Зміст і результати психолого-педагогічного супроводу учня, що має початковий рівень навчальних досягнень
Ім’я та прізвище учня:
Клас:
Класний керівник:
Відповідальний |
Дії |
Результат |
Класний керівник |
|
|
Учитель математики |
• Бесіди щодо необхідності вивчення навчального предмету, про важливість виконання завдань, дотримання правил поведінки. • Персональна увага до учня під час навчальних занять та виконання завдань. • Не обмежується час на виконання завдань під час уроку. • Вимога вести робочий зошит. |
• Домашні завдання не виконує. • Не проявляє зацікавленість темами предмету. • На уроках завдання виконує рідко і лише за наполяганням вчителя. |
Учитель німецької мови |
|
|
Учитель фізики |
|
|
Соціальний педагог |
Індивідуальні профілактичні бесіди з метою сприяння усвідомлення важливості навчання, відвідування навчальних занять, дотримання правил поведінки та обов’язків учня. |
|
Практичний психолог |
Індивідуальні бесіди з учнем. Визначення психоемоційного стану школяра, його мотивів та поглядів. |
Надано рекомендації педагогам про те, як працювати з даним учнем. |
Аналітична довідка з результатами роботи педагогів з учнем, що має початковий рівень навчальних досягнень
Ім’я та прізвище:
Клас:
Класний керівник:
У І семестрі педагоги аналізували особливості навчання і поведінки учня, що має початковий рівень навчальних досягнень з певних предметів. За результатами аналізу виявили наступні проблеми.
Проблема 1. Нерезультативна робота: негативна динаміка або відсутність позитивної.
Педагоги постійно закликають учня дотримуватися правил поведінки та обов’язків учня, намагаються залучити хлопця до роботи під час навчальних занять, заохочують вести робочі зошити, виконувати завдання. Однак, учень не проявляє бажання вивчати частину шкільних предметів, має багато пропусків, запізнюється на уроки. З учнем працюють соціальний педагог та практичний психолог.
Батьки проінформовані про труднощі у навчанні та поведінці сина. Вони намагаються говорити з дитиною, пояснюють йому важливість здобуття освіти та її вплив на подальше життя, важливість поводити себе коректно й тактовно з оточуючими.
Проблема 2. Нестійка динаміка: короткочасні позитивні зміни.
Педагоги організували з учнем індивідуальну корекційну роботу: пропонують додаткове пояснення критеріїв оцінювання завдань та алгоритм виконання робіт, посилено контролюють діяльність учня на уроці, дають змогу виправити незадовільні оцінки, намагаються зацікавити його та стимулювати до навчальної діяльності тощо.
Учень працює переважно тоді, коли вчитель закликає його до концентрації уваги та посилено контролює діяльність хлопця на уроці. Павло здібний та може добре навчатися, але не хоче докладати до цього зусиль.
Робота з учнем має і позитивні результати. Так, класний керівник, вчителі-предметники та соціальний педагог проводять з ним корекційну та профілактичну роботу. Ці заходи дали позитивні результати: зменшилася кількість пропущених хлопцем уроків, він став менш агресивним, частіше і ефективніше взаємодіє з однокласниками.
Педагоги заохочують усі правильні дії та відповіді. Учень став проявляти більшу активність на уроках, став організованішим, зібранішим.
Плануємо, що у ІІ семестрі учень зрозуміє важливість навчання та покращить свої результати.