Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник

Про матеріал
Презентація на тему "Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник". Розроблено за підручником С.Скворцової, О.Онопрієнко Математика 2 клас. Робота у робочому зошиті з друкованою основою.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виконала: Волошена С.А.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

10 квітня Класна робота Каліграфічна хвилинка З яких цифр складений малюнок? Розташуйте їх по порядку та запишіть.

Номер слайду 4

Запиши відповідність виділеного компоненту і назви 1) 6 • 2 = 12 а) ділене 2) 2 • 8 = 16 б) множник 3) 14 : 2 = 7 в) значення добутку 4) 18 : 2 = 9 г) значення частки 5) 20 : 2 = 10 д) дільник

Номер слайду 5

Запиши відповідність виділеного компоненту і назви 1) 6 • 2 = 12 а) ділене 2) 2 • 8 = 16 б) множник 3) 14 : 2 = 7 в) значення добутку 4) 18 : 2 = 9 г) значення частки 5) 20 : 2 = 10 д) дільник – б, - в , - а, - д, - г.

Номер слайду 6

Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності Які арифметичні дії ви знаєте? Додавання Віднімання Множення Ділення +  : -

Номер слайду 7

Як називаються числа при додаванні? Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.

Номер слайду 8

Як називаються числа при відніманні? Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від’ємник. Щоб знайти невідомий від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.

Номер слайду 9

Як знайти невідомий множник? Невідоме ділене або дільник?

Номер слайду 10

Як називаються числа при множенні?

Номер слайду 11

Як називаються числа при діленні?

Номер слайду 12

Робота з підручником №1, с.121 2•3=6 6:3= 6-3 3 -3 6:2=3 =0 2 рази 2 Висновок: Якщо добуток поділити на другий множник, то отримаємо перший множник.

Номер слайду 13

2•7=14 14:2= 14:7= 7 2 2•9=18 18:2= 18:9= 2 9

Номер слайду 14

Як знайти невідомий множник? Невідоме ділене або дільник? Розв'яжи приклад та допоможи пасажиру сісти в потяг.

Номер слайду 15

12:4 = 3 12:3= 4 3х4=12

Номер слайду 16

Фізкультхвилинка Зупинимо навчання час. Фізкультпауза у нас. Руки, наче крила в птаха, Що летить й не знає страху. Вгору — вниз їх підіймаю І доверху підлітаю. А тепер — метелик я, Рух дає мені життя. До плечей згорну я руки, Колові зроблю я рухи. А голівкою покрутим — Небезпек не має бути. Якщо ж поруч небезпека, — Геть втікаємо далеко.

Номер слайду 17

6:2= 3 18:2= 9 4:2= 2 16:2 = 8 12:2= 6 14:2= 7

Номер слайду 18

Задача 8:2 = 4(м) Відповідь: 4 м тканини потрібно на один костюм. 2 к.-8 м. 1к.- ?

Номер слайду 19

162 . Знайди значення виразів, запиши результат 11 8 7 12 14 16 0 35 5 72

Номер слайду 20

Робочий зошит . Сторінка 43 Всього – 23 дитини Вийшли – 7 пар, у парі 2 дитини Залишилося - ? 1) 7Ч2 = 14 (д.) – у парах 2) 23- 14 = 9 (д.)- залишилося 23-2Ч7 = 9(д.) Відповідь:9 дітей залишилося у квест-кімнаті

Номер слайду 21

Робочий зошит . Сторінка 43 Було– 23 дитини Увійшли – 7 пар, у парі 2 дитини Стало - ? 1) 7Ч2 = 14 (д.) – у парах 2) 23+ 14 = 37 (д.)- стало 23+2Ч7 = 37(д.) Відповідь: 37 дітей стало у квест-кімнаті

Номер слайду 22

Рефлексія - Що нового було на уроці? - Що сподобалось? - Над чим треба ще попрацювати? Вибери смайлика, що відповідає твоєму настрою після уроку.

Номер слайду 23

ppt
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 квітня 2022
Переглядів
1022
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку