Здрастуй школо!» Зустріч на поляні Країни миру і щастя.

Про матеріал
Мета : навчальна: вивчити основні відділи скелета людини, його особливості; підвести учнів до висновку про подібність і відмінність між скелетами людини і тварин. розвивальна: розвивати вміння порівнювати, аналізувати текст підручника і засвоювати значну кількість інформації за короткий час , встановлювати причинно - наслідкові зв’язки між відомими науковими фактами; виховна: виховувати кращі моральні якості, бажання вести здоровий спосіб життя ;
Перегляд файлу

Мета :

навчальна: вивчити основні відділи скелета людини, його особливості; підвести учнів до висновку про подібність і відмінність між скелетами людини і тварин.

розвивальна: розвивати вміння порівнювати, аналізувати текст підручника і засвоювати значну кількість інформації за короткий час , встановлювати причинно - наслідкові зв’язки між відомими науковими фактами;

виховна: виховувати кращі моральні якості, бажання вести здоровий спосіб життя ;

Тема. Зустріч на поляні Країни миру і щастя. (Сценарій проведення свята Знань)

Хід свята

Діти сидять на півколом перед школою. (Це свято можна провести у клубі, актовій залі)

Ведуча.  Доброго дня, пані і панове, доброго дня, любі друзі! Вас вітає незалежний телеканал «Першачок», і ми його ведучі …… у програмі «Шкільне життя». Це проект про учнів, вчителів, це проект про тих, хто вперше відкрив щось нове, незвичайне і вразив інших. Це перший крок вперед.

Ведуча. Ми ведемо прямий репортаж зі стін Іванчуківської гімназії. Я рада вас всіх бачити здоровими, веселими, щасливими. Сподіваюсь новий навчальний рік  стане для вас пізнавальним, цікавим, різноманітним, яскравим та корисним. Я впевнена, що подорожуючи  Країною Знань, ви здолаєте всі труднощі.

Ведуча. Скінчилося літо. Я впевнена, що всі учні добре відпочили та з новими силами знову готові до початку навчального року.

Включити музику Н.Май « Здрастуй школо!»

 На вступі ведучий  запитує, музика грає тихіше.

Ведуча.  Шановний директоре, шановні вчителі просимо відповісти чи гарно ви відпочили та готові з новими силами розпочати шкільний навчальний рік?

музика грає тихо.

Директор: Так. Готові.

Учителі махають долоньками.

Музика регулюється відповідно до процесу, слова – тихіше, пауза – голосніше.

Ведуча.  В чи готові учні до початку навчального року? Ми по черзі будемо задавати запитання, а ви – голосно відповідатимете на них, махаючи долоньками, говорити «Ми!». Хто гарно відпочив: «Ми», хто має гарний настрій: «Ми».

По черзі ведучі читають:

Чудовий 8 клас. Хто гарно відпочив: «Ми», хто має гарний настрій: «Ми» махають долоньками) музика

Незвичайний 6 клас. Хто гарно відпочив «Ми», хто має гарний настрій «Ми».махають долоньками) музика

Невтомні невтомний учень 5 класу.  Хто гарно відпочив «Я», хто має гарний настрій «Я», махає долонькою) музика

Непосидючі 4-класники. Хто гарно відпочив «Ми», хто має гарний настрій «Ми».махають долоньками) музика

Креативні 9-класники. Хто гарно відпочив «Ми», хто має гарний настрій «Ми».махають долоньками) музика

Творчий 3 клас. Хто гарно відпочив «Ми», хто має гарний настрій «Ми».махають долоньками) музика фон

Веселий 7 клас.  Хто гарно відпочив «Ми», хто має гарний настрій «Ми», махають долоньками) музика фон

Активний 2 клас. Хто гарно відпочив «Ми», хто має гарний настрій «Ми».

Учні махають долоньками) по закінченню музика Н.Май «Здрастуй школо!» стихає і вимикається.

Ведуча. А я хочу привітатися з кожним особисто. Та вас так багато, тому будемо вітатися разом і на відстані. Для цього покладіть руки долоньками догори, потім підніміть їх угору і поверніть до мене. Я зараз з вами привітаюсь, а ви – зі мною, дивлячись мені в очі.

Я торкнусь твоїх долоньок,

Посміхнусь тобі у вічі,

Враз тобі й мені, мій друже,

Стане веселіше вдвічі.

Та не тільки веселіші,

А й міцніші будем разом,

Перешкоди всі здолаєм,

Навчимось всього одразу.

  • Привіт, любі хлопчики й дівчатка!
  • Привіт!
  • Тепер привітаєтесь  із своїми друзями.

Ведуча. Ми перевиваємо нашу програму на екстрені новини. Щойно надійшло повідомлення, що слова просить директор гімназії.

Привітання директора

Ведуча. Сьогодні у всіх школах України, проходить свято Знань. Нагадую, що ми ведемо прямий репортаж зі стін КЗ «»Іванчуківська гімназія Куньєвської сільської ради Харківської області».

Ведуча (кладе руку до вуха, ніби слухає повідомлення). Нагадую, що ви дивитесь телеканал «Першачок». І мені підказують, що учні 1 класу хочуть дати велике інтерв’ю. Для них пролунає перший і найголовніший у їхньому житті дзвоник, і почнеться цікава, захоплююча і відповіда-льна шкільна пора, наповнена радістю, відкриттями, новими знаннями. Дуже хочеться привіта-тися з першокласниками. Будь ласка, підійдіть до мене.

Звучить музика і виходять першокласники під оплески глядачів.

Учні 1 класу разом із вчителем займають почесне місце на святі

Ведуча. Доброго дня! А ви я бачу – першокласники. Мене звати ….. Я веду передачу «Шкільне життя» на каналі «Першачок», і мені так хотілося познайомитися з вами, що наша знімальна група залишила інші справи і приїхала сюди. Ми зараз у прямому ефірі. Тож розкажіть щось про себе.

Виступ першокласників.

Як довго я чекала цього свята!

Всіх ляльок в шухлядку склала,

В школу жодної не брала.

Відтепер я – учениця,

На «12» буду вчиться.

 

2. Ох, і довго я збирався

Перший раз у перший клас.

Разів десять одягався

І вмивався десять раз.

 

3.У новий портфель поклав я

Десять ручок, два пенали,

Сім машинок, пиріжок…

Нема місця для книжок.

4. В школі ж я учитись буду,
Щоб були із мене люди,
Щоб в подальшому житті
Мати дачу й «Жигулі».

 

5. На уроках фізкультури
Нарощу мускулатуру.
Я, як Рембо той у Штатах,
Фільм зніму про мене й тата.

6.А я буду продавцем,
Ти – у мене покупцем,
Але щоб не прогоріти,
Рахувати треба вміти.

7.Не дивіться, що маленький,
Зараз я - уже школяр.
Знаю, що шкільне навчання
Відкриває школа нам.

8. А я закінчу школу на «відмінно»,

Піду навчатись в інститут,

Щоб потім з кейсом по  селу ходити

І справи добрі для людей творити.

 

9. Хай для нас лунає знову

Дзвоника закличний звук!

Побажайте нам «смачного» -

«Ми з’їмо граніт наук»!»

Ведуча. Мені щойно повідомили, що просять слова батьки (у кожного з них в руках горщик каші)

Представник батьків. Дорогі дітки! Граніт вам їсти не треба, ми вам подаруємо горщики з кашею. За часів козацтва, якщо дитина перший раз йшла до школи, батьки давали горщик з кашею, щоб ті поділилися із своїми друзями. Ми не будемо порушувати давні традиції і даруємо вам ці горщики з кашею, але спочатку  дамо вам її скуштувати.

Скуштувате козацької каші.

Наша каша спільна!

Не всім їсти вільно:

Хто назвався школярем,

Тому ложку ми даєм!

З’їжте кашу до пшонини

Щоб не знали чвар віднині,

Щоб до спільного коша

Всім лежала вам душа.

Батьки підносять горщики, в яку вставлені ложки, щоб діти змогли з’їсти кашу. Звучить пісня «Козачата». Першачки  їдять кашу під музику, всі аплодують.

Директор. Діти! У давні часи навчальний процес розпочинався взимку, 14 грудня. Це була найзручніша пора, коли сільські діти мали змогу добувати освіту.

Спочатку вони йшли до церкви, ставили свічку пророку, а потім батько тричі бив школяра вербовою гілкою і приказував: «Тією святою вербицею, що Христа зустрічали, виряджаємо тебе, синку, на навчання. Хай наука тобі легко дається». То я дарую вам цю вербову гілочку, щоб все життя слухали своїх батьків і пам’ятали їхні поради.

Ведуча. Мене щойно повідомили, що просить слова громада. Виступ сільського голови

Ведуча. Хвилиночку уваги! Відбувається щось несподіване, я бачу групу учнів, яка наближається до мікрофона. Зараз щось трапиться.

Вихід випускників

Ведуча. Шановні, вітаю вас! Ви хто?

11-класники.

  • Привіт! Ми майбутні випускники гімназії. Прийшли привітати таких милих, сором’язливих і привітних першокласників.
  • Колись і ми були такими ж маленькими першачками, невпевненими, серйозними в незвично дорослих костюмах і з величезними білими бантами!

-  Ми це добре пам’ятаємо, і тому в незвичайний спосіб хочемо привітати першокласників, для них ми підготували і подарунок незвичайний.

- Де ж подарунок? Куди він подівся?

-  Тут є маленька хитрість. Як відомо, щоб рибку з'їсти, треба в воду лізти. Тому, дорогі першокласники, щоб отримати подарунки, вам доведеться виконати завдання.

-  Діти разом зі своєю вчителькою повинні пройти по лабіринту з кеглів, причому так, щоб повалити якомога менше кеглів. Становіться біля кеглів і вас візьме вчителька за руку і змійкою поведе по лабіринту кеглів.

Звучать позивні програми «Що?», «Де?», «Коли?»

  • Скажіть, будь ласка, а ви грали в гру «Так чи ні»?
  • Ні!
  • Ну тоді починаймо!

Я вам питання задаю,

Готуйте відповідь свою.

Відповідайте хором всі

Єдиним словом. (Так чи ні)

Скажіть, співає сом пісні?

Відповідайте дружно. (Ні)

Чи вміє плавати гусак?

Ну що на це ти скажеш? (Так)

Чи може стати у вогні

Вода холодним льодом? (Ні)

Скажіть мені, а крокодили на сосні

Свої будують гнізда? (Ні)

Чи може вище гір літак

У вишину злетіти? (Так)

Узори пишні на вікні

Мороз малює взимку? (Так)

Чи правда, друзі, коли розсердиться їжак,

Слона він може вбити? (Ні)

Ріка біжить у далині,

Чи є у неї ноги? (Ні)

А чи буває сон у сні (Так)

А під кінець скажи мені,

Цікава гра у«Так чи ні»?

 

Директор.

Молодці! Всі старались, як ніколи,
Всі готові йти до школи,
Я із радістю в цей час
Вас приймаю в перший клас!

 

  • А ось і ваші подарунок знайшовся (це горщик, в який учні по черзі кладуть пахучі трави і

дарують побажання).

  •       Дорогі першокласники! Завдання було незвичайне, незвичайний і подарунок. А ми вам для навчання ми даруємо горщик непростий, а чарівний  і неабиякий, а з глини – оберіг!
  • Туди вкладем усі скарби земнії,

            Щоб він вам дійсно допоміг.

 

 

  •  Пшеницю й жито, щоб жили

            Усі в добробуті, достатку.

 

  •  А щоб завжди були красиві,

             То я любисток принесла.

 

  •  Для мужності і міцності

Кору із дуба узяла.

 

  •  Щоб не боліли вам голівки,

           Із вишні покладемо гілку.

 

  • Щоб ви ніколи не старіли,

           У яблуні візьмемо силу.

 

  • Я кладу ще й часник,

            Щоб вберігав од духів злих.

 

  • А наостанок кладу чебрець для того,

           щоби ви завжди про Батьківщину мали згадку.

 

Під музику девятикласники дарують першокласникам горщик з побажаннями

  •            А вчительці вашій даруємо стратегічно необхідний товар до нового навчального року: терпіння, витримка, гарний настрій. (Кошик, в якому пробірки для парфумів або ароматичні трави. Це можуть бути і саше, зроблені власноруч).

Дарують подарунок першій вчительці і сідають на свої місця

 

Ведуча. Наша Батьківщина – Україна. Незважаючи на всі негаразди, всі ми прагнемо одного – миру, спокою у ш, в ваших сім’ях, у ваших душах, ми хочемо, щоб і країна наша була міцною і квітучою державо.  Ми хочемо миру для неї, хочемо миру в усьому світі.

Діти, я привезла з собою велику кулю. Це – наша планета. На ній ви бачите журавликів миру і щастя. Нехай ця куля символізує мир і спокій у вашій гімназії.

 

Учні прикріплюють журавликів на кулю Миру і щастя.

Показ відеоролика «Нам потрібно мирне небо»

 

Ведуча.  Давайте усі станемо, візьмемося за руки,  щоб утворився віночок, який єднає нас всіх.

 

Діти,  вчителі, батьки,  гості стають у коло і беруться за руки

 

Ми усі –  одна сім’я,

Неповторні – ти і я!

Будемо усі дружити,

В злагоді і мирі жити.

Бо життя –  це диво – казка!

В ньому є любов і ласка!

Ми прийшли у світ, щоб жити

Й на Землі добро творити!

Тримаймось разом!

Ми – велика сила.

Єднає всіх нас ненька - Україна.

 

Флешмоб «Сонце нам сяє» на пісню Гайтани

Ведуча. Надійшло останнє повідомлення. Настала найурочистіша мить вашого свята. Зараз озветься до вас своїм лунким голосом перший шкільний дзвінок і сповістить про початок нового навчального року — нової сходинки на шляху пізнання.

Червона Шапочка:

Це – від Шапочки дзвіночок

Подарунок школярам

Він під сонцем золотавим

Ціле літечко зростав.

Теплий дощик сіяв рясно

Краплі - нотки на дзвінок,

А тепер нехай він вчасно

В рік навчальний зробить крок

(передає ведучим дзвінок)

 

Право дати перший дзвоник надається учениці 1 класу… та учню 9 класу...

Звучить пісня «Перший дзвоник».

Діти обходять гімназію і 9-класник несе дзвоник однокласникам, які по черзі ще дають дзвоник.

Директор. Тепер настав час розв’язати кольорові стрічки на величному шкільному дзвонику і залишити їх у себе аж до закінчення навчального року. І на останньому дзвонику знову зав’яжете стрічки  на чарівному дзвінику, який кликав вас 9 років до просторих і світлих класів на навчання та передасте  естафету наступним випускникам.

 

Ведуча. На сьогодні телебачення закінчує свою трансляцію. А наша команда прощається з вами і бажає успіхів у майбутніх справах, щастя, миру і добра. До нових зустрічей!

Звучить мелодія, вчителі та учні йдуть по класах на спілкування

 

Amjaad alkhathami (amjaadalkhathami) - Profile | Pinterest

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На Останній дзвоник

 

 

МИ хочемо розповісти вам, як ми будували шкільну «Піраміду життя». У 1 класі  ми вчилися мріяти (ящик з написом МРІЯ). У другому класі ми навчилися довіряти один одному (ДОВІРА). 3 клас для нас став роком творчості (ТВОРЧІСТЬ).  В 4 класі ми зібрали всі свої вміння

docx
Додано
15 лютого 2022
Переглядів
339
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку