Зошит спостережень з англійської мови 5 клас НУШ за підручником Stories

Про матеріал
Зошит спостережень учителя англійської мови. 5 клас НУШ за підручником Stories автори: Коршунова, Михайлова
Перегляд файлу

 

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

Англійська мова

 Зошит спостережень

для учнів 5 класу

 

Відповідає  навчальній програмі з англійської мови для 5 класу розробленій на основі модельної навчальної програми для закладів загальної середньої освіти (автори Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)   За підручником для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом). / А. Коршунова, Ю. Михайлова, Д. Фролова, В. Якушко. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2022. — 192 с. : іл.

 

 

                                                           Вчитель Низьолик О. П.

 

2022-2023

 

Зошит спостережень надасть можливість  педагогам у 5-х класах:

  •                Відзначити рівень сформованості  в учнів наскрізних умінь (навичок “soft skills”) під час навчальної діяльності;
  •                Фіксувати  рівень сформованості мовленнєвих умінь і навичок учнів під час опанування програмного матеріалу;
  •                Порівнювати результати досягнень з метою подальшого корегування;
  •                Інформувати батьків щодо навчальних досягнень учнів;
  •                Швидко заповнити свідоцтва досягнень;
  •                Зрозуміти стратегії та принципи формувального оцінювання;

 

Використані джерела:

  •    Навчальна програма з англійської мови для 5 класу розроблена на основі модельної навчальної програми для закладів загальної середньої освіти (автори Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
  •    Наказ МОН від 01.04.2022 № 289 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти, затверджених наказом МОН України 01.04.2022р. за № 289
  •       «Загальні критерії оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів», які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (додаток №2 до наказу №289).
  •    Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році;

Характеристика результатів навчання

ІНО1 - Сприймає  з розумінням іноземну мову на слух / Сприймання на слух-Аудіювання

ІНО2 – Читає з розумінням іноземною мовою /Зорове сприймання- Читання

ІНО3.1 – Висловлюється іноземною мовою/ Усне продукування-Говоріння

ІНО3.2 – Пише слова, речення, короткі повідомлення про себе та на повсякденні теми/ Писемне продукування-Письмо

Система оцінювання:

1 семестр

2 семестр

«початковий» (П),  ( потребує значної уваги і допомоги);

«середній» (С),         ( досягає результату з допомогою вчителя);

«достатній» (Д),  (   демонструє помітний прогрес) ;

«високий (В)» ,      ( має значні успіхи).

 

10, 11, 12 -високий рівень (В);

7, 8, 9 -достатній рівень (Д);

4, 5, 6 -середній рівень (С);

1, 2, 3 -початковий рівень (П).

 

 

Очікувані результати за видами навчальної діяльності

Сприймання на слух

Учень / учениця:

- розпізнає основний зміст усного повідомлення у знайомій ситуації;

- виконує вказівки, розуміє просту інформацію та команди;

- розпізнає значення кількісних і порядкових числівників (ціни, дати, час) в усних оголошеннях;

- здогадується про значення слів із контексту усного повідомлення;

- висловлює свої вподобання щодо усного повідомлення;

- відбирає для сприйняття / перегляду / прослуховування пісні, мультфільми іноземною мовою, яку вивчає;

 

Зорове сприймання

Учень / учениця:

- формулює свою думку щодо змісту найпростішого інформаційного матеріалу та коротких простих описів із візуальною опорою;

- розпізнає знайомі слова, прості фрази та речення;

- відбирає необхідну інформацію з путівників, зокрема з покажчиків у крамницях, про розташування об’єктів;

- здогадується про основний зміст прочитаного, якщо він супроводжуються малюнком або символом;

 

Усна взаємодія і продукування

Учень / учениця:

- ініціює розмову та реагує на прості твердження або запитання щодо задоволення нагальних потреб або на знайомі теми;

- обмінюється інформацією на знайомі теми;

- надає та уточнює інформацію, коли до нього / неї звертаються із запитанням;

- описує свої емоції та емоції співрозмовника;

- доречно використовує формули мовленнєвого етикету та ввічливих звертань;

 

Писемна взаємодія і продукування

Учень / учениця:

- письмово повідомляє особисту інформацію короткими реченнями, напр., про побут, сім’ю, улюблені заняття та вподобання, домашніх тварин;

- запитує (письмово) друзів елементарну особисту інформацію;

- пише короткі прості листи та листівки-вітання;

- доречно використовує під час письмової взаємодії прості слова, сталі вирази, які відображають особисті почуття, емоції, вподобання;

 

Онлайн взаємодія

Учень / учениця:

- обмінюється елементарними письмовими повідомленнями, напр., про побут, сім’ю, улюблені заняття та вподобання, використовуючи допоміжні засоби;

- створює прості пости, використовує прості форми медіатекстів;

- заповнює просту форму он-лайн, надаючи основну інформацію про себе (напр., ім’я, електронну адресу або номер телефону);

 

Загальна характеристика наскрізних вмінь і навичок

під час уроків англійської мови, 1 семестр

 

 

 

п/п

 

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я дитини

 

 

 

Виявляє інтерес до навчання

Виявляє розуміння прочитаного

Висловлює власну  думку

Конструктивно керує емоціями

Критично та системно мислить

Логічно обґрунтовує власну позицію

Діє творчо

Виявляє ініціативу в процесі навчання

Оцінює ризики

Самостійно приймає рішення

Розв’язує проблеми

Співпрацює з іншими

1

Борис Христина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Критович Марія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Крукеницька Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Малішевський Святослав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Слободяк Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Стефанишин Анна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Стецьків Вероніка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Тантала Віталій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Має значні успіхи – ставимо позначку „У”

Демонструє помітний прогрес – ставимо позначку „П”

Досягає результату з допомогою вчителя - ставимо позначку „ДВ”

Потребує уваги і допомоги – ставимо позначку „ПД”

 

Загальна характеристика наскрізних вмінь і навичок

під час уроків англійської мови, 2 семестр

 

 

 

п/п

 

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я дитини

 

 

 

Виявляє інтерес до навчання

Виявляє розуміння прочитаного

Висловлює власну  думку

Конструктивно керує емоціями

Критично та системно мислить

Логічно обґрунтовує власну позицію

Діє творчо

Виявляє ініціативу в процесі навчання

Оцінює ризики

Самостійно приймає рішення

Розв’язує проблеми

Співпрацює з іншими

1

Борис Христина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Критович Марія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Крукеницька Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Малішевський Святослав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Слободяк Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Стефанишин Анна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Стецьків Вероніка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Тантала Віталій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Має значні успіхи – ставимо позначку „У”

Демонструє помітний прогрес – ставимо позначку „П”

Досягає результату з допомогою вчителя - ставимо позначку „ДВ”

Потребує уваги і допомоги – ставимо позначку „ПД”

Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я

Тема 1: My Life

Діагностувальна р.

ІНО1- Аудіювання

 

ІНО2-Читання

ІНО3.1- Говоріння

ІНО3.2-Письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

лексика

проєкт

1

Борис Христина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Критович Марія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Крукеницька Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Малішевський Святослав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Слободяк Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Стефанишин Анна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Стецьків Вероніка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Тантала Віталій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В - високий рівень                         ++   має значні успіхи

Д – достатній рівень                       +    демонструє помітний прогрес

С – середній рівень                        V  досягає результату з допомогою вчителя

П – початковий рівень                    !  потребує значної підтримки  та допомоги

 

Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я

Тема 2: School Life

Діагностувальна р.

ІНО1- Аудіювання

 

ІНО2-Читання

ІНО3.1- Говоріння

ІНО3.2-Письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

лексика

проєкт

1

Борис Христина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Критович Марія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Крукеницька Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Малішевський Святослав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Слободяк Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Стефанишин Анна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Стецьків Вероніка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Тантала Віталій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В - високий рівень                         ++   має значні успіхи

Д – достатній рівень                       +    демонструє помітний прогрес

С – середній рівень                        V  досягає результату з допомогою вчителя

П – початковий рівень                    !  потребує значної підтримки  та допомоги

 

 

Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я

Тема 3: Weather

Діагностувальна р.

ІНО1- Аудіювання

 

ІНО2-Читання

ІНО3.1- Говоріння

ІНО3.2-Письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

лексика

проєкт

1

Борис Христина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Критович Марія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Крукеницька Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Малішевський Святослав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Слободяк Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Стефанишин Анна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Стецьків Вероніка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Тантала Віталій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В - високий рівень                         ++   має значні успіхи

Д – достатній рівень                       +    демонструє помітний прогрес

С – середній рівень                        V  досягає результату з допомогою вчителя

П – початковий рівень                    !  потребує значної підтримки  та допомоги

 

Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я

Тема 4: Clothes

Діагностувальна р.

ІНО1- Аудіювання

 

ІНО2-Читання

ІНО3.1- Говоріння

ІНО3.2-Письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

лексика

проєкт

1

Борис Христина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Критович Марія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Крукеницька Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Малішевський Святослав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Слободяк Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Стефанишин Анна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Стецьків Вероніка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Тантала Віталій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В - високий рівень                         ++   має значні успіхи

Д – достатній рівень                       +    демонструє помітний прогрес

С – середній рівень                        V  досягає результату з допомогою вчителя

П – початковий рівень                    !  потребує значної підтримки  та допомоги

 

 

 

Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я

Тема 5: Let’s go out

Діагностувальна р.

ІНО1- Аудіювання

 

ІНО2-Читання

ІНО3.1- Говоріння

ІНО3.2-Письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

лексика

проєкт

1

Борис Христина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Критович Марія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Крукеницька Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Малішевський Святослав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Слободяк Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Стефанишин Анна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Стецьків Вероніка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Тантала Віталій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В - високий рівень                         ++   має значні успіхи

Д – достатній рівень                       +    демонструє помітний прогрес

С – середній рівень                        V  досягає результату з допомогою вчителя

П – початковий рівень                    !  потребує значної підтримки  та допомоги

 

Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я

Тема 6: In the city

Діагностувальна р.

ІНО1- Аудіювання

 

ІНО2-Читання

ІНО3.1- Говоріння

ІНО3.2-Письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

лексика

проєкт

1

Борис Христина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Критович Марія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Крукеницька Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Малішевський Святослав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Слободяк Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Стефанишин Анна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Стецьків Вероніка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Тантала Віталій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В - високий рівень                         ++   має значні успіхи

Д – достатній рівень                       +    демонструє помітний прогрес

С – середній рівень                        V  досягає результату з допомогою вчителя

П – початковий рівень                    !  потребує значної підтримки  та допомоги

 

 

Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я

Тема 7: Food

Діагностувальна р.

ІНО1- Аудіювання

 

ІНО2-Читання

ІНО3.1- Говоріння

ІНО3.2-Письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

лексика

проєкт

1

Борис Христина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Критович Марія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Крукеницька Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Малішевський Святослав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Слободяк Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Стефанишин Анна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Стецьків Вероніка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Тантала Віталій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В - високий рівень                         ++   має значні успіхи

Д – достатній рівень                       +    демонструє помітний прогрес

С – середній рівень                        V  досягає результату з допомогою вчителя

П – початковий рівень                    !  потребує значної підтримки  та допомоги

 

Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я

Тема 8: Travelling

Діагностувальна р.

ІНО1- Аудіювання

 

ІНО2-Читання

ІНО3.1- Говоріння

ІНО3.2-Письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

лексика

проєкт

1

Борис Христина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Критович Марія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Крукеницька Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Малішевський Святослав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Слободяк Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Стефанишин Анна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Стецьків Вероніка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Тантала Віталій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В - високий рівень                         ++   має значні успіхи

Д – достатній рівень                       +    демонструє помітний прогрес

С – середній рівень                        V  досягає результату з допомогою вчителя

П – початковий рівень                    !  потребує значної підтримки  та допомоги

Спостереження та оцінювання під час вивчення програмного матеріалу

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я

Тема 9: Around the world

Діагностувальна р.

ІНО1- Аудіювання

 

ІНО2-Читання

ІНО3.1- Говоріння

ІНО3.2-Письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

лексика

проєкт

1

Борис Христина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Критович Марія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Крукеницька Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Малішевський Святослав

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Слободяк Анастасія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Стефанишин Анна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Стецьків Вероніка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Тантала Віталій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В - високий рівень                         ++   має значні успіхи

Д – достатній рівень                       +    демонструє помітний прогрес

С – середній рівень                        V  досягає результату з допомогою вчителя

П – початковий рівень                    !  потребує значної підтримки  та допомоги

 

Підсумкове оцінювання та узагальнення результатів навчання, 1 семестр

 

 

 

 

п/п

 

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я учня

ІНО1 – Сприймає  з розумінням іноземну мову на слух / Сприймання на слух- аудіювання

ІНО2 - Розпізнає  і читає  з розумінням слова, фрази та прості речення /                     Зорове сприймання - читання

ІНО3.1 – Висловлюється іноземною мовою/         Усне продукування - говоріння

ІНО3.2 – Пише слова, речення, короткі повідомлення про себе та на повсякденні теми/ Писемне продукування -

 

1

Борис Христина

 

 

 

 

2

Критович Марія

 

 

 

 

3

Крукеницька Анастасія

 

 

 

 

4

Малішевський Святослав

 

 

 

 

5

Слободяк Анастасія

 

 

 

 

6

Стефанишин Анна

 

 

 

 

7

Стецьків Вероніка

 

 

 

 

8

Тантала Віталій

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкове оцінювання та узагальнення результатів навчання, 2 семестр

 

 

 

 

п/п

 

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я учня

ІНО1 – Сприймає  з розумінням іноземну мову на слух / Сприймання на слух- аудіювання

ІНО2 - Розпізнає  і читає  з розумінням слова, фрази та прості речення /                     Зорове сприймання - читання

ІНО3.1 – Висловлюється іноземною мовою/         Усне продукування - говоріння

ІНО3.2 – Пише слова, речення, короткі повідомлення про себе та на повсякденні теми/ Писемне продукування -

 

1

Борис Христина

 

 

 

 

2

Критович Марія

 

 

 

 

3

Крукеницька Анастасія

 

 

 

 

4

Малішевський Святослав

 

 

 

 

5

Слободяк Анастасія

 

 

 

 

6

Стефанишин Анна

 

 

 

 

7

Стецьків Вероніка

 

 

 

 

8

Тантала Віталій

 

 

 

 

 

Орієнтовні параметри навчально-пізнавальних досягнень учнів

 

Мовленнєві уміння

5 клас

Сприймання на слух (Аудіювання)

Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах)

2 -3 хв.

Зорове сприймання (Читання)

 

Обсяг одного тексту в словах (у межах)

150- 200 слів

Усна взаємодія (Діалог)

 

Висловлення кожного співрозмовника у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні

(у межах) -  6 речень

Усне продукування (Монолог)

 

Обсяг висловлення у реченнях (у межах)

6-8 речень

Писемне продукування (Письмо)

Обсяг письмового повідомлення у словах

(у межах)  - 80-90

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Лесів Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Николаева Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Столяр Свiтлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 листопада 2022
Переглядів
5309
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку