НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
Англійська мова
для учнів 5 класу
Відповідає навчальній програмі з англійської мови для 5 класу розробленій на основі модельної навчальної програми для закладів загальної середньої освіти (автори Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795) За підручником для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом). / А. Коршунова, Ю. Михайлова, Д. Фролова, В. Якушко. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2022. — 192 с. : іл.
Вчитель Низьолик О. П.
2022-2023
Зошит спостережень надасть можливість педагогам у 5-х класах:
Використані джерела:
Характеристика результатів навчання
ІНО1 - Сприймає з розумінням іноземну мову на слух / Сприймання на слух-Аудіювання
ІНО2 – Читає з розумінням іноземною мовою /Зорове сприймання- Читання
ІНО3.1 – Висловлюється іноземною мовою/ Усне продукування-Говоріння
ІНО3.2 – Пише слова, речення, короткі повідомлення про себе та на повсякденні теми/ Писемне продукування-Письмо
Система оцінювання:
1 семестр |
2 семестр |
«початковий» (П), ( потребує значної уваги і допомоги); «середній» (С), (досягає результату з допомогою вчителя); «достатній» (Д), ( демонструє помітний прогрес) ; «високий (В)» , (має значні успіхи).
|
10, 11, 12 -високий рівень (В); 7, 8, 9 -достатній рівень (Д); 4, 5, 6 -середній рівень (С); 1, 2, 3 -початковий рівень (П).
|
Очікувані результати за видами навчальної діяльності
Сприймання на слух
Учень / учениця:
- розпізнає основний зміст усного повідомлення у знайомій ситуації;
- виконує вказівки, розуміє просту інформацію та команди;
- розпізнає значення кількісних і порядкових числівників (ціни, дати, час) в усних оголошеннях;
- здогадується про значення слів із контексту усного повідомлення;
- висловлює свої вподобання щодо усного повідомлення;
- відбирає для сприйняття / перегляду / прослуховування пісні, мультфільми іноземною мовою, яку вивчає;
Зорове сприймання
Учень / учениця:
- формулює свою думку щодо змісту найпростішого інформаційного матеріалу та коротких простих описів із візуальною опорою;
- розпізнає знайомі слова, прості фрази та речення;
- відбирає необхідну інформацію з путівників, зокрема з покажчиків у крамницях, про розташування об’єктів;
- здогадується про основний зміст прочитаного, якщо він супроводжуються малюнком або символом;
Усна взаємодія і продукування
Учень / учениця:
- ініціює розмову та реагує на прості твердження або запитання щодо задоволення нагальних потреб або на знайомі теми;
- обмінюється інформацією на знайомі теми;
- надає та уточнює інформацію, коли до нього / неї звертаються із запитанням;
- описує свої емоції та емоції співрозмовника;
- доречно використовує формули мовленнєвого етикету та ввічливих звертань;
Писемна взаємодія і продукування
Учень / учениця:
- письмово повідомляє особисту інформацію короткими реченнями, напр., про побут, сім’ю, улюблені заняття та вподобання, домашніх тварин;
- запитує (письмово) друзів елементарну особисту інформацію;
- пише короткі прості листи та листівки-вітання;
- доречно використовує під час письмової взаємодії прості слова, сталі вирази, які відображають особисті почуття, емоції, вподобання;
Онлайн взаємодія
Учень / учениця:
- обмінюється елементарними письмовими повідомленнями, напр., про побут, сім’ю, улюблені заняття та вподобання, використовуючи допоміжні засоби;
- створює прості пости, використовує прості форми медіатекстів;
- заповнює просту форму он-лайн, надаючи основну інформацію про себе (напр., ім’я, електронну адресу або номер телефону);
Загальна характеристика наскрізних вмінь і навичок
під час уроків англійської мови, 1 семестр
№ п/п
|
Прізвище та ім’я дитини
|
||||||||||||
1 |
Борис Христина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Критович Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Крукеницька Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Малішевський Святослав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Слободяк Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Стефанишин Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Стецьків Вероніка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Тантала Віталій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Має значні успіхи – ставимо позначку „У”
Демонструє помітний прогрес – ставимо позначку „П”
Досягає результату з допомогою вчителя - ставимо позначку „ДВ”
Потребує уваги і допомоги – ставимо позначку „ПД”
Загальна характеристика наскрізних вмінь і навичок
під час уроків англійської мови, 2 семестр
№ п/п
|
Прізвище та ім’я дитини
|
||||||||||||
1 |
Борис Христина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Критович Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Крукеницька Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Малішевський Святослав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Слободяк Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Стефанишин Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Стецьків Вероніка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Тантала Віталій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Має значні успіхи – ставимо позначку „У”
Демонструє помітний прогрес – ставимо позначку „П”
Досягає результату з допомогою вчителя - ставимо позначку „ДВ”
Потребує уваги і допомоги – ставимо позначку „ПД”
Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу
№ |
Прізвище та ім’я |
Тема 1: My Life |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
1 |
Борис Христина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Критович Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Крукеницька Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Малішевський Святослав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Слободяк Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Стефанишин Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Стецьків Вероніка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Тантала Віталій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В - високий рівень ++ має значні успіхи
Д – достатній рівень + демонструє помітний прогрес
С – середній рівень V досягає результату з допомогою вчителя
П – початковий рівень ! потребує значної підтримки та допомоги
Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу
№ |
Прізвище та ім’я |
Тема 2: School Life |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
1 |
Борис Христина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Критович Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Крукеницька Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Малішевський Святослав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Слободяк Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Стефанишин Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Стецьків Вероніка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Тантала Віталій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В - високий рівень ++ має значні успіхи
Д – достатній рівень + демонструє помітний прогрес
С – середній рівень V досягає результату з допомогою вчителя
П – початковий рівень ! потребує значної підтримки та допомоги
Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу
№ |
Прізвище та ім’я |
Тема 3: Weather |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
1 |
Борис Христина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Критович Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Крукеницька Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Малішевський Святослав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Слободяк Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Стефанишин Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Стецьків Вероніка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Тантала Віталій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В - високий рівень ++ має значні успіхи
Д – достатній рівень + демонструє помітний прогрес
С – середній рівень V досягає результату з допомогою вчителя
П – початковий рівень ! потребує значної підтримки та допомоги
Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу
№ |
Прізвище та ім’я |
Тема 4: Clothes |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
1 |
Борис Христина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Критович Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Крукеницька Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Малішевський Святослав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Слободяк Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Стефанишин Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Стецьків Вероніка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Тантала Віталій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В - високий рівень ++ має значні успіхи
Д – достатній рівень + демонструє помітний прогрес
С – середній рівень V досягає результату з допомогою вчителя
П – початковий рівень ! потребує значної підтримки та допомоги
Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу
№ |
Прізвище та ім’я |
Тема 5: Let’s go out |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
1 |
Борис Христина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Критович Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Крукеницька Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Малішевський Святослав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Слободяк Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Стефанишин Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Стецьків Вероніка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Тантала Віталій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В - високий рівень ++ має значні успіхи
Д – достатній рівень + демонструє помітний прогрес
С – середній рівень V досягає результату з допомогою вчителя
П – початковий рівень ! потребує значної підтримки та допомоги
Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу
№ |
Прізвище та ім’я |
Тема 6: In the city |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
1 |
Борис Христина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Критович Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Крукеницька Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Малішевський Святослав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Слободяк Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Стефанишин Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Стецьків Вероніка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Тантала Віталій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В - високий рівень ++ має значні успіхи
Д – достатній рівень + демонструє помітний прогрес
С – середній рівень V досягає результату з допомогою вчителя
П – початковий рівень ! потребує значної підтримки та допомоги
Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу
№ |
Прізвище та ім’я |
Тема 7: Food |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
1 |
Борис Христина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Критович Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Крукеницька Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Малішевський Святослав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Слободяк Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Стефанишин Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Стецьків Вероніка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Тантала Віталій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В - високий рівень ++ має значні успіхи
Д – достатній рівень + демонструє помітний прогрес
С – середній рівень V досягає результату з допомогою вчителя
П – початковий рівень ! потребує значної підтримки та допомоги
Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу
№ |
Прізвище та ім’я |
Тема 8: Travelling |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
1 |
Борис Христина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Критович Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Крукеницька Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Малішевський Святослав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Слободяк Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Стефанишин Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Стецьків Вероніка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Тантала Віталій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В - високий рівень ++ має значні успіхи
Д – достатній рівень + демонструє помітний прогрес
С – середній рівень V досягає результату з допомогою вчителя
П – початковий рівень ! потребує значної підтримки та допомоги
Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу
№ |
Прізвище та ім’я |
Тема 9: Around the world |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
1 |
Борис Христина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Критович Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Крукеницька Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Малішевський Святослав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Слободяк Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Стефанишин Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Стецьків Вероніка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Тантала Віталій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В - високий рівень ++ має значні успіхи
Д – достатній рівень + демонструє помітний прогрес
С – середній рівень V досягає результату з допомогою вчителя
П – початковий рівень ! потребує значної підтримки та допомоги
Підсумкове оцінювання та узагальнення результатів навчання, 1 семестр
№ п/п
|
Прізвище та ім’я учня |
||||
1 |
Борис Христина |
|
|
|
|
2 |
Критович Марія |
|
|
|
|
3 |
Крукеницька Анастасія |
|
|
|
|
4 |
Малішевський Святослав |
|
|
|
|
5 |
Слободяк Анастасія |
|
|
|
|
6 |
Стефанишин Анна |
|
|
|
|
7 |
Стецьків Вероніка |
|
|
|
|
8 |
Тантала Віталій |
|
|
|
|
Підсумкове оцінювання та узагальнення результатів навчання, 2 семестр
№ п/п
|
Прізвище та ім’я учня |
||||
1 |
Борис Христина |
|
|
|
|
2 |
Критович Марія |
|
|
|
|
3 |
Крукеницька Анастасія |
|
|
|
|
4 |
Малішевський Святослав |
|
|
|
|
5 |
Слободяк Анастасія |
|
|
|
|
6 |
Стефанишин Анна |
|
|
|
|
7 |
Стецьків Вероніка |
|
|
|
|
8 |
Тантала Віталій |
|
|
|
|
Орієнтовні параметри навчально-пізнавальних досягнень учнів
Мовленнєві уміння |
5 клас |
Сприймання на слух (Аудіювання) |
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 2 -3 хв. |
Зорове сприймання (Читання)
|
Обсяг одного тексту в словах (у межах) 150- 200 слів |
Усна взаємодія (Діалог)
|
Висловлення кожного співрозмовника у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) - 6 речень |
Усне продукування (Монолог)
|
Обсяг висловлення у реченнях (у межах) 6-8 речень |
Писемне продукування (Письмо) |
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) - 80-90 |