Спробуй прочитати слова. Що у них спільного?
Знайди у цих словах зайві букви.
Читай швидко, уникаючи зайвих букв.
(якщо самостійно дитині важко це зробити,
Автобусе, бульцйон, верблюдь, гоойдалка, лисьтя, пальяниця, сиррота, сльон, хитьрість, трамввай, дзьооб, навчанння, зозулія, морроз, весьна, малюування, ворда, взьуття, кобріння, допоморга.
Читаючи вперше, знайди зайве слово; другий раз прочитай ряди без зайвих слів, а третій — швидко назви усі зайві слова.
1. Слон, тигр, мавпа, курча, жирафа, лев.
2. Вчитель, лікар, продавець, директор, сестра, доярка.
3. Мужній, сміливий, охайний, добрий, сильний.
4. Веселий, солодка, смачний, розумний, чарівний.
5 . Будильник, комп'ютер, м'ясорубка, гребінець, магнітофон.
6 . Дихати, дрімати, дружити, допомагати, гуляти, дбати.
7. Дякувати, доглядати, дратувати, дружба, догоджати.
Розташуй речення в правильній послідовності, так щоб вийшов текст(1,2,3,4,5)
Черепаха відчула тепло.
Настала весна.
Вона вже багато днів не пила і не їла.
Тваринка прокинулась і вилізла з нори.
Тому вирушила в дорогу.
Розташуй речення в правильній послідовності, так щоб вийшов текст(1,2,3,4,5,6)
Дітям хотілося швидше добігти до школи.
Був холодний осінній ранок. Падав дрібний дощ.
Та раптом Наталка з Миколкою зупинилися здивовані.
Перед ними на стежині сиділо мокре кошеня і нявчало.
Діти вирішили взяти тваринку до школи.
Прочитай. Подумай. Обведи правильну відповідь. Поясни свою думку
Порахуй і запиши
Порахуй приклади та з’єднай з ріжком
Заповни пусті кружечки. Користуйся знаннями про склад числа
Допоможи бджілці знайти і закреслити букви, що позначають голосні звуки. При закреслюванні букви, вимовляй звук, який вона називає.
Впиши під кожною цифрою потрібну літеру та прочитай, кого з тварин бджілка Майя полюбляє найбільше.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
А |
Д |
Є |
З |
И |
Н |
О |
Т |
Х |
Ц |
Ь |
3 |
6 |
7 |
8 |
|
4 |
1 |
3 |
10 |
11 |
|
3 |
9 |
5 |
2 |
6 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Опиши за схемою: що це, колір, форма, смак, яке на дотик, що і як можна приготувати
(Якщо дитина не може виконати самостійно, дорослий роз’яснює їй та допомагає)
Знайди у двох таблицях однакові малюнки, назви їх
і одночасно закресли (обведи) обома руками
Намалюй за зразком
Порахуй та порівняй
Спробуй здогадатись, який знак пропущено
Фіксики дуже люблять подорожувати.
Відгадай, хто на якому транспорті мріє поїхати в подорож.
Назви всі геометричні фігури. Розфарбуй за зразком. Спробуй їх порахувати.
Прочитай речення, з’єднай з малюнком
Подивись на малюнок. Прочитай речення. Познач речення, що відповідає малюнку «+», не вірні «-»
Прочитай. Дай відповіді на питання
Спробуй дізнатись, як звати дівчаток. Для цього з’єднай літери на які починаються слова нижче