ЗОШИТ СПОСТЕРЕЖЕНЬ
вчителя 2-Б класу
Ясковець Марії Михайлівни
Індивідуальна картка навчального поступу учн_______ 2-Б класу
_________________________________________________________________________________
V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес; ? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги.
Ціль/уміння |
дата |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Виявляє інтерес до навчання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Активно працює на уроці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставить запитання про нове, незрозуміле |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висловлює свою думку і пояснює її |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виявляє старанність у навчанні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Працює зосереджено |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виявляє самостійність у роботі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Доброзичливо ставиться до інших |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Співпрацює з іншими дітьми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вирішує конфлікти мирним шляхом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Знаходить успішні шляхи вирішення проблем |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бере відповідальність за свої дії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прогнозує наслідки власних дій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бере участь у житті класу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Керує своїми емоціями, пояснює їх вплив на поведінку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висловлює свою думку і пояснює її |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зазначає авторство власних робіт; виявляє повагу до авторства інших |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
з української мови
____________________________________________________________
V V має значні успіхи
V демонструє помітний прогрес
? досягає результату з допомогою вчителя
! потребує значної уваги і допомоги
Прізвище, ім’я учня |
Уважно слухає і розуміє співрозмовника |
Веде діалог на теми, які викликають зацікавлення |
Зрозуміло висловлює свої думки, потреби, відчуття, спостереження |
Пояснює зміст прочитаного, побаченого, почутого |
Пише прості тексти про свої думки, враження, спостереження |
Гурин Наталія |
|
|
|
|
|
Гурин Сергій |
|
|
|
|
|
Гурчик Владислав |
|
|
|
|
|
Іванюк Валерія |
|
|
|
|
|
Іванюк Вероніка |
|
|
|
|
|
Ковальчук Олександр |
|
|
|
|
|
Лазарець Анастасія |
|
|
|
|
|
Патан Тарас |
|
|
|
|
|
Пилипака Іван |
|
|
|
|
|
Саванчук Анна |
|
|
|
|
|
Саванчук Денис |
|
|
|
|
|
Федас Ілля |
|
|
|
|
|
Федас Михайло |
|
|
|
|
|
Фоміна Анна |
|
|
|
|
|
Хом’як Павло |
|
|
|
|
|
Ясковець Денис |
|
|
|
|
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
з Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
____________________________________________________________
V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес; ? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги.
Прізвище, ім’я учня |
Виконує прості спостере-ження/ досліди |
Описує об’єкти та явища живої і неживої природи та пояснює взаємозв’язки між ними |
Розповідає про себе, свою сім’ю, клас, громаду |
Дбайливо ставиться до навколишнього середовища |
Розрізняє здорові і шкідливі звички, дотримується здорового способу життя |
Дотримується правил безпеки під час різних видів діяльності |
Пропонує і втілює власні творчі ідеї та вміє виготовити власний творчий виріб |
Гурин Наталія |
|
|
|
|
|
|
|
Гурин Сергій |
|
|
|
|
|
|
|
Гурчик Владислав |
|
|
|
|
|
|
|
Іванюк Валерія |
|
|
|
|
|
|
|
Іванюк Вероніка |
|
|
|
|
|
|
|
Ковальчук Олександр |
|
|
|
|
|
|
|
Лазарець Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
Патан Тарас |
|
|
|
|
|
|
|
Пилипака Іван |
|
|
|
|
|
|
|
Саванчук Анна |
|
|
|
|
|
|
|
Саванчук Денис |
|
|
|
|
|
|
|
Федас Ілля |
|
|
|
|
|
|
|
Федас Михайло |
|
|
|
|
|
|
|
Фоміна Анна |
|
|
|
|
|
|
|
Хом’як Павло |
|
|
|
|
|
|
|
Ясковець Денис |
|
|
|
|
|
|
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
з читання
____________________________________________________________
V V має значні успіхи
V демонструє помітний прогрес
? досягає результату з допомогою вчителя
! потребує значної уваги і допомоги
Прізвище, ім’я учня |
Веде діалог на теми, які викликають зацікав-лення |
Зрозуміло висловлює свої думки, потреби, відчуття, спостереження |
Виявляє інтерес до читання, описує про що (про кого) любить читати |
Читає з відповід-ною інтонацією |
Висловалює власне ставлення до прочи-таного |
Пояснює зміст прочи-таного, побаченого, почутого |
Гурин Наталія |
|
|
|
|
|
|
Гурин Сергій |
|
|
|
|
|
|
Гурчик Владислав |
|
|
|
|
|
|
Іванюк Валерія |
|
|
|
|
|
|
Іванюк Вероніка |
|
|
|
|
|
|
Ковальчук Олександр |
|
|
|
|
|
|
Лазарець Анастасія |
|
|
|
|
|
|
Патан Тарас |
|
|
|
|
|
|
Пилипака Іван |
|
|
|
|
|
|
Саванчук Анна |
|
|
|
|
|
|
Саванчук Денис |
|
|
|
|
|
|
Федас Ілля |
|
|
|
|
|
|
Федас Михайло |
|
|
|
|
|
|
Фоміна Анна |
|
|
|
|
|
|
Хом’як Павло |
|
|
|
|
|
|
Ясковець Денис |
|
|
|
|
|
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
з математики
____________________________________________________________
V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес;
? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги
Прізвище, ім’я учня |
Переміщує об»єкти в заданихї напрямках |
Додає і віднімає числа в межах 100 з переходом через розряд |
Розв’язує прості і складені задачі |
Розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками |
Вимірює величини за допомогою вимірювальних засобів |
Визначає час за годинником із точністю до 5 хв |
Створює макети реальних та уявних об’єктів |
Збирає та представляє дані, що відображають повсякденні проблеми, на основі запропонованого опитувальника |
Гурин Наталія |
|
|
|
|
|
|
|
|
Гурин Сергій |
|
|
|
|
|
|
|
|
Гурчик Владислав |
|
|
|
|
|
|
|
|
Іванюк Валерія |
|
|
|
|
|
|
|
|
Іванюк Вероніка |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ковальчук Олександр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Лазарець Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
Патан Тарас |
|
|
|
|
|
|
|
|
Пилипака Іван |
|
|
|
|
|
|
|
|
Саванчук Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
Саванчук Денис |
|
|
|
|
|
|
|
|
Федас Ілля |
|
|
|
|
|
|
|
|
Федас Михайло |
|
|
|
|
|
|
|
|
Фоміна Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
Хом’як Павло |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ясковець Денис |
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальні результати діагностичних робіт з української мови
уч __________ 2-Б класу
___________________________________________________________________________________
Вид діагностичної роботи |
Самоаналіз |
Результат вчителя |
Примітка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальні результати діагностичних робіт з читання
уч __________ 2-Б класу
___________________________________________________________________________________
Вид діагностичної роботи |
Самоаналіз |
Результат вчителя |
Примітка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальні результати діагностичних робіт з математики
уч __________ 2-Б класу
___________________________________________________________________________________
Вид діагностичної роботи |
Самоаналіз |
Результат вчителя |
Примітка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальні результати діагностичних робіт з ЯДС
уч __________ 2-Б класу
___________________________________________________________________________________
Вид діагностичної роботи |
Самоаналіз |
Результат вчителя |
Примітка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|