Журнал спостереження розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання

Про матеріал
Журнал спостереження розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Назва предмета, тема; Засвоєння теми; Взаємодія з вчителем; Допомога асистента; Поведінка
Перегляд файлу

Дата _____________________________

Назва предмета, тема

Засвоєння теми

Взаємодія з вчителем

Допомога асистента

Поведінка

Примітки

1.

 

______________________

______________________

______________________

______________________

______________________

   зосереджений на навчанні;

   бажання вчитися;

   допитливий;

   відсутнє бажання вчитися; 

    неуважний.

 

     сприймає звернення

вчителя та співпрацює з вчителем;

     розуміє та виконує

завдання від вчителя;

     не сприймає  вчителя;

     конфліктує з вчителем;

     потребує особистого звернення.

    направлення на роботу;

    організаційна допомога;

     демонстрація зразка;

    використання допоміжних матеріалів (картки-підказки, картки-інструкції);

    нагадування; 

    навідні питання;

    додаткова концентрація.

      активний; 

      агресивний;

      байдужий;

      вразливий;

      схвильований;

      швидко втомлюється;

      легко відволікається на зовнішні подразники;

      працює зосереджено.

_____________________

_____________________

_____________________

_____________________

__________________

__________________

2.

 

______________________

______________________

______________________

______________________

______________________

   зосереджений на навчанні;

   бажання вчитися;

   допитливий;

   відсутнє бажання вчитися; 

    неуважний.

 

     сприймає звернення

вчителя та співпрацює з вчителем;

     розуміє та виконує

завдання від вчителя;

     не сприймає  вчителя;

     конфліктує з вчителем;

     потребує особистого звернення.

    направлення на роботу;

    організаційна допомога;

     демонстрація зразка;

    використання допоміжних матеріалів (картки-підказки, картки-інструкції);

    нагадування; 

    навідні питання;

    додаткова концентрація.

      активний; 

      агресивний;

      байдужий;

      вразливий;

      схвильований;

      швидко втомлюється;

      легко відволікається на зовнішні подразники;

      працює зосереджено.

_____________________

_____________________

_____________________

_____________________

__________________

__________________

3.

 

______________________

______________________

______________________

______________________

______________________

   зосереджений на навчанні;

   бажання вчитися;

   допитливий;

   відсутнє бажання вчитися; 

    неуважний.

 

     сприймає звернення

вчителя та співпрацює з вчителем;

     розуміє та виконує

завдання від вчителя;

     не сприймає  вчителя;

     конфліктує з вчителем;

     потребує особистого звернення.

    направлення на роботу;

    організаційна допомога;

     демонстрація зразка;

    використання допоміжних матеріалів (картки-підказки, картки-інструкції);

    нагадування; 

    навідні питання;

    додаткова концентрація.

      активний; 

      агресивний;

      байдужий;

      вразливий;

      схвильований;

      швидко втомлюється;

      легко відволікається на зовнішні подразники;

      працює зосереджено.

_____________________

_____________________

_____________________

_____________________

__________________

__________________

4.

 

______________________

______________________

______________________

______________________

______________________

   зосереджений на навчанні;

   бажання вчитися;

   допитливий;

   відсутнє бажання вчитися; 

    неуважний.

 

     сприймає звернення

вчителя та співпрацює з вчителем;

     розуміє та виконує

завдання від вчителя;

     не сприймає  вчителя;

     конфліктує з вчителем;

     потребує особистого звернення.

    направлення на роботу;

    організаційна допомога;

     демонстрація зразка;

    використання допоміжних матеріалів (картки-підказки, картки-інструкції);

    нагадування; 

    навідні питання;

    додаткова концентрація.

      активний; 

      агресивний;

      байдужий;

      вразливий;

      схвильований;

      швидко втомлюється;

      легко відволікається на зовнішні подразники;

      працює зосереджено.

_____________________

_____________________

_____________________

_____________________

__________________

__________________

5.

 

______________________

______________________

______________________

______________________

______________________

   зосереджений на навчанні;

   бажання вчитися;

   допитливий;

   відсутнє бажання вчитися; 

    неуважний.

 

     сприймає звернення

вчителя та співпрацює з вчителем;

     розуміє та виконує

завдання від вчителя;

     не сприймає  вчителя;

     конфліктує з вчителем;

     потребує особистого звернення.

    направлення на роботу;

    організаційна допомога;

     демонстрація зразка;

    використання допоміжних матеріалів (картки-підказки, картки-інструкції);

    нагадування; 

    навідні питання;

    додаткова концентрація.

      активний; 

      агресивний;

      байдужий;

      вразливий;

      схвильований;

      швидко втомлюється;

      легко відволікається на зовнішні подразники;

      працює зосереджено.

_____________________

_____________________

_____________________

_____________________

__________________

__________________

Зауваження до ведення журналу спостережень

з/п

Дата

Зміст зауваження та рекомендації

ПІП перевіряючого

Підпис перевіряючого

Відмітки про виконання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень

Строк проведення моніторингу__________________________

Сфери

розвитку/

предмети

 

Результати моніторингу

Емоційно-вольова

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Фізична

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Когнітивна

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мовленнєва

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Соціальна

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Купрієнко Оксана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 січня
Переглядів
224
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку