження та зміцнення здоров'я і пограємо у гру. Я буду говорити фрази, а ви – відповідати «корисно» піднімаєте картку з  зеленим кольором, а червону – «шкідливо». Тільки не помиліться!

1.Перебування на свіжому повітрі.

2. Звичка все брати в рот і куштувати на смак.

3.Миття рук перед уживанням їжі .

4.Дворазове чищення зубів .

5.Загартування.

6.Робити зарядку.

7.Умиватися й чистити зуби.

8.Смоктати пальці.

9.Гризти нігті.

10.Обтиратися вранці.

11.Сутулитися за столом.

12.Човгати ногами.

13.Провітрювати приміщення.

-Молодці, впорались!

11.Фізкультхвилинка.

Щось не хочеться сидіти,

Треба трохи відпочити. (Встати і вийти із-за парт).

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки

І зроби чотири кроки. (Марширувати на місці).

Вище руки підніміть (Підняти руки,прогнутися).

І спокійно опустіть.

12. Гра «Хто швидше»

-Часто показником здоров`я людини є здорові легені. А якщо ж легені здорові, у них вміщується багато повітря. Зараз ми проведемо своєрідне тестування.

-Для цього нам потрібно з кожного ряду по одному бажаючому.

-Зараз я роздам вас по кульці, за моєю командою ви починаєте їх надувати, а також за моєю командою ви припиняєте їх надувати.

-Перемагає той, хто перший надує кульку.

-Молодці!

13.Гра «Храм»

-Ви бачите на дошці Храм, але він не добудований.

 

-І щоб його добудувати потрібно на кожній цеглині написати хороші звички.

-Чи є бажаючі?

  • Дотримуйтеся режиму дня!
  • Займатися спортом!
  • Правильне вживання їжі!
  • Завжди мийте руки перед їжею!
  • Стежте за чистотою свого одягу!
  • Читаючи і пишучи — сиди правильно!
  • Чисти зуби двічі на день!
  • Провітрюй свою кімнату!
  • Перед тим як іти до школи-гарно поснідай!

-Діти, ви всі такі молодці.

14.Прихід Бу

(стук в двері)

3D Characters | Корпорация монстров, Мультфильмы, Монстров

-Ви тільки погляньте, хто до нас завітав.

-Ось бачите, за допомогою наших знань ми допомогли Бу одужати.

ІІІ. Заключна частина

1.Рефлексія

-Наші знання сьогодні допомогли нашій маленькій героїні.

-Давайте ж пригадаєм, про що йшла мова на виховній годині?

-Що найбільш запам’яталось?

-Що нового дізнались?

-Що сподобалось?

-Які здобуті знання використаєте у житті?

-Чи були складності? Які?

2.Гра «Пальчики»

-На кожне твердження, з яким погоджуєтесь, розгинайте пальчики свого кулачка.

1.Сьогодні на виховній годині я був активним і старанним.

2. Мені було цікаво працювати на уроці.

3.Я дізнався щось нове для себе.

4. Вдома я розповім батькам про свої успіхи на уроці.

3.Підсумок

- Сьогодні ми з вами говорили про здоров’я і його важливість у нашому житті.Ось і підійшов до кінця наш виховний захід, ви всі дуже добре попрацювали, були активними, працьовитими, креативними на нашому занятті.

 

 

 

 

Завантаження...
docx
Додано
13 січня 2021
Переглядів
783
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку