Урок 14.Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.
Програмне забезпечення: браузер, текстовий редактор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.
— Під час вивчення теми «Опрацювання тексту на комп’ютері» ви навчилися створювати текстовий документ, вводити (набирати) текст, форматувати його, виконувати різні операції з цілим текстом та його фрагментами.
— Що потрібно зробити, якщо є потреба проілюструвати текст, зробити його більш наочним, цікавим?
— Правильно, вам потрібно навчитися вставляти в текст зображення.
— Чи доводилося вам вставляти зображення раніше? У якій програмі? (MS PowerPoint)
— Як можна вставити зображення в текстовий документ, ви дізнаєтеся під час вивчення теми уроку. На цьому уроці ми навчимося додавати рисунки до тексту документа; дізнаємося про основні параметри розміщення рисунків у тексті; навчимося здійснювати форматування рисунків; з’ясуємо, як працювати з фігурним текстом.
ІІІ. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку
ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
V. Фізкультхвилинка
Діти, станьте біля парти, будемо відпочивати.
Сірі зайчики маленькі, вушка є у них довгенькі.
У лісі грались, веселились, працювати вже втомились.
А щоб добре працювати, треба трішки пострибати.
Відпочили, розім’ялись — й до роботи знову взялись.
VІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Робота за комп’ютером
2)Інструктаж учителя.
3) Вправи для очей.
Полетів метелик вгору, полетів метелик вниз.
Клас він облетів по колу, сів на парту, сів на ніс.
В іншу сторону по колу політав — і до вікна.
Хай літає він на волі. До уроку нам пора!
VІІ. Підбиття підсумків уроку
Закінчіть речення.
— Сьогодні я дізнався…
— Сьогодні я навчився…
— Було цікаво…
— Я виконував завдання…
— Тепер я вмію…
— У мене не вийшло…