Дата _____________________________
№ |
Назва предмета, тема |
Засвоєння теми |
Взаємодія з вчителем |
Допомога асистента |
Поведінка |
Примітки |
1. |
______________________ ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ |
зосереджений на навчанні; бажання вчитися; допитливий; відсутнє бажання вчитися; неуважний.
|
сприймає звернення вчителя та співпрацює з вчителем; розуміє та виконує завдання від вчителя; не сприймає вчителя; конфліктує з вчителем; потребує особистого звернення. |
направлення на роботу; організаційна допомога; демонстрація зразка; використання допоміжних матеріалів (картки-підказки, картки-інструкції); нагадування; навідні питання; додаткова концентрація. |
активний; агресивний; байдужий; вразливий; схвильований; швидко втомлюється; легко відволікається на зовнішні подразники; працює зосереджено. |
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ __________________ __________________ |
2. |
______________________ ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ |
зосереджений на навчанні; бажання вчитися; допитливий; відсутнє бажання вчитися; неуважний.
|
сприймає звернення вчителя та співпрацює з вчителем; розуміє та виконує завдання від вчителя; не сприймає вчителя; конфліктує з вчителем; потребує особистого звернення. |
направлення на роботу; організаційна допомога; демонстрація зразка; використання допоміжних матеріалів (картки-підказки, картки-інструкції); нагадування; навідні питання; додаткова концентрація. |
активний; агресивний; байдужий; вразливий; схвильований; швидко втомлюється; легко відволікається на зовнішні подразники; працює зосереджено. |
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ __________________ __________________ |
3. |
______________________ ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ |
зосереджений на навчанні; бажання вчитися; допитливий; відсутнє бажання вчитися; неуважний.
|
сприймає звернення вчителя та співпрацює з вчителем; розуміє та виконує завдання від вчителя; не сприймає вчителя; конфліктує з вчителем; потребує особистого звернення. |
направлення на роботу; організаційна допомога; демонстрація зразка; використання допоміжних матеріалів (картки-підказки, картки-інструкції); нагадування; навідні питання; додаткова концентрація. |
активний; агресивний; байдужий; вразливий; схвильований; швидко втомлюється; легко відволікається на зовнішні подразники; працює зосереджено. |
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ __________________ __________________ |
4. |
______________________ ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ |
зосереджений на навчанні; бажання вчитися; допитливий; відсутнє бажання вчитися; неуважний.
|
сприймає звернення вчителя та співпрацює з вчителем; розуміє та виконує завдання від вчителя; не сприймає вчителя; конфліктує з вчителем; потребує особистого звернення. |
направлення на роботу; організаційна допомога; демонстрація зразка; використання допоміжних матеріалів (картки-підказки, картки-інструкції); нагадування; навідні питання; додаткова концентрація. |
активний; агресивний; байдужий; вразливий; схвильований; швидко втомлюється; легко відволікається на зовнішні подразники; працює зосереджено. |
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ __________________ __________________ |
5. |
______________________ ______________________ ______________________ ______________________ ______________________ |
зосереджений на навчанні; бажання вчитися; допитливий; відсутнє бажання вчитися; неуважний.
|
сприймає звернення вчителя та співпрацює з вчителем; розуміє та виконує завдання від вчителя; не сприймає вчителя; конфліктує з вчителем; потребує особистого звернення. |
направлення на роботу; організаційна допомога; демонстрація зразка; використання допоміжних матеріалів (картки-підказки, картки-інструкції); нагадування; навідні питання; додаткова концентрація. |
активний; агресивний; байдужий; вразливий; схвильований; швидко втомлюється; легко відволікається на зовнішні подразники; працює зосереджено. |
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ __________________ __________________ |
Зауваження до ведення журналу спостережень
№ з/п |
Дата |
Зміст зауваження та рекомендації |
ПІП перевіряючого |
Підпис перевіряючого |
Відмітки про виконання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень
Строк проведення моніторингу__________________________
Сфери розвитку/ предмети |
Результати моніторингу |
Емоційно-вольова |
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Фізична |
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Когнітивна |
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Мовленнєва |
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Соціальна |
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|