Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови

Про матеріал
Формувати вміння описувати алгоритми знаходження сум та кількостей елементів масиву мовою програмування Python
Перегляд файлу

Урок №47 Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови

 

Тема: Знаходження сум і кількостей значень елементів одновимірного масиву, що задовольняють задані умови.

Мета:

  • формування предметних компетентностей: уміння описувати алгоритм знаходження підсумкових величин у масиві;
  • формування ключових компетентностей:
    • спілкування державною мовою: уміння ставити запитання і розпізнавати проблему, обговорювати проблемні питання;
    • математична грамотність: вміння використовувати та будувати прості математичні моделі для розв’язування завдань, встановлювати відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності;
    • ініціативність і підприємливість: уміння самостійно приймати рішення і нести за них відповідальність;
    • екологічна грамотність і здорове життя: знання правил техніки безпеки, адекватна оцінка користі й шкоди від роботи за комп’ютером, вміння організувати свій робочий час.

Очікувані результати: учень описує алгоритм знаходження підсумкових величин у масиві.

Обладнання: комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, навчальна презентація, мультимедійний проектор.

Програмне забезпечення: середовище програмування (Python, Thonny, PyCharm), браузер.

Тип уроку: Формування вмінь та навичок

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

Створення атмосфери психологічного комфорту.

ІІ. Актуалізація опорних знань і життєвого досвіду

Інформаційний диктант

  1. Після якого символу записують короткі коментарі?
  2. Як оголосити порожній масив?
  3. Як позначають цілі числа?
  4. За допомогою якої функції виводять дані на екран?
  5. Як записати перевірку умови?
  6. Як підрахувати кількість елементів?
  7. Як ввести текстові дані?
  8. Піднесення до степеня
  9. За допомогою якої операції можна об’єднати два масиви7
  10. Знак дорівнює
  11. Як задати кількість операцій, які повторюються?
  12. Як записати знак поділити?
  13. Яким методом можна додати новий елемент до масиву?
  14. Як знайти суму елементів масиву?
  15. Дійсний тип даних
  16. Як перетворити об’єкт на список7
  17. Якою функцією можна видалити елемент з масиву7
  18. Як підключити бібліотеку випадкових чисел?
  19. Функція для підрахунку кількості елементів
  20. Яким методом можна додати елемент на вказану позицію?

IІІ. Мотивація навчальної діяльності

Ми сьогодні з вами продовжуємо розв’язувати задачі , які містять масив даних, вдосконалюємо вміння знаходити суму елементів та їх кількість.

ІV. Формування вмінь та навичок

Сьогодні ми з вами розглянемо ще один спосіб введення елементів масиву

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Задача 1. Знайти кількість додатніх елементів масиву   (5 б)

Завдання: Додати коментарі до задачі     (2 б)

Задача 2. Знайти суму додатніх елементів масиву   (3 б)

Задача 3. Скласти програму введення елементів масиву через пробіл,  і підрахувати кількість елементів в масиві рівних заданому елементу введеному з клавіатури     ( 2 б)

  1. Вправи для очей.

VI. Підбиття підсумків уроку

  1. Як знайти суму елементів додатніх чисел?
  2. Як ввести число з клавіатури?
  3. Як підрахувати кількість елементів7
  4. Як ввести масив даних?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати матеріал за підручником § 5.2 ст. ст. 245-248, задача 6 ст. 252

VIІІ. Оцінювання роботи учнів

ІХ. Рефлексія

1. Під час уроку я

  • дізнався…
  • зрозумів…
  • навчився…

2. Найбільше мені сподобалося…

3. На уроках найкраще в мене виходило…

4. Я мав (-ла) труднощі з…

5. Я хотів би ще дізнатися про…

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Нечепоренко Галина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Нечепоренко Галина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 березня 2023
Переглядів
2859
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку