"Зошит спостережень" , математика 2 клас

Про матеріал
Зошит спостережень з математики . Адаптовано до діагностичних карток Логачевської С.П.
Перегляд файлу

 

 

23.05.jpg

 

 

                                                                                   Левченко А.В.

Д/Р -1. ЛІЧБА

№ п/п

ПІП

Лічить до100 в прямому і зворотному порядку

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу, які розташовані послідовно

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу, які розташовані хаотично

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу, які розташовані двійками

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу, які розташовані п’ятірками

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу, які розташовані десятками

Засвоєно , частково засвоєно  , не засвоєно   .

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Д/Р -2 ПОРЯДКОВА ЛІЧБА. ОЗНАКИ ОБ’ЄКТІВ

№ п/п

ПІП

Встановлює порядковий номер об’єктів (1).

Визначає ознаки об’єктів за розміром(2).

 

Визначає ознаки об’єктів за формою (3).

Засвоєно , частково засвоєно  , не засвоєно   .

  1.  

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

Д/Р -3 МАТЕМАТИКА НАВКОЛО МЕНЕ

 

№ п/п

ПІП

Оперує числами, розв’язуючи різні життєві ситуації: (1-5).

 

шукає номер будинку,

місце в кінотеатрі

у вагоні потягу

номер кабінету в різних установах

Може самостійно спрогнозувати розміщення номерів (6).

 

Засвоєно , частково засвоєно  , не засвоєно   .

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К-6. ДОДАВАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 20 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК

 

№ п/п

ПІП

Додає одноцифрові числа до числа 6 (1).

 

Додає одноцифрові числа до числа 7 (2).

 

Додає одноцифрові числа до числа 8 (3).

 

Додає одноцифрові числа  частинами (4).

 

Добирає невідомий доданок (5).

 

Засвоєно , частково засвоєно  , не засвоєно   .

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

К-7. ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 20 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК

№ п/п

ПІП

Віднімає одноцифрові числа від числа 11 (1).

 

Віднімає одноцифрові числа від числа 12 (2).

 

Віднімає одноцифрові числа від числа 13 (3).

 

Віднімає одноцифрові числа від числа 14,

15  і  16 (4).

 

 

Використовує зручний для себе спосіб обчислення (1-5).

 

Засвоєно , частково засвоєно  , не засвоєно   .

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

К-8. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 БЕЗ ПЕРЕХОДУ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК

№ п/п

ПІП

Утворює числа з розрядів (1).

 

 

Розкладає числа на розрядні доданки (2).

 

Застосовує порозрядне додавання (3) і віднімання (4).

 

 

Обчислює суми чисел виду 28+41; 72+10 (5).

27+22; 53+10

 

 

Обчислює різниці чисел виду 26-14; 58-40 (6).

36-15; 58-30

Добирає числа для порівняння виразу і числа (7).

 

Засвоєно , частково засвоєно  , не засвоєно   .

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К-9. УСНЕ ДОДАВАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК

№ п/п

ПІП

Обчислює суму чисел виду 36+4 (1).

Обчислює суму чисел виду 46+5 (2).

Використовує спосіб округлення (3).

Обчислює суму чисел виду 37+33 (4).

Обчислює суму чисел виду 49+14 (5).

Добирає доданки до поданої суми (6).

Засвоєно , частково засвоєно  , не засвоєно   .

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К-10. УСНЕ ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК

№ п/п

ПІП

Обчислює різницю  чисел виду 40-3 (1).

Обчислює різницю чисел виду 87-9 (2).

Використовує спосіб округлення (3).

Обчислює різницю чисел виду 50-24 (4).

Обчислює с різницю чисел виду 34-16 (5).

Знаходить результати обчислень до виразу (6).

Засвоєно , частково засвоєно  , не засвоєно   .

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К-10. УСНЕ ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК(2)

№ п/п

ПІП

Обчислює різницю чисел виду 50-4 (1).

Обчислює різницю чисел виду 66-7 (2).

Використовує спосіб округлення (3).

Обчислює різницю чисел виду 60-28 (4).

Обчислює різницю чисел виду 36-18 (5).

Знаходить результати обчислень до виразу (6).

Засвоєно , частково засвоєно  , не засвоєно   .

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К-13. АРИФМЕТИЧНА ДІЯ ДІЛЕННЯ. ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ.

№ п/п

ПІП

Розуміє взаємозв’язок дій множення та ділення (1-5).

Знає таблицю ділення на 2,3,4,5 (1-5).

Ділить числа на число 1, на таке саме число. Розуміє особливості ділення нуля на будь-яке число (4).

Розв’язує прості задачі на ділення  (5).

Засвоєно , частково засвоєно  , не засвоєно   .

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

К-14. ЦІЛИЙ ПРЕДМЕТ ТА ЙОГО ЧАСТИНИ

№ п/п

ПІП

Називає частини об’єктів: ціла, половина, третина, чверть (1).

Відшукує частини об’єктів (2).

Демонструє, що таке цілий предмет і його частини – половина, третина, чверть (3).

Засвоєно , частково засвоєно  , не засвоєно   .

  1.       

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

К-15. ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ ДІЙ. ВИРАЗИ ЗІ ЗМІНОЮ

№ п/п

ПІП

Дотримується порядку виконання дій у виразах (1-4).

Знаходить помилки, усуває їх, виконуючи необхідні дії (2).

Обчислює вирази зі зміною на 1-2 дії (4-5).

Знаходить необхідні компоненти дій множення і ділення (5).

Засвоєно , частково засвоєно  , не засвоєно   .

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

К-16. РОЗВЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ІМЕНОВАНИМИ ЧИСЛАМИ.

№ п/п

ПІП

Розв’язує задачі на різницеве порівняння добутку і числа  (1).

Розв’язує  складену задачу, яка містить відношення «у… разів менше» (2).

Розв’язує  задачу, яка містить відношення «у… разів більше» (3).

Розв’язує задачу  на кратне порівняння двох добутків (4).

Засвоєно , частково засвоєно  , не засвоєно   .

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

К-17. ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ДОВЖИНИ.

№ п/п

ПІП

Знає одиниці вимірювання довжини  (1-6).

Вимірює і записує результати вимірювання (2).

Будує відрізки заданої довжини (3).

Усвідомлює величину найбільшої відомої одиниці довжини (4).

Розуміє, які одиниці вимірювання величин доцільно використати(5).

Засвоєно , частково засвоєно  , не засвоєно   .

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

  1.       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К-18. ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ МАСИ І МІСТКОСТІ.

№ п/п

ПІП

Усвідомлює величини маси і місткості  (1-5).

Знає міру маси - центнер (2).

Визначає масу предметів (3).

Вимірює (4) і визначає (5) місткість посудини (4).

Засвоєно , частково засвоєно  , не засвоєно   .

  1.       

Безкопильна Марія

 

 

 

 

 

  1.       

Білик Артем

 

 

 

 

 

  1.       

Бугай Тимофій

 

 

 

 

 

  1.       

Вернигора Дар ‘я

 

 

 

 

 

  1.       

Геращенко Дарія

 

 

 

 

 

  1.       

Геращенко Марія

 

 

 

 

 

  1.       

Гочар Єва

 

 

 

 

 

  1.       

Горбик Макар

 

 

 

 

 

  1.       

Гордій Макар

 

 

 

 

 

 

 

К-19. ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ЧАСУ.

№ п/п

ПІП

Визначає час за годинником (1).

Орієнтується в годинах доби (2).

Знає одиниці вимірювання часу (3).

Визначає тривалість і закінчення подій (4).

Орієнтується в днях тижня (5).

Орієнтується в місяцях року (6).

Розуміє записи дат (7).

 

Засвоєно , частково засвоєно  , не засвоєно   .

  1.                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К-20. ОПЕРАЦІЇ З ОДИНИЦЯМИ ВАРТОСТІ.

№ п/п

ПІП

Називає номінал купюр і монет (1-5).

Добирає купюри до заданої суми (2).

Оперує грошима, здійснюючи уявні покупки. Розуміє, що таке «решта»,«брак грошей до потрібної суми»,«без решти»(3-5).

Обчислює суму грошей (4).

Засвоєно , частково засвоєно  , не засвоєно   .

  1.                 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 березня 2020
Переглядів
711
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку