Мета уроку: навчальна: удосконалити вміння розв’язувати задачі, що передбачають знаходження відсотків від числа; домогтися засвоєння правила заходження числа за його відсотками; сформувати вміння розв’язувати задачі, у яких передбачено знаходження числа за його відсотками. розвивальна: розвивати в учнів усний рахунок, обчислювальні навички, логічне мислення творчість, збагачувати математичну мову; виховна: виховувати інтерес до предмета, любов до прекрасного. * *
Колобок знов покотився, біля лісу зупинився. Бачить , Білочка складає у комору, що придбає. Треба 800 горіхів (взимку їсти, не для втіхи), Білка вже їх 200 має і у Колобка питає: Колобок, веселий друже! Ти у відсотках, кажуть, дужий. Знати точно я бажаю: це ж який відсоток маю я горіхів? Підкажи! Точну відповідь скажи. * *