26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

ЇЖТЕ НА ЗДОРОВ'Я! КУЛЬТУРА ХАРЧУВАННЯ. ВІТАМІНИ. ЇХ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ЗДОРОВ’Я. Практична робота: Вибір корисних для здоров’я продуктів.

Про матеріал
Пояснити учням, для чого потрібно вживати їжу; навчити вибирати корисну для здоров'я їжу; розвивати мислення, мовлення; виховувати дисциплінованість і охайність; виховувати в учнів бажання дотримуватися правильного харчування; виховувати естетичні смаки.
Перегляд файлу

Тема: ЇЖТЕ НА ЗДОРОВ'Я! Культура харчування. Вітаміни. Їх значення для здоровя.

Практична робота: Вибір корисних для здоровя продуктів.

Мета: пояснити учням, для чого потрібно вживати їжу; навчити вибирати корисну для здоров'я їжу; розвивати мислення, мовлення; виховувати дисциплінованість і охайність; виховувати в учнів бажання дотримуватися правильного харчування; виховувати естетичні смаки.

Тип уроку:  Засвоєння нових знань

Методи та прийоми:  Словесні(бесіда, розповідь, пояснення) Практичні(робота з зошитом, робота з підручником) наочні( ілюстрації)

Інтерактивні методи: « Установи відповідність»,

Здоровязберігаючи технології: фізкультхвилинка

Міжпредметна інтеграція: Я у світі , Фізична культура, Українська мова, читання

Обладнання: підручник, картки із завданням, аркуші паперу, сюжетні малюнки.

Література: Гнатюк, О.В. Основи здоров’я [ Текст] : підруч.для 2 кл. / О.В. Гнатюк. – К.: Генеза, 2012.–238с.:іл..

Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти [ Електронний ресурс] : законодавча база // Офіційний портал «Освіта.ua».– Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/17911. – Назва з екрану. ( Дата перегляду 24.10.2016)

 

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1.Привітання

Дзвоник всім нам дав наказ —
До роботи швидше, клас.
Попрацюєм всі старанно,
Щоб пройшов урок немарно

 

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

-Діти сьогодні до нас на урок завітав дуже знайомий вам герой мультфільму для того щоб здогадатись хто це, вам потрібно відгадати загадку.

 

- На даху товстун живе,

Він з пропелером літає

Та варення полюбляє...

Здогадався, хто це є? (Карлсон)

-Діти, а що Карлосон полюбляє їсти?(Варення)

-А чи корисно така їжа та ще в таких кількостях?(не можна захоплюватись такою їжею, бо користь від неї не багато)

 Щоб ви нормально зростали й розвивалися, організму потрібні різні продукти харчування. Продукти, які ви вживаєте, мають бути різноманітними.

 Для чого потрібно їсти?( Щоб бути здоровим, мати енергію для навчання і відпочинку)

 Які продукти харчування приносять найбільше користі нашому організму?ясо, яйца, молочні продукти, каші)

 Ось що один хлопчик з'їв на обід: кашу із цукром, какао із солодкою булочкою, шматок торта, шоколадку. Чи корисний у хлопчика був обід? Чому? Які страви запропонуєте ви?(Ні, забагото солодкого!)

III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, як харчування впливає на здоров'я.

IV.   ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.    Робота за підручником (с 31-34)

 Щоб бути здоровим, мати енергію для навчання і відпочинку, треба добре харчуватися. Дехто вважає, що це означає їсти все, що захочеться, і коли захочеться. Але насправді з цього нічого доброго не виходить.

 Згадайте казкових персонажів, які мають надмірну вагу. (Карлсон, Вінні-Пух) Як ви вважаєте, чому?( тому що вони вживають не корисну їжу, все солодке)

 Розгляньте малюнки на с. 31. Для чого треба їсти? об бути здоровим, мати енергію для навчання і відпочинку)  Що корисно?(овочі, фрукти,каші, рибу, соки, молочні продукти) Що при цьому слід пам'ятати?(що навіть корисна їжа може зашкодити здоровю якщо її споживати надміру)

 Чим шкідливе недоїдання?( затримується ріст, з’являється слабкість) Чим шкідливе переїдання?(призводить до перевантаження організму, поганого самопочуття, ожиріння)

 Що треба робити, щоб їжа добре перетравлювалася і засвоювалася?(ретельно пережовувати)

 Розгляньте малюнок на с. 32. Які з цих ласощів ви полюбляєте?

 Але не захоплюйтеся цими продуктами, бо від них користі небагато.

 Які страви полюбляють українці?(капусняк, вареники, борщ, голубці) Які страви інших народів ви знаєте? (щі, пельмені(рос.кухня), спагеті, піца(італійська кухня), хачапурі, шашлик(грузинська))

Словникова скарбничка

Вітаміни — речовини, життєво необхідні для організму людини.

Робота в групах

 Об'єднайтесь у дві команди. Напишіть на аркуші паперу якомога більше назв овочів і фруктів. По черзі зачитуйте одну назву з тих, що ви написали (повторюватися не можна). Виграє команда, яка закінчить останньою.

 Щоб отримувати достатньо вітамінів, з'їдайте не менше ніж п'ять свіжих овочів і фруктів щодня.

 Поясніть вислів.

їсти необхідно, щоб жити, а не жити, щоб їсти.

(ми живемо не для того щоб їсти, а їмо для того щоб жити)

— Відгадайте загадку.

  Сидить баба, одягнулась, 

У сто сорочок загорнулась. 

Ціле літо достигає. 

До нас у борщик поспішає.

 Чи знаєте ви інші загадки про продукти харчування? (Він і чорний, він і білий,
І завжди він загорілий.
Як до столу ми йдемо,
То без нього не їмо.

(Хліб)

Рідке, а не вода, не сіють, не печуть, не варять,
а всі їдять і хвалять.

(Молоко))Придумайте самі або знайдіть у книжках. Загадайте однокласникам, батькам.

 Які продукти ви споживаєте? Як ви вважаєте, чи можна назвати ваше харчування різноманітним?

 Що може статися, якщо: недоїдати, переїдати?

Практична робота (с. 34)

На партах розкладено картки (або малюнки) із зображенням різноманітних продуктів харчування. Серед них треба обрати корисні для здоров'я.

 Проведіть змагання. Розподіліться на декілька команд. Оберіть суддів. Чия команда швидше і правильніше виконає завдання — та і перемогла.

2.     Фізкультхвилинка

Плів павутинку павучок – 
І заболів йому бочок. 
Встанем разом на хвилинку 
Й проведем фізкультхвилинку. 
Руки вгору, руки вниз. 
Вліво, вправо повернись. 
Сіли – встали, сіли – встали 
Кошенята заплигали. 
У долоньки заплескали 
І за парти посідали. 

V.    УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ

1.    Робота над загадками

  Хто мене роздягає.

Той сльози проливає. (Цибуля)

  Круглий, червоний. Добрий солоний, Добрий і сирий.

Хто він такий? (Помідор)

  Латка иа латці, без голки зшиті. (Капуста)

  І печуть мене, і варять, І їдять, і хвалять,

бо я добра. (Картопля)

  Товстий Гнат, при землі не звать. Сам червоний, а чуб зелений. (Буряк)

  Дід Мартин ліз через тин.

Сам переліз, а голову на тину залишив. (Гарбуз)

 Дітям вашого віку їжа потрібна для того, щоб рости міцними і здоровими. Ми споживаємо різні продукти. Одні з них отримуємо з поля, го•роду, саду. їжа, приготована з таких продуктів, називається «рослинною». Інші продукти нам дають тварини — молоко, сир, масло, яйця, м'ясо. їжа, приготована із них, називається «тваринною». їжа тваринна і рослинна — різноманітна їжа.

2.    Гра «Установи відповідність»

3.    Тестування

 

VI.   ПІДСУМОК УРОКУ

 Для чого ми вживаємо їжу?

 Які поживні речовини людина отримує з їжею?

 Яка їжа належить до здорової і корисної?

Всі ви, діти, молодці,

Гарно працювали!

Але дзвоник пролунав,

Він мені і вам сказав,

Що урок вже час кінчати,

Треба йти відпочивати.

 

 

docx
Додано
24 червня
Переглядів
55
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку