Презентація до уроку з математики в 5 класі на тему " Знаходження числа за його відсотками". Цікавий урок-казка у віршованому вигляді. Зацікавлює дітей та дає змогу вчителю максимально розкрити тему.
Мета уроку: навчальна: удосконалити вміння розв’язувати задачі, що передбачають знаходження відсотків від числа; домогтися засвоєння правила заходження числа за його відсотками; сформувати вміння розв’язувати задачі, у яких передбачено знаходження числа за його відсотками. розвивальна: розвивати в учнів усний рахунок, обчислювальні навички, логічне мислення творчість, збагачувати математичну мову; виховна: виховувати інтерес до предмета, любов до прекрасного. * *
Номер слайду 3
Метод «Мікрофон» Що таке відсоток? Як інакше називають відсотки? Як записати відсотки у вигляді числа? 5%, 17%, 300% Як записати число у вигляді відсотка? 0,09; 0,34; 1,6; 8. Що означає збільшити число на 100%? * * ПОДУМАЙ!
Номер слайду 4
5. Що означає зменшити число на 50%? 6. Скільки відсотків становить ціле число? –половина ? чверть? п’ята частина? три чверті? 7. Де застосовуються відсотки? Людям яких професій потрібно вміти розв’язувати задачі на відсотки? * *
Номер слайду 5
Інтерактивна вправа “Мозковий штурм” Біля лісу у хатині дід і баба поживали, І одної якось днини, смачненького забажали. Баба тісто замісила і медком підсолодила. Колобок спекла духмяний, круглобокий та рум’яний. * *
Номер слайду 6
Стало дідові цікаво: «Скільки меду ти поклала?» Баба каже: «Не бурчи, сядь до столу й полічи. Маса вся – аж 300 грам, 5% меду там». « Бабо, та ти що , жартуєш? «Як полічиш, то й скуштуєш!» * *
Номер слайду 7
Колобок був ще гарячий і така у нього вдача. З підвіконня він звалився і стежкою покотився. Раптом Зайчик – скік та скок. Ти куди це. Колобок? На прогулянку біжу. Довга стежка ця? Скажу. Та не просто а в задачі, розв’яжи, ти ж не ледачий! *
Номер слайду 8
40 метрів ти пробіг (хоч не має в тебе ніг) - 5% це від шляху, що до лісу йде від хати. То якої довжини шлях до лісу – сам скажи! Скажеш – далі йди гуляй, ні – то з’їм тебе – і край. * *
Номер слайду 9
РОЗМИНКА — Діти, станьте біля парт, будемо відпочивати. Сірі зайчики маленькі, Вушка є у них довгенькі. В лісі грались, веселились. Працювати вже втомились. А щоб добре працювати. Треба трішки пострибати. Відпочили, розім'ялись - Й до роботи знову взялись. * *
Номер слайду 10
Колобок знов покотився, біля лісу зупинився. Бачить , Білочка складає у комору, що придбає. Треба 800 горіхів (взимку їсти, не для втіхи), Білка вже їх 200 має і у Колобка питає: Колобок, веселий друже! Ти у відсотках, кажуть, дужий. Знати точно я бажаю: це ж який відсоток маю я горіхів? Підкажи! Точну відповідь скажи. * *
Номер слайду 11
Ось вже в лісі Колобок. Кущик, деревце, пеньок, Зеленіє скрізь трава, а в дуплі сидить Сова. Стій , кругленький, не котись, маю 2 задачі, подивись! Ти їх швидко розв’яжи, а тоді собі біжи! Треба виручить дружка, веселого Колобка. Рятівних бригад аж дві, доведеться сформувать. * *
Номер слайду 12
Тож задачі ви тримайте, розв’язувати починайте! Час даремно не марнуйте розв’язали – то звітуйте! * *
Номер слайду 13
Покотився Колобок із долини на горбок. Раптом бачить йде Лисиця, Вовка – братика сестриця. Облизнулася: - Юначе! Ти куди так швидко скачеш? В торбі в мене є задачі, не розв’яжеш – то заплачеш. * *
Номер слайду 14
Задачі від лисички №1547 №1549
Номер слайду 15
Діти! Ви так гарно постарались, що й Лисиця здивувалась, Відпустила Колобка, вам подяка ось яка. * *
Номер слайду 16
Рефлексія. Чим збагатив вас урок? Чи задоволені своєю працею на уроці? Що найбільше сподобалося на уроці? * *