Презентація на тему "Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник". Розроблено за підручником С.Скворцової, О.Онопрієнко Математика 2 клас. Робота у робочому зошиті з друкованою основою.
Запиши відповідність виділеного компоненту і назви 1) 6 • 2 = 12 а) ділене 2) 2 • 8 = 16 б) множник 3) 14 : 2 = 7 в) значення добутку 4) 18 : 2 = 9 г) значення частки 5) 20 : 2 = 10 д) дільник – б, - в , - а, - д, - г.
Номер слайду 6
Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності Які арифметичні дії ви знаєте? Додавання Віднімання Множення Ділення + : -
Номер слайду 7
Як називаються числа при додаванні? Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.
Номер слайду 8
Як називаються числа при відніманні? Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від’ємник. Щоб знайти невідомий від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.
Номер слайду 9
Як знайти невідомий множник? Невідоме ділене або дільник?
Номер слайду 10
Як називаються числа при множенні?
Номер слайду 11
Як називаються числа при діленні?
Номер слайду 12
Робота з підручником №1, с.121 2•3=6 6:3= 6-3 3 -3 6:2=3 =0 2 рази 2 Висновок: Якщо добуток поділити на другий множник, то отримаємо перший множник.
Номер слайду 13
2•7=14 14:2= 14:7= 7 2 2•9=18 18:2= 18:9= 2 9
Номер слайду 14
Як знайти невідомий множник? Невідоме ділене або дільник? Розв'яжи приклад та допоможи пасажиру сісти в потяг.
Номер слайду 15
12:4 = 3 12:3= 4 3х4=12
Номер слайду 16
Фізкультхвилинка Зупинимо навчання час. Фізкультпауза у нас. Руки, наче крила в птаха, Що летить й не знає страху. Вгору — вниз їх підіймаю І доверху підлітаю. А тепер — метелик я, Рух дає мені життя. До плечей згорну я руки, Колові зроблю я рухи. А голівкою покрутим — Небезпек не має бути. Якщо ж поруч небезпека, — Геть втікаємо далеко.
Номер слайду 17
6:2= 3 18:2= 9 4:2= 2 16:2 = 8 12:2= 6 14:2= 7
Номер слайду 18
Задача 8:2 = 4(м) Відповідь: 4 м тканини потрібно на один костюм. 2 к.-8 м. 1к.- ?
Номер слайду 19
162 . Знайди значення виразів, запиши результат 11
8
7
12
14 16
0
35
5
72
Номер слайду 20
Робочий зошит . Сторінка 43 Всього – 23 дитини Вийшли – 7 пар, у парі 2 дитини Залишилося - ? 1) 7Ч2 = 14 (д.) – у парах 2) 23- 14 = 9 (д.)- залишилося 23-2Ч7 = 9(д.) Відповідь:9 дітей залишилося у квест-кімнаті
Номер слайду 21
Робочий зошит . Сторінка 43 Було– 23 дитини Увійшли – 7 пар, у парі 2 дитини Стало - ? 1) 7Ч2 = 14 (д.) – у парах 2) 23+ 14 = 37 (д.)- стало 23+2Ч7 = 37(д.) Відповідь: 37 дітей стало у квест-кімнаті
Номер слайду 22
Рефлексія - Що нового було на уроці? - Що сподобалось? - Над чим треба ще попрацювати? Вибери смайлика, що відповідає твоєму настрою після уроку.