Левченко А.В.
Д/Р -1. ЛІЧБА
№ п/п |
ПІП |
Лічить до100 в прямому і зворотному порядку |
Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу, які розташовані послідовно |
Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу, які розташовані хаотично |
Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу, які розташовані двійками |
Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу, які розташовані п’ятірками |
Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу, які розташовані десятками |
Засвоєно , частково засвоєно , не засвоєно . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д/Р -2 ПОРЯДКОВА ЛІЧБА. ОЗНАКИ ОБ’ЄКТІВ
№ п/п |
ПІП |
Встановлює порядковий номер об’єктів (1). |
Визначає ознаки об’єктів за розміром(2).
|
Визначає ознаки об’єктів за формою (3). |
Засвоєно , частково засвоєно , не засвоєно . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д/Р -3 МАТЕМАТИКА НАВКОЛО МЕНЕ
№ п/п |
ПІП |
Оперує числами, розв’язуючи різні життєві ситуації: (1-5).
|
шукає номер будинку, |
місце в кінотеатрі |
у вагоні потягу |
номер кабінету в різних установах |
Може самостійно спрогнозувати розміщення номерів (6).
|
Засвоєно , частково засвоєно , не засвоєно . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-6. ДОДАВАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 20 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК
№ п/п |
ПІП |
Додає одноцифрові числа до числа 6 (1).
|
Додає одноцифрові числа до числа 7 (2).
|
Додає одноцифрові числа до числа 8 (3).
|
Додає одноцифрові числа частинами (4).
|
Добирає невідомий доданок (5).
|
Засвоєно , частково засвоєно , не засвоєно . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-7. ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 20 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК
№ п/п |
ПІП |
Віднімає одноцифрові числа від числа 11 (1).
|
Віднімає одноцифрові числа від числа 12 (2).
|
Віднімає одноцифрові числа від числа 13 (3).
|
Віднімає одноцифрові числа від числа 14, 15 і 16 (4).
|
Використовує зручний для себе спосіб обчислення (1-5).
|
Засвоєно , частково засвоєно , не засвоєно . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-8. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 БЕЗ ПЕРЕХОДУ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК
№ п/п |
ПІП |
Утворює числа з розрядів (1).
|
Розкладає числа на розрядні доданки (2).
|
Застосовує порозрядне додавання (3) і віднімання (4).
|
Обчислює суми чисел виду 28+41; 72+10 (5). 27+22; 53+10
|
Обчислює різниці чисел виду 26-14; 58-40 (6). 36-15; 58-30 |
Добирає числа для порівняння виразу і числа (7).
|
Засвоєно , частково засвоєно , не засвоєно . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-9. УСНЕ ДОДАВАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК
№ п/п |
ПІП |
Обчислює суму чисел виду 36+4 (1). |
Обчислює суму чисел виду 46+5 (2). |
Використовує спосіб округлення (3). |
Обчислює суму чисел виду 37+33 (4). |
Обчислює суму чисел виду 49+14 (5). |
Добирає доданки до поданої суми (6). |
Засвоєно , частково засвоєно , не засвоєно . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-10. УСНЕ ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК
№ п/п |
ПІП |
Обчислює різницю чисел виду 40-3 (1). |
Обчислює різницю чисел виду 87-9 (2). |
Використовує спосіб округлення (3). |
Обчислює різницю чисел виду 50-24 (4). |
Обчислює с різницю чисел виду 34-16 (5). |
Знаходить результати обчислень до виразу (6). |
Засвоєно , частково засвоєно , не засвоєно . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-10. УСНЕ ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК(2)
№ п/п |
ПІП |
Обчислює різницю чисел виду 50-4 (1). |
Обчислює різницю чисел виду 66-7 (2). |
Використовує спосіб округлення (3). |
Обчислює різницю чисел виду 60-28 (4). |
Обчислює різницю чисел виду 36-18 (5). |
Знаходить результати обчислень до виразу (6). |
Засвоєно , частково засвоєно , не засвоєно . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-13. АРИФМЕТИЧНА ДІЯ ДІЛЕННЯ. ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ.
№ п/п |
ПІП |
Розуміє взаємозв’язок дій множення та ділення (1-5). |
Знає таблицю ділення на 2,3,4,5 (1-5). |
Ділить числа на число 1, на таке саме число. Розуміє особливості ділення нуля на будь-яке число (4). |
Розв’язує прості задачі на ділення (5). |
Засвоєно , частково засвоєно , не засвоєно . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-14. ЦІЛИЙ ПРЕДМЕТ ТА ЙОГО ЧАСТИНИ
№ п/п |
ПІП |
Називає частини об’єктів: ціла, половина, третина, чверть (1). |
Відшукує частини об’єктів (2). |
Демонструє, що таке цілий предмет і його частини – половина, третина, чверть (3). |
Засвоєно , частково засвоєно , не засвоєно . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-15. ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ ДІЙ. ВИРАЗИ ЗІ ЗМІНОЮ
№ п/п |
ПІП |
Дотримується порядку виконання дій у виразах (1-4). |
Знаходить помилки, усуває їх, виконуючи необхідні дії (2). |
Обчислює вирази зі зміною на 1-2 дії (4-5). |
Знаходить необхідні компоненти дій множення і ділення (5). |
Засвоєно , частково засвоєно , не засвоєно . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-16. РОЗВЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ІМЕНОВАНИМИ ЧИСЛАМИ.
№ п/п |
ПІП |
Розв’язує задачі на різницеве порівняння добутку і числа (1). |
Розв’язує складену задачу, яка містить відношення «у… разів менше» (2). |
Розв’язує задачу, яка містить відношення «у… разів більше» (3). |
Розв’язує задачу на кратне порівняння двох добутків (4). |
Засвоєно , частково засвоєно , не засвоєно . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-17. ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ДОВЖИНИ.
№ п/п |
ПІП |
Знає одиниці вимірювання довжини (1-6). |
Вимірює і записує результати вимірювання (2). |
Будує відрізки заданої довжини (3). |
Усвідомлює величину найбільшої відомої одиниці довжини (4). |
Розуміє, які одиниці вимірювання величин доцільно використати(5). |
Засвоєно , частково засвоєно , не засвоєно . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-18. ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ МАСИ І МІСТКОСТІ.
№ п/п |
ПІП |
Усвідомлює величини маси і місткості (1-5). |
Знає міру маси - центнер (2). |
Визначає масу предметів (3). |
Вимірює (4) і визначає (5) місткість посудини (4). |
Засвоєно , частково засвоєно , не засвоєно . |
|
Безкопильна Марія |
|
|
|
|
|
|
Білик Артем |
|
|
|
|
|
|
Бугай Тимофій |
|
|
|
|
|
|
Вернигора Дар ‘я |
|
|
|
|
|
|
Геращенко Дарія |
|
|
|
|
|
|
Геращенко Марія |
|
|
|
|
|
|
Гочар Єва |
|
|
|
|
|
|
Горбик Макар |
|
|
|
|
|
|
Гордій Макар |
|
|
|
|
|
К-19. ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ЧАСУ.
№ п/п |
ПІП |
Визначає час за годинником (1). |
Орієнтується в годинах доби (2). |
Знає одиниці вимірювання часу (3). |
Визначає тривалість і закінчення подій (4). |
Орієнтується в днях тижня (5). |
Орієнтується в місяцях року (6). |
Розуміє записи дат (7).
|
Засвоєно , частково засвоєно , не засвоєно . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К-20. ОПЕРАЦІЇ З ОДИНИЦЯМИ ВАРТОСТІ.
№ п/п |
ПІП |
Називає номінал купюр і монет (1-5). |
Добирає купюри до заданої суми (2). |
Оперує грошима, здійснюючи уявні покупки. Розуміє, що таке «решта»,«брак грошей до потрібної суми»,«без решти»(3-5). |
Обчислює суму грошей (4). |
Засвоєно , частково засвоєно , не засвоєно . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|