Зошит спостережень для учнів 5 класу

Про матеріал
"Зошит-спостережень" з англійської мови для учнів 5 класу, спростить роботу вчителя на уроці під час оцінювання і спостереження за роботою учнів, а також допоможе в кінці семестру при виставлені оцінок.
Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

Англійська мова

 

Зошит

спостережень

для 5 класів

НУШНУШ, чи нова українська школа! | Мамоведія - про здоров'я та розвиток дитини

 

Характеристика результатів навчання

ІНО1 - Сприймає  з розумінням іноземну мову на слух / Сприймання на слух-Аудіювання

ІНО2 – Читає з розумінням іноземною мовою /Зорове сприймання- Читання

ІНО3.1 – Висловлюється іноземною мовою/ Усне продукування-Говоріння

ІНО3.2 – Пише слова, речення, короткі повідомлення про себе та на повсякденні теми/ Писемне продукування-Письмо

Система оцінювання:

10, 11, 12 -високий рівень (В);

7, 8, 9 -достатній рівень (Д);

4, 5, 6 -середній рівень (С);

1, 2, 3 -початковий рівень (П).

 

 

Очікувані результати за видами навчальної діяльності

Сприймання на слух

Учень / учениця:

- розпізнає основний зміст усного повідомлення у знайомій ситуації;

- виконує вказівки, розуміє просту інформацію та команди;

- розпізнає значення кількісних і порядкових числівників (ціни, дати, час) в усних оголошеннях;

- здогадується про значення слів із контексту усного повідомлення;

- висловлює свої вподобання щодо усного повідомлення;

- відбирає для сприйняття / перегляду / прослуховування пісні, мультфільми іноземною мовою, яку вивчає;

 

Зорове сприймання

Учень / учениця:

- формулює свою думку щодо змісту найпростішого інформаційного матеріалу та коротких простих описів із візуальною опорою;

- розпізнає знайомі слова, прості фрази та речення;

- відбирає необхідну інформацію з путівників, зокрема з покажчиків у крамницях, про розташування об’єктів;

- здогадується про основний зміст прочитаного, якщо він супроводжуються малюнком або символом;

 

Усна взаємодія і продукування

Учень / учениця:

 

- ініціює розмову та реагує на прості твердження або запитання щодо задоволення нагальних потреб або на знайомі теми;

- обмінюється інформацією на знайомі теми;

- надає та уточнює інформацію, коли до нього / неї звертаються із запитанням;

- описує свої емоції та емоції співрозмовника;

- доречно використовує формули мовленнєвого етикету та ввічливих звертань;

 

Писемна взаємодія і продукування

Учень / учениця:

- письмово повідомляє особисту інформацію короткими реченнями, напр., про побут, сім’ю, улюблені заняття та вподобання, домашніх тварин;

- запитує (письмово) друзів елементарну особисту інформацію;

- пише короткі прості листи та листівки-вітання;

- доречно використовує під час письмової взаємодії прості слова, сталі вирази, які відображають особисті почуття, емоції, вподобання;

 

Онлайн взаємодія

Учень / учениця:

 

- обмінюється елементарними письмовими повідомленнями, напр., про побут, сім’ю, улюблені заняття та вподобання, використовуючи допоміжні засоби;

- створює прості пости, використовує прості форми медіатекстів;

- заповнює просту форму он-лайн, надаючи основну інформацію про себе (напр., ім’я, електронну адресу або номер телефону);

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна характеристика наскрізних вмінь і навичок

під час уроків англійської мови, 1 семестр

Тема: _________________________________________________________________________   Клас: __________

 

 

 

п/п

 

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я дитини

 

 

 

Виявляє інтерес до навчання

Виявляє розуміння прочитаного

Висловлює власну  думку

Конструктивно керує емоціями

Критично та системно мислить

Логічно обґрунтовує власну позицію

Діє творчо

Виявляє ініціативу в процесі навчання

Оцінює ризики

Самостійно приймає рішення

Розв’язує проблеми

Співпрацює з іншими

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Має значні успіхи – ставимо позначку „У”

Демонструє помітний прогрес – ставимо позначку „П”

Досягає результату з допомогою вчителя - ставимо позначку „ДВ”

Потребує уваги і допомоги – ставимо позначку „ПД”

Загальна характеристика наскрізних вмінь і навичок

під час уроків англійської мови, 1 семестр

Тема: _________________________________________________________________________   Клас: __________

 

 

 

п/п

 

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я дитини

 

 

 

Виявляє інтерес до навчання

Виявляє розуміння прочитаного

Висловлює власну  думку

Конструктивно керує емоціями

Критично та системно мислить

Логічно обґрунтовує власну позицію

Діє творчо

Виявляє ініціативу в процесі навчання

Оцінює ризики

Самостійно приймає рішення

Розв’язує проблеми

Співпрацює з іншими

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Має значні успіхи – ставимо позначку „У”

Демонструє помітний прогрес – ставимо позначку „П”

Досягає результату з допомогою вчителя - ставимо позначку „ДВ”

Потребує уваги і допомоги – ставимо позначку „ПД”

 

Загальна характеристика наскрізних вмінь і навичок

під час уроків англійської мови, 2 семестр

Тема: _________________________________________________________________________   Клас: __________

 

 

 

п/п

 

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я дитини

 

 

 

Виявляє інтерес до навчання

Виявляє розуміння прочитаного

Висловлює власну  думку

Конструктивно керує емоціями

Критично та системно мислить

Логічно обґрунтовує власну позицію

Діє творчо

Виявляє ініціативу в процесі навчання

Оцінює ризики

Самостійно приймає рішення

Розв’язує проблеми

Співпрацює з іншими

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Має значні успіхи – ставимо позначку „У”

Демонструє помітний прогрес – ставимо позначку „П”

Досягає результату з допомогою вчителя - ставимо позначку „ДВ”

Потребує уваги і допомоги – ставимо позначку „ПД”

 

Загальна характеристика наскрізних вмінь і навичок

під час уроків англійської мови, 2 семестр

Тема: _________________________________________________________________________   Клас: __________

 

 

 

п/п

 

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я дитини

 

 

 

Виявляє інтерес до навчання

Виявляє розуміння прочитаного

Висловлює власну  думку

Конструктивно керує емоціями

Критично та системно мислить

Логічно обґрунтовує власну позицію

Діє творчо

Виявляє ініціативу в процесі навчання

Оцінює ризики

Самостійно приймає рішення

Розв’язує проблеми

Співпрацює з іншими

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я

Тема:

Діагностувальна р.

ІНО1- Аудіювання

 

ІНО2-Читання

ІНО3.1- Говоріння

ІНО3.2-Письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

лексика

проєкт

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я

Тема:

Діагностувальна р.

ІНО1- Аудіювання

 

ІНО2-Читання

ІНО3.1- Говоріння

ІНО3.2-Письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

лексика

проєкт

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 січня
Переглядів
190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку